Weerwolf&Co.
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Toegewijde weerwolvers van travian en omstreken


Je bent niet ingelogd. Log in of registreer je

Spelronde #37 : Levenslang

+16
hans
graafoto
Doctor
artishocking
Mattio
Backslide
morkreb
Kauna
Moustache
laura
Natjuh89
Hank1705
Miejster
v8power
Tachondar
Debby
20 plaatsers

Ga naar pagina : Vorige  1 ... 10 ... 16, 17, 18  Volgende

Ga naar beneden  Bericht [Pagina 17 van 18]

401Spelronde #37 : Levenslang - Pagina 17 Empty Re: Spelronde #37 : Levenslang za 25 jun 2011, 15:15

Debby

Debby
Senior spammer

Joh,het was nog vroeg vanochtend.

Graafoto was de ziener.
Maar dat wist iedereen al.
Het is nu 5-4 voor de wolven,en we gaan de nacht in.
Met de dood door inactiviteit van backslide zelfs 5-3.
Potje is dus afgelopen en de wolven winnen.

Mijn eindverhaal komt nog



Laatst aangepast door Debby op za 25 jun 2011, 15:19; in totaal 1 keer bewerkt

402Spelronde #37 : Levenslang - Pagina 17 Empty Re: Spelronde #37 : Levenslang za 25 jun 2011, 15:17

Hank1705

Hank1705
Spamking/-queen

Toppie Very Happy
en dat zonder dat er ook maar één wolf doodgegaan is Razz

403Spelronde #37 : Levenslang - Pagina 17 Empty Re: Spelronde #37 : Levenslang za 25 jun 2011, 15:33

Moustache

Moustache
Junior spammer

goed gedaan wolfjes. Ook al bleek al snel bij ons in de hemel dat ik gelijk had met Laura, dat ze bij de slechtjes hoorde.

404Spelronde #37 : Levenslang - Pagina 17 Empty Re: Spelronde #37 : Levenslang za 25 jun 2011, 15:42

Hank1705

Hank1705
Spamking/-queen

sorry dat ik je verhulde freek Embarassed
we hoopten dat er verwarring gesticht zou worden, maar heb geen idee of dat echt gelukt is scratch

405Spelronde #37 : Levenslang - Pagina 17 Empty Re: Spelronde #37 : Levenslang za 25 jun 2011, 16:05

graafoto

graafoto
Veelbelovend spammer

5 tegen 3...
Dus ik had gelijk
Miejster
Hans
Hank
Natjuh (leugenwolf?)
Kauna

406Spelronde #37 : Levenslang - Pagina 17 Empty Re: Spelronde #37 : Levenslang za 25 jun 2011, 16:11

Hank1705

Hank1705
Spamking/-queen

graafoto schreef:5 tegen 3...
Dus ik had gelijk
Miejster apostaat
Hans conversiewolf
Hank verhullende wolf
Natjuh (leugenwolf?)
Kauna geconverteerde wolf (weerhamster)


en dat had je geloof ik nog xjero3n (welp), en tachondar (ketter) maar die hebben nooit in het wolvenblok gezeten
laura (sjamaan) heeft daar ook niet in gezeten, al had ze wel contact met het wolvenblok via natjuh

uit voorzorg hebben we haar niet direct toegevoegd.. en niet helemaal onterecht gezien het feit dat ze geliefde bleek te zijn Wink

407Spelronde #37 : Levenslang - Pagina 17 Empty Re: Spelronde #37 : Levenslang za 25 jun 2011, 16:32

graafoto

graafoto
Veelbelovend spammer

Apostaat... ik had al een vermoeden maar wist het niet zeker.
Goede ronde wolfjes...
Op naar de volgende?

408Spelronde #37 : Levenslang - Pagina 17 Empty Re: Spelronde #37 : Levenslang za 25 jun 2011, 16:33

Kauna

Kauna
Junior spammer

En de info hadden we via Natjuh toch al. Ik ben pas maandag of dinsdag toegevoegd dus nog niet zo heel lang. Ik vond het maar lastig omdat ik gehoopt dat deze week niet zoveel online te hoeven zijn met die mobiel wat dus ineens veranderde. De dagen ervoor baalde ik enorm dat ik niet gepakt werd door de ww maar dat begreep ik later ook wel. En ik moest ook uitkijken voor de ziener, in het begin echt.

409Spelronde #37 : Levenslang - Pagina 17 Empty Re: Spelronde #37 : Levenslang za 25 jun 2011, 16:42

Roel


Junior spammer

Uuhm lijkt het nou of zijn dat erg veel slechte rollen?

410Spelronde #37 : Levenslang - Pagina 17 Empty Re: Spelronde #37 : Levenslang za 25 jun 2011, 16:55

Miejster

Miejster
Senior spammer

7 slechte rollen - 12 goeie dus... slecht gegokt van de burgers.

411Spelronde #37 : Levenslang - Pagina 17 Empty Re: Spelronde #37 : Levenslang za 25 jun 2011, 17:04

Moustache

Moustache
Junior spammer

7 vs 12? Normaal gesproken zouden de wolven dan moeten winnen, omdat de eersten die sneuvelen bijna altijd de burgers zijn. Maar deze keer hadden ze ook nog het geluk om de weerhamster te converteren. En het geluk dat hank als eerste gezien werd, maar de apostaat dit blokkeerde. Toen had er wel bij het burgerblok een lampje moeten gaan branden.

412Spelronde #37 : Levenslang - Pagina 17 Empty Re: Spelronde #37 : Levenslang za 25 jun 2011, 17:57

Kauna

Kauna
Junior spammer

En dat is wel wel heel veel geluk aan de kant van de ww.

413Spelronde #37 : Levenslang - Pagina 17 Empty Re: Spelronde #37 : Levenslang za 25 jun 2011, 18:51

Tachondar

Tachondar
Spamking/-queen

de wolfjes hebben goed gespeeld ^^

414Spelronde #37 : Levenslang - Pagina 17 Empty Re: Spelronde #37 : Levenslang za 25 jun 2011, 20:17

Debby

Debby
Senior spammer

En zaten een aantal neutrale rollen bij.

We begonnen met 3 wolven.

415Spelronde #37 : Levenslang - Pagina 17 Empty Re: Spelronde #37 : Levenslang za 25 jun 2011, 20:44

v8power

v8power
Spammer i.o.

goed gedaan wolven

416Spelronde #37 : Levenslang - Pagina 17 Empty Re: Spelronde #37 : Levenslang za 25 jun 2011, 20:49

Debby

Debby
Senior spammer

Nadat Natjuh uit de gevangenis terug kwam,kreeg ze op de redactie de nodige informatie wbt Wooglepuff.
Ze komen erachter dat Wooglepuff een affaire heeft gehad met Morkreb.
En dat Wooglepuff zwanger van hem was geraakt.
Morkreb dwong haar tot een abortus.
Dit gegeven besluit Natjuh Wooglepuff op te zoeken in haar net nieuwe buitenhuis.
Ze zet de auto op een plek waarbij Wooglepuff de auto niet zou zien.
Bij het buitenhuis aangekomen,ziet ze Wooglepuff met een koffer sjouwen.
Ze stelt zich verdekt op achter een boom en wacht af wat komen gaat.
Dan ziet ze dat Wooglepuff naar buiten komt met een klein meisje en deze in de achterbak van haar auto laadt.
Natjuh belt meteen Kauna op dat ze Björn gevonden heeft en dat ze met de politie naar de door haar aangegeven locatie moet komen.
Nadat Wooglepuff weer naar binnenging om de laatste spullen te halen,sluipt Natjuh naar de auto en opent de kofferbak.
Ze haalt Björn uit de kofferbak en verschuilt zich met Björn achter een put.
Als Wooglepuff naar buitenkomt,merkt ze dat de kofferbak leeg is.
Ze sluit de deur af en stapt in haar auto en vlucht.
Onderaan de heuvel wordt ze tegengehouden door een politieauto die haar arresteert.
Kauna rijdt naar boven en treft daar Natjuh en Björn aan achter de put.
Ze verteld hen dat Wooglepuff is ingerekend en omhelst Natjuh en Björn.
Daarna belt ze Hank en V8power op om het geweldige nieuws te vertellen en hun te vragen naar Artishocking te komen om Björn op te vangen.
Weer thuis aangekomen,gaat ze meteen met Natjuh,Hank,V8power en Björn naar de gevangenis om Artishocking op te zoeken.
Natjuh belt onderweg Moustache met de mededeling dat Artishocking onschuldig is,ze Björn hebben gevonden en dat ze de werkelijker dader van de moord op Morkreb hebben.
Hij moet een hoger beroep indienen.
Dit doet hij dan ook meteen en treft ze bij de gevangenis.
Waar hij mededeelt dat Artishocking het hoger beroep thuis mag afwachten.

Daarna vertrekt Natjuh naar huis om zich om te kleden voor de afspraak met Laura.
Na een heel goed gesprek met elkaar komt ook dit weer helemaal goed.


Dit is het einde van deze spelronde.
Een spelronde die de wolven hebben gewonnen.

De rollen waren inmiddels allemaal al duidelijk,maar bij deze.

Miejster - Apostaat
Artishocking - Heks
Laura - Sjamaan
Natjuh - Leugenwolf
V8power - Medium
Hans - Conversiewolf
Tachondar - Ketter
DrWho - Priester
Djali - Slotenmaker
Graafoto - Ziener
Backslide - Mythomaan
Moustache - Beschermengel
Turtwig - Cupido
Kauna - Weerhamster
Roel - Jager
Mattio - Dubbelganger
Wooglepuff - Zandmannetje
xJero3n - Welp
Hank - Verhullende Wolf

417Spelronde #37 : Levenslang - Pagina 17 Empty Re: Spelronde #37 : Levenslang za 25 jun 2011, 20:56

Natjuh89

Natjuh89
Professioneel spammer

Joehoe gewonne Very Happy:D:D:D Hebben we goed gedaan wolvjes!!!! en apostaat !!!!!!!!!

418Spelronde #37 : Levenslang - Pagina 17 Empty Re: Spelronde #37 : Levenslang za 25 jun 2011, 22:10

Kauna

Kauna
Junior spammer

En hulde aan Debby voor het goede verhaal elke dag.

419Spelronde #37 : Levenslang - Pagina 17 Empty Re: Spelronde #37 : Levenslang zo 26 jun 2011, 11:01

Hank1705

Hank1705
Spamking/-queen

Moustache schreef:7 vs 12? Normaal gesproken zouden de wolven dan moeten winnen, omdat de eersten die sneuvelen bijna altijd de burgers zijn. Maar deze keer hadden ze ook nog het geluk om de weerhamster te converteren. En het geluk dat hank als eerste gezien werd, maar de apostaat dit blokkeerde. Toen had er wel bij het burgerblok een lampje moeten gaan branden.

geluk dat ik als eerste gezien werd? geluk dat ik het overleefd heb zo uik zeggen Spelronde #37 : Levenslang - Pagina 17 86336
als je als ziener een rol niet kunt zien betekent dit eigenlijk automatisch dat hij/zij slecht is.. vandaar dat ik het ook zo raar vindt dat ik nooit vermoord ben

maar freek je vergeet dat de wolven maar met z'n 3en (+ apostaat=4) beginnen he.. dus zo normaal gesproken was dat niet Razz
en dan hebben we geloof ik nog 1 slechte zelf vermoord (tachondar, ketter opgegeten?), en 1 eruit gestemd (xjero3n, welp)

ik moet zeggen, vond het wel een leuke ronde Smile hoop dat er vaker 18 mensen meedoen Very Happy

420Spelronde #37 : Levenslang - Pagina 17 Empty Re: Spelronde #37 : Levenslang zo 26 jun 2011, 11:24

Moustache

Moustache
Junior spammer

Ja, je hebt gelijk, 't was ook een zeldzaam domme groep burgers, door mij zo weg te stemmen..... Twisted Evil

421Spelronde #37 : Levenslang - Pagina 17 Empty Re: Spelronde #37 : Levenslang zo 26 jun 2011, 11:30

Hank1705

Hank1705
Spamking/-queen

haha Razz
je was dan ook wel overactief deze ronde ^^ normaal ben je volgens mij wel iets rustiger..
en dat je voor kat speelde was ook wel irritant, dat speelde ook mee Razz (miauw!)

had het eigenlijk nog nut om jou te verhullen? zat je toen wel of niet in het burgerblok? scratch

422Spelronde #37 : Levenslang - Pagina 17 Empty Re: Spelronde #37 : Levenslang zo 26 jun 2011, 11:40

Moustache

Moustache
Junior spammer

Als je mij een beetje kent dan weet je dat ik als burger meestal veel actiever meespeel dan als wolf. Ik zat wel in het burgerblok, maar dat was nog niet zo sterk, omdat we slechts uit drie spelers bestonden op dat moment. Bovendien was graafoto op dat moment nauwelijks actief, ik weet niet eens of hij altijd wel zijn nachtrol heeft uitgevoerd.
Achteraf is er geen enkele burger geweest (heks, priester, beul, jager) die een wolf heeft kunnen vermoorden. Als het spel helemaal uitgespeeld was, dan hadden jullie wel een keer Roel moeten kiezen, en die had als jager zeker een wolf geschoten.

423Spelronde #37 : Levenslang - Pagina 17 Empty Re: Spelronde #37 : Levenslang zo 26 jun 2011, 12:28

Hank1705

Hank1705
Spamking/-queen

Dan zal ik daar in het vervolg iets meer op letten Cool

En over die burgers;
De priester had eigenlijk geen kans deze ronde, 1e nacht al dood, dan had hij de eerste dag al in moeten zetten met een kans van 3/18 op een dodelijk slachtoffer.
Beul zat er niet in deze keer (gelukkig voor de wolven Razz)
Heks, geen idee waarom die geen dodelijk drankje heeft gebruikt, op het laatst had dat eigenlijk wel gemoeten om nog kans te maken.
En de jager, we hebben misschien geluk gehad dat we die niet gekozen hebben om te lunchen, maar als het helemaal uitgespeeld zou worden tot de laatste burger echt dood is dan hadden we inderdaad een wolf verloren, maar goed ^^

De ene keer lukt het net wel voor de burgers, de andere keer valt het de andere kant op
Ik was met 5-5 zelfs nog even bang dat we zouden verliezen, omdat ik niet zeker wist of er een beul inzat. Die bleek er niet in te zitten en dan is er ook nog één die niet kan stemmen en dan valt het geluk net onze kant op. Voor hetzelfde geld was het de andere kant opgevallen Wink

424Spelronde #37 : Levenslang - Pagina 17 Empty Re: Spelronde #37 : Levenslang zo 26 jun 2011, 12:42

graafoto

graafoto
Veelbelovend spammer

In de periode dat ik inactief was had mijn dochter het even overgenomen, ze heeft toen Morkreb gezien... de zijlijn wolf Razz

425Spelronde #37 : Levenslang - Pagina 17 Empty Re: Spelronde #37 : Levenslang zo 26 jun 2011, 12:51

Debby

Debby
Senior spammer

Klopt,Graafoto heeft iedere nacht gezien.
De laatste nacht zag hij Artishocking,maar toen werd hij zelf vermoord.

Ik had expres iedere burger een rol gegeven.
Om het een beetje gelijk te houden en om het voor iedereen leuk te maken.

De wolven begonnen met 3 en de apostaat.
Hun ketter en welp waren snel dood.
Laura zag pas een slechte in nacht 3 of 4.
Pas na nacht 4 kwam Kauna erbij als wolf.

Bovendien waren er 1 dag en 1 nacht geen doden gevallen.
Waardoor de wolven op de dag een voorsprong zouden hebben gehad,maar omdat ze in de nacht Graafoto wilde doden en Arishocking haar levensdrankje inzette,viel er in de nacht ook geen dode.
Dat maakte t gelijk.
En de burgers dachten dat Djali als slotenmaker dit had tegengehouden,maar dit was dus in werkelijkheid Arti.

Gesponsorde inhoud



Terug naar boven  Bericht [Pagina 17 van 18]

Ga naar pagina : Vorige  1 ... 10 ... 16, 17, 18  Volgende

Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum