Weerwolf&Co.
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Toegewijde weerwolvers van travian en omstreken


Je bent niet ingelogd. Log in of registreer je

Spelronde #37 : Levenslang

+16
hans
graafoto
Doctor
artishocking
Mattio
Backslide
morkreb
Kauna
Moustache
laura
Natjuh89
Hank1705
Miejster
v8power
Tachondar
Debby
20 plaatsers

Ga naar pagina : Vorige  1 ... 6 ... 8, 9, 10 ... 13 ... 18  Volgende

Ga naar beneden  Bericht [Pagina 9 van 18]

201Spelronde #37 : Levenslang - Pagina 9 Empty Re: Spelronde #37 : Levenslang vr 17 jun 2011, 14:49

Roel


Junior spammer

Ook namens mij veel succes met de herkansing he! Het gaat je wel lukken Very Happy

202Spelronde #37 : Levenslang - Pagina 9 Empty Re: Spelronde #37 : Levenslang vr 17 jun 2011, 16:39

Tachondar

Tachondar
Spamking/-queen

Djali schreef:houden katten niet van bloedworst?

dankjulliewel allemaal. Heb vannacht gefeest en ben nu brak en nóg vrolijker nu we het welpje kwijt blijken te zijn =)

Natuurlijk backslide ook van harte gefeliciteerd Spelronde #37 : Levenslang - Pagina 9 571163

Heb je de nacht doorgedaan zonder te slapen? :p
met nieuwjaar heb ik ook 37 uur opgebleven XD

203Spelronde #37 : Levenslang - Pagina 9 Empty Re: Spelronde #37 : Levenslang vr 17 jun 2011, 19:22

Gast


Gast

Neuh heb tussen 4 en 10 in periodes van maximaal een half uur bij elkaar opgeteld ongeveer 3 uur geslapen ^^ Er was iemand bij die gigantisch snurkte en als ik ergens niet van kan slapen.. xD

204Spelronde #37 : Levenslang - Pagina 9 Empty Re: Spelronde #37 : Levenslang vr 17 jun 2011, 19:27

Hank1705

Hank1705
Spamking/-queen

das niet veel :p
wie snurkte er zo scratch

205Spelronde #37 : Levenslang - Pagina 9 Empty Re: Spelronde #37 : Levenslang vr 17 jun 2011, 20:22

Tachondar

Tachondar
Spamking/-queen

Djali schreef:Neuh heb tussen 4 en 10 in periodes van maximaal een half uur bij elkaar opgeteld ongeveer 3 uur geslapen ^^ Er was iemand bij die gigantisch snurkte en als ik ergens niet van kan slapen.. xD

Waar heb je wel geslapen dan? Of was het feestje in iemands huis dan?

206Spelronde #37 : Levenslang - Pagina 9 Empty Re: Spelronde #37 : Levenslang vr 17 jun 2011, 21:29

artishocking

artishocking
Junior spammer

Brandweerman Tachondar..Brandweerman Tachondar..

Er zit hier een pratende kat waar ik een beetje van in de war raak.
Volgens mij... zijn katten bang voor water. Twisted Evil Spelronde #37 : Levenslang - Pagina 9 829688
Kunt u misschien even die kat wegjagen??

207Spelronde #37 : Levenslang - Pagina 9 Empty Re: Spelronde #37 : Levenslang vr 17 jun 2011, 22:31

Debby

Debby
Senior spammer

Oh zo slecht,heb vandaag ook helemaal geen tijd gehad voor t verhaal.
Er komt dan ook een langere aan.

Vannacht heeft V8power niet overleefd.
V8power was t medium.


Het is weer dag en jullie mogen stemmen.
Dag 3 duurt tot zaterdagavond 22:00.

208Spelronde #37 : Levenslang - Pagina 9 Empty Re: Spelronde #37 : Levenslang vr 17 jun 2011, 22:40

Gast


Gast

rip v8power.
Maar laten we eerlijk zijn, beter een medium dan veel andere rollen.

209Spelronde #37 : Levenslang - Pagina 9 Empty Re: Spelronde #37 : Levenslang vr 17 jun 2011, 22:53

Kauna

Kauna
Junior spammer

Ik weet niet zeker of het niet een belangrijke rol is want het medium kan tenslotte met de doden overleggen. Maar tot nu toe heeft die rol nooit echt iets kunnen worden omdat het medium altijd als één van de eerste de klos is als ie erin zit. ik had het wel leuk gevonden als er iets meer uitgekomen was deze ronde.
Ben ook wel benieuwd naar de ondergang van Mattio, en dan meer naar zijn rol dan dat hij ten dode opgeschreven lijkt te zijn. Dus ik wacht rustig het verhaal morgen af.

210Spelronde #37 : Levenslang - Pagina 9 Empty Re: Spelronde #37 : Levenslang vr 17 jun 2011, 22:56

v8power

v8power
Spammer i.o.

hmmm korte ronde deze keer maar wel weer iets wijzer
was al in de wolken als medium dus nu permanent op de wolk
drwho schik eens op anders wordt het wat krap

gogogogogo burgers

211Spelronde #37 : Levenslang - Pagina 9 Empty Re: Spelronde #37 : Levenslang vr 17 jun 2011, 22:56

laura

laura
Spammer i.o.

rip... you will be missed!

212Spelronde #37 : Levenslang - Pagina 9 Empty Re: Spelronde #37 : Levenslang vr 17 jun 2011, 22:58

laura

laura
Spammer i.o.

oh en er kan maar 1 katachtige van het huis zijn plus je bent irritant met je gemiauw en ehhh nog geen idee dus ik zeg moustache

213Spelronde #37 : Levenslang - Pagina 9 Empty Re: Spelronde #37 : Levenslang vr 17 jun 2011, 23:01

Gast


Gast

aan de andere kant zijn hondachtigen en katachtigen natuurlijk geen vrienden dus misschien moeten we mous er wel inhouden. Maar ik weet het niet, welterusten allemaal, ik ga er nog 'n nachtje over slapen =)

214Spelronde #37 : Levenslang - Pagina 9 Empty Re: Spelronde #37 : Levenslang vr 17 jun 2011, 23:42

Tachondar

Tachondar
Spamking/-queen

Tijd om als brandweerman eindelijk die lastige kat eventjes aan de kant te doen.
Al dat geschreeuw om attentie irriteert de hele buurt.

KOM kom kom kom, poes poes poes.
We gaan je een mooi plek geven in het asiel waar de andere katten met elkaar kunnen spelen in een grote ruimte. En dan zullen nieuwe baasjes je komen halen.

Moustache

215Spelronde #37 : Levenslang - Pagina 9 Empty Re: Spelronde #37 : Levenslang vr 17 jun 2011, 23:55

Miejster

Miejster
Senior spammer

Morgen de hele dag BBQ en het zal 's avonds een beetje heel lang uitlopen.

Daarom mijn stem op Moustache. Met Jeroen zat ik goed toen hij een welp bleek te zijn en in diezelfde post had ik gezegd dat Mous de volgende zou zijn. Daarom deze stem. Ik vind je deze ronde heel verdacht Freek

216Spelronde #37 : Levenslang - Pagina 9 Empty Re: Spelronde #37 : Levenslang za 18 jun 2011, 00:09

Moustache

Moustache
Junior spammer

Miejster schreef:Ik ga voor eentje die een geel kanarietje gekregen heeft xjero3n.
Miauw! Hierom stemde je op xjero3n die later welp bleek te zijn. Dankzij deze post valt mijn verdenking juist van jou af. Miauw. Heb je niet gemerkt dat ik vannacht bij je thuis ben geweest. Je gooide zelfs nog schoenen naar me toe. Miauw! En een zware bloempot! Gelukkig mis. Maar iets dat je irriteert is niet altijd gevaarlijk, terwijl je het gevaar pas voelt als het je bijt.... Miauw!

Kauna schreef:Dan heeft stemmen op Jeroen niet zoveel zin, hij gaat er vanzelf uit als ie vandaag ook inactief is. Oftwel weer een ronde waar we niets uit het stemmen af kunnen lezen.
Ik stem op Moustache, ik ben die kat echt zat.

Een uitspraak die zo uit de muil van een wolf zou kunnen komen. Maar het volgens mij niet is....

Ook al zouden katten moeten samenspannen in deze boze wereld, toch denk ik dat er in dit verhaal één te veel is, maar dat is Laura en niet ik. Miauw!!

217Spelronde #37 : Levenslang - Pagina 9 Empty Re: Spelronde #37 : Levenslang za 18 jun 2011, 01:35

laura

laura
Spammer i.o.

pot verwijt de ketel dat hij zwart ziet misschien ?

geen idee wat moustache is... geef eens een hint ?

218Spelronde #37 : Levenslang - Pagina 9 Empty Re: Spelronde #37 : Levenslang za 18 jun 2011, 08:33

Kauna

Kauna
Junior spammer

Miejster schreef:
Met Jeroen zat ik goed toen hij een welp bleek te zijn
Dat vind ik een mager argument. De massa stemde op hem en dan vooral omdat hij inactief was en uiteindelijk welp bleek te zijn. Dat is een iets andere volgorde van gebeurtenissen.

219Spelronde #37 : Levenslang - Pagina 9 Empty Re: Spelronde #37 : Levenslang za 18 jun 2011, 08:52

artishocking

artishocking
Junior spammer

Aangezien ik het meeste last heb van de pratende kat en hij mij in de war maakt gaat mijn stem ook naar de kat Moustache
Ik ben al erg in de war door de medicijnen die ze bij me naar binnen proppen, mijn man is dood, mijn kind vermist en die kat maakt het er niet beter op.

220Spelronde #37 : Levenslang - Pagina 9 Empty Re: Spelronde #37 : Levenslang za 18 jun 2011, 09:30

Moustache

Moustache
Junior spammer

Ik kan niet veel duidelijker hinten dan ik al gedaan heb zonder te vertellen wat ik ben en wat ik weet. Roel is 100% zeker geen wolf, dus stem niet op Roel. Miauw!!



Laatst aangepast door Moustache op za 18 jun 2011, 10:51; in totaal 1 keer bewerkt (Reden : oja, ik ben een kat.....)

221Spelronde #37 : Levenslang - Pagina 9 Empty Re: Spelronde #37 : Levenslang za 18 jun 2011, 10:48

Backslide

Backslide
Junior spammer

Ik vertrouwde Moustache ook niet, maar ik denk dat het toch wel goed zit met hem ^^
Mijn stem gaat dan ook naar Laura

222Spelronde #37 : Levenslang - Pagina 9 Empty Re: Spelronde #37 : Levenslang za 18 jun 2011, 10:57

graafoto

graafoto
Veelbelovend spammer

ik weet het niet hoor denken jullie echt dat Moustache een weerwolf is ?
ik denk eerder aan Laura

223Spelronde #37 : Levenslang - Pagina 9 Empty Re: Spelronde #37 : Levenslang za 18 jun 2011, 11:34

Gast


Gast

wat een massaal gestem op moustache opeens. Ik ga van hem niezen maar dat lijkt me voorlopig niet dodelijk en zijn posts hebben me overtuigd. Mijn stem gaat naar laura.

224Spelronde #37 : Levenslang - Pagina 9 Empty Re: Spelronde #37 : Levenslang za 18 jun 2011, 12:36

artishocking

artishocking
Junior spammer

Ik zit hier maar zo alleen, kan iemand mij komen zien(er)???

225Spelronde #37 : Levenslang - Pagina 9 Empty Re: Spelronde #37 : Levenslang za 18 jun 2011, 12:46

Gast


Gast

maar hebben ze je daar opgesloten of heb je jezelf daar neergezet? want een zelfgekozen isolement moeten we niet doorbreken natuurlijk ^^

Gesponsorde inhoud



Terug naar boven  Bericht [Pagina 9 van 18]

Ga naar pagina : Vorige  1 ... 6 ... 8, 9, 10 ... 13 ... 18  Volgende

Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum