Weerwolf&Co.
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Toegewijde weerwolvers van travian en omstreken


Je bent niet ingelogd. Log in of registreer je

Ronde 28: The Legend of Zelda

+13
artishocking
morkreb
Moustache
Backslide
karina
Kauna
Miejster
Debby
Natjuh89
v8power
δόριεν
laura
Тхенекаъ
17 plaatsers

Ga naar pagina : 1, 2, 3 ... 11, 12, 13  Volgende

Ga naar beneden  Bericht [Pagina 1 van 13]

1Ronde 28: The Legend of Zelda Empty Ronde 28: The Legend of Zelda ma 14 feb 2011, 16:40

Тхенекаъ

Тхенекаъ
Senior spammer

Hoi hoi allen! Laat ik maar ff beginnen met mij deftig in te pakken tegen alle mogelijke opmerkingen later deze ronde^^ Ik heb nog nooit een ronde geleid, maar als er iets mis loopt dan val ik onze meer ervaren spelleiders wel lastig Smile

Tot nu toe zijn deze mensen ingeschreven:

- Laura
- V8 power
- Debby
- Djali
- Artishocking
- Natjuh
- Morkreb
- Miejster
- Hank
- Kauna
- Backslide
- Howlin
- Wooglepuff
- Moustache
- Karina

(lekker veel mensen dus^^)
Ik zal jullie asap weten te zeggen wat er allemaal kan inzitten, en aangezien de inschrijvingen pas vanavond sluiten, moet ik dat sowieso nog niet eens doen^^ Mochten mensen zich gaan ergeren aan overmatig smiley gebruik, of te veel tekst, weet het mij te zeggen Smile

Inleiding over The Legend of Zelda

The Legend of Zelda is een game, ontwikkeld door een Japans duo voor de console/handheld maker Nintendo. Het is een van de meest gerenomeerde games uit de Nintendo studio's, als hoogtepunt van de serie wordt vaak gezegt de op Nintendo 64 verschenen game "The Legend of Zelda: Ocarina of Time" te zijn. (Ik ga daar mee akkoord trouwens :p ) Het spel is een leuke mix van puzzel, actie en avontuur, en staat volledig in het teken van de strijd tussen goed en kwaad om wereldheerschappij. Anyway, als je nog meer moet weten, lees dan de wiki ervan Smile

In deze ronde zal ik iedereen van jullie die is ingeschreven een 'rol' geven uit de vele personages van The Legend of Zelda. Ik zal mij niets aantrekken voor de rolverdeling in verband met of die personages wel of niet slecht zijn, en zal ook geen tips verstoppen in de beschrijvingen ervan. Dus voor de complot-theorie minnende mensen, sorry Smile (Voor de dames die commentaar hebben op de steriotype rollen, mijn excuses, het spijt mij, ...)

Als setting voor deze ronde zal ik mij baseren op het landschap uit Ocarina of Time, hier een kaartje:

Ronde 28: The Legend of Zelda Hyrule

Rollen:

- Theneka, uw geliefde spelleider: The Great Deku Tree, Beschermheer van het bos, hij is diegene die de Kokiri als beschermheer aanbidden, de bron van het leven van het bos, en diegene die Link op pad stuurt om de wereld te redden. Jammer genoeg sterft hij na de 1e grot in het spel, aangezien Gannondorf, de grote slechterik, hem had betoverd, en Link net te laat kwam om hem te redden. (Hij ontspruit wel een nieuwe, kleine Deku Tree, waardoor hij een soort van wedergeboorte ondergaat)

Ronde 28: The Legend of Zelda MTS2_Simmiller_1147266_legend-of-zelda-ocarina-of-time-link-great-deku-tree


- Laura: Midna is een vrouwlijk lid van de Twili, een magisch ras uit een wereld parallel aan Hyrule. Ze is sarcastisch aangelegd, maar heeft een duidelijk standpunt, en weet waar ze naar toe wil. Ze is een sterke vrouw, en kiest Link om haar te helpen met haar eigen queeste. Ze heeft 2 verschillende verschijningen, waarvan een als imp, en een tweede als humanoïde wezen.

Ronde 28: The Legend of Zelda Midna01

Ronde 28: The Legend of Zelda 24586

- V8 power: Nayru, een beeldschone vrouw, die erg muzikaal is, en prachtig kan zingen en harp spelen. Ze is een orakel, en erg zorgzaam en lief. Met haar harp, 'The Harp of Time' kan ze de tijd en het verstrijken ervan beïnvloeden.

Ronde 28: The Legend of Zelda 327px-Nayru_%28Oracle_of_Ages%29

- Debby: Prinses Zelda, de erfgename van de troon van Hyrule, bezitter van de Triforce van de wijsheid. Ze is een koninklijke en mooie verschijning, bezit grote wijsheid en ook een hele boel magie. Ze wordt vaak het slachtoffer van de kwade plannen van Ganondorf, maar wordt telkens gered door Link, waarna ze hem helpt in de strijd tegen het kwaad.

Ronde 28: The Legend of Zelda Zelda

- Djali: Ruto, de Zora Prinses. Ruto is de dochter van de koning van de Zora's, een humanoïde watervolk, dat aan de bronnen van de belangrijkste rivier van Hyrule woont. Ruto helpt Link (het hoofdpersonage uit The Legend of Zelda), en verklaard zelfs zichzelf tot verloofde van Link. Ze is een koppige dame, met een duidelijke eigen wil, maar bij momenten verliest ze haar eigenbelang uit het oog doordat ze de anderen wil helpen, en komt zo in de problemen.

Ronde 28: The Legend of Zelda Ruto_by_Maga_Link

- Artishocking: Koume, een van de Twinrova zusjes, trouwe dienaressen van Ganandorf, Konging der Gerudo's. Ze handelen als surrogaat moeders van Ganandorf, en kunnen mensen beheksen om zijn medestander te worden. Koume is een heks, begaafd in het element vuur. Beide zusjes zijn al erg oud, maar wel heel machtig en kwaadaardig. Ze kunnen samensmelten tot een, Twinrova, en worden dan veel sterker, en veel jonger.

Ronde 28: The Legend of Zelda 133px-Koume

Ronde 28: The Legend of Zelda 250px-Twinrovasisters

- Natjuh: Saria, Beschermvrouwe van het bos. Saria is een Kokiri, een kinds volkje dat in het Kokiri Bos woont. Ze blijven altijd jong, en hebben elk een feetje dat hen helpt en vergezelt. Ze worden de kinderen van de Boom God, de Deku Tree genoemd.
Saria is een jeugdvriendin van Link, en een wijze en speelse dame.

Ronde 28: The Legend of Zelda Elen__s_saria_collab

- Morkreb: Link, Hero of Time, De grote held uit de The Legend of Zelda games, een onversaagde jongeling, niet altijd even snugger, maar erg goed van hart, en een gegeerde vrijgezel, met vele vrouwlijke aanbidders. Hij wordt echter vaak als de gedoodverfde metgezel van Zelda beschouwd. Hij is de eigenaar van de Triforce van Moed, een Heilig artefact dat enkel de meest moedige krijger kan dragen.
Hij bezit een uitgebreid arsernaal aan wapens, onder andere 'The Sword of Time', een boog, bommen, de hook-shot, ...

Ronde 28: The Legend of Zelda Link

- Miejster: Navi, een feetje uit het Kokiri Bos, wordt door de Great Deku Tree naar Link gestuurd om hem te helpen op zijn reis. Het feetje wordt door velen als irritant gezien, maar heeft enorm veel tips en wijsheden, en een aforisme voor in elke situatie. Soms is hij wat belerend, maar dat kan geen kwaad, zeker niet als de speler nog wat onbekend is met het spel...

Ronde 28: The Legend of Zelda Navi_Artwork

- Hank: Darunia, Big Goron, Leider van de Gorons, een steen/metalen etend volk dat in Death Mountain, een vulkaan, woont. Hij is de bloedbroeder van Link. De cultuur van de Gorons is er een die op strijdhaftigheid, kracht en moed is gebaseerd, en de Gorons zijn een passievol volk, dat graag danst en muziek maakt, maar ook van fysieke proeven houdt.

Ronde 28: The Legend of Zelda Darunia

- Kauna: Kotake, een van de Twinrova zusjes, trouwe dienaressen van Ganandorf, Konging der Gerudo's. Ze handelen als surrogaat moeders van Ganandorf, en kunnen mensen beheksen om zijn medestander te worden. Kotake is een heks, begaafd in het element ijs. Beide zusjes zijn al erg oud, maar wel heel machtig en kwaadaardig.

Ronde 28: The Legend of Zelda 140px-Kotake

- Howlin: Vaati, een kwaadaardige en zeer begaafde tovenaar, ook al is hij nog maar erg jong. Hij is een Picori (= minish, is een over het algemeen onopgemerkt minivolkje dat zich vaak ten dienste stelt van de mensen en hen helpt bij moeilijke taken) en gebruikt de magie van zijn leermeester om zichzelf een volwassen menselijke gedaante aan te meten, en kwade daden te doen. Ook hij gebruikt prinses Zelda voor zijn kwade plan, en wordt een van de aardsvijanden van Link.

Ronde 28: The Legend of Zelda 250px-Vaati

- Backslide: Tingle, een zeer begaafd kaartenmaker, maar een vreemde kerel. Hij beweert een feetje te zijn, en verkleed zich in het groen, gebruikt ballonnen om te kunnen vliegen en beter kaarten te maken. Hij is een vrolijk, maar nogal naïef personage. Hij heeft een speciale 'geluksspreuk: 'Tingle, Tingle, Kooloo-Limpah!' die hij bij elke gelegenheid roept, vergezeld met confetti. Hij vermeld er wel telkens bij dat deze van hem is, en dat Link die niet mag stelen.

Ronde 28: The Legend of Zelda TingleAssist

- Wooglepuff: Tetra, jonge piratenkapitein uit The Legend of Zelda, The Wind Waker. Ze helpt Link op zijn queeste, en geeft hem van tijd tot tijd een lift. Ze is een onafhankelijke vrouw die zonder problemen haar boontjes kan doppen.

Ronde 28: The Legend of Zelda Tetra

- Moustache: Ganondorf, Prins van de Gerudo's, een volk van dieven. Slechts om de 100 jaar wordt uit dit uit amazones bestaande volk een man geboren, deze is een groots krijger, en bezit krachtige magie. Ganondorf streeft naar heerschappij over heel Hyrule, en zoekt daarvoor naar de Triforce om zijn droom tot werkelijkheid te brengen. Hij bezit de Triforce van kracht. Ganondorf kan ook een soort 'monster vorm' aan nemen, dan wordt hij Ganon genoemd.

Ronde 28: The Legend of Zelda Ganondorf_twilight

- Karina: Veran, de tovenares van de schaduwen. Ze kan zich heel makkelijk verplaatsen, en het lichaam van andere mensen innemen. Ze gebruikt haar krachten voor het kwaad, en is een afgezante van Twinrova, die samen met haar als ultieme doel heeft om Ganandorf terug te brengen en hem aan de macht te helpen.

Ronde 28: The Legend of Zelda 781461-veran_large


Nog vragen? :p

------------------------------------------------------------------------------------

Deelnemers: 15
Rollen die in het spel kunnen zitten:
Ziener, Sjamaan, Apostaat, Groentenboer, Burger, Gokker, Welp, Wolf, Leugenwolf, Orc, Wolf met Orccontrole, Weerhamster, Ziener, Gokker, Valse Engel, Ketter, Priester, secretaris.

Morgen (15/02/2011 AD), 22u begint de eerste, moordloze dag.



Laatst aangepast door Theneka op di 15 feb 2011, 15:39; in totaal 8 keer bewerkt

2Ronde 28: The Legend of Zelda Empty Re: Ronde 28: The Legend of Zelda ma 14 feb 2011, 17:31

laura

laura
Spammer i.o.

haha cool alleen jammer dat ik geen rol heb... Sad

3Ronde 28: The Legend of Zelda Empty Re: Ronde 28: The Legend of Zelda ma 14 feb 2011, 17:33

δόριεν

δόριεν
Spamking/-queen

komt eraan Wink

https://weerwolfenco.actieforum.com

4Ronde 28: The Legend of Zelda Empty Re: Ronde 28: The Legend of Zelda ma 14 feb 2011, 17:33

Тхенекаъ

Тхенекаъ
Senior spammer

Nie zagen, kben nog nie klaar :p

5Ronde 28: The Legend of Zelda Empty Re: Ronde 28: The Legend of Zelda ma 14 feb 2011, 17:44

δόριεν

δόριεν
Spamking/-queen

omg ik ben gewoon blauw

https://weerwolfenco.actieforum.com

6Ronde 28: The Legend of Zelda Empty Re: Ronde 28: The Legend of Zelda ma 14 feb 2011, 18:02

Тхенекаъ

Тхенекаъ
Senior spammer

Leuk toch :p

7Ronde 28: The Legend of Zelda Empty Re: Ronde 28: The Legend of Zelda ma 14 feb 2011, 18:18

v8power

v8power
Spammer i.o.

en wat ben ik
zie v8power: en verder geen tekst
met een boosaardig plaatje erboven

8Ronde 28: The Legend of Zelda Empty Re: Ronde 28: The Legend of Zelda ma 14 feb 2011, 18:19

Natjuh89

Natjuh89
Professioneel spammer

@ v8
JIJ BENT NIETS Razz HELEMAAL NIETS Razz

ps er staat boven nog niet klaar Wink

9Ronde 28: The Legend of Zelda Empty Re: Ronde 28: The Legend of Zelda ma 14 feb 2011, 18:23

Тхенекаъ

Тхенекаъ
Senior spammer

Af Very Happy

Voor de mensen die het niet snappen, de bedoeling is dus dat je je prentje veranderd :p (alsjeblief? O.O )

10Ronde 28: The Legend of Zelda Empty Re: Ronde 28: The Legend of Zelda ma 14 feb 2011, 19:14

Debby

Debby
Senior spammer

Nooit geweten dat er zoveel personages meespelen in Zelda.

11Ronde 28: The Legend of Zelda Empty Re: Ronde 28: The Legend of Zelda ma 14 feb 2011, 19:14

Natjuh89

Natjuh89
Professioneel spammer

Ik vind het zo vet leuk Smile
Mooi gedaan... Mijn complimenten!

12Ronde 28: The Legend of Zelda Empty Re: Ronde 28: The Legend of Zelda ma 14 feb 2011, 19:17

Тхенекаъ

Тхенекаъ
Senior spammer

En dit is nog maar de inleiding^^ Iedereen een beetj blij met zijn rol? Het heeft toch ff geduurd :p

13Ronde 28: The Legend of Zelda Empty Re: Ronde 28: The Legend of Zelda ma 14 feb 2011, 19:19

Debby

Debby
Senior spammer

De inleiding is mooi.
Dat belooft wat voor de rest.

14Ronde 28: The Legend of Zelda Empty Re: Ronde 28: The Legend of Zelda ma 14 feb 2011, 19:20

δόριεν

δόριεν
Spamking/-queen

heb het plaatje op Djali al direct veranderd Wink hou hier voorlopig mijn schaduw-springende zelf nog even (persoon naast mij daarop is Nine overigens, je weet wel Theneka, die van de Albert Heijn en het suggestieve vragende knikje in jouw richting).

https://weerwolfenco.actieforum.com

15Ronde 28: The Legend of Zelda Empty Re: Ronde 28: The Legend of Zelda ma 14 feb 2011, 19:22

δόριεν

δόριεν
Spamking/-queen

- V8 power: Nayru, een beeldschone vrouw, die erg muzikaal is, en prachtig kan zingen en harp spelen. Ze is een orakel, en erg zorgzaam en lief. Met haar harp, 'The Harp of Time' kan ze de tijd en het verstrijken ervan beïnvloeden.

en godin van de wijsheid, toch?

https://weerwolfenco.actieforum.com

16Ronde 28: The Legend of Zelda Empty Re: Ronde 28: The Legend of Zelda ma 14 feb 2011, 20:05

Miejster

Miejster
Senior spammer

Leuk, ik ben weer het irritante feetje! Hou u maar vast allemaal!

Baaj de weej, Debby, God wat zie jij er goed uit! :-)

17Ronde 28: The Legend of Zelda Empty Re: Ronde 28: The Legend of Zelda ma 14 feb 2011, 20:11

δόριεν

δόριεν
Spamking/-queen

Laughing
wist dat er zo'n soort opmerking zat aan te komen

https://weerwolfenco.actieforum.com

18Ronde 28: The Legend of Zelda Empty Re: Ronde 28: The Legend of Zelda ma 14 feb 2011, 21:46

Natjuh89

Natjuh89
Professioneel spammer

Bijna tijd :p heb er zin in Wink kan ik me rol nie alvast krijge Razz dan is de spanning der al weer af :p hahahaha

19Ronde 28: The Legend of Zelda Empty Re: Ronde 28: The Legend of Zelda ma 14 feb 2011, 22:09

Miejster

Miejster
Senior spammer

Dorien schreef:Laughing
wist dat er zo'n soort opmerking zat aan te komen

Hey Do, ik probeer me enkel in te leven in mijn rol Ronde 28: The Legend of Zelda 953470

20Ronde 28: The Legend of Zelda Empty Re: Ronde 28: The Legend of Zelda ma 14 feb 2011, 22:17

Kauna

Kauna
Junior spammer

Miejster schreef:Leuk, ik ben weer het irritante feetje! Hou u maar vast allemaal!
Liever zo'n een irritant feetje dan één of andere afzichtelijke heks. Zijn er zoveel leuke plaatjes van Zelda Sad
Het voordeel is dat ik deze ellende met Arti kan delen, pff.

Oh ja, btw: ik ben de linker

21Ronde 28: The Legend of Zelda Empty Re: Ronde 28: The Legend of Zelda ma 14 feb 2011, 22:32

Тхенекаъ

Тхенекаъ
Senior spammer

Dorien schreef:- V8 power: Nayru, een beeldschone vrouw, die erg muzikaal is, en prachtig kan zingen en harp spelen. Ze is een orakel, en erg zorgzaam en lief. Met haar harp, 'The Harp of Time' kan ze de tijd en het verstrijken ervan beïnvloeden.

en godin van de wijsheid, toch?

Nope, Nayru is, in dit geval, een mens :p er is idd nog een Nayru, godin van de wijsheid, maar ik dacht dat ik de goden er maar uit laat Smile

22Ronde 28: The Legend of Zelda Empty Re: Ronde 28: The Legend of Zelda ma 14 feb 2011, 22:44

δόριεν

δόριεν
Spamking/-queen

geen goden? saaaai Razz

https://weerwolfenco.actieforum.com

23Ronde 28: The Legend of Zelda Empty Re: Ronde 28: The Legend of Zelda ma 14 feb 2011, 22:47

Тхенекаъ

Тхенекаъ
Senior spammer

Ik ben een God in boom gedaante? Dat is toch genoeg :p

Alle rollen zullen (tenzij er x mis gaat) morgen om 22.00 u verdeeld zijn.

24Ronde 28: The Legend of Zelda Empty Re: Ronde 28: The Legend of Zelda ma 14 feb 2011, 22:54

δόριεν

δόριεν
Spamking/-queen

vooruit dan maar Razz

maar volgende ronde dat ik leid, is het thema 'Olympus' en zijn alle spelers goden

https://weerwolfenco.actieforum.com

25Ronde 28: The Legend of Zelda Empty Re: Ronde 28: The Legend of Zelda ma 14 feb 2011, 23:14

karina

karina
Veelbelovend spammer

Theneka, het ziet er prachtig uit. Je hebt een hele spannende inleiding gemaakt met mooie plaatjes. Toppie!!

Gesponsorde inhoud



Terug naar boven  Bericht [Pagina 1 van 13]

Ga naar pagina : 1, 2, 3 ... 11, 12, 13  Volgende

Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum