Weerwolf&Co.
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Toegewijde weerwolvers van travian en omstreken


Je bent niet ingelogd. Log in of registreer je

survivors of flight 815

+9
hans
Tachondar
artishocking
Kauna
Moustache
Debby
graafoto
δόριεν
Natjuh89
13 plaatsers

Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6  Volgende

Ga naar beneden  Bericht [Pagina 4 van 6]

76survivors of flight 815 - Pagina 4 Empty Re: survivors of flight 815 di 09 aug 2011, 17:30

Doctor

Doctor
Professioneel spammer

ik denk ook niet dat moustache een wolf is, want anders zouden er in de vorige dag geen 2 mensen op hem gestemd hebben. al een geluk dat hij het overleefde dankzij een fout van Tachondar.

77survivors of flight 815 - Pagina 4 Empty Re: survivors of flight 815 di 09 aug 2011, 17:31

Moustache

Moustache
Junior spammer

Hmmm, 't is mijn hachie waar 't om gaat, lijkt me logisch dat ik alles doe om dat te redden....

Ik zie trouwens dat de ketter inderdaad geen toegang heeft tot het wolvenblok, tenminste het staat niet specifiek genoemd in de rolomschrijving.
Dat haalt een deel van de verdenking van je af, maar omdat je toch hebt geprobeerd een burger weg te stemmen in de eerste ronde (en niet naar een gelijke stand hebt gestreefd) blijf je verdacht, tachondar....



Laatst aangepast door Moustache op di 09 aug 2011, 17:36; in totaal 1 keer bewerkt

78survivors of flight 815 - Pagina 4 Empty Re: survivors of flight 815 di 09 aug 2011, 17:34

Debby

Debby
Senior spammer

Prima,dat je je eigen rol bekend maakt,door te hinten.
Maar het is niet leuk om dan maar meteen zeker te maken dat Graafoto de priester is en dat Artishocking de ketter is.
Dit wist dus nog helemaal niemand.

79survivors of flight 815 - Pagina 4 Empty Re: survivors of flight 815 di 09 aug 2011, 17:44

artishocking

artishocking
Junior spammer

@Moustache: Wat vreselijk onsportief om de eventuele rollen van andere spelers bekend te maken om je eigen hachje te redden..
Als je zó moet winnen..beetje jammer.



Laatst aangepast door artishocking op di 09 aug 2011, 17:50; in totaal 1 keer bewerkt

80survivors of flight 815 - Pagina 4 Empty Re: survivors of flight 815 di 09 aug 2011, 17:46

hans

hans
Aankomend spammer

Oh wat leuk zeg nu nog een paar mensen en we weten alle rollen

81survivors of flight 815 - Pagina 4 Empty Re: survivors of flight 815 di 09 aug 2011, 17:46

Debby

Debby
Senior spammer

Wil je de mijne ook weten?

82survivors of flight 815 - Pagina 4 Empty Re: survivors of flight 815 di 09 aug 2011, 17:49

artishocking

artishocking
Junior spammer

Ben ik al dood? Nee? Dan pleeg ik wel zelfmoord.

Na een kletterende regenbui hoorden de losties ineens baby Aaron huilen in het bos
Snel renden ze naar de plek waar het huilen vandaan kwam.
Aaron lag onder een struikje, alleen.
Zijn moeder Claire was spoorloos verdwenen.....

Artishocking stapt zelf het spel uit, haar rol was KETTER
)



Laatst aangepast door artishocking op di 09 aug 2011, 17:58; in totaal 3 keer bewerkt (Reden : Vet gemaakt)

83survivors of flight 815 - Pagina 4 Empty Re: survivors of flight 815 di 09 aug 2011, 17:51

Moustache

Moustache
Junior spammer

Djali schreef:ik snap best dat de sléchten niet op moustache willen stemmen, maar zouden de burgers dan alsjeblieft wel eventjes mee willen werken??
MOUSTACHE IS GEZIEN EN MOUSTACHE IS SLECHT
hoe kan ik vredesnaam nog duidelijker zijn? Sad leg me dat eens uit. Als ikzelf slecht zou zijn, waarom zou ik dan nu zo hard 'liegen' om mous eruit te krijgen? dan kan ik hem toch veel beter vannacht opeten?
Dit is van een paar potjes terug, met de smurfen. Djali en hank hebben mij als sjamaan gezien en melden dit ook. Ik vond het toen ook wel onsportief, maar daarom is het potje toen nog niet stopgezet.

En heb ik geen zelfmoord gepleegd omdat ik geen kans meer had.

hmmm, meestal word ik er vrij snel uitgestemd, want hoe lang is het al geleden dat ik een potje heb uitgespeeld? Vind het nu ook wel eens leuk de wolven te zien spartelen omdat ze in een kansloze positie komen.....

84survivors of flight 815 - Pagina 4 Empty Re: survivors of flight 815 di 09 aug 2011, 17:58

artishocking

artishocking
Junior spammer

Zeggen of iemand slecht is kan bluf zijn..iemands rol meteen vermelden is vreselijk onsportief...

Als iemand over mij zegt : ze heeft een slechte rol..dan kan ik daar prima mee uit de voeten...
Dan kan ik me nog verdedigen..
Als iemand, om te willen winnen mijn rol vermeld, vind ik dat triest.

85survivors of flight 815 - Pagina 4 Empty Re: survivors of flight 815 di 09 aug 2011, 18:14

Debby

Debby
Senior spammer

Daar is idd vermeld dat hij slecht is.
Daarbij maakten niet Djali en Hank hun rol bekend en ook die van Moustache niet.

86survivors of flight 815 - Pagina 4 Empty Re: survivors of flight 815 di 09 aug 2011, 18:15

graafoto

graafoto
Veelbelovend spammer

Sorry maar ik vind het zo ook niet leuk meer,
Trouwens ik heb Moustache besprenkeld dus daarna nog allemaal op hem stemmen is niet nodig, is hij een wolf dan sterft hij zoiezo al.
Aangezien we nu toch al bijna alle rollen weten stem ik op Graafoto , als het zo moet speel ik ook liever niet meer mee, dus stem mij er dan maar uit of eet mij op.

87survivors of flight 815 - Pagina 4 Empty Re: survivors of flight 815 di 09 aug 2011, 18:23

Tachondar

Tachondar
Spamking/-queen

er is een groot verschil tussen zeggen dat iemand gezien en slecht is of gewoon de rol bekend maken..
Wat als het nu een actie was met dood tot gevolg waarbij de rol niet bekend wordt gemaakt? Zoiets kan toch niet Moustache...

Daarbij zijn dat zwakke redenen om mij verdacht te maken. De eerste stem van me moest ik uit tijdnoob snel iemand nemen, dus wilde jouw nemen en heb in die haast geen vet genomen. Aangezien dat je het daarna nodig vond plots me als verdacht te bestempelen en zo negatief over me in deze ronde doet, heb ik uiteraard ook op jouw gestemd. Dat zou je toch moeten begrijpen. Het maakt mij helemaal niet verdacht.

88survivors of flight 815 - Pagina 4 Empty Re: survivors of flight 815 di 09 aug 2011, 18:46

Kauna

Kauna
Junior spammer

Dit loopt weer redelijk uit de hand. Het blijft moeilijk om aan ieders gevoel van eerlijkheid tegemoet te komen blijkbaar. Ook ik vind het niet zo eerlijk om rollen op het open forum bekend te maken.
De vraag is een beetje hoe en of we nog verder moeten spelen?

89survivors of flight 815 - Pagina 4 Empty Re: survivors of flight 815 di 09 aug 2011, 19:09

Debby

Debby
Senior spammer

Ik vind het lullig voor natjuh.
Maar er zijn nu al 3 rollen bekend,waarvan 1 slechte zich al heeft uitgeschreven.
Denk dat de verhoudingen nu helemaal scheef liggen.

90survivors of flight 815 - Pagina 4 Empty Re: survivors of flight 815 di 09 aug 2011, 19:27

Tachondar

Tachondar
Spamking/-queen

en natjuh had het al zo druk
daar draaien wij nu plots nog eens een gekte bij, ze zal niet meer weten waar beginnen XD

91survivors of flight 815 - Pagina 4 Empty Re: survivors of flight 815 di 09 aug 2011, 20:55

laura

laura
Spammer i.o.

gezellig!!! survivors of flight 815 - Pagina 4 512409

92survivors of flight 815 - Pagina 4 Empty Re: survivors of flight 815 di 09 aug 2011, 20:59

Moustache

Moustache
Junior spammer

Ja, dit zou ook niet gebeurd zijn als natjuh meteen gereageerd had of had kunnen hebben op het flesje water van graafoto. Ik weet dat graafoto mij graag iedere ronde zo snel mogelijk dood wil hebben, maar deze keer zou het mijn redding betekenen. Vervolgens wordt er alsnog massaal op mij gestemd. Lijkt me logisch dat ik dan zware middelen probeer in te zetten om het tij te keren. Deze keer heb ik materiaal om voor mijn hachje te vechten en doe het ook in plaats van me willoos te laten afslachten.....

Maar jullie hebben wel een punt: dit spelletje moet je eigenlijk spelen vanaf 12 spelers. 9 Spelers is te weinig om mee te beginnen.

93survivors of flight 815 - Pagina 4 Empty Re: survivors of flight 815 di 09 aug 2011, 21:18

Debby

Debby
Senior spammer

Dat is ook waar,maarja het is vakantietijd.
Ook weten we dat Natjuh aan het werk is,dus overdag niet online kan komen.
Dus is het niet haar schuld.

Je mag best je hachje redden,maar dat kan ook zonder rollen van andere mensen,die er niks mee te maken hebben zomaar bekend te maken.
Dat jij en Graafoto elkaar er altijd snel uit willen hebben,is iets tussen jullie.

94survivors of flight 815 - Pagina 4 Empty Re: survivors of flight 815 di 09 aug 2011, 21:24

Moustache

Moustache
Junior spammer

Nee, graafoto wil mij er altijd snel uit hebben. Andersom is dat niet zo.

95survivors of flight 815 - Pagina 4 Empty Re: survivors of flight 815 di 09 aug 2011, 21:55

artishocking

artishocking
Junior spammer

OP het eiland van Lost word iedereen gek... Razz
Maar wees eerlijk Mous, rollen verklappen om je hachje te redden blijft flauw..zeker met zo weinig spelers.
Ik ga er verder geen strijd over maken, mijn mening is duidelijk..en aangezien ik al ten dode was opgeschreven heb ik ervoor gekozen er zelf uit te stappen.

96survivors of flight 815 - Pagina 4 Empty Re: survivors of flight 815 di 09 aug 2011, 22:24

Miejster

Miejster
Senior spammer

Helllooooooooo, i'm back! Hmmm, rondje lost, leuk! En tijdens de reeks was ik gewoon gek van Kate, dus nu ben ik tijdens dit spel effe gek van Debs... Razz

97survivors of flight 815 - Pagina 4 Empty Re: survivors of flight 815 di 09 aug 2011, 22:26

Debby

Debby
Senior spammer

Ben ik Kate?

98survivors of flight 815 - Pagina 4 Empty Re: survivors of flight 815 di 09 aug 2011, 22:34

Natjuh89

Natjuh89
Professioneel spammer

d]Allereesrt wil ik zeggen dat ik het heel jammer vind dat het zo moet lopen!!! En ik heb er geen zin meer om mee door te gaan!!! Als het zo moet is het voor mij makkelijk klaar en maak ik alles bekend..!!

IK kan niet 24/7 online zijn voor het spel hoe graag ik dat zelf oook wou!!!!!!!
Enne ik ben niet aan het werk.. Maar heb ook andere dingen te doen !

Hier zijn alle rollen en ik stop er mee !! Ik leid em niet meer!!

DrWho - Beschermengel
Moustache - Ziener
Laura - Medium
Hans - Jager
Graafoto - Priester
Debby - Leugenwolf
Artishocking - Ketter
Kauna - Verhullende wolf
Tachondar - SJamaan

99survivors of flight 815 - Pagina 4 Empty Re: survivors of flight 815 di 09 aug 2011, 22:41

artishocking

artishocking
Junior spammer

Wie heeft er gewonnen???Razz
Mous???

100survivors of flight 815 - Pagina 4 Empty Re: survivors of flight 815 di 09 aug 2011, 22:45

Kauna

Kauna
Junior spammer

Jammer dat het zo moet lopen.

Gesponsorde inhoud



Terug naar boven  Bericht [Pagina 4 van 6]

Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6  Volgende

Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum