Weerwolf&Co.
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Toegewijde weerwolvers van travian en omstreken


Je bent niet ingelogd. Log in of registreer je

Ronde # 42 : Lost (again)

+10
Kauna
wooglepuff
Doctor
Moustache
graafoto
morkreb
Miejster
Tachondar
Natjuh89
Debby
14 plaatsers

Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8  Volgende

Ga naar beneden  Bericht [Pagina 4 van 8]

76Ronde # 42 : Lost (again) - Pagina 4 Empty Re: Ronde # 42 : Lost (again) zo 14 aug 2011, 23:37

laura

laura
Spammer i.o.

Miejster schreef:@laura : je mag je avatar aanpassen hoor. Je kan, als je je inleeft in je rol, een veel mooiere foto gebruiken. Ronde # 42 : Lost (again) - Pagina 4 129977

ja maar wat ik uit het verhaal heb begrepen is dat ik dan kate ben... dus dezelfde avatar als debby zou hebben....

77Ronde # 42 : Lost (again) - Pagina 4 Empty Re: Ronde # 42 : Lost (again) zo 14 aug 2011, 23:39

Miejster

Miejster
Senior spammer

Jaaaa, doe maar Laura. Er zijn veeeeeeeeel mooie foto's van Kate hoor!

78Ronde # 42 : Lost (again) - Pagina 4 Empty Re: Ronde # 42 : Lost (again) zo 14 aug 2011, 23:51

wooglepuff

wooglepuff
Aankomend spammer

Dit maal wil ik zeker op tijd zijn, Moustache, volgens mij een verdacht persoon

79Ronde # 42 : Lost (again) - Pagina 4 Empty Re: Ronde # 42 : Lost (again) zo 14 aug 2011, 23:56

Natjuh89

Natjuh89
Professioneel spammer

Nu ook al de priester dat gaat niet goed.. Kom op burgers!! Nu zijn wij aan zet!!!!

80Ronde # 42 : Lost (again) - Pagina 4 Empty Re: Ronde # 42 : Lost (again) ma 15 aug 2011, 11:15

Moustache

Moustache
Junior spammer

Ik ben lijkbaar altijd een verdacht persoon, of ik nou schuldig ben of niet..... Maar wooglepuff is volgens mij net zo verdacht

81Ronde # 42 : Lost (again) - Pagina 4 Empty Re: Ronde # 42 : Lost (again) ma 15 aug 2011, 11:53

artishocking

artishocking
Junior spammer

Ronde # 42 : Lost (again) - Pagina 4 Evangelinelillykateonlob.th
Deze is mooi, Laura Smile

Gogogo burgers!!



82Ronde # 42 : Lost (again) - Pagina 4 Empty Re: Ronde # 42 : Lost (again) ma 15 aug 2011, 15:30

laura

laura
Spammer i.o.

en deze dan Very Happy <<

83Ronde # 42 : Lost (again) - Pagina 4 Empty Re: Ronde # 42 : Lost (again) ma 15 aug 2011, 15:32

Kauna

Kauna
Junior spammer

Ik heb uit betrouwbare bron vernomen dat de burgers er goed aan doen op Tachondar te stemmen. Voor de altijd twijfelenden onder ons: probeer het, zit ik fout dan stem je morgen op mij!
Een nachtje opgesloten zitten, lijkt mij overigens ook wel wat Very Happy

84Ronde # 42 : Lost (again) - Pagina 4 Empty Re: Ronde # 42 : Lost (again) ma 15 aug 2011, 17:00

Tachondar

Tachondar
Spamking/-queen

wat? Je bron moet verkeerd zijn 0_o
Ik heb namelijk als een havik voor de burgers op verkenning boven het eiland ><
Volgens mij probeer jij als weerwolf ons allemaal voor te liegen in de hoop ze mee te krijgen.
Doe met mij wat je wilt, maar vanaf nu ben je op mijn zwarte lijst.

Kauna

85Ronde # 42 : Lost (again) - Pagina 4 Empty Re: Ronde # 42 : Lost (again) ma 15 aug 2011, 17:02

Kauna

Kauna
Junior spammer

haha, leuk verweer. Ik hoop dat vandaag jouw lijstje stopt en mijn gelijk bewezen is.

86Ronde # 42 : Lost (again) - Pagina 4 Empty Re: Ronde # 42 : Lost (again) ma 15 aug 2011, 17:04

Tachondar

Tachondar
Spamking/-queen

leuk verweer? Je bedoelt vast, leuke opzet van jou kant dan?
Ik weet alvast wie hier de slechte is.

87Ronde # 42 : Lost (again) - Pagina 4 Empty Re: Ronde # 42 : Lost (again) ma 15 aug 2011, 17:25

Debby

Debby
Senior spammer

Na een lange nacht waken,gaat iedereen weer een lange dag tegemoet.
Bij zonsopkomst beginnen de passagiers de eerste ongemakken te voelen.
Miejster krijgt steeds meer last van hallucinaties en Artishocking begint uitdrogingsverschijnselen te vertonen.
Morkreb komt dan ineens het bos uitrennen,waar hij op zoek was gegaan naar eetbare vruchten.
Hij zit helemaal onder het bloed.
Hij valt voor Miejster neer,welke meteen begint met het verzorgen van zijn wonden.
Miejster vraagt hierbij hulp aan Kauna.
Morkreb vertelt hen dat hij een deel van het lichaam van DrWho heeft zien liggen in het bos.
Het lichaam was van boven tot onder opengereten.
Jin en Wooglepuff welke beiden geen Engels spreken,zitten met angst in hun ogen naar het tafereel te kijken.
Laura komt bij Miejster en Kauna zitten en beginnen een discussie te houden over waar ze het beste kunnen verblijven.
In het bos of toch hier op het strand.
Ze roepen de groep bijeen en bespreken onderling dit dilemma.
De meesten denken zich veiliger te voelen in het bos,dus besluiten ze het bos in te trekken en hier een zo riant mogelijk verblijf te creeëren.
Miejster en Laura voegen meteen de daad bij het woord en zoeken in het bos meteen boomstammen,om hutjes te maken.
Plotseling begint Natjuh naar adem te happen en naar haar broekzak te grijpen.
Deze bleek echter leeg te zijn.
Artishocking meent zich te herinneren dat Natjuh een inhaler bij zich had,toen ze in het vliegtuig zat en deze gebruikte toen ze een astma aanval kreeg.
Maar waar was de inhaler gebleven?
Dan klinkt ineens een hoop herrie,de passagiers rennen erheen en er blijkt een grot te zijn ingestort.
Op de plek van de grot,treffen ze Laura aan,totaal ontredderd.
Miejster zat in de grot toen deze instortte.
Samen met de andere passagiers probeert ze Miejster te bevrijden.




Laatst aangepast door Debby op ma 15 aug 2011, 19:57; in totaal 1 keer bewerkt

88Ronde # 42 : Lost (again) - Pagina 4 Empty Re: Ronde # 42 : Lost (again) ma 15 aug 2011, 17:43

laura

laura
Spammer i.o.

ik stem op tachondar en als dit fout is dan word het erg makkelijk het volgende potje...

89Ronde # 42 : Lost (again) - Pagina 4 Empty Re: Ronde # 42 : Lost (again) ma 15 aug 2011, 17:58

Tachondar

Tachondar
Spamking/-queen

Omg nee laura, als een havik, een roofvogel. Ik ben aant 'jagen'
Kauna leidt jullie om de tuin.

90Ronde # 42 : Lost (again) - Pagina 4 Empty Re: Ronde # 42 : Lost (again) ma 15 aug 2011, 18:06

morkreb

morkreb
Junior spammer

Ik vertrouw Kauna wel denk ik, Tachondar it is

91Ronde # 42 : Lost (again) - Pagina 4 Empty Re: Ronde # 42 : Lost (again) ma 15 aug 2011, 18:19

laura

laura
Spammer i.o.

Tachondar schreef:Omg nee laura, als een havik, een roofvogel. Ik ben aant 'jagen'
Kauna leidt jullie om de tuin.

nou heb ik al 2 verschillende hints van je en ik snap er niks van als ik de 1e er ook bij moet betrekken...

ik weet het niet meer help!!!! Ronde # 42 : Lost (again) - Pagina 4 17387

92Ronde # 42 : Lost (again) - Pagina 4 Empty Re: Ronde # 42 : Lost (again) ma 15 aug 2011, 18:59

hans

hans
Aankomend spammer

mijn stem gaat naar wooglepuff

93Ronde # 42 : Lost (again) - Pagina 4 Empty Re: Ronde # 42 : Lost (again) ma 15 aug 2011, 19:27

artishocking

artishocking
Junior spammer

@Laura...ze heeft het zelfde hemdje aan op jouw avatar..en die foto die ik had geplaatst Razz

IK denk dat ik Kauna maar moet vertrouwen en mee moet stemmen op Tachondar

94Ronde # 42 : Lost (again) - Pagina 4 Empty Re: Ronde # 42 : Lost (again) ma 15 aug 2011, 20:02

Miejster

Miejster
Senior spammer

laura schreef:en deze dan Very Happy <<
Woooooooooooooooooooooooooooooooooooooow

95Ronde # 42 : Lost (again) - Pagina 4 Empty Re: Ronde # 42 : Lost (again) ma 15 aug 2011, 21:01

Miejster

Miejster
Senior spammer

Ik vertrouw ook op de wijze raad die ik net gelezen heb. En uiteraard volg ik Kate he Ronde # 42 : Lost (again) - Pagina 4 129977
Tachondar

96Ronde # 42 : Lost (again) - Pagina 4 Empty Re: Ronde # 42 : Lost (again) ma 15 aug 2011, 21:51

Natjuh89

Natjuh89
Professioneel spammer

Sorry dat ik laat ben :O denk er net aan!

Mijn stem gaat naar Tachondar

97Ronde # 42 : Lost (again) - Pagina 4 Empty Re: Ronde # 42 : Lost (again) ma 15 aug 2011, 22:23

Debby

Debby
Senior spammer

Met vereende krachten kunnen ze Miejster bevrijden uit de ingestorte grot.
Natjuh heeft het echter nog steeds benauwd en Artishocking zet haar op een steen neer en probeert haar rustig te krijgen.
Ze verdenken Hans ervan de inhaler gestolen te hebben,maar deze beweert de inhaler niet te hebben en weigert 't terug te geven.
Miejster en Morkreb proberen een andere tactiek en martelen Hans totdat hij de inhaler teruggeeft.
Als dat niet lukt,laten ze het Laura proberen,maar deze ontdekt dat Hans de inhaler echt niet heeft.
Wel komt ze achter een geheim van Hans,die zijn naam blijkt te hebben verandert.
Die nacht slapen ze in hutjes gemaakt in het bos.
De volgende dag besluit Morkreb het eiland te gaan verkennen en vind een touw op het strand dat leidt naar het bos.
Hij volgt het touw,wat hem in een valstrik doet belanden.
Als hij weer bij bewustzijn is bevind hij zich in een hutje van een francaise.
Zij moet de vrouw zijn die de noodoproep heeft verzonden,bedenkt hij zich.
Artishocking is die ochtend wakker geworden na weer een nachtmerrie.
Zij droomt over haar ongeboren kind en de dromen zijn zo levendig dat ze bang is dat iemand haar kindje pijn wilt doen.
Ze is zo bang dat ze terugvlucht naar het strand.
Graafoto heeft zijn tijd nuttig besteed en heeft voor de nodige afleiding gezorgd door een golfbaan te maken.
Hij besluit Artishocking op te zoeken op het strand,terwijl de andere zich vermaken op zijn golfbaan.
Hij wil proberen Artishocking over te halen weer mee terug te gaan naar het bos.
Terwijl hij onderweg naar haar is,vind hij onderweg de passagierslijst van vlucht 815 van Oceanic.
Zijn oog valt op de namen en merkt op dat Ethan Rom,die zich bij hun heeft gevoegd,niet op de passagierslijst staat.
Met deze informatie besluit hij eerst terug te keren naar het kamp.
Hij vertelt het Tachondar en deze zegt hem naar Miejster te gaan,hij zou Artishocking wel gaan zoeken en terughalen naar het kamp.
Als Tachondar en Artishocking na 3 uur nog niet terug zijn,besluiten Miejster,Laura en Hans hun te gaan zoeken.
Tijdens deze zoektocht wordt Miejster ineens aangevallen door Ethan en overmeestert.
Als ze op de rand van het strand en het bos zijn,zien zij het lichaam van Tachondar in een boom hangen.
Er sijpelt bloed uit zijn mond.
Dan zien ze dat een dikke tak zijn lichaam heeft doorboort.


Tachondar is dood.
Hij was de leugenwolf.

Dit was het einde van dag 2.
We gaan nacht 3 in.
Deze nacht duurt tot dinsdagavond 22:00

Graafoto heeft niet gestemd en krijgt een waarschuwing



Laatst aangepast door Debby op ma 15 aug 2011, 22:30; in totaal 1 keer bewerkt

98Ronde # 42 : Lost (again) - Pagina 4 Empty Re: Ronde # 42 : Lost (again) ma 15 aug 2011, 22:28

Miejster

Miejster
Senior spammer

Yup, onze theorie zat goed, one down!

99Ronde # 42 : Lost (again) - Pagina 4 Empty Re: Ronde # 42 : Lost (again) ma 15 aug 2011, 22:49

Kauna

Kauna
Junior spammer

Inderdaad, laten we zo doorgaan.

100Ronde # 42 : Lost (again) - Pagina 4 Empty Re: Ronde # 42 : Lost (again) ma 15 aug 2011, 22:58

graafoto

graafoto
Veelbelovend spammer

Tja, eigen schuld, FC De kampioenen op dvd bekeken en nu pas aan gedacht dat ik te laat ben om te stemmen.
Kieken Embarassed

Gesponsorde inhoud



Terug naar boven  Bericht [Pagina 4 van 8]

Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8  Volgende

Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum