Weerwolf&Co.
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Toegewijde weerwolvers van travian en omstreken


Je bent niet ingelogd. Log in of registreer je

survivors of flight 815

+9
hans
Tachondar
artishocking
Kauna
Moustache
Debby
graafoto
δόριεν
Natjuh89
13 plaatsers

Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6  Volgende

Ga naar beneden  Bericht [Pagina 3 van 6]

51survivors of flight 815 - Pagina 3 Empty Re: survivors of flight 815 ma 08 aug 2011, 21:51

laura

laura
Spammer i.o.

survivors of flight 815 - Pagina 3 86336

52survivors of flight 815 - Pagina 3 Empty Re: survivors of flight 815 ma 08 aug 2011, 21:57

Natjuh89

Natjuh89
Professioneel spammer

HEy sorry, vanaamd ook geen verhaal druk druk :O ik zal snel ff posten!!

Er zijn geen doden gevallen deze nacht...
Het word dag 2 en u kunt stemmen

53survivors of flight 815 - Pagina 3 Empty Re: survivors of flight 815 ma 08 aug 2011, 22:03

Kauna

Kauna
Junior spammer

Dat is super, laten we zo doorgaan.

54survivors of flight 815 - Pagina 3 Empty Re: survivors of flight 815 ma 08 aug 2011, 22:06

laura

laura
Spammer i.o.

ik stem op tachonder iets zegt in mij dat jij geen goede bent...

55survivors of flight 815 - Pagina 3 Empty Re: survivors of flight 815 ma 08 aug 2011, 22:43

Moustache

Moustache
Junior spammer

Ik ga mee met laura en stem op Tachondar.

56survivors of flight 815 - Pagina 3 Empty Re: survivors of flight 815 ma 08 aug 2011, 22:59

laura

laura
Spammer i.o.

en het is maar mooi dat er geen burger dood is!!!

57survivors of flight 815 - Pagina 3 Empty Re: survivors of flight 815 ma 08 aug 2011, 23:01

Doctor

Doctor
Professioneel spammer

ik voel negatieve karma van Tachondar komen en ik mag van hem geen poedersuiker gebruiken

58survivors of flight 815 - Pagina 3 Empty Re: survivors of flight 815 di 09 aug 2011, 01:04

graafoto

graafoto
Veelbelovend spammer

Mijn ervaring zegt mij dat diegene die als eerste stemmen meestal de weerwolven zijn, en vooral als die dan ook nog allemaal op dezelfde stemmen.
Daarom neem ik mijn flesje met heilig water en gooi deze over Moustache en dan ...



Laatst aangepast door graafoto op di 09 aug 2011, 02:39; in totaal 1 keer bewerkt (Reden : Vet maken)

59survivors of flight 815 - Pagina 3 Empty Re: survivors of flight 815 di 09 aug 2011, 01:33

Debby

Debby
Senior spammer

Dan moet je wel even die naam vet maken,anders dood je nog geen wolf.

60survivors of flight 815 - Pagina 3 Empty Re: survivors of flight 815 di 09 aug 2011, 07:27

Kauna

Kauna
Junior spammer

Dat wacht ik dan nog even af voordat ik mijn stem uitbreng.

61survivors of flight 815 - Pagina 3 Empty Re: survivors of flight 815 di 09 aug 2011, 09:49

Debby

Debby
Senior spammer

Al 2x geen dode,we moeten nu toeslaan,burgers.

62survivors of flight 815 - Pagina 3 Empty Re: survivors of flight 815 di 09 aug 2011, 10:22

Debby

Debby
Senior spammer

Ik vraag me af waar ineens alle stemmen op Tachondar vandaan komen.
Uit zijn posts kan ik niks afleiden.

Ik denk dan ook dat dit de stemmen van de slechten moeten zijn.
Beetje opvallend om dat allemaal ineens achter elkaar te doen.

Mijn stem gaat dan ook naar Moustache

63survivors of flight 815 - Pagina 3 Empty Re: survivors of flight 815 di 09 aug 2011, 10:41

hans

hans
Aankomend spammer

mijn stem gaat naar kauna

omdat zij naar iemand anders wijst en dat vind ik verdacht

64survivors of flight 815 - Pagina 3 Empty Re: survivors of flight 815 di 09 aug 2011, 10:57

artishocking

artishocking
Junior spammer

Pff lastig hoor allemaal.
Mijn stem gaat voorlopig ook naar Moustache vanwege zijn vreemde theorieën (op mij stemmen omdat ik met A begin...)

65survivors of flight 815 - Pagina 3 Empty Re: survivors of flight 815 di 09 aug 2011, 12:50

laura

laura
Spammer i.o.

graafoto schreef:Mijn ervaring zegt mij dat diegene die als eerste stemmen meestal de weerwolven zijn, en vooral als die dan ook nog allemaal op dezelfde stemmen.
Daarom neem ik mijn flesje met heilig water en gooi deze over Moustache en dan ...

maar ik was de eerste die stemde... dan zou je het flesje water over mij heen moeten gooien (is wel zonde want ik ben goed )

66survivors of flight 815 - Pagina 3 Empty Re: survivors of flight 815 di 09 aug 2011, 13:28

Tachondar

Tachondar
Spamking/-queen

wow, ja waar komen die stemmen plots vandaan? Surprised
Het zou nochtans zeer slecht uitkomen bij de informatie die ik al op korte tijd heb vergaard...

Daarom gaat mijn stem dus maar naar Moustache om het gelijk te trekken

67survivors of flight 815 - Pagina 3 Empty Re: survivors of flight 815 di 09 aug 2011, 14:07

Kauna

Kauna
Junior spammer

hans schreef:mijn stem gaat naar kauna

omdat zij naar iemand anders wijst en dat vind ik verdacht
En naar wie wijs ik dan? Ik wacht alleen even omdat ik het nutteloos vind om nu te stemmen als er me water gegooid is. Ik weet dan liever eerst of daar iets mee gedaan wordt voor het einde van de dag zodat we weten of Moustache goed of fout is en we hem misschien moeten volgen of niet.

68survivors of flight 815 - Pagina 3 Empty Re: survivors of flight 815 di 09 aug 2011, 14:56

Kauna

Kauna
Junior spammer

laura schreef:
graafoto schreef:Mijn ervaring zegt mij dat diegene die als eerste stemmen meestal de weerwolven zijn, en vooral als die dan ook nog allemaal op dezelfde stemmen.
Daarom neem ik mijn flesje met heilig water en gooi deze over Moustache en dan ...

maar ik was de eerste die stemde... dan zou je het flesje water over mij heen moeten gooien (is wel zonde want ik ben goed )
Even Moustache ontvetten anders krijgt ie onverdiend teveel stemmen.

Verder lijkt het water nog niet overdag verwerkt te worden dus moet ik maar kiezen. Ik vind beide spelers even verdacht. Ik houd het maar bij mijn stem van gisteren omdat daar nogal fel op in gegaan werd: Moustache

69survivors of flight 815 - Pagina 3 Empty Re: survivors of flight 815 di 09 aug 2011, 15:43

hans

hans
Aankomend spammer

Ik heb gewoon andere gedachte meer niet

70survivors of flight 815 - Pagina 3 Empty Re: survivors of flight 815 di 09 aug 2011, 16:38

Moustache

Moustache
Junior spammer

Ongeacht welk water ik over me heen krijg, ik word er voornamelijk nat van en verschrompel er niet door. Dat zal onze spelleidster bevestigen zo gauw ze online is. Ik neem aan dat graafoto meteen een berichtje naar natjuh heeft gestuurd dat ze dringend in actie moet komen?
Dus alle brave burgers die nu op mij gestemd hebben: als ik dood ga zijn jullie zo goed als blind geworden.
Moet ik duidelijker zijn? De beschermengel heeft mij vannacht gered van de wolven, en nu gaan jullie mij lynchen.....

Even verduidelijken hoe de vork in de steel zit. Ik heb de eerste stemronde op artisjocking gestemd want die is ketter. Als ketter ben je onderdeel van het wolvenblok, dus de andere wolven weten dat er op één van hen gestemd is. Vandaar dat ik vermoed dat de twee stemmers op mij wolf zijn. Graafoto is dus priester, want artisjocking is de ketter.
Vandaar mijn stem in de tweede stemronde op Tachondar, omdat hij al één stem had en in mijn ogen toch al verdacht was.
Dus het is zowiezo dom op mij te stemmen. Want ben ik wolf, dan ga ik toch al dood (zie artisjocking in de vorige ronde).

71survivors of flight 815 - Pagina 3 Empty Re: survivors of flight 815 di 09 aug 2011, 16:52

Tachondar

Tachondar
Spamking/-queen

Ik snap nog steeds niet hoe het mij verdacht kan maken...

Daarbij, mag je wel een post als deze plaatsen?

72survivors of flight 815 - Pagina 3 Empty Re: survivors of flight 815 di 09 aug 2011, 16:57

Moustache

Moustache
Junior spammer

Blijkbaar wel, want een aantal rondes geleden gebeurde ook iets dergelijks en toen was ik sjamaan of zoiets en zat ik dus aan de verkeerde kant en vond ik het ook niet leuk.....

73survivors of flight 815 - Pagina 3 Empty Re: survivors of flight 815 di 09 aug 2011, 16:59

Tachondar

Tachondar
Spamking/-queen

Ik vind het toch wel zeer 'open'

74survivors of flight 815 - Pagina 3 Empty Re: survivors of flight 815 di 09 aug 2011, 17:09

Debby

Debby
Senior spammer

We hadden toen al commentaar op hetgeen dat er meteen een aantal rollen bloot werden gegooid.
Dit is gewoon niet leuk spelen zo.

By the way,als ketter zit je niet in een wolvenblok,da's de apostaat.
De sjamaan en ketter weten niet wie de wolven zijn.

Mocht ik me hiermee verdacht maken,so be it.
Maar het is niet leuk om meteen andere mensen hun rol te gaan vertellen op het openbare forum.

75survivors of flight 815 - Pagina 3 Empty Re: survivors of flight 815 di 09 aug 2011, 17:25

Tachondar

Tachondar
Spamking/-queen

Debby verwoord precies wat ik bedoelde, het gaat gewoon om de sfeer, en zelfs al is Arti ketter of net niet, dit is nu wel een beetje rot voor Arti...

Gesponsorde inhoud



Terug naar boven  Bericht [Pagina 3 van 6]

Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6  Volgende

Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum