Weerwolf&Co.
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Toegewijde weerwolvers van travian en omstreken


Je bent niet ingelogd. Log in of registreer je

Ronde 28: The Legend of Zelda

+13
artishocking
morkreb
Moustache
Backslide
karina
Kauna
Miejster
Debby
Natjuh89
v8power
δόριεν
laura
Тхенекаъ
17 plaatsers

Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3, 4 ... 11, 12, 13  Volgende

Ga naar beneden  Bericht [Pagina 3 van 13]

51Ronde 28: The Legend of Zelda - Pagina 3 Empty Re: Ronde 28: The Legend of Zelda di 15 feb 2011, 19:03

Miejster

Miejster
Senior spammer

morkreb schreef:yeah! De held met enkele onweerstaanbare prinsessen om zich heen. Zeker dat ik voorlopig nog niet uit deze ronde gestemt ga worden Ronde 28: The Legend of Zelda - Pagina 3 129977
Niet te snel roepen hoor, ik ben een irritant elfje.

52Ronde 28: The Legend of Zelda - Pagina 3 Empty Re: Ronde 28: The Legend of Zelda di 15 feb 2011, 19:03

Тхенекаъ

Тхенекаъ
Senior spammer

Ga hem irriteren? Doe maar lekker belerend :p

53Ronde 28: The Legend of Zelda - Pagina 3 Empty Re: Ronde 28: The Legend of Zelda di 15 feb 2011, 19:04

Miejster

Miejster
Senior spammer

Theneka schreef:*strooit wat blaadjes in een warme beker*

Navi! Breng deze naar Saria! NU!

"Dit zal je goed doen Saria" Smile
Ok, doe ik graag. *flits* hier lieve Saria, neem maar snel aan en binnen enkele ogenblikken zijn alle zorgen over!

54Ronde 28: The Legend of Zelda - Pagina 3 Empty Re: Ronde 28: The Legend of Zelda di 15 feb 2011, 19:14

Natjuh89

Natjuh89
Professioneel spammer

Navi dankje wel Smile heb hem helemaal leeggedronken.. en mijn hoofdpijn is gelukkig weg Smile Dankje wel Smile

55Ronde 28: The Legend of Zelda - Pagina 3 Empty Re: Ronde 28: The Legend of Zelda di 15 feb 2011, 19:37

Debby

Debby
Senior spammer

Een irritant,maar toch ook wel lief elfje.

56Ronde 28: The Legend of Zelda - Pagina 3 Empty Re: Ronde 28: The Legend of Zelda di 15 feb 2011, 19:40

Тхенекаъ

Тхенекаъ
Senior spammer

Verhaaltje is bijna af Smile

57Ronde 28: The Legend of Zelda - Pagina 3 Empty Re: Ronde 28: The Legend of Zelda di 15 feb 2011, 20:03

Gast


Gast

jeuj

58Ronde 28: The Legend of Zelda - Pagina 3 Empty Re: Ronde 28: The Legend of Zelda di 15 feb 2011, 20:05

Miejster

Miejster
Senior spammer

Debby schreef:Een irritant,maar toch ook wel lief elfje.
Ronde 28: The Legend of Zelda - Pagina 3 129977

59Ronde 28: The Legend of Zelda - Pagina 3 Empty Re: Ronde 28: The Legend of Zelda di 15 feb 2011, 20:17

Тхенекаъ

Тхенекаъ
Senior spammer

Inleiding

*hummm Humm*

Dit is hét verhaal, hét verhaal dat de hele wereld, het bestaan, liefde ende geluk, alles in het leven dus, bevat. Dit verhaal, dat ergens ver weg, ende heel lang geleden zich afspeeld, zal ik U allen vertellen. Komt rond mij zitten, O Kinderen, ende luistert goed! Spitst uw oren, en hou uw gedachten erbij, want The Great Deku Tree zal spreken.


*Hummm hummm*

Lang, héél lang geleden werd Ik wakker. De wereld was nog jong, en fris, en onvervuild. De mens had nog respect voor de natuur, en mijn bossen waren nog ongeschonden. De Kokiri leefden in vrede, en alles ging goed.
Tot op een dag echter de mensen zich roerden, en oorlog voerden. Zij begingen de ergste daden, en niet tegen vreemde rassen, maar tegen hun eigen soort. Langzaam verdween het evenwicht dat van nature in deze wereld bestond. De oorlog van de mens versprijde zich snel naar de andere volkeren, deze werden onrustig, en monsters en ander wilde beesten verschenen over geheel Hyrule. Mijn wortels, diep onder de grond, konden de wereld voelen veranderen, en ook al verloor deze niets aan stevigheid, het leek alsof al het bloed dat werd vergoten het een bittere bijsmaak gaf. Maar laat ons niet te ver afdwalen, en ons bij het verhaal houden...

*humm humm*

Op een dag, lang geleden, toen de aarde dus nog jong was, maar Ik al eeuwen oud, bracht een vrouwe, van adel bloed, mij een kind. Ze had gehoord over de Great Deku Tree, de beschermer van het bos, en zwaargewond had ze zich in de Verloren Wouden rondom het Kokiri Bos gewaagd, op zoek naar Mij. Met haar laatste krachten smeekte ze Mij om Me over haar kind te ontfermen. Ik schonk het kind zijn nieuw naam, Link (Morkreb). En Link groeide op tussen de Kokiri, als een van hen, maar toch nog steeds als een soort buitenbeentje. Saria (Natjuh) ontfermde zich over hem, en Link groeide voorspoedig op.

*humm hummmm*

Op een dag, later in de tijd, maar niet zo heel veel later, was Link een jaar of acht geworden. En Ik voelde dat de tijd begon op te raken, en voor een eeuwen oud wezen als Ik betekent dat iets. Gannondorf (Moustache) had mij vervloekt, en Link moest dringend een feetje toegestuurd krijgen. Ik stuurde hem Navi (Miejster), mijn meest getrouwe en behulpzame fee. Link versloeg de monsters die zich in mij nestelden, maar helaas was het te laat. Ik gaf hem de Forest Emerald, een steen die de essentie van het bos bevatte,

Ronde 28: The Legend of Zelda - Pagina 3 Emerald

en stuurde hem naar Hyrule Castle Town, om daar zijn queeste verder te zetten. Navi hielp hem zo goed hij kon, en ondanks occasionele ruzies als Navi zijn mond weer niet kon houden...

Ronde 28: The Legend of Zelda - Pagina 3 STFU_Navi_by_vashperado

In Hyrule Castle Town ontmoette link Zelda (Debby) en samen besloten ze de Triforce te bemachtigen. Link trok naar Death Mountain, waar de Gorons wonen. Hij ontmoette er Darunia (Hank) en hielp hem met het uitzuiveren van de vulkaan. Daarvoor kreeg hij de Goron Ruby, die de essentie van vuur bevatte.

Ronde 28: The Legend of Zelda - Pagina 3 671238-goronruby_large

Hierna trok onze grote held, Link, naar het domein van de Zora's, waar hij zich liet opslokken door Heer Jabu Jabu, een gigantische vis en beschermeer van de Zora's.

Ronde 28: The Legend of Zelda - Pagina 3 Almight_jabujabu

Ruto, de Zora prinses (Djali) had zich namelijk door de vis laten opeten, omdat ze haar geliefde juweel kwijt was geraakt, en ze er niet zonder kon leven. Gelukkig redde Link haar, en als dank voor de redding, en als 'verlovingsring' gaf ze hem de Zora Sapphire, een prachtige saffier die de essentie van water bevatte.

Ronde 28: The Legend of Zelda - Pagina 3 671250-zorassapphire_large

*Humm humm*

Onze held had nu al een hele weg af gelegd, maar nog voor hij Hyrule berijkte, waar hij eidelijk terug bij Zelda zou zijn, zag hij haar wegvluchten voor Gannondorf. Ze smeet hem de Ocarina of Time toe, en hij opende de geheime deur naar de Triforce door deze te gebruiken samen met de 3 elementaire stenen. Domme Domme Link. Onze held, die meer op spierkracht en durf betrouwde dan op intellect, had Gannondorf recht naar de Triforce geleid, en deze stal die dan ook. Link werd in een diepe coma gedwongen, en werd pas 7 jaar later waker, want als klein kindje kon hij niet op tegen het Grote Kwaad.

Link, onze held, nu een jaar of 16, moest sterk genoeg worden om Gannondorf te verslaan, en Hyrule voor eens en voor altijd van deze grote slechterik te redden.
Ik zal jullie niet lastig vallen met de details, maar hij deed het goed, versloeg Kotake (Kauna) en Koume (Artishocking), en uiteindelijk ook Gannondorf, met de hulp van onze beeldige prinses Zelda. Onze held dacht dat hij eindelijk rustig zou kunnen leven, maar wat hij niet wist, was dat hij aan de rand van een nieuw, en nog veel groter avontuur stond...

*humm humm*

Nu weten jullie, mijn kinderen, wat jullie hier doen.
Mag ik jullie voorstellen aan elkaar:

Laura: Midna
V8 power: Nayru
Debby: Prinses Zelda
Djali: Ruto
Artishocking: Koume
Natjuh: Saria
Morkreb: Link
Miejster: Navi
Hank: Darunia
Kauna: Kotake
Howlin: Vaati
Backslide: Tingle
Wooglepuff: Tetra
Moustache: Ganondorf
Karina: Veran

Ik weet dat sommigen van jullie elkaar niet kunnen uitstaan, en dat jullie plannen vaak niet met elkaar kunnen verenigd worden, net als jullie ideeën, maar vandaag heb Ik jullie allen samen geroepen omdat een nog groter gevaar deze wereld bedreigd. Er zal geen wereld meer zijn om om te vechten als dit grote kwaad klaar is ermee.
Jullie zijn het meest geschikte, sterkste, veelzijdigste team dat deze wereld ooit heeft gezien, en vanaf vandaag moeten jullie samen werken om de wereld te behoeden, zodat het evenwicht terug kan worden hersteld en elk van jullie terug zijn eigen leven kan opnemen.

*Hummm Humm Hummmmmm...*

Ga, en wanhoop niet, ook al lijkt alles tegen te zitten, en vallen er doden, niets is belangrijker dan jullie missie, laat niets in jullie weg staan, Ga!


De eerste moordloze dag begint nu. Deze duurt tot morgen, 22u
(aka, nu gebeurd nx, er wordt niet gemoord, gestemd, gezien, ...)



Laatst aangepast door Theneka op di 15 feb 2011, 20:28; in totaal 1 keer bewerkt

60Ronde 28: The Legend of Zelda - Pagina 3 Empty Re: Ronde 28: The Legend of Zelda di 15 feb 2011, 20:26

karina

karina
Veelbelovend spammer

simslabimdijee of was het simslabimdujee? Even mijn spreukenboek erop naslaan om Ganondorf, te verzekeren van een terugkeer naar zijn lichaam.

Onder het bladeren mijmert Veran er lustig op los " Eens in de 100 jaar wordt er maar een leider als Ganondorf geboren. Samen zullen wij onze krachten bundelen en uiteindelijk de macht grijpen en Ganondorf de plaats geven die hem toekomt. Natuurlijk met mij aan zijn zijde als zijn trouwe metgezel . Als Queen en King zullen wij regeren over het gehele Hyrule"

"Aha, daar is de spreuk al. " Mooi, dan ga ik nu maar eens "neuzen" en even langs Twinrova zusjes



Laatst aangepast door karina op di 15 feb 2011, 20:31; in totaal 2 keer bewerkt

61Ronde 28: The Legend of Zelda - Pagina 3 Empty Re: Ronde 28: The Legend of Zelda di 15 feb 2011, 20:27

Тхенекаъ

Тхенекаъ
Senior spammer

Op die manier zullen jullie nooit aan het einde van de queeste raken, en zullen er veel meer doden vallen dan nodig is...

62Ronde 28: The Legend of Zelda - Pagina 3 Empty Re: Ronde 28: The Legend of Zelda di 15 feb 2011, 20:28

Debby

Debby
Senior spammer

Mooi verhaal.
Ben benieuwd naar de rest.

63Ronde 28: The Legend of Zelda - Pagina 3 Empty Re: Ronde 28: The Legend of Zelda di 15 feb 2011, 20:37

morkreb

morkreb
Junior spammer

Theneka schreef:*is jaloers op Link*
Theneka/morkreb schreef:*grijnst*
Ronde 28: The Legend of Zelda - Pagina 3 953470

64Ronde 28: The Legend of Zelda - Pagina 3 Empty Re: Ronde 28: The Legend of Zelda di 15 feb 2011, 20:40

Тхенекаъ

Тхенекаъ
Senior spammer

?

65Ronde 28: The Legend of Zelda - Pagina 3 Empty Re: Ronde 28: The Legend of Zelda di 15 feb 2011, 20:42

morkreb

morkreb
Junior spammer

heb je verhaal nog niet gelezen maar me gokt dat je de laatste tijd te veel zelda hebt zitten spelen ^^ (das positief bedoeld overigens)

66Ronde 28: The Legend of Zelda - Pagina 3 Empty Re: Ronde 28: The Legend of Zelda di 15 feb 2011, 20:44

Тхенекаъ

Тхенекаъ
Senior spammer

Is al eeuwen geleden :p maar ik heb het wel een stuk of een miljoen keer gespeeld :p

67Ronde 28: The Legend of Zelda - Pagina 3 Empty Re: Ronde 28: The Legend of Zelda di 15 feb 2011, 21:39

Gast


Gast

*blub blub*

ooh Link, mijn teerbeminde geliefde verloofde

68Ronde 28: The Legend of Zelda - Pagina 3 Empty Re: Ronde 28: The Legend of Zelda di 15 feb 2011, 22:24

wooglepuff

wooglepuff
Aankomend spammer

Net als Zelda is ook dit een grote puzzel hé.
Wie is wat en wat is wie???
Ik ben klaar voor deze spannende ronde Shocked

69Ronde 28: The Legend of Zelda - Pagina 3 Empty Re: Ronde 28: The Legend of Zelda di 15 feb 2011, 22:26

Тхенекаъ

Тхенекаъ
Senior spammer

Kijk op de 1e pagina :p verhaaltje staat verder ook op pagina 3

70Ronde 28: The Legend of Zelda - Pagina 3 Empty Re: Ronde 28: The Legend of Zelda di 15 feb 2011, 23:00

Moustache

Moustache
Junior spammer

Heee, veran (karina), bedankt voor je hulp bij de spreuk, 't heeft gewerkt. Wat hoor ik, moeten we problemen oplossen in plaats van veroorzaken? Da's nieuw. Maar als iedereen doet wat ik zeg en onder mijn prinselijke leiding goed samenwerkt, zal het best wel lukken.

Is die oude boom er nog steeds? Ik dacht dat mijn vervloekingen om hem te treiteren met bladknoprupsen, galwespen, spechten, takkebijters, schorsknijpers en wortelhaarborstelkevers hem wel klein zouden hebben gekregen....

71Ronde 28: The Legend of Zelda - Pagina 3 Empty Re: Ronde 28: The Legend of Zelda di 15 feb 2011, 23:05

Gast


Gast

Ziet er een stuk beter uit Moustache, goed werk Karina!

72Ronde 28: The Legend of Zelda - Pagina 3 Empty Re: Ronde 28: The Legend of Zelda di 15 feb 2011, 23:15

morkreb

morkreb
Junior spammer

gniffel, om ff iedereen up to date te houden Wink



Laatst aangepast door morkreb op di 15 feb 2011, 23:53; in totaal 1 keer bewerkt

73Ronde 28: The Legend of Zelda - Pagina 3 Empty Re: Ronde 28: The Legend of Zelda di 15 feb 2011, 23:27

karina

karina
Veelbelovend spammer

Graag gedaan hoor mijn beste Ganondorf. Helpen, ja, dat is wel een andere insteek dan we gewend zijn. Maar zolang we het doel maar bereiken is alles geoorloofd toch? Hoe, och laat ik het zo zeggen dat er meerdere oplossingen zijn.
Ronde 28: The Legend of Zelda - Pagina 3 435908

74Ronde 28: The Legend of Zelda - Pagina 3 Empty Re: Ronde 28: The Legend of Zelda wo 16 feb 2011, 00:18

Gast


Gast

hahaha Link, je bent een zangtalent ik ben je grootste fan Ronde 28: The Legend of Zelda - Pagina 3 129977
en je zong over mij... *smelt*

75Ronde 28: The Legend of Zelda - Pagina 3 Empty Re: Ronde 28: The Legend of Zelda wo 16 feb 2011, 02:21

laura

laura
Spammer i.o.

ik hou van helpen Very Happy en ik ben ook erg nieuwsgierig dus ik hou ook van dingen zien en horen Very Happy

Gesponsorde inhoud



Terug naar boven  Bericht [Pagina 3 van 13]

Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3, 4 ... 11, 12, 13  Volgende

Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum