Weerwolf&Co.
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Toegewijde weerwolvers van travian en omstreken


Je bent niet ingelogd. Log in of registreer je

Ronde # 42 : Lost (again)

+10
Kauna
wooglepuff
Doctor
Moustache
graafoto
morkreb
Miejster
Tachondar
Natjuh89
Debby
14 plaatsers

Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8  Volgende

Ga naar beneden  Bericht [Pagina 3 van 8]

51Ronde # 42 : Lost (again) - Pagina 3 Empty Re: Ronde # 42 : Lost (again) zo 14 aug 2011, 09:11

wooglepuff

wooglepuff
Aankomend spammer

Sorry...
Ik had het heel druk en toen ik er aan dacht om te stemmen was het al te laat.
Ik verdien het om opgegeten te worden nu, wolfjes doe maar.

52Ronde # 42 : Lost (again) - Pagina 3 Empty Re: Ronde # 42 : Lost (again) zo 14 aug 2011, 10:31

artishocking

artishocking
Junior spammer

Oooh jammer van de heks Sad

53Ronde # 42 : Lost (again) - Pagina 3 Empty Re: Ronde # 42 : Lost (again) zo 14 aug 2011, 11:06

Natjuh89

Natjuh89
Professioneel spammer

R.I.P DrWho Sad

54Ronde # 42 : Lost (again) - Pagina 3 Empty Re: Ronde # 42 : Lost (again) zo 14 aug 2011, 11:47

Miejster

Miejster
Senior spammer

De leugenwolf zal inderdaad gekozen hebben, maar daarmee is niet bewezen dat Natjuh slecht is hoor! Kan natuurlijk altijd en statistisch gezien is er wel iets meer kans dat ze slecht is. Ik hou dit nog even in beraad voor de volgende dag. Maar nu zijn eerst die wolven aan zet...

55Ronde # 42 : Lost (again) - Pagina 3 Empty Re: Ronde # 42 : Lost (again) zo 14 aug 2011, 12:43

graafoto

graafoto
Veelbelovend spammer

Ik heb intussen al zoveel wendingen gezien in dit spel dat alles mogelijk is.
Iedereen is inmiddels pro ww speler dus ga er maar van uit dat de wolven nu ook wel alles zullen doen om zand in onze ogen te gooien.

56Ronde # 42 : Lost (again) - Pagina 3 Empty Re: Ronde # 42 : Lost (again) zo 14 aug 2011, 13:22

Tachondar

Tachondar
Spamking/-queen

Veel raadsels die al opduiken na slechts een dag, maar we mogen ons niet laten doen

Go burgers!

57Ronde # 42 : Lost (again) - Pagina 3 Empty Re: Ronde # 42 : Lost (again) zo 14 aug 2011, 13:38

morkreb

morkreb
Junior spammer

Dat is ook gedeeltelijk mijn fout aangezien ik gisteren niet meer online ben geweest maar waarom zouden de burgers echt gelijk willen stemmen? Dat is toch altijd nadelig? Rolling Eyes

58Ronde # 42 : Lost (again) - Pagina 3 Empty Re: Ronde # 42 : Lost (again) zo 14 aug 2011, 13:40

Natjuh89

Natjuh89
Professioneel spammer

Sorry dat ik niet zoveel online ben.. Ben heel druk met dingen bezig.. en zal zoveel mogelijk proberen te doen..! Maar ik kan jullie verzekeren dat ik niet slecht ben!!

59Ronde # 42 : Lost (again) - Pagina 3 Empty Re: Ronde # 42 : Lost (again) zo 14 aug 2011, 14:04

Kauna

Kauna
Junior spammer

morkreb schreef:maar waarom zouden de burgers echt gelijk willen stemmen? Dat is toch altijd nadelig? Rolling Eyes
De meesten vinden inmiddels dat het voor de burgers gunstig is als er de eerste ronde niemand uitgaat. Dat is nl. toch meestal een burger en op die manier heeft de ziener een rondje meer de kans om mensen te zien.
Ik weet nog steeds niet of dat echt handig is maar geeft het het voordeel van de twijfel.

60Ronde # 42 : Lost (again) - Pagina 3 Empty Re: Ronde # 42 : Lost (again) zo 14 aug 2011, 14:08

Miejster

Miejster
Senior spammer

Ik vind het nog steeds jammer dat Kate er niet bij is... Net nu ik Jack mag spelen. en die heeft ze mogen kussen... Jammer!

61Ronde # 42 : Lost (again) - Pagina 3 Empty Re: Ronde # 42 : Lost (again) zo 14 aug 2011, 19:51

laura

laura
Spammer i.o.

nee niet de heks!!!! dat word moeilijker voor ons burgers!
RIP dr who

62Ronde # 42 : Lost (again) - Pagina 3 Empty Re: Ronde # 42 : Lost (again) zo 14 aug 2011, 20:07

Tachondar

Tachondar
Spamking/-queen

Ze heeft ook met Sawyer in een kooi geslachtsgemeenschap gehad

63Ronde # 42 : Lost (again) - Pagina 3 Empty Re: Ronde # 42 : Lost (again) zo 14 aug 2011, 20:18

Debby

Debby
Senior spammer

Dus Kate is gewoon een sloerie.(oftewel slettebak)

64Ronde # 42 : Lost (again) - Pagina 3 Empty Re: Ronde # 42 : Lost (again) zo 14 aug 2011, 20:40

Miejster

Miejster
Senior spammer

Bwa, zo zou ik het niet uitdrukken. Iedereen maakt wel eens een foutje en Sawyer, jah, is een rare kwast. Maar ze keert wel terug bij Jack.

65Ronde # 42 : Lost (again) - Pagina 3 Empty Re: Ronde # 42 : Lost (again) zo 14 aug 2011, 20:45

hans

hans
Aankomend spammer

Laten we het hopen mensen

66Ronde # 42 : Lost (again) - Pagina 3 Empty Re: Ronde # 42 : Lost (again) zo 14 aug 2011, 21:59

Tachondar

Tachondar
Spamking/-queen

sawyer heeft met meerderen wel iets gehad

met Anna-lucia had hij een avontuurtje
met Kate een knipperdingetje
met julliet een lange relatie
ontbreekt er nog iemand? :p

67Ronde # 42 : Lost (again) - Pagina 3 Empty Re: Ronde # 42 : Lost (again) zo 14 aug 2011, 22:15

Debby

Debby
Senior spammer

Als ze op een berg zijn aangekomen hebben ze een signaal opgevangen,dit signaal wordt echter verstoord door een geheimzinnig bericht.
Echter ontvangt de zender een ander signaal op wat luidt:
"Je suis seul maintenant,uniquement sur l'île.S'il vous plaît venez.Les autres sont morts,Il les a tués,Il les a tous tués".
Uit berekeningen blijkt het signaal deze boodschap al 16 jaar uit te zenden.
Tachondar probeert toch een signaal te verzenden met de boodschap die bij iedereen leeft "Waar zijn we,kom ons redden".
Nadat hij de tekst van het geheimzinnige bericht heeft genoteerd gaan zij terug naar het strand.
Onderweg pikken ze de dode ijsbeer op en slepen deze achter hun aan.
Bij het strand aangekomen klinkt een luid gejuig "Eindelijk eten".
Tachondar roept Laura,Hans,Morkreb en Natjuh bij zich en vertelt hen over de geheimzinnige boodschap die zij ontvingen via de zender.
Natjuh,die frans heeft gestudeerd vertaalt de boodschap,deze luidt:
'Ik ben nu alleen, alleen op het eiland. Kom alsjeblieft. De anderen zijn dood. Het heeft ze vermoord. Het heeft ze allemaal vermoord.'
Iedereen is het er over eens dat het een vage boodschap is en weten dan ook niet wat ze ermee aanmoeten.
Ze twijfelen dan ook of ze de inhoud van de boodschap moeten openbaren aan de anderen
Kauna,Wooglepuff en Artishocking besluiten zich bezig te gaan houden met de dode ijsbeer,zodat ze vanavond iets fatsoenlijks te eten hebben.
Op dat moment komt Moustache terug uit het bos,met zijn hond Vincent en een stel handboeien.
Hij geeft deze aan Miejster en zegt ze gevonden te hebben in het bos.
Graafoto neemt Miejster apart en zegt dat hij de handboeien eerder in het vliegtuig al eens had gezien.
Nadat ze alle passagiers zijn nagegaan in hun geheugen,herrineren zij zich ineens dat Laura deze omhad.
Zij werd vergezeld door een federale agent.
Waarom was Laura geboeid en vloog zij onder begeleiding van een agent?
Wat zou ze op haar kerfstok hebben?
Na een goede maaltijd bij een lekker warm kampvuur besluiten de passagiers te gaan slapen.
Middenin de nacht worden zij echter opgeschrikt door wilde beesten die het kamp doorrennen.
Hierop besluiten zij dat er om de beurt iemand de wacht moet houden.
Miejster neemt de eerste wacht voor zijn rekening.
Terwijl iedereen weer vredig ligt te slapen,ziet hij een sylhouette ronddwalen door het bos.
"Is dit 1 van de passagiers van het vliegtuig,of is het iets anders?"


Hank is spoorloos verdwenen.
Is hij dood? (in het spel wel)
Zijn rol was de priester

Einde nacht 2.
Het is nu dag 2.
Zullen zij Hank levend of dood terugvinden.

Jullie mogen stemmen tot maandagavond 22:00.

Inmiddels heb ik Moustache weer vrijgelaten,hij heeft een nachtje vastgezeten.



Laatst aangepast door Debby op di 16 aug 2011, 22:31; in totaal 4 keer bewerkt

68Ronde # 42 : Lost (again) - Pagina 3 Empty Re: Ronde # 42 : Lost (again) zo 14 aug 2011, 22:23

Tachondar

Tachondar
Spamking/-queen

omg, nu nog de priester vlak na de heks...

Het gaat niet goed burgers :/

69Ronde # 42 : Lost (again) - Pagina 3 Empty Re: Ronde # 42 : Lost (again) zo 14 aug 2011, 22:34

Miejster

Miejster
Senior spammer

Allereerst : joepie, Kate is er wel bij!!!

Voor de rest gaat het inderdaad niet goed met de burgers. Nu de tijd om even orde op zaken te stellen!

70Ronde # 42 : Lost (again) - Pagina 3 Empty Re: Ronde # 42 : Lost (again) zo 14 aug 2011, 22:35

Kauna

Kauna
Junior spammer

Nee dat kun je wel zeggen, tijd om er eens een ww uit te stemmen. Er zit kennelijk ook een slotenmaker in.

71Ronde # 42 : Lost (again) - Pagina 3 Empty Re: Ronde # 42 : Lost (again) zo 14 aug 2011, 22:37

hans

hans
Aankomend spammer

Nee het gaat zeker niet goed komop burgers

72Ronde # 42 : Lost (again) - Pagina 3 Empty Re: Ronde # 42 : Lost (again) zo 14 aug 2011, 22:38

laura

laura
Spammer i.o.

we kunnen dit niet verliezen burgers!!! nu moeten er wolven uit!

RIP hank

73Ronde # 42 : Lost (again) - Pagina 3 Empty Re: Ronde # 42 : Lost (again) zo 14 aug 2011, 22:40

morkreb

morkreb
Junior spammer

ow, dat is een tweede sterke rol verloren Neutral

74Ronde # 42 : Lost (again) - Pagina 3 Empty Re: Ronde # 42 : Lost (again) zo 14 aug 2011, 22:41

Miejster

Miejster
Senior spammer

@laura : je mag je avatar aanpassen hoor. Je kan, als je je inleeft in je rol, een veel mooiere foto gebruiken. Ronde # 42 : Lost (again) - Pagina 3 129977

75Ronde # 42 : Lost (again) - Pagina 3 Empty Re: Ronde # 42 : Lost (again) zo 14 aug 2011, 23:20

Moustache

Moustache
Junior spammer

Ik had ook al zo'n beklemmend gevoel, vannacht. Maar de slotenmaker had dus beter hank op kunnen sluiten. Is er wat aan de stemming af te lezen? Hank stemde op dr. Who, die al overleden is. Dat zegt dus helemaal niets.....

Gesponsorde inhoud



Terug naar boven  Bericht [Pagina 3 van 8]

Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8  Volgende

Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum