Weerwolf&Co.
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Toegewijde weerwolvers van travian en omstreken


Je bent niet ingelogd. Log in of registreer je

Ronde # 42 : Lost (again)

+10
Kauna
wooglepuff
Doctor
Moustache
graafoto
morkreb
Miejster
Tachondar
Natjuh89
Debby
14 plaatsers

Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8  Volgende

Ga naar beneden  Bericht [Pagina 5 van 8]

101Ronde # 42 : Lost (again) - Pagina 5 Empty Re: Ronde # 42 : Lost (again) ma 15 aug 2011, 23:04

Tachondar

Tachondar
Spamking/-queen

Ik ging net zo lekker Razz

102Ronde # 42 : Lost (again) - Pagina 5 Empty Re: Ronde # 42 : Lost (again) ma 15 aug 2011, 23:41

laura

laura
Spammer i.o.

yeah baby! dit gaat goed!!!

103Ronde # 42 : Lost (again) - Pagina 5 Empty Re: Ronde # 42 : Lost (again) ma 15 aug 2011, 23:42

Tachondar

Tachondar
Spamking/-queen

btw Laura, dat is wel een heel sensuele sexy kijkende Kate afbeelding dat je hebt genomen zeg:p

104Ronde # 42 : Lost (again) - Pagina 5 Empty Re: Ronde # 42 : Lost (again) di 16 aug 2011, 00:15

Miejster

Miejster
Senior spammer

Inderdaad, zeer mooie foto van Kate... Ronde # 42 : Lost (again) - Pagina 5 829688

105Ronde # 42 : Lost (again) - Pagina 5 Empty Re: Ronde # 42 : Lost (again) di 16 aug 2011, 02:06

morkreb

morkreb
Junior spammer

nice Very Happy Ik neem aan dat de slotenmaker nu wel weet wat ie moet doen.

106Ronde # 42 : Lost (again) - Pagina 5 Empty Re: Ronde # 42 : Lost (again) di 16 aug 2011, 06:47

Moustache

Moustache
Junior spammer

Ha, de eerste wolf dood. Maar dat betekent niet dat we er al zijn.

107Ronde # 42 : Lost (again) - Pagina 5 Empty Re: Ronde # 42 : Lost (again) di 16 aug 2011, 09:29

Debby

Debby
Senior spammer

Miejster maakt het lichaam van Tachondar los van de tak en neemt deze mee naar het kamp.
Het vlees van de ijsbeer is bijna op,dus er moet nieuw voedsel komen.
Morkreb en Graafoto vinden een geheimzinnig luik.
Laura en Hans besluiten te gaan zwemmen in het meer,daar vinden zij echter een koffer in het water.
Laura herkent de koffer als zijnde van de federale politieagent die haar begeleidde.
In deze koffer bewaarde hij zijn pistolen.
Hans wil de koffer meenemen naar het kamp en weigert m af te staan aan Laura,
Bij aankomst seint Laura meteen Miejster in.
Uiteindelijk bemachtigen zij de koffer en nadat ze deze hebben opengemaakt vinden zij 4 pistolen en een envelop.
Vooral die envelop is waardevol voor Laura.
Inmiddels is Ellen teruggevonden en weer terug in het kamp.
Ze blijkt te lijden aan geheugenverlies.
Niet iedereen is er even blij mee dat ze terug is en Ethan zegt tegen Jin dat ze Ellen terug moeten geven.
Als ze dat niet zouden doen,zou hij iedere avond iemand vermoorden.
Ondanks de uitgebreide bewaking wordt Scott vermoord.
Miejster besluit de pistolen uit de koffer te halen en deze te verdelen onder de mannen.
Ellen wordt ingezet als lokaas om Ethan gevangen te kunnen nemen,maar Graafoto kan zich niet beheersen als het moment zich aandient en schiet Ethan dood.
De volgende nacht wordt Hans bruut wakker gemaakt door een everzwijn,die het zeil van de hut meetrekt de jungle in.
Hij achtervolgt het zwijn en hoort dan gefluister.
Dan herinnert hij zich dat Morkreb eerder vertelde dat hij gefluister had gehoord in de Jungle.
Morkreb vertelt Miejster dat hij en Graafoto een geheimzinnig luik hebben gevonden.
Als zij met zijn drieën naar het luik zijn,bevalt Ellen van een zoontje.
Tijdens de bevalling werd ze bijgestaan door Laura.

108Ronde # 42 : Lost (again) - Pagina 5 Empty Re: Ronde # 42 : Lost (again) di 16 aug 2011, 09:50

Moustache

Moustache
Junior spammer

''Er is een kindeke geboren op aard....''

Maar eten we vanavond everzwijn? Heeft iemand er aan gedacht dat everzwijn te schieten, in plaats van als een kip zonder kop door elkaar heen rennen. En wie zijn Ethan en Scott nu weer? En ik word gek van dat geheimzinnige gefluister....

109Ronde # 42 : Lost (again) - Pagina 5 Empty Re: Ronde # 42 : Lost (again) di 16 aug 2011, 11:53

graafoto

graafoto
Veelbelovend spammer

Ethan dat is diegene die daar dood ligt Razz

110Ronde # 42 : Lost (again) - Pagina 5 Empty Re: Ronde # 42 : Lost (again) di 16 aug 2011, 12:00

Debby

Debby
Senior spammer

Mij moet je het ook niet vragen lol.
Ik probeer een verhaal in elkaar te flansen naar aanleiding van wat samenvattingen.

111Ronde # 42 : Lost (again) - Pagina 5 Empty Re: Ronde # 42 : Lost (again) di 16 aug 2011, 12:21

artishocking

artishocking
Junior spammer

In mijn bagage zat een pak beschuit en een pak muisjes..uiteraard! lol!

Ronde # 42 : Lost (again) - Pagina 5 Beschuitmuisjesjongen.th

Beschuit met muisjes voor iederen om de geboorte van mijn zoon Aaron te vieren

112Ronde # 42 : Lost (again) - Pagina 5 Empty Re: Ronde # 42 : Lost (again) di 16 aug 2011, 12:45

Kauna

Kauna
Junior spammer

Gefeliciteerd Arti met je prachtige zoon. Ronde # 42 : Lost (again) - Pagina 5 829688

113Ronde # 42 : Lost (again) - Pagina 5 Empty Re: Ronde # 42 : Lost (again) di 16 aug 2011, 16:22

Hank1705

Hank1705
Spamking/-queen

Congratz Arti Wink

Groeten uit Heaven

114Ronde # 42 : Lost (again) - Pagina 5 Empty Re: Ronde # 42 : Lost (again) di 16 aug 2011, 16:30

laura

laura
Spammer i.o.

gefeliciteerd arti met je prachtige zoon!

mooie foto he Very Happy

dit kunnen we nog redden burgers!

115Ronde # 42 : Lost (again) - Pagina 5 Empty Re: Ronde # 42 : Lost (again) di 16 aug 2011, 18:02

Miejster

Miejster
Senior spammer

Proficiat Arti!

Laura, een zeer mooie foto! Ronde # 42 : Lost (again) - Pagina 5 953470

116Ronde # 42 : Lost (again) - Pagina 5 Empty Re: Ronde # 42 : Lost (again) di 16 aug 2011, 19:20

Natjuh89

Natjuh89
Professioneel spammer

JOehoe een wold dood Very Happy

117Ronde # 42 : Lost (again) - Pagina 5 Empty Re: Ronde # 42 : Lost (again) di 16 aug 2011, 22:14

Debby

Debby
Senior spammer

Moustache stort plotseling na het drinken van water in elkaar.
Na onderzocht te zijn door Miejster blijkt dat hij vergiftigd is.
Een aantal van de passagiers zijn verdacht.
Hans verdenkt Laura en verteld dat zij degene was die bewaakt werd door een federale agent,
Miejster en Morbreb voeren een felle discussie over wat ze met het luik moeten gaan doen.
Plotseling stijgt er een dikke zwarte rook op vanuit de jungle.
Rousseau vertelt hen dat de “Anderen”in aantocht zijn.
(De "Anderen" ("The Others") zijn de mysterieuze bewoners van het eiland.)
Miejster en Morkreb besluiten het luik op te blazen.
Moustache,Hans en Wooglepuff besluiten met het vlot te vertrekken die Hank had gemaakt voor zijn dood.
Tijdens het opblazen van het luik,treft een stuk hout Artishocking in het hoofd en zij valt dood neer.
Rousseau ontvoert daarop Aaron,de baby van Artishocking.
Morkreb en Graafoto zetten de achtervolging in en proberen haar in te halen.
Ondertussen vallen “de anderen”het vlot aan waar Moustache,Hans en Wooglepuff mee proberen het eiland te verlaten.

Aan de andere kant van het eiland klinkt een doffe knal.
De mensen die daar zitten gaan op onderzoek uit.
Bij de aangekomen plek treffen zij Miejster ,Morkreb en Laura aan.
Dan blijkt dat er meer passagiers zijn van vlucht 815 van Ocean Pacific.
Deze passagiers blijken uit het afgebroken staartgedeelte te komen.
Ze vertellen de andere passagiers dat er meer overlevenden zijn dan hun 3.
En gebieden ze richting het strand te gaan.
Miejster,Morkreb en Laura besluiten het luik in te gaan.
In het luik treffen ze een man aan,genaamd Desmond.


Vannacht heeft Artishocking het leven gelaten.
Zij was het Medium

Laura is weer vrijgelaten

Einde nacht 3.
Het is nu dag 3.
Jullie kunnen stemmen tot woensdagavond 22:00



Laatst aangepast door Debby op wo 17 aug 2011, 22:27; in totaal 4 keer bewerkt

118Ronde # 42 : Lost (again) - Pagina 5 Empty Re: Ronde # 42 : Lost (again) di 16 aug 2011, 22:32

Kauna

Kauna
Junior spammer

Ach, hebben we er gelijk een weesje bij. Wat voor verachtelijk iemand doet zoiets?

119Ronde # 42 : Lost (again) - Pagina 5 Empty Re: Ronde # 42 : Lost (again) di 16 aug 2011, 22:56

morkreb

morkreb
Junior spammer

Hmmmsss, ik mis een stukje info maar waarschijnlijk is dat heel nuttige info voor de wolven dus maar beter dat het er niet bij staat denk ik. Ik volg Kauna met de volgende stem. Ik heb nu enkele ideeën over de rollen maar kan te weinig afstrepen om er nu zo maar even een zekere wolf uit te pakken.... silent

120Ronde # 42 : Lost (again) - Pagina 5 Empty Re: Ronde # 42 : Lost (again) di 16 aug 2011, 23:06

Miejster

Miejster
Senior spammer

Ik stem op Hans. De reden : ik wil op iemand gokken die niet is meegegaan met de stem op Tachondar, de leugenwolf. Kauna gaf een goeie uitleg en velen volgden. Hans stemde niet op Tachondar.

121Ronde # 42 : Lost (again) - Pagina 5 Empty Re: Ronde # 42 : Lost (again) di 16 aug 2011, 23:28

laura

laura
Spammer i.o.

ik ga met kauna mee, die weet vaak wat goed is Smile dus miejster



Laatst aangepast door laura op wo 17 aug 2011, 15:47; in totaal 1 keer bewerkt

122Ronde # 42 : Lost (again) - Pagina 5 Empty Re: Ronde # 42 : Lost (again) di 16 aug 2011, 23:42

Moustache

Moustache
Junior spammer

Ik moest werken vandaag, dus weinig tijd. Zal 't ff nalezen, wat er gebeurd is.

Zie nog steeds geen patroon, zelfs onder de spelers die op tachondar stemden kunnen wolven zitten, toen ze zagen dat hij niet meer te redden viel. Maar Wooglepuff heeft al een aantal dagen niets van zich laten horen.

edit: wijziging stem



Laatst aangepast door Moustache op wo 17 aug 2011, 21:53; in totaal 1 keer bewerkt

123Ronde # 42 : Lost (again) - Pagina 5 Empty Re: Ronde # 42 : Lost (again) wo 17 aug 2011, 07:27

artishocking

artishocking
Junior spammer

Kunnen jullie wel? Een jonge moeder opeten??
Wreek mij burgertjes!!

124Ronde # 42 : Lost (again) - Pagina 5 Empty Re: Ronde # 42 : Lost (again) wo 17 aug 2011, 09:40

Kauna

Kauna
Junior spammer

Er moet onder de Tachondar stemmer wel tenminste één ww zitten. Dus een beetje een gok: Miejster
En fijn als de beschermengel vannacht een goede kiest!

125Ronde # 42 : Lost (again) - Pagina 5 Empty Re: Ronde # 42 : Lost (again) wo 17 aug 2011, 11:06

wooglepuff

wooglepuff
Aankomend spammer

Moustache is zeker een slechte, als jullie slim zijn stemmen jullie met mij mee.

Gesponsorde inhoud



Terug naar boven  Bericht [Pagina 5 van 8]

Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8  Volgende

Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum