Weerwolf&Co.
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Toegewijde weerwolvers van travian en omstreken


Je bent niet ingelogd. Log in of registreer je

Spelronde #25: De Colt met 3 Zilveren kogels

+10
Natjuh89
howlin graveyard
laura
v8power
graafoto
morkreb
Hank1705
Debby
δόριεν
stefan003
14 plaatsers

Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3 ... 10, 11, 12, 13  Volgende

Ga naar beneden  Bericht [Pagina 11 van 13]

stefan003

stefan003
Spammer i.o.


Einde van Nacht 4,

De wolven vermoorden Natjuh,
Natjuh was Cupido.

V8power pleegde zelfmoord aangezien ze geliefde waren.
V8power was Sjamaan.

Begin van Dag 4,
Dag 4 duurt tot Zondag 22:00.

Natjuh89

Natjuh89
Professioneel spammer

NOU LEUK HOOR WOLVEN... MIJ OPETEN????? Sad

stefan003

stefan003
Spammer i.o.

als ik jou was zou ik gaan spoken bij ze om ze bang te maken Wink

Natjuh89

Natjuh89
Professioneel spammer

Hahhahaah jah heb ik nu wel tijd voor SadSad Pas maar op wolfjes de burgers komen eraan !!!!!!!!!!!!

Debby

Debby
Senior spammer

Sorry Natjuh,maar ook jouw dood was gelukkig niet voor niks.
Er is een slechte mee uitgegaan.

Kom op burgers,er is nog hoop. sunny

Debby

Debby
Senior spammer

Volgens mij speelt Stefan alleen met de bekende rollen en ik twijfel daarom of er wel een Weerhamster in zit.

Volgens mij is Miejster dan ook ons leugenwolfje.

(sorry baas)

Kauna

Kauna
Junior spammer

Het is ook elke keer hetzelfde. Er gebeurt iets goeds en iets slecht.
Ik heb even geen idee op wie ik moet stemmen want dat ging tot nu toe niet erg goed en het is nu wel redelijk cruciaal om het goed te doen. Miejster staat ook wel hoog op mijn lijstje gezien zijn stemgedrag maar er zijn ook een aantal hele stillen die meestal niet veel goeds van plan zijn.
Ik ga er eerst nog eens over nadenken en wat dingen teruglezen, misschien dat ik het dan beter snap.

Gast


Gast

Stefan heeft echter wel aangegeven dat er een weerhamster mee zou kunnen doen, hij deed dit alleen pas ná miejsters eerste 'stille' hint. Hij zou het dus ook kunnen hebben gedaan om Miejster niet direct te verraden. En het probleem met hints geven is natuurlijk dat je nooit liegt: je doet alleen de suggestie dat je best een bepaalde rol zou kunnen hebben, nooit zeg je letterlijk 'ik ben die en die'. Dus miejster kan nu makkelijker 'liegen' zonder te liegen.
Hmmm.
Ik denk nog eventjes na.

Kauna

Kauna
Junior spammer

Dan doen we er slim aan om die erin te houden als dat zo zou zijn. Of jullie spelen samen onder één hoedje!?

Gast


Gast

Dat zou in theorie altijd kunnen ja. Maar ik weet van geen hoedje.

morkreb

morkreb
Junior spammer

Ik had eigenlijk gehoopt dat twee wolven de geliefden zouden zijn Sad

conv. wolf
leugen wolf
gewoon wolf
sjamaan

ziener
beschermengel
beul

jager
cupido
burger
weerhamster

- Debby - Bar medewerkster
- Miejster - Bar eigenaar
- Morkreb - Slager
- Kauna - Bakker hulp
- Djali - Restaurant eigenares/Kok
- Mattio - Afwasser in Restaurant

Ik heb het, om toch nog een beetje normaal mee te doen, allemaal nog eens vluchtig doorgelezen. Debby stemt 2 keer Hank vrij snel en volkomen anders dan de rest steeds volgens mij. En omdat ik miejster vertrouw gok ik dat jij leugenwolf bent. Mattio is veel te stil en heeft een of andere "holmes" tips de wereld in geholpen en zal zelf daarna wel geconverteerd zijn. Dan blijft Kauna over als de gewone wolf want Djali is volgens mij nog steeds die roze massa aan het pijnigen om nog maar extra hints te kunnen geven. Mijn visie is dat er vandaag niemand dood gaat en het spel afgelopen zal zijn maar we zullen zien. Hoop dat ik er naast zit met Kauna of Mattio....

Ik stem Debby
edit: om mijn reden maar wat extra kracht bij te zetten, zie dat Debby nu opnieuw de eerste is die stemt.

Debby

Debby
Senior spammer

Debby stemt 2 keer Hank vrij snel en volkomen anders dan de rest steeds volgens mij. En omdat ik miejster vertrouw gok ik dat jij leugenwolf bent.

Daar heb ik mijn reden voor gegeven.
Namelijk,hij stemde mij na een hint van mij.

Blijkbaar zat ik goed en had ik wel een wolf te pakken.
Gelukkig ging Laura met mij mee en beulde Hank
Beetje dom als ik dan een medewolf eruit zou laten spelen. Shocked



morkreb

morkreb
Junior spammer

Dat deed jij niet want jij liegt met je rol ^^
althans dat is hoe ik er over denk. Dat laura vervolgens op uiterst succesvolle wijze der rol inzet kon jij natuurlijk niet weten.

Gast


Gast

we zouden eigenlijk eensgezind moeten stemmen, maar ik denk niet dat miejster een wolf is, en Debby ben ik nog niet helemaal over uit maar staat in ieder geval niet heel hoog op mijn verdachtenlijstje, mijn stem gaat naar Debby - stem aangepast.



Laatst aangepast door Djali op zo 23 jan 2011, 16:29; in totaal 1 keer bewerkt

morkreb

morkreb
Junior spammer

Is goed hoor Dorien, volgens mijn voorspellingen zal het straks toch eindigen dus kan geen kwaad het nog iets te versnellen Wink

Gast


Gast

haha ja ik heb ook het idee dat het allemaal een beetje kansloos is xD
huidige verdachten zijn morkreb, kauna en Debby maar ik weet het echt niet meer.

morkreb

morkreb
Junior spammer

Ik heb mijn visie gegeven, ik wil alleen nog maar van stefan horen of ik het nog steeds kan ^^
Ik ben burger, jij bent jager, miejster is gewoon weerhamster (wie de hints heeft gemist moet zich schamen) dan is onze enige hoop dat we met 2 wolven zijn begonnen en dat er dus nog een burger in zou kunnen zitten maar ik betwijfel het. Gewoon goed gespeeld door de wolven, kan niet anders zeggen.

Kauna

Kauna
Junior spammer

oh kijk, nu ben ik ook ineens tot wolf gebombardeerd.
Eensgezind stemmen lijkt me inderdaad een goed plan maar dan moet dat wel een beetje onderbouwd zijn anders krijgen we nog meer van de 'Arti'taferelen.
Volgens mij heb ik maar van 1 iemand haar hint opgepikt en dat is Debby. De verdachtmakingen van Morkreb over dat zij de leugenwolf zou zijn snap ik niet helemaal. Vind het dan meer voor de hand liggen dat hij het zelf is met een stem in de 3e ronde niet stemmen. Kan goed zijn dat hij wel zijn stem doorgegeven heeft aan Stefan, hoewel Graafoto al kansloos was.
Omdat ik niet zeker weet of ik nog voor 22.00 uur online kan zijn stem ik nu op Miejster maar meer uitleg zou nog wel kunnen helpen als ik tijd heb tenminste.
Stem aangepast



Laatst aangepast door Kauna op zo 23 jan 2011, 21:43; in totaal 2 keer bewerkt

Gast


Gast

kauna?
wil je echt zeggen dat je mijn hints niet hebt opgepakt?? Shocked
xD

Gast


Gast

Oké, omdat ik heb besloten miejsters hints te vertrouwen en Debby toch koppig op hem stemt, heb ik besloten mijn stem naar Debby aan te passen.
We weten allemaal dat miejster over het algemeen niet liegt, en we weten ook allemaal dat de meeste gebruikte dekmantel van een wolf is roepen dat ie 'gewone saaie' burger is. En rare wat hint Debby?

morkreb

morkreb
Junior spammer

btw, ff iets tussendoor
volgens mij heeft stefan gewoon alle gebruikte rollen opgeschreven. waarom zou er anders geen heks tussen staan bijvoorbeeld scratch

Gast


Gast

inderdaad =)

nieuwe aangepaste theorie is Debby, Mattio en Kauna. En kauna is geconverteerd.

Debby

Debby
Senior spammer

Debby hint al de hele tijd dat ze saai is.
Zo duidelijk als wat,lijkt me.

Maargoed,als Miejster goed is,dan pas ik mijn stem wel aan.
Maar alleen omdat jullie zo zeker zijn.

Morkreb dan maar?

Gast


Gast

Nee niet morkreb dan maar.
Doe jezelf dan maar Smile en ik heb je hints gelezen en begrepen hoor.
Je mag ook kauna stemmen natuurlijk, of mattio. Of als je dan écht heel graag wil mag je natuurlijk ook op mij stemmen, hoewel je waarschijnlijk wel weet wat de consequenties van een dode Djali zullen zijn Smile

Debby

Debby
Senior spammer

Ik heb geen idee.
Iedereen kan hints geven.
Dat wil niet zeggen dat ik die van jullie vertrouw.

Ik ga alleen van mijn eigen hints uit,die volgens mij erg duidelijk zijn.
En nee,als je dag en nacht saai bent,ben je geen wolf. (aangezien die in de nacht actie hebben)

Gesponsorde inhoud



Terug naar boven  Bericht [Pagina 11 van 13]

Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3 ... 10, 11, 12, 13  Volgende

Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum