Weerwolf&Co.
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Toegewijde weerwolvers van travian en omstreken


Je bent niet ingelogd. Log in of registreer je

survivors of flight 815

+9
hans
Tachondar
artishocking
Kauna
Moustache
Debby
graafoto
δόριεν
Natjuh89
13 plaatsers

Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6

Ga naar beneden  Bericht [Pagina 6 van 6]

126survivors of flight 815 - Pagina 6 Empty Re: survivors of flight 815 di 09 aug 2011, 23:58

Tachondar

Tachondar
Spamking/-queen

dan nog maak je niet rollen openlijk bekend...

En je hebt zelf naar mij zitten meteen uithalen freek, dus wat dacht je dan dat ik op dag2 ook meteen op jouw stemde?

127survivors of flight 815 - Pagina 6 Empty Re: survivors of flight 815 di 09 aug 2011, 23:59

Moustache

Moustache
Junior spammer

Nogmaals, ik had gehoopt dat er een paar hun stem zouden veranderen als ik maar duidelijk genoeg naar voren bracht dat ik burger was. Ik was helemaal niet van plan me als een mak schaap te laten afslachten.... Ik kan wel gaan roepen: ik ben de ziener, stem niet op mij, maar dat trekt niet zo veel mensen over de streep. Bovendien mag je je eigen rol alleen hinten. Zijn er over andermans rol noemen wel voorschriften? Volgens mij mag je als burger/wolf beweren dat iemand anders een bepaalde rol heeft. Of mag dit alleen als je maar ongeloofwaardig genoeg overkomt?

128survivors of flight 815 - Pagina 6 Empty Re: survivors of flight 815 wo 10 aug 2011, 00:00

Tachondar

Tachondar
Spamking/-queen

dat is gewoon onsportief en haalt het moraal naar beneden vant spel, en als je dat niet gelooft...
we hebben net een voorbeeld achter de rug

129survivors of flight 815 - Pagina 6 Empty Re: survivors of flight 815 wo 10 aug 2011, 00:15

Debby

Debby
Senior spammer

Deze discussie hebben we vaker gehad,omdat er eerder ook al eens rollen bekend waren gemaakt.
Nog niet zo gek lang geleden.
Ook toen waren de meningen al,dat het niet sportief was om andere rollen te noemen.
Moet er nu echt overal een regel voor gaan komen.

En ja,als je zegt dat je ziener ben (je eigen rol,mag je wel bekend maken,maar is niet altijd even slim),dan is dat aan de anderen of ze t geloven of niet.
Dat is de keuze die je hebt.

Arti had deze keuze niet,omdat haar rol buiten haar om verklapt werd.

130survivors of flight 815 - Pagina 6 Empty Re: survivors of flight 815 wo 10 aug 2011, 01:26

graafoto

graafoto
Veelbelovend spammer

Ik stem(de) in de eerste ronde altijd op Moustache omdat de naam opvalt tussen alle andere namen.
Maar het is je misschien al opgevallen dat ik dit de laatste spelletjes al niet meer gedaan heb omdat ik het zo zielig vind dat je er zo vlug uit ligt,

De rollen van andere spelers posten is echt not done, dit verpest het verdere verloop van het spel en is niet eerlijk tegenover de anderen.

Maar we zijn hier allemaal vrienden onder elkaar en alhoewel Moustache waarschijnlijk denkt dat ik een pik heb op hem is dit dus helemaal niet zo.
Laten we deze ronde nu in een diepe put gooien, veel aarde over smijten en vergeten zodat we met een verse lei de volgende ronde kunnen starten zonder verder ruzie te maken.

131survivors of flight 815 - Pagina 6 Empty Re: survivors of flight 815 wo 10 aug 2011, 01:52

Debby

Debby
Senior spammer

Prima,maar laten we dan nu afspreken dat we geen rollen van anderen meer openbaar maken.
En dat de eerst volgende keer dat het weer gebeurd het spel meteen wordt stilgelegd en deze persoon een straf krijgt (tijdelijke ban ofzo)

132survivors of flight 815 - Pagina 6 Empty Re: survivors of flight 815 wo 10 aug 2011, 09:11

Kauna

Kauna
Junior spammer

artishocking schreef:Erg jammer he Kauna.
Maar als er 3 van 9 rollen bekend worden gemaakt door een speler dan zit er eigenlijk niks anders op dan stoppen.
Ik bedoel niet alleen het stoppen maar helemaal hoe het loopt.

En laten we inderdaad maar snel een nieuwe ronde beginnen als er tenminste genoeg spelers zijn want aan deze valt niet veel eer te behalen.

Gesponsorde inhoud



Terug naar boven  Bericht [Pagina 6 van 6]

Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6

Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum