Weerwolf&Co.
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Toegewijde weerwolvers van travian en omstreken


Je bent niet ingelogd. Log in of registreer je

Spelronde #37 : Levenslang

+16
hans
graafoto
Doctor
artishocking
Mattio
Backslide
morkreb
Kauna
Moustache
laura
Natjuh89
Hank1705
Miejster
v8power
Tachondar
Debby
20 plaatsers

Ga naar pagina : Vorige  1 ... 9 ... 15, 16, 17, 18  Volgende

Ga naar beneden  Bericht [Pagina 16 van 18]

376Spelronde #37 : Levenslang - Pagina 16 Empty Re: Spelronde #37 : Levenslang vr 24 jun 2011, 09:26

Miejster

Miejster
Senior spammer

Ik heb toch nergens gezegd dat ik niet wil gezien worden?
Alle goede hebben een bericht gestuurd? Volgens de spelregels mag je geen berichten sturen, dus doe ik dat ook niet. Vraag maar na bij Arti, ik reageer op geen berichten om het spel eerlijk te spelen.

Op mijn verdachtmaking dat je misschien zou geconverteerd zijn reageer je ook niet he. Wie is er dan verdacht? Er MOET wel een burger geconverteerd zijn, dus waarom jij niet?

377Spelronde #37 : Levenslang - Pagina 16 Empty Re: Spelronde #37 : Levenslang vr 24 jun 2011, 09:47

Roel


Junior spammer

Toch ga ik dus voor Hank. Hank is ook bijna zeker een Wolf. Bij Graaf is het nog zo dat je het bijna niet weet. Waarom niet gewoon op iemand stemmen waarvan het bijna zeker is Gert?

378Spelronde #37 : Levenslang - Pagina 16 Empty Re: Spelronde #37 : Levenslang vr 24 jun 2011, 10:39

Gast


Gast

alleen al vanwege het feit Hank het woord redenatie gebruikt stem ik Hank. Verder vind ik miejsters argument dat 'zelfs zijn eigen dochter' op Graaf stemt erg vreemd, want sinds wanneer doen familiebanden er iets toe bij weerwolven? Daarnaast was woogle wel burger, maar óók geliefde van de sjamaan dus hoeft zij helemaal niet per se tegen de wolven hebben gespeeld. Niet te vergeten dat turtwig eerder al op graafoto had gestemd die dag, en dat het dus voor woogle een logische actie was om mee te stemmen op graaf, omdat zij er natuurlijk graag nog een gelijk spel uit had gesleept.

Veel belangrijker is natuurlijk gewoon dat graafoto goed is en jij zo te zien niet miejster Wink

379Spelronde #37 : Levenslang - Pagina 16 Empty Re: Spelronde #37 : Levenslang vr 24 jun 2011, 10:57

graafoto

graafoto
Veelbelovend spammer

Als alle burgertjes nu op Hank stemmen zullen ze zien dat ik nog steeds goed ben.
4/5 kans dat hij slecht is.
Het is verboden om je rol mede te delen per pm maar gewoon de vraag dat je wilt gezien worden kan toch geen kwaad, dat kan eigenlijk op het forum zelf al gevraagd worden zoals jij net gedaan hebt miejster. Volgende nacht word je dan waarschijnlijk gezien.

380Spelronde #37 : Levenslang - Pagina 16 Empty Re: Spelronde #37 : Levenslang vr 24 jun 2011, 12:35

wooglepuff

wooglepuff
Aankomend spammer

Moustache schreef:Miauw! Deze kat kan zich heel goed alleen redden hoor! Miauw! Bij één van mijn vorige huizen had ik een vogeltje gevangen toen ik opeens een gekrijs hoorde. Van schrik liet ik het vogeltje vallen, en 't vrouwtje (dat inmiddels uitgekrijst was) pakte het toen gauw op. Miauw! Toen belde ze de dierenambulance om een half dood vogeltje op te halen. Alsof die blij zijn met een halfdooie mus. Ikke wel, maar nee hoor, toen kreeg ik weer van die droge brokjes. Miauw! Toen ben ik weggelopen, en kwam bij Artisjocking, Mordred en Bjorn terecht. Dat was fijn. Nouja, tot die vervelende platpetten kwamen en alles op zijn kop zetten. Miauw! Heee, weer muizenwolkjes. Help je ze vangen Wooglepuff? Geen idee wat voor beest je bent, maar jachtinstinct zul je toch wel hebben? Miauw!

Tuurlijk help ik vangen ^^

381Spelronde #37 : Levenslang - Pagina 16 Empty Re: Spelronde #37 : Levenslang vr 24 jun 2011, 16:06

Kauna

Kauna
Junior spammer

graafoto schreef:Tiens, ik heb 2 dagen terug laten weten dat ik in het burgerblok zit en alle goeie hebben toen aan mij een berichtje gestuurd om door te geven aan de ziener dat ze gezien willen worden.
Ik heb werkelijk geen clou waar je het over heb, ik heb nooit ergens uit begrepen dat ik jouw een berichtje moest sturen om gezien te worden (buiten het feit dat ook ik me probeer aan de regel te houden dat we niet igmen). Het zal er wel aan liggen dat ik alles via het kleine schermpje van mijn mobiel moet lezen. Daarnaast zou je uit mijn hints nog een andere reden op kunnen maken!
En vergeet ook niet dat de kans groot is dat er een conversie heeft plaatsgevonden en die misschien wel in het burgerblok zit.

Er wordt weer goed twijfel gezaaid en ik ben er nog niet uit. Argumenten aan beiden kanten vind ik vaag, uit stemgedrag is niets op te maken deze ronde. Ik vind het verhaal van Miejster wel wat hebben maar de vorige ronde had Roel het ook goed, pff, valt niet mee.

382Spelronde #37 : Levenslang - Pagina 16 Empty Re: Spelronde #37 : Levenslang vr 24 jun 2011, 20:31

Natjuh89

Natjuh89
Professioneel spammer

Ik stem graafoto

383Spelronde #37 : Levenslang - Pagina 16 Empty Re: Spelronde #37 : Levenslang vr 24 jun 2011, 20:35

hans

hans
Aankomend spammer

Ik stem ook op graafoto



Laatst aangepast door hans op vr 24 jun 2011, 22:02; in totaal 1 keer bewerkt (Reden : Stem vetgedrukt)

384Spelronde #37 : Levenslang - Pagina 16 Empty Re: Spelronde #37 : Levenslang vr 24 jun 2011, 20:43

Kauna

Kauna
Junior spammer

Ik wil echt niet weer een gelijkspel want dat helpt de burgers niet. Ik ga dus voor graafoto
Ik neem aan dat Hans ook op hem stemt ondanks dat het niet vet is geworden?

385Spelronde #37 : Levenslang - Pagina 16 Empty Re: Spelronde #37 : Levenslang vr 24 jun 2011, 21:01

turtwig

turtwig
Beginnend spammer

Hank krijgt mijn stem. Ik ben ondertussen van mening dat Graafoto nog niet zo slecht is.

386Spelronde #37 : Levenslang - Pagina 16 Empty Re: Spelronde #37 : Levenslang vr 24 jun 2011, 21:33

graafoto

graafoto
Veelbelovend spammer

Wel raar dat net de 5 namen die ik genoemd heb precies diegene zijn die op mij stemmen.
Ik zit dus juist met mijn theorie.
Nog 5 slechten over.

387Spelronde #37 : Levenslang - Pagina 16 Empty Re: Spelronde #37 : Levenslang vr 24 jun 2011, 22:17

Debby

Debby
Senior spammer

Doordat Backslide niet heeft gestemd is de stemming 5 voor Graafoto en 4 voor Hank.

Dat betekend dus dat Graafoto is gedood


Overigens heb ik de stem van Hans vet gemaakt,hij had het me eerder deze avond gemeld,dat hij via de telefoon stemde en hij zijn stem niet dikgedrukt kreeg.
Ik heb m alleen wel na 22:00 vetgemaakt,omdat ik visite had en niet eerder online kon.
Sorry hiervoor.
Zijn jullie het hiermee eens?

388Spelronde #37 : Levenslang - Pagina 16 Empty Re: Spelronde #37 : Levenslang vr 24 jun 2011, 22:20

Natjuh89

Natjuh89
Professioneel spammer

Hij heeft voor 10 gestemt dus geen probleem mee ! Alleen jmmr van backslide!! Is al tweede keer of niet??

389Spelronde #37 : Levenslang - Pagina 16 Empty Re: Spelronde #37 : Levenslang vr 24 jun 2011, 22:56

Kauna

Kauna
Junior spammer

Ja, is de 2e keer van Backslide, zeker jammer.
En het probleem van niet vetdrukken ken ik van de mobiel, had ik deze week ook last van. Hij heeft tenslotte gestemd, dus geen probleem voor mij.

390Spelronde #37 : Levenslang - Pagina 16 Empty Re: Spelronde #37 : Levenslang vr 24 jun 2011, 23:02

graafoto

graafoto
Veelbelovend spammer

Ja, ik heb er een probleem mee...
Ik vind de lift naar de hemel nergens niet Spelronde #37 : Levenslang - Pagina 16 953470

391Spelronde #37 : Levenslang - Pagina 16 Empty Re: Spelronde #37 : Levenslang vr 24 jun 2011, 23:12

Roel


Junior spammer

Serieus burgers... Iedereen die graafoto heeft gestemd is verdacht, en wie daarvan een burger is, die is niet helder aan het nadenken. Ik had Laura gestemd iedereen, vele volgen mij. Laura bleek slecht te zijn. Dus volg me dan ook. Nu hebben jullie het weg gegooid. Dat jullie nu in eens Hank volgen snap ik gewoon niet.

Ik weet niet of Blackslide een slechte of een goede rol heeft/had. Maar misschien dat Graaf zo werd gesaved of niet. Jammer maar helaas.

392Spelronde #37 : Levenslang - Pagina 16 Empty Re: Spelronde #37 : Levenslang vr 24 jun 2011, 23:43

Gast


Gast

Ja maar iedereen die nu graafoto heeft gestemd is gewoon slecht toch? Dus dat betekent dat we nu sowieso al verloren hebben. Of is er een vreselijk suffe burger ergens die nu zo langzamerhand echt even moet gaan nadenken? Maar ook dan is het te laat want na deze nacht zijn de slechten sowieso in de meerderheid.

393Spelronde #37 : Levenslang - Pagina 16 Empty Re: Spelronde #37 : Levenslang za 25 jun 2011, 00:36

Miejster

Miejster
Senior spammer

Geen rol bij Graafoto? Verhuld door zijn medewolven?

394Spelronde #37 : Levenslang - Pagina 16 Empty Re: Spelronde #37 : Levenslang za 25 jun 2011, 01:09

Roel


Junior spammer

Miejster schreef:Geen rol bij Graafoto? Verhuld door zijn medewolven?

???

395Spelronde #37 : Levenslang - Pagina 16 Empty Re: Spelronde #37 : Levenslang za 25 jun 2011, 08:34

Miejster

Miejster
Senior spammer

Roel schreef:
Miejster schreef:Geen rol bij Graafoto? Verhuld door zijn medewolven?

???

Er staat toch duidelijk : Graafoto is gedood. Zonder dat zijn rol bekend gemaakt is? Ben ik nu echt de enige die dit zo lees? Wat een bizar spelletje. Dan haal je er een wolf uit, dan wordt die nog verhuld ook. En dan gaan enkelen die 'zekere burgers' zijn zich daar nog steeds niks bij afvragen? Rare gedachtengang ' echte burgers'. En dan zeggen jullie nog dat ik niet helder aan het denken ben? Wees potverdorie blij dat er eindelijk een wolf uit is!

En ja, ik weet het, de kans dat die wolven mij nu gaan pakken is weer wat groter.

396Spelronde #37 : Levenslang - Pagina 16 Empty Re: Spelronde #37 : Levenslang za 25 jun 2011, 10:12

Debby

Debby
Senior spammer

Ik heb de rol van Graaf nog niet verhuld,omdat ik niet wist of jullie het ermee eens waren.
Blijkbaar wel,dus zal ik zo meteen het verhaal plaatsen.

397Spelronde #37 : Levenslang - Pagina 16 Empty Re: Spelronde #37 : Levenslang za 25 jun 2011, 10:33

Gast


Gast

miejster houdt alsjeblieft op met je komedie Rolling Eyes
jij weet dat wij weten wat hij is, wij weten dat jij weet wat hij is
íets zegt me dat miejster leugenwolf is ^^

en daarbij kon graaf natuurlijk niet verhuld worden, want dat hebben jullie al bij die arme moustache gedaan Wink

398Spelronde #37 : Levenslang - Pagina 16 Empty Re: Spelronde #37 : Levenslang za 25 jun 2011, 11:40

Hank1705

Hank1705
Spamking/-queen

Debby schreef:[De stemming is geëindigd in een gelijkspel,dat betekend dat er vandaag geen doden zijn gevallen.
Djali,Backslide,Roel en xJero3n hebben niet gestemd een ontvangen een gele kaart wegens passiviteit.

Dag 1 is ten einde,Nacht 2 begint.
Deze nacht duurt tot woensdagavond 22:00.

nu weer niet gestemd door Backslide, betekent dat dat óók backslide eruit ligt?
als dat zo is, betekent dat dat we met 8 personen verder spelen.. en dan hangt het van de nacht af hoeveel er over blijven..

399Spelronde #37 : Levenslang - Pagina 16 Empty Re: Spelronde #37 : Levenslang za 25 jun 2011, 12:24

Hank1705

Hank1705
Spamking/-queen

Debby schreef:Ik heb de rol van Graaf nog niet verhuld,omdat ik niet wist of jullie het ermee eens waren.
Blijkbaar wel,dus zal ik zo meteen het verhaal plaatsen.

niet verhuld.. dan had je 'm moeten laten zien Suspect

lijkt mij 'nog niet onthuld' of 'nog verhuld' Razz
(sorry, heb binnenkort een repetitie nederlands over correct formuleren Spelronde #37 : Levenslang - Pagina 16 953470 )

400Spelronde #37 : Levenslang - Pagina 16 Empty Re: Spelronde #37 : Levenslang za 25 jun 2011, 12:49

Roel


Junior spammer

Daarom snapte ik Gert dus niet, want Moustache was al verhuld Wink

Gesponsorde inhoud



Terug naar boven  Bericht [Pagina 16 van 18]

Ga naar pagina : Vorige  1 ... 9 ... 15, 16, 17, 18  Volgende

Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum