Weerwolf&Co.
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Toegewijde weerwolvers van travian en omstreken

Je bent niet ingelogd. Log in of registreer je

Ronde # 31 Lente op de vakantieboerderij

+12
Backslide
Kauna
Miejster
Debby
v8power
Natjuh89
Telemachus (killer)
daniel
Stephen
Tachondar
δόριεν
artishocking
16 plaatsers

Ga naar pagina : Vorige  1 ... 10 ... 17, 18, 19 ... 24  Volgende

Ga naar beneden  Bericht [Pagina 18 van 24]

Gast

Gast

ja miejster, wat ik al zei, het is erop of eronder nu. je kunt wel zeggen 'ik ben burger en weiger er zomaar achteraan te lopen', maar als de burgers nu niet unaniem stemmen, dan is het voorbij.

Telemachus (killer)

Telemachus (killer)
Senior spammer

bedoelde niet een lijstje wrm je kauna wantrouwd maar eerder de volgorde waarin je de spelers VERTROUWD
vb van vertrouwen -> wantrouwen
(gewoon door de hint enz die ik heb gelezen dus is niet echt de lijst die ik in mijn hoofd heb zitten)

vertrouwen:

Killerboth (ik xD)
Djali
Daniël
Natjuh

Miejster
v8

kauna
Tachondar
Debby

wantrouwen

Telemachus (killer)

Telemachus (killer)
Senior spammer

snapie?? dat is belangrijk voor moesten er nog goede rollen inzitten die een 'actie' knn uitvoeren aangezien we niet op het burgertopic zullen geraken ..

Gast

Gast

oké, dan zit ik hier ongeveer:

Vertrouwen
Djali
Daniel
Debby/Natjuh

Killerboth (is een van degenen die mij nog geen overtuigende aanwijzing heeft gegeven of ie niet is geconverteerd, begon denk ik in ieder geval als burger)
V8power (tenzij geconverteerd duidelijk geen wolf, maar weet nog niet wat ik ervan moet denken, maar ging wel heel soepeltjes mee nadat iemand begonnen was met op daniel te stemmen)
Miejster (begon op daniel te stemmen, maar die werd al eerder gewantrouwd dus dat kan ook toeval zijn geweest dat de wolven in de kaart speelde, misschien)

Tachondar (ging ook wel heel soepeltjes mee met op daniel stemde nadat iemand daarmee was begonnen)
Kauna
Wantrouwen

Laatst aangepast door Djali op za 09 apr 2011, 14:22; in totaal 1 keer bewerkt

Telemachus (killer)

Telemachus (killer)
Senior spammer

debs zo hoog? ben ik weeral een hint vergeten miss?

daniel

Aankomend spammer

Ja, je bent een hint vergeten. Razz

Gast

Gast

Vooral het feit dat ze meegaat tegen kauna, eigenlijk zou natjuh boven haar moeten staan omdat kauna op natjuh stemde, moment.

Telemachus (killer)

Telemachus (killer)
Senior spammer

mag ik de pg vragen waar de hint staat daniel?

Kauna

Kauna
Junior spammer

Debby schreef:Mijn stem gaat naar Kauna
Natjuh was als Groentenboer al burger,dus snap de theorie dat ze ineens overdreven burger speelt niet volgen.
Daar is de volgende theorie voor. Er waarschijnlijk weer een ww bij , als er een conversiewolf inzit en dat kan iedereen zijn, dus alle mogelijke burgers zijn voor mij nu weer net zo verdacht als op dag 1, en dan komt Natjuh ineens heel overtuigend verhalen dat ze de groenteboer was.

Laatst aangepast door Kauna op za 09 apr 2011, 14:57; in totaal 1 keer bewerkt

Gast

Gast

Ja maar zij gaf haar hint naar beschermengel al op dag 1, dus haar verhaal sluit aan en komt mij nu niet opeens overdreven verdacht toe, maar goed, dat is jouw theorie, de mijne is een andere.
(onvet mijn stem n je quote alsjeblieft even Wink anders haal je jezelf een extra stem op de hals)

Gast

Gast

ik ga nu de stad in voor een cadeautje voor Stephen, ik probeer voor zijn feest nog online te komen maar kan dus voorlopig eventjes niet om commentaren reageren. Ik kan enkel nog herhalen: burgers, bedenk hoe het er nu voorstaat en dat er eensgezindheid moet zijn om überhaupt iets te kunnen bewerkstelligen.

Tachondar

Tachondar
Spamking/-queen

Wat sta ik plots laag zeg, van vertrouwen ><
De enige reden dat ik meega met sommige stemmen is omdat
ik er soms eens een logica in zie. Zelf zie ik namelijk de hints nog niet
zo duidelijk zoals al de rest dat de doet...
Ik ontvet eventjes mijn stem terug, en wacht nog af...
Later stem ik dan opnieuw, aan de hand van hernieuwde redeneringen :/

morkreb

morkreb
Junior spammer

ik zie genoeg redeneringen op dit moment hoor Ronde # 31 Lente op de vakantieboerderij - Pagina 18 829688 Allemaal verschillende verdenken....
Uitgaande van 3 wolfjes en een slechte rol is het nu 4 tegen 5, laatste kans voor de burgers gok ik zo.

Telemachus (killer)

Telemachus (killer)
Senior spammer

srry moet nu stemme
over 5 min weg en weet ni wann ik trg kom dus ga ik mee met de rest en de logica van do

KAUNA?

Tachondar

Tachondar
Spamking/-queen

Mijn stem op daniel ontvet ik

Ik ga ook voor kauna

het is erg klaar en duidelijk dat hier iets niet pluis is. Ik volg Djali dus

Miejster

Miejster
Senior spammer

Pffff, ik lees even wat er allemaal gezegd werd deze namiddag. Er klopt ergens iets niet in dit hele verhaal, maar ik mis nog even wat dit is. Als ik de stemmen optel, dan heeft Kauna er 5 en maakt mijn stem niks uit, behalve als er een leugenwolf aan het werk is. Ik geloof niet 100% in het wolf zijn van Kauna, maar ik zal de groep volgen. Zo kan de leugenwolf toch niet plots iets anders gaan stemmen als Kauna toch een wolf zou zijn. Ik heb een vermoeden wie de geconverteerde wolf kan zijn. Als dit klopt wordt er een vuil spelletje gespeeld...

Miejster

Miejster
Senior spammer

Ik stem dus op kauna

Gast

Gast

ik zie dubbele stemmen van killerboth en tachondar, passen jullie dat nog even aan alsjeblieft? weet alleen niet of killer nog voor de deadline online zal komen.. Sad

volgens mij gaat dit de juiste richting op!

Gast

Gast

killer stemt wel tweemaal op dezelfde persoon, dus telt die dan wel mee? het is dan alleen even oppassen dat die stem niet dubbel wordt gerekend.

artishocking

artishocking
Junior spammer

Het maakt niet uit of ik Killers stem wel of niet meetel..

artishocking

artishocking
Junior spammer

De dag die aanbrak was net zo mistroostig als dat de groep zich voelde.
Het regende hard.
Wie had dit toch allemaal op zijn of haar geweten.
Met argwaan bekeken ze elkaar.
Zo had iedereen wel zijn of haar theorieën over wie er achter de moorden/doden zaten.
Het meest verdacht werd Kauna bevonden...die niet zo goed wist wat ze met die onderzokende blikken aan moest.
Ze besloot er stilletjes tusseuit te knijpen, en ergens een rustig plekje te zoeken om alles te overdenken.
Onderweg kwam ze de boer tegen..
''He Kauna,zou je mij misschien ergens mee willen helpen?''
Dankbaar met deze afleiding stemde Kauna toe om de boer te helpen.
''Het hek bij de weide is stuk, en ik ben op weg om dat te repareren..maar je moet wel op je hoede zijn, want er staat een stier in.''
''Normaal gesproken is die stier heel rustig en komt nooit bij het hek, maar je weet maar nooit, wees gewoon op je hoede.''
Kauna hielde de planken op zn plek, en de boer schoot met een spijkerpistool de planken op zn plaats.

Het was maar goed dat Kauna gewaarschuwd was door de boer voor de stier..nooit kwam hij bij het hek, maar nu natuurlijk wel..
Luidstampend, boos om al het tumult kwam hij aanstormen..
Kauna had de stier in het oog, en sprong net op tijd over het hek heen...helaas bleef ze hierbij met haar been hangen en viel voorover...
Net op het moment dat de boer een grote dikke spijker door het hout heen wilde jagen...

De lange spijker ging dwars door haar oog...dat plotseling rood kleurde...maar niet van het bloed
In haar mond, opengesperd van schrik, blonken 2 lange hoektanden..

Kauna verloor haar leven door een spijkerpistool, haar rol was verhullende wolf.
De nacht nadert..en zal duren tot zondag 22.00

Natjuh89

Natjuh89
Professioneel spammer

JOehope een wolf"Very Happy:D:D:

Debby

Debby
Senior spammer

Joehoe,eindelijk een wolfje. Ronde # 31 Lente op de vakantieboerderij - Pagina 18 829688
Op naar de volgende,burgertjes. Ronde # 31 Lente op de vakantieboerderij - Pagina 18 17387

Tachondar

Tachondar
Spamking/-queen

Yeey!!! Razz
Dat werd wel eens tijd ^^

Telemachus (killer)

Telemachus (killer)
Senior spammer

yes een wolfje .. .goed nieuws voor het slapengaan

Gesponsorde inhoud

Terug naar boven  Bericht [Pagina 18 van 24]

Ga naar pagina : Vorige  1 ... 10 ... 17, 18, 19 ... 24  Volgende