Weerwolf&Co.
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Toegewijde weerwolvers van travian en omstreken


Je bent niet ingelogd. Log in of registreer je

Ronde 28: The Legend of Zelda

+13
artishocking
morkreb
Moustache
Backslide
karina
Kauna
Miejster
Debby
Natjuh89
v8power
δόριεν
laura
Тхенекаъ
17 plaatsers

Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3 ... 10, 11, 12, 13  Volgende

Ga naar beneden  Bericht [Pagina 11 van 13]

251Ronde 28: The Legend of Zelda - Pagina 11 Empty Re: Ronde 28: The Legend of Zelda do 24 feb 2011, 00:55

Тхенекаъ

Тхенекаъ
Senior spammer

Geniale zet burgertjes! Moustache wordt vermoord, hij was ...

Ketter!

*nacht duurt tot morgen, 21u* (uw spelleider is alweer ziek... Ik zal morgen dit verhaal schrijven, de vorige twee heb ik gepost! Ik hoop dat het niet te kort is, ik zal morgen beter mijn best doen.)

252Ronde 28: The Legend of Zelda - Pagina 11 Empty Re: Ronde 28: The Legend of Zelda do 24 feb 2011, 07:06

Kauna

Kauna
Junior spammer

karina schreef:Stem veranderen heeft weinig nut meer, als de sluitingstijd gepasseerd is Kauna.
Dus sorry Moustache, volgende ronde beter Ronde 28: The Legend of Zelda - Pagina 11 629639
Haha, kijk nog eens naar de tijd dat ik gepost heb. Mijn stemwijziging was om rond 8 uur dus ruim voor sluitingstijd en ruim de tijd voor anderen om ook nog te wisselen als ze dat hadden gewild.

En de ketter eruit is wel aardig maar helpt ons niet wezenlijk want er is nog steeds geen ww uit.

253Ronde 28: The Legend of Zelda - Pagina 11 Empty Re: Ronde 28: The Legend of Zelda do 24 feb 2011, 13:09

karina

karina
Veelbelovend spammer

Kauna schreef:Nee, niet als anderen niet ook hun stem veranderen en dat is aan iedereen zelf om te beslissen en niet aan mij.

Ik doelde op de post van 11.04

@ Theneka> flower Beterschap

254Ronde 28: The Legend of Zelda - Pagina 11 Empty Re: Ronde 28: The Legend of Zelda do 24 feb 2011, 13:45

laura

laura
Spammer i.o.

dus staat het nu uhhh 2-2?

255Ronde 28: The Legend of Zelda - Pagina 11 Empty Re: Ronde 28: The Legend of Zelda do 24 feb 2011, 14:16

Hank1705

Hank1705
Spamking/-queen

eerste 'moordnacht' gokker+secretaris
tweede 'moordnacht' ziener+valse engel

daar tegenover welp+ketter, dus iets beter tellen mylady Smile

256Ronde 28: The Legend of Zelda - Pagina 11 Empty Re: Ronde 28: The Legend of Zelda do 24 feb 2011, 15:45

morkreb

morkreb
Junior spammer

je vergeet de sjamaan volgens mij

257Ronde 28: The Legend of Zelda - Pagina 11 Empty Re: Ronde 28: The Legend of Zelda do 24 feb 2011, 15:46

Natjuh89

Natjuh89
Professioneel spammer

Hahaha jah klopt heb je gelijk in..
JOEHOE KETTER DER UIT Smile Very Happy Very Happy
@ moustache.. Vind het wel lief hoor dat je jezelf der uit stemde Wink

258Ronde 28: The Legend of Zelda - Pagina 11 Empty Re: Ronde 28: The Legend of Zelda do 24 feb 2011, 16:11

Hank1705

Hank1705
Spamking/-queen

Helemaal gelijk Morkreb, die was mij inderdaad ontschoten Wink

1e speeldag howlin, welpje
1e moordnacht (orc actief) djali- gokker & Hank- secretaris
2e speeldag debby, sjamaan
2e moordnacht (orc actief) laura- ziener & V8power- Valse Engel
3e speeldag Moustache, ketter

het gaat redelijk gelijk op, maar door de orc hebben de wolven een lichte voorsprong
4-3

259Ronde 28: The Legend of Zelda - Pagina 11 Empty Re: Ronde 28: The Legend of Zelda do 24 feb 2011, 16:26

karina

karina
Veelbelovend spammer

Zucht ik kan niet slapen, het lijkt wel of de maan vannacht helderder schijnt als anders. Humpf, had ik maar niks beloofd aan Ganondorf, dan had ik nu kunnen gaan "snuffelen". Het ergste is ook nog eens dat hij weg is en ik nu gebonden ben aan mijn belofte.( ik hoor je denken )"daar had je natuurlijk iets eerder aan moeten denken toen je op mij stemde."
Balen hoor, ik ben vreselijk teleurgesteld in je Ganondorf.
Ik ga maar wat wandelen, wie weet wat of wie ik nog tegenkom, ik heb gehoord dat er Weerwolven in het gebied gesignaleerd zijn. Maar pfff wie is er hedendaags bang voor een weerwolf?
Ik de almachtige Veran zeer zeker niet. Ronde 28: The Legend of Zelda - Pagina 11 600269

260Ronde 28: The Legend of Zelda - Pagina 11 Empty Re: Ronde 28: The Legend of Zelda do 24 feb 2011, 16:41

artishocking

artishocking
Junior spammer

Ja bedankt hoor Moustache..een ketter eruit is niet gek.
Ik ben wel een beetje bang voor de wolfjes hoor, maar als ik met mijn zus samensmelt tot de TWINROVA kicken we hun ass wel...

261Ronde 28: The Legend of Zelda - Pagina 11 Empty Re: Ronde 28: The Legend of Zelda do 24 feb 2011, 17:02

morkreb

morkreb
Junior spammer

Ik ben juist een beetje bang voor jouw zus arti silent

262Ronde 28: The Legend of Zelda - Pagina 11 Empty Re: Ronde 28: The Legend of Zelda do 24 feb 2011, 17:06

Kauna

Kauna
Junior spammer

karina schreef:
Kauna schreef:Nee, niet als anderen niet ook hun stem veranderen en dat is aan iedereen zelf om te beslissen en niet aan mij.

Ik doelde op de post van 11.04

Volgens mij communiceren wij een beetje langs elkaar heen Very Happy
Ik bedoelde alleen maar dat ik op tijd was en dat het verder aan een ieder is om er iets mee te doen of niet.
En mijn reactie om 23.04 was een reactie op Morkreb waarin het leek alsof hij het nutteloos/verdacht (of wat dan ook) vond dat ik van stem veranderd was. In mijn beleving had de stemming na 20.00 uur nog heel anders kunnen verlopen. Dat weet je in dit spel toch niet, zeker als nog niet iedereen gestemd heeft, wat het geval was.

@ Morkreb: Waarom ben je zo bang voor mij? Volgens mij hoeven alleen ww maar bang voor mij te zijn. Dus als je mij nu verdacht gaat maken dan weet ik wel bij welk kamp jij hoort.

@ Hank: zo gelijk vind ik het niet opgaan als we nu aan een nacht gaan beginnen. Dikke kans dat we dan 5-3 achterstaan!

@ Theneka: Beterschap.En is Wooglepuff er nu uit wegens inactiviteit?

263Ronde 28: The Legend of Zelda - Pagina 11 Empty Re: Ronde 28: The Legend of Zelda do 24 feb 2011, 23:27

karina

karina
Veelbelovend spammer

@ Kauna, sorry dan heb ik je inderdaad verkeerd begrepen. Mijn welgemeende excuses. flower

Wat het commentaar van Morkreb betreft, dat had ik zelf kunnen schrijven want ik vind het veranderen van een stem ook heel verdacht. Suspect ( ook al was die ruim binnen de tijd ) Daar komt nog bij dat Moustache er toch al uit lag met of zonder jou stemwijziging. Je reden:, ( zoals ik het lees dan he) als anderen hun stem ook wijzigen hoeft Moustache er niet uit.
Wilde jij zo graag de KETTER beschermen dan?

Het is nog een lange nacht en ik ga jou eens goed in de gaten houden Wink
Mocht ik vannacht vermoord worden, burgers denk dan nog maar eens aan deze woorden.

264Ronde 28: The Legend of Zelda - Pagina 11 Empty Re: Ronde 28: The Legend of Zelda vr 25 feb 2011, 08:13

Kauna

Kauna
Junior spammer

En als er niemand vermoord is deze nacht denk dan nog eens aan mij! Mijn aaibaarheidsfactor is echt een stuk hoger dat ik in pinnige/directe stukjes soms laat doorschemeren.

En ja, ik heb liever de ketter erin en een ww eruit vandaar mijn stemwisseling. Een ww zou nooit op zichzelf gaan stemmen en zo zijn maatje in de steek laten (want ik denk niet dat er meer dan 2 ww zijn). Niet dat ik wist dat Moustache de ketter was maar ik vermoedde door zijn stemgedrag wel dat hij geen ww was.
En als we het over stemgedrag hebben dan denk ik dat ik mijn bijdrage wel geleverd heb in de eerste 2 stemrondes. En daarin vind ik Morkreb niet schitteren. Die heeft nog helemaal niet op een slechte gestemt toen die er ook uitging. Dus al die verdachtmakingen mijn kant op vind ik hooooogst verdacht.

Maar voorlopig zou het echter al fijn zijn als we iets meer te weten komen en er wat tempo komt. Ik ga zondag op vakantie en had gedacht dat we dan allang klaar zouden zijn maar daar begin ik langzaamaan aan te twijfelen.

265Ronde 28: The Legend of Zelda - Pagina 11 Empty Re: Ronde 28: The Legend of Zelda vr 25 feb 2011, 12:49

morkreb

morkreb
Junior spammer

lol Ronde 28: The Legend of Zelda - Pagina 11 86336

266Ronde 28: The Legend of Zelda - Pagina 11 Empty Re: Ronde 28: The Legend of Zelda vr 25 feb 2011, 14:15

artishocking

artishocking
Junior spammer

Kauna schreef
Maar voorlopig zou het echter al fijn zijn als we iets meer te weten komen en er wat tempo komt. Ik ga zondag op vakantie en had gedacht dat we dan allang klaar zouden zijn maar daar begin ik langzaamaan aan te twijfelen.

Ja de nachten en dagen duren wel erg lang bij dit potje he??
En als jij zondag gaat dan heb ik een harde kluif aan het wolveneten in mn eentje, zus!! Rolling Eyes

267Ronde 28: The Legend of Zelda - Pagina 11 Empty Re: Ronde 28: The Legend of Zelda vr 25 feb 2011, 14:20

Kauna

Kauna
Junior spammer

ja zus, het is triest. Dan moeten we maar zorgen dat het afgelopen is voor zondag.

268Ronde 28: The Legend of Zelda - Pagina 11 Empty Re: Ronde 28: The Legend of Zelda vr 25 feb 2011, 14:26

artishocking

artishocking
Junior spammer

Ik vind het een beetje jammer dat het spel steeds stagneert.
Ik weet uit ervaring dat er veel werk zit in de verhalen, en plotten.
Maar Theneka, wil je wel aub proberen de doden op tijd te vermelden?
Dan maar geen verhaal...dat zal niemand je kwalijk nemen.
Nu zit iedereen met vragen die maar onbeantwoord blijven.

269Ronde 28: The Legend of Zelda - Pagina 11 Empty Re: Ronde 28: The Legend of Zelda vr 25 feb 2011, 17:57

δόριεν

δόριεν
Spamking/-queen

Spelleiderschap-wijziging

Dames en heren,
Ben net terug en hoor dat het even niet zo lekker loopt en stagneert. Heb even met theneka overlegd en hij gaf aan het prettig te vinden als ik het spelleiderschap van hem overnam. Hierbij.
Dit betekent wel dat jullie nog tot vanavond 22:00u geduld moeten hebben zodat ik de boel weer normaal kan laten verlopen. Excuses voor het ongemak en ik hoop dat jullie het nog even uit kunnen houden. Zal wel eventuele doden en zo alvast vermelden als dat kan.

https://weerwolfenco.actieforum.com

270Ronde 28: The Legend of Zelda - Pagina 11 Empty Re: Ronde 28: The Legend of Zelda vr 25 feb 2011, 18:01

Kauna

Kauna
Junior spammer

Dan kan je mij wel uit het programma gaan schrijven want dat haal ik niet.

271Ronde 28: The Legend of Zelda - Pagina 11 Empty Re: Ronde 28: The Legend of Zelda vr 25 feb 2011, 18:06

δόριεν

δόριεν
Spamking/-queen

Na een lange, duistere nacht kwamen de overgebleven helden tot een verschrikkelijke ontdekking: volslagen onverwacht had Backslide het leven gelaten, aan flarden gescheurd door iets wat overduidelijk wolvenklauwen en -tanden waren. Arme arme Backslide.
Graag ga ik u voor in een minuutje stilte voor deze arme Groenteboer.

Wooglepuff, die al een poosje buitengewoon stil was en om die reden al meer dan eens een confrontatie met de gele kanarie had gehad, zag het lot tegen zich keren toen in diezelfde nacht de kanarie een aanval van hondsdolheid (vraag me niet hoe) kreeg en haar doodpikte. Wooglepuff was leugenwolf.
Om hopelijk begrijpelijke redenen zal ik voor haar geen minuutje in acht nemen, mensen die hier wel de behoefte toe voelen, staat het natuurlijk volledig vrij dit alsnog te doen.

Einde van de nacht.
Deze dag eindigt morgen om 22:00u

https://weerwolfenco.actieforum.com

272Ronde 28: The Legend of Zelda - Pagina 11 Empty Re: Ronde 28: The Legend of Zelda vr 25 feb 2011, 18:06

δόριεν

δόριεν
Spamking/-queen

Kauna, je mag vast gaan stemmen, heb de boel een beetje versneld, wordt alleen een paar uur langere nacht.

https://weerwolfenco.actieforum.com

273Ronde 28: The Legend of Zelda - Pagina 11 Empty Re: Ronde 28: The Legend of Zelda vr 25 feb 2011, 18:11

Тхенекаъ

Тхенекаъ
Senior spammer

Sorry aan alle ongeduldige mensen. Het spijt me en ik zal mijn leven beteren. Mijn studentenleven is gewoon nogal hectisch, dus heb ik last met tijd enzo^^ Dus ik hoop dat jullie het me vergeven.

*Trapt het af*

274Ronde 28: The Legend of Zelda - Pagina 11 Empty Re: Ronde 28: The Legend of Zelda vr 25 feb 2011, 18:17

δόριεν

δόριεν
Spamking/-queen

Moet ik je ontbomen of bevalt dat je wel? Razz

https://weerwolfenco.actieforum.com

275Ronde 28: The Legend of Zelda - Pagina 11 Empty Re: Ronde 28: The Legend of Zelda vr 25 feb 2011, 18:22

artishocking

artishocking
Junior spammer

Het is je vergeven theneka.
Zolas ik al eerder zei : ik weet dat het veel werk is, een spel leiden.
Boom jij nog maar lekker mee hoor.

Gesponsorde inhoud



Terug naar boven  Bericht [Pagina 11 van 13]

Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3 ... 10, 11, 12, 13  Volgende

Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum