Weerwolf&Co.
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Toegewijde weerwolvers van travian en omstreken


Je bent niet ingelogd. Log in of registreer je

survivors of flight 815

+9
hans
Tachondar
artishocking
Kauna
Moustache
Debby
graafoto
δόριεν
Natjuh89
13 plaatsers

Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6  Volgende

Ga naar beneden  Bericht [Pagina 5 van 6]

101survivors of flight 815 - Pagina 5 Empty Re: survivors of flight 815 di 09 aug 2011, 22:49

artishocking

artishocking
Junior spammer

Erg jammer he Kauna.
Maar als er 3 van 9 rollen bekend worden gemaakt door een speler dan zit er eigenlijk niks anders op dan stoppen.

102survivors of flight 815 - Pagina 5 Empty Re: survivors of flight 815 di 09 aug 2011, 22:57

Debby

Debby
Senior spammer

Damn,is Miejster een keer gek op me,stopt het al zo snel. Sad

Ik geef Natjuh gelijk dat ze ermee stopt,had t zelf net zo gedaan,denk ik.

103survivors of flight 815 - Pagina 5 Empty Re: survivors of flight 815 di 09 aug 2011, 23:01

Tachondar

Tachondar
Spamking/-queen

Ik zei toch dat ze zou flippen XD


Ik had geloof ik wel verder gedaan, spijtig :/
Was een zeer leuk thema

104survivors of flight 815 - Pagina 5 Empty Re: survivors of flight 815 di 09 aug 2011, 23:04

Debby

Debby
Senior spammer

We kunnen het thema altijd nog eens doen.
Maar dan leid ik m niet,want ik heb deze serie niet gezien (nog)

105survivors of flight 815 - Pagina 5 Empty Re: survivors of flight 815 di 09 aug 2011, 23:05

artishocking

artishocking
Junior spammer

@ Tach : met 3 rollen bekend vd 9 was het niet echt meer een leuk potje geworden.

Nou lieve mensen..
Toedeloe....ik ga het laatste seizoen van LOST kijken.
(dan kan ik de ronde wel leiden Razz)

106survivors of flight 815 - Pagina 5 Empty Re: survivors of flight 815 di 09 aug 2011, 23:05

Moustache

Moustache
Junior spammer

Vier slechten op vijf goeien... Dit hadden we ook hard moeten spelen, want één burger er uit, en de verhouding was al vier tegen vier, ook al kenden niet alle slechtjes elkaar. De burgers hadden er wel twee die een wolf zouden kunnen doden (jager en priester), dus misschien hadden de burgers nog een kleine kans gehad.
Had tachondar de wolven al gespot? Waarom stemde debby niet met kauna en tachondar mee de eerste stemronde???

Misschien ging dit potje niet erg netjes, maar aan de andere kant gooien jullie ook wel erg snel de handdoek in de ring. Daarmee bederven jullie net zo goed het spelplezier voor andere mensen.

107survivors of flight 815 - Pagina 5 Empty Re: survivors of flight 815 di 09 aug 2011, 23:06

Miejster

Miejster
Senior spammer

Debby schreef:Ben ik Kate?
Jaaaaaaaaahhhhhhhhhhh survivors of flight 815 - Pagina 5 129977

108survivors of flight 815 - Pagina 5 Empty Re: survivors of flight 815 di 09 aug 2011, 23:07

artishocking

artishocking
Junior spammer

Ja het is ook altijd de schuld van ''de anderen''
Ook op het eiland...

109survivors of flight 815 - Pagina 5 Empty Re: survivors of flight 815 di 09 aug 2011, 23:08

Miejster

Miejster
Senior spammer

Debby schreef:We kunnen het thema altijd nog eens doen.
Maar dan leid ik m niet,want ik heb deze serie niet gezien (nog)
Ben je dan weer Kate? survivors of flight 815 - Pagina 5 129977

110survivors of flight 815 - Pagina 5 Empty Re: survivors of flight 815 di 09 aug 2011, 23:11

Natjuh89

Natjuh89
Professioneel spammer

Met alleen 2 wolven red je het spel niet!!! Met 1 wolf en 2 slechte rollen red je het spel ook niet!!! Hoe had jij het anders gedaan dan?

111survivors of flight 815 - Pagina 5 Empty Re: survivors of flight 815 di 09 aug 2011, 23:14

Debby

Debby
Senior spammer

Dan ben ik weer Kate,i promiss.

Dat is actie - reactie.
Het spel was toch al niet leuk meer,op dat moment.

Waarom ik niet met Kauna en Tachondar meestemde?
Op dat moment wist ik niet wat Tachondar was en de stemmen waren nog random.
Had ik dat wel gedaan,dan had jij meteen met de opmerking gekomen,dat wij de slechten waren.

112survivors of flight 815 - Pagina 5 Empty Re: survivors of flight 815 di 09 aug 2011, 23:15

Miejster

Miejster
Senior spammer

Jammer wat er gebeurd is. Maar misschien slotje erop en op naar de volgende ronde. En een aanpassing van de afspraken : je mag je eigen rol en de rol van anderen niet verraden?

113survivors of flight 815 - Pagina 5 Empty Re: survivors of flight 815 di 09 aug 2011, 23:16

Moustache

Moustache
Junior spammer

Dus ik ben spelbederver omdat ik ook wel eens een keer een ronde tot het einde toe wil uitspelen en de enige mogelijkheid grijp om mijn hachje te redden......

't Gekke is... ik heb helemaal nergens gezegd dat ik de ziener was. Jullie hebben dat allemaal klakkeloos aangenomen (en 't was toevallig ook juist). Als de stemming zo was gebleven en de verhullende wolf zijn werk had gedaan, was 't allemaal nog steeds een theorie geweest, omdat alleen dr. who en graafoto met zekerheid hadden geweten dat ik de ziener was.

114survivors of flight 815 - Pagina 5 Empty Re: survivors of flight 815 di 09 aug 2011, 23:16

Miejster

Miejster
Senior spammer

Debby schreef:Dan ben ik weer Kate,i promiss.

Damn, wat kijk ik daar naar uit zeg... survivors of flight 815 - Pagina 5 129977

115survivors of flight 815 - Pagina 5 Empty Re: survivors of flight 815 di 09 aug 2011, 23:17

Tachondar

Tachondar
Spamking/-queen

ik zag in de eerste nacht dat moustache ziener was
de 2e nacht Kauna als wolf en toen had ik al contact

116survivors of flight 815 - Pagina 5 Empty Re: survivors of flight 815 di 09 aug 2011, 23:18

Moustache

Moustache
Junior spammer

Miejster schreef:Jammer wat er gebeurd is. Maar misschien slotje erop en op naar de volgende ronde. En een aanpassing van de afspraken : je mag je eigen rol en de rol van anderen niet verraden?
Als iemand met water gooit is het voor de rest toch van levensbelang om te weten of het de ketter is of de priester. Als de ziener het weet is het zelfmoord om dat te verzwijgen.....

@tachonder: je stem was dus helemaal niet random (zoals we al vermoedden).

117survivors of flight 815 - Pagina 5 Empty Re: survivors of flight 815 di 09 aug 2011, 23:20

Miejster

Miejster
Senior spammer

Dylan... fijn om te weten dat onze dual van Travian eigenlijk een bekende is van hier op ww... Razz

118survivors of flight 815 - Pagina 5 Empty Re: survivors of flight 815 di 09 aug 2011, 23:21

Debby

Debby
Senior spammer

Moustache schreef:Dus ik ben spelbederver omdat ik ook wel eens een keer een ronde tot het einde toe wil uitspelen en de enige mogelijkheid grijp om mijn hachje te redden......

't Gekke is... ik heb helemaal nergens gezegd dat ik de ziener was. Jullie hebben dat allemaal klakkeloos aangenomen (en 't was toevallig ook juist). Als de stemming zo was gebleven en de verhullende wolf zijn werk had gedaan, was 't allemaal nog steeds een theorie geweest, omdat alleen dr. who en graafoto met zekerheid hadden geweten dat ik de ziener was.

Hoe kan de verhullende wolf haar werk doen,als er nog geen dode gevallen is?

Ik snap best dat je je hachje wilde redden.
Dat jij de ziener was,was voor ons al meteen duidelijk,omdat je zo overduidelijk was toen je op Arti stemde.
Daarna de opmerking dat als jij eruit zou zijn,de burgers blind waren.
Maargoed,je mag hinten,dat wordt vaker gedaan.
Het gaat erom dat je meteen zei dat Graafoto zeker priester was en Arti Ketter.
Haar rol was op dat moment bij niemand bekend,dus is dat verraden door jou.
Als je gewoon had gezegd dat zij volgens jou slecht was,had het anders geweest en is het aan de anderen om het te geloven of niet.

119survivors of flight 815 - Pagina 5 Empty Re: survivors of flight 815 di 09 aug 2011, 23:27

Tachondar

Tachondar
Spamking/-queen

nuja moustache, als je zegt dat je die rollen weet en mij al als slecht aanduid, kon je niet veel anders zijn hea...
een ziener moet zich een beetje meer gedeisd houden, dat was jij duidelijk niet Surprised

120survivors of flight 815 - Pagina 5 Empty Re: survivors of flight 815 di 09 aug 2011, 23:28

Tachondar

Tachondar
Spamking/-queen

Moustache schreef:
Miejster schreef:Jammer wat er gebeurd is. Maar misschien slotje erop en op naar de volgende ronde. En een aanpassing van de afspraken : je mag je eigen rol en de rol van anderen niet verraden?
Als iemand met water gooit is het voor de rest toch van levensbelang om te weten of het de ketter is of de priester. Als de ziener het weet is het zelfmoord om dat te verzwijgen.....

@tachonder: je stem was dus helemaal niet random (zoals we al vermoedden).

de eerste dag wel

121survivors of flight 815 - Pagina 5 Empty Re: survivors of flight 815 di 09 aug 2011, 23:35

Moustache

Moustache
Junior spammer

Ik kan me moeilijk gedeisd houden, want bijna altijd zijn er wel spelers die op mij stemden. De eerste dag zelfs al twee, ook al werd die van jouw afgekeurd. De tweede ronde werd er weer volop op mij gestemd. Lijkt me logisch om terug te slaan, zolang natjuh mij middels de actie van graafoto niet vrij kon pleiten.
Wat ook had kunnen gebeuren: indien ketter of priester met water gooit (of de beul iemand vermoord) wordt de stemming stilgelegd en de dag met 24 uur verlengd zodat de spelleider dit rustig kan verwerken.

122survivors of flight 815 - Pagina 5 Empty Re: survivors of flight 815 di 09 aug 2011, 23:40

Debby

Debby
Senior spammer

Die stemmen op jou waren net zo random als de stemmen op een ander.
De tweede dag idd niet meer.
We hadden je in de nacht al willen pakken,maar dat mislukte helaas.
Vandaar dat we je er op de dag uit wilden stemmen.
Das toch logisch als slechten zijnde?

123survivors of flight 815 - Pagina 5 Empty Re: survivors of flight 815 di 09 aug 2011, 23:44

Moustache

Moustache
Junior spammer

tuurlijk. Ik verwijt jullie ook niets. Maar jullie kunnen mij toch niet verwijten dat ik voor mijn hachie vecht en dat als ik kom te overlijden, zoveel mogelijk van mijn kennis publiekelijk gemaakt is.....

De stemming van kauna op mij de eerste dag was wel random, de stemming van tachondar niet, want op dat moment wist hij al dat ik ziener (en dus burger) was.

124survivors of flight 815 - Pagina 5 Empty Re: survivors of flight 815 di 09 aug 2011, 23:48

Debby

Debby
Senior spammer

Ja,maar dat wisten wij toen nog niet.

Ik verwijt je ook niet dat je je hachje probeerde te redden.
Alleen de manier waarop.

Die kennis behoor je daarna te delen met het medium.
Daar is die rol juist voor,anders kunnen we die net zo goed eruit schrijven.

125survivors of flight 815 - Pagina 5 Empty Re: survivors of flight 815 di 09 aug 2011, 23:52

laura

laura
Spammer i.o.

had ik eindelijk me krachten kunnen gebruiken Very Happy

Gesponsorde inhoud



Terug naar boven  Bericht [Pagina 5 van 6]

Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6  Volgende

Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum