Weerwolf&Co.
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Toegewijde weerwolvers van travian en omstreken


Je bent niet ingelogd. Log in of registreer je

survivors of flight 815

+9
hans
Tachondar
artishocking
Kauna
Moustache
Debby
graafoto
δόριεν
Natjuh89
13 plaatsers

Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6  Volgende

Ga naar beneden  Bericht [Pagina 2 van 6]

26survivors of flight 815 - Pagina 2 Empty Re: survivors of flight 815 zo 07 aug 2011, 15:11

Natjuh89

Natjuh89
Professioneel spammer

Nadat de luik was opgeblazen willen ze het luik in gaan lopen.. ze moeten een donkere trap naar beneden. Uiteindelijk gaan ze allemaal naar beneden en daar komen ze een persoon tegen die daar al tijden vast heeft gezeten. Ondertussen vinden ze een speelgoed ijsbeer, en ze snappen niet echt wat ze daar aan hebben. Maar de ijsbeer die op het eiland rond loopt is een nog veel grote mysterie. Ondertussen gaan ze verder op zoektocht waar de bunker hun heen leid. Ze komen bij een ventilatiesysteem waar ze zo door kunnen kruipen naar de wapenkamen waar ze minutie en vele geweren vinden. Op een gegeven momen slaan ze de onbekende persoon neer terwijl dat gebeurt gaat het pistool van de onbekende persoon af en deze kogel raakt daarbij een computer, Deze beschadigt enorm. Als gevolg hier van raakt hij overstuuur en zegt hij dat iedereen zal sterven tenzij de computer gerepareerd kan werden. De onbekenden man vertelde hoe hij hier op het eiland kwam hij deed mee aan een solo race rondom de wereld maar hij kwam met zijn boot op de klippen terecht. Op het eiland ontmoete hij de andere mensen en het was zijn plicht om nummers in te voeren in de computer en dan op de execute knop te drukken.. Het moest elke 108 minuten ingedrukt worden, word dit niet gedaan betereknt dit het einde van de wereld. Ook geeft hij aan dat er een videoband is die ze moeten bekijken want er staat gedetaillerde uitleg op, deze film verwelkomt zijn kijkers in de bunker en noemt het station 3 the Swan. en gaat verder met het beschrijven van een project genaamd "The Dharma Initiative", opgericht door experimenteel psychologische onderzoekers en gefinancierd door "The Hanso Foundation". De film eindigt met de uitleg dat, als gevolg van een incident op het eiland, de aanwezigen de code in de computer moeten ingeven om de 108 minuten voor de komende 540 dagen. Daarna zullen er vervangers komen om de taak verder op zich te nemen. Hans en artishocking hebben tegengestelde reacties op deze film: hans gelooft dat hetgeen zij ervaren niets meer is dan een sociaal experiment, terwijl Locke vindt, dat hetgeen in de film wordt gezegd, voor waarheid moet worden aangenomen. Snel daarna probeert de onbekende persoonm de computer weer werkend te krijgen, maar hij valt uit. hij raakt hierdoor in paniek en verlaat haastig de bunker. Uiteindelijk lukt het Tachondar om de computer te maken.!

Einde van de moordloze nacht begin van de eerste dag. Deze eindigt om 22.00 uur. Ps.. jullie mogen stemmen hoor:O anders moet ik vele gele kanaries geven Smile en daar heb ik geen zin in.. !!
Enne verhaal komt waarschijnlijk later!!

27survivors of flight 815 - Pagina 2 Empty Re: survivors of flight 815 zo 07 aug 2011, 15:18

artishocking

artishocking
Junior spammer

Dan ben ik wel de 1e , en ik stem geheel random op DrWho, no offence

28survivors of flight 815 - Pagina 2 Empty Re: survivors of flight 815 zo 07 aug 2011, 15:25

Moustache

Moustache
Junior spammer

Wat een onzin. Ik ken ook zoiets.... Er zit een idioot in de bus, die scheurt papier in snippers en gooit ze door het raampje naar buiten. Maar waarom doe je dat, vraagt hem een medepassagier. Nou, antwoordt de idioot, da's tegen de olifanten. Maar er zijn hier helemaal geen olifanten, merkt de medepassagier op. Kun je zien hoe goed het helpt, concludeert de idioot, en gaat verder met het volgende stuk papier te versnipperen....

Helemaal random artisjocking dan maar want zij begint met een A

29survivors of flight 815 - Pagina 2 Empty Re: survivors of flight 815 zo 07 aug 2011, 17:01

Kauna

Kauna
Junior spammer

Lekker random: Moustache

30survivors of flight 815 - Pagina 2 Empty Re: survivors of flight 815 zo 07 aug 2011, 17:28

graafoto

graafoto
Veelbelovend spammer

Kauna, die staat als eerste in de deelnemers lijst !

31survivors of flight 815 - Pagina 2 Empty Re: survivors of flight 815 zo 07 aug 2011, 18:25

Tachondar

Tachondar
Spamking/-queen

ik stem ook random op moustache, komt het eerste in me op

32survivors of flight 815 - Pagina 2 Empty Re: survivors of flight 815 zo 07 aug 2011, 19:04

Doctor

Doctor
Professioneel spammer

tachondar, omdat hij net voor mij heeft gepost en vergat zijn stem in het vet te zetten

33survivors of flight 815 - Pagina 2 Empty Re: survivors of flight 815 zo 07 aug 2011, 20:51

Kauna

Kauna
Junior spammer

haha, dat is nog eens een goede reden survivors of flight 815 - Pagina 2 829688

34survivors of flight 815 - Pagina 2 Empty Re: survivors of flight 815 zo 07 aug 2011, 21:16

Debby

Debby
Senior spammer

Laura,omdat ze nog niks heeft gezegd.

35survivors of flight 815 - Pagina 2 Empty Re: survivors of flight 815 zo 07 aug 2011, 21:24

hans

hans
Aankomend spammer

Graafoto,omdat hij nog geen stem heeft.

36survivors of flight 815 - Pagina 2 Empty Re: survivors of flight 815 zo 07 aug 2011, 23:09

Moustache

Moustache
Junior spammer

hmmm, technisch gesproken zou het goed kunnen gaan, omdat tachondar zijn stem niet vet heeft gemaakt, en afgekeurd dient te worden. Desondanks wil ik eventjes zeggen dat mijn stem absoluut niet random was, en dat degene die op mij gestemd hebben dit vermoedelijk doelbewust hebben gedaan. Dit voordat ik monddood gemaakt word.

37survivors of flight 815 - Pagina 2 Empty Re: survivors of flight 815 zo 07 aug 2011, 23:10

Natjuh89

Natjuh89
Professioneel spammer

[b]Geluk er is geen dode!!

Wel is er een gele kanarie voor LAURA

Tachondar.. Ik heb je stem niet meegeteld omdat hij niet vet gedrukt was..! Sorry regels van het spel!


Verhaal komt morgen !!!!!!!!
Einde van de 1ste dag.. Begin van nacht 2!!! De nachtrollen kunnen zich bij mij melden!!!!!!

38survivors of flight 815 - Pagina 2 Empty Re: survivors of flight 815 zo 07 aug 2011, 23:15

laura

laura
Spammer i.o.

he shoot ik ben zo druk geweest dat ik niet eens heb gekeken naar mijn lievelingsonline spel...
Embarassed shame on me!!!! Embarassed
geheel terecht de kanarie maar we gaan er nu vol tegenaan!!!
ik ben ermee eens, mensen die in het habitat van dieren komen weten dat ze gevaar lopen dus ze weten dat ze daar niet moeten zijn, ga daar dan ook niet naartoe! eigen schuld survivors of flight 815 - Pagina 2 829688

39survivors of flight 815 - Pagina 2 Empty Re: survivors of flight 815 zo 07 aug 2011, 23:15

Tachondar

Tachondar
Spamking/-queen

achja, had het compleet vergeten, en was vanmiddag met een vriendin weg, vanavond een film bekeken...
tjah, een geluk bij een ongeluk zeker? :p
Nu is er geen dode ^^

Oja, moustache, dat is nogal vreemd om dat te zeggen aangezien iedereen hier gwn random stemt. Ik had zelfs geen tijd om te kijken wie er al op wie had gestemd. Dus een beetje snel om zoiets te beweren vind ik, niet onmogelijk, maar zeer onpasselijk snel vind ik :/



Laatst aangepast door Tachondar op zo 07 aug 2011, 23:18; in totaal 1 keer bewerkt

40survivors of flight 815 - Pagina 2 Empty Re: survivors of flight 815 zo 07 aug 2011, 23:17

laura

laura
Spammer i.o.

nou alleen maar beter toch! dat er geen dode is??? ook geen lieve burger dood betekent dat Very Happy

41survivors of flight 815 - Pagina 2 Empty Re: survivors of flight 815 ma 08 aug 2011, 07:34

Kauna

Kauna
Junior spammer

Het is mooi dat er geen dode is. Nu maar hopen dat we een beetje leuk door de nacht heen komen.

42survivors of flight 815 - Pagina 2 Empty Re: survivors of flight 815 ma 08 aug 2011, 09:12

Debby

Debby
Senior spammer

Jammer dat we geen wolf konden pakken,maar een geluk dat er geen burger is omgekomen.
Hopelijk brengt deze nacht ook weinig onheil.

43survivors of flight 815 - Pagina 2 Empty Re: survivors of flight 815 ma 08 aug 2011, 13:35

graafoto

graafoto
Veelbelovend spammer

hans schreef:Graafoto,omdat hij nog geen stem heeft.
Op mij stemmen omdat ik niet gestemd heb terwijl ik wel al een paar posten voor u gestemd had...
Heel verdacht Twisted Evil

44survivors of flight 815 - Pagina 2 Empty Re: survivors of flight 815 ma 08 aug 2011, 14:27

Im_possible


Poging tot spammer

graafoto schreef:
hans schreef:Graafoto,omdat hij nog geen stem heeft.
Op mij stemmen omdat ik niet gestemd heb terwijl ik wel al een paar posten voor u gestemd had...
Heel verdacht Twisted Evil

hij stemde op jou omdat er nog niet op jou gestemd was graaffie Smile
beter lezen survivors of flight 815 - Pagina 2 953470

45survivors of flight 815 - Pagina 2 Empty Re: survivors of flight 815 ma 08 aug 2011, 16:14

graafoto

graafoto
Veelbelovend spammer

Oeps, verkeerd gelezen Embarassed
Ah dan zal ik iets anders verdacht vinden...

46survivors of flight 815 - Pagina 2 Empty Re: survivors of flight 815 ma 08 aug 2011, 19:23

hans

hans
Aankomend spammer

Daar ben ik dan wel heel nieuwsgierig naar Graafoto,weet jij meer dan de rest?
Dan moet jij haast wel een wolf zijn.

47survivors of flight 815 - Pagina 2 Empty Re: survivors of flight 815 ma 08 aug 2011, 20:08

graafoto

graafoto
Veelbelovend spammer

Ik een wolf? heb je mij al eens goed bekeken?
Een wolf is atletisch en sportief en ik...
Nou ja, niet zo sportief en atletisch... Crying or Very sad

48survivors of flight 815 - Pagina 2 Empty Re: survivors of flight 815 ma 08 aug 2011, 20:14

artishocking

artishocking
Junior spammer

lol!

49survivors of flight 815 - Pagina 2 Empty Re: survivors of flight 815 ma 08 aug 2011, 20:51

Kauna

Kauna
Junior spammer

Haha, daar hebben ze een leuke naam voor: schaapwolf!

50survivors of flight 815 - Pagina 2 Empty Re: survivors of flight 815 ma 08 aug 2011, 21:41

Debby

Debby
Senior spammer

De krullen heeft ie al, lol.

Gesponsorde inhoud



Terug naar boven  Bericht [Pagina 2 van 6]

Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6  Volgende

Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum