Weerwolf&Co.
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Toegewijde weerwolvers van travian en omstreken


Je bent niet ingelogd. Log in of registreer je

Spelronde #25: De Colt met 3 Zilveren kogels

+10
Natjuh89
howlin graveyard
laura
v8power
graafoto
morkreb
Hank1705
Debby
δόριεν
stefan003
14 plaatsers

Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3 ... 11, 12, 13

Ga naar beneden  Bericht [Pagina 13 van 13]

Gast


Gast

jep Rolling Eyes

Tot slot zal ik ál mijn hints nog een keertje dik gedrukt posten, en wie het dan nóg niet weet... xD ik ben nochtans vrij duidelijk geweest dacht ik.

Kauna

Kauna
Junior spammer

doe dat toch maar even voor de slechtzienden onder ons Very Happy

morkreb

morkreb
Junior spammer

jaja we weten het ondertussen wel hoor ^^
het is overigens als burger zijnde wel erg lastig om hints te geven aangezien je dan net zo goed wolf kan zijn Wink

stefan003

stefan003
Spammer i.o.

t is nog niet over tot na de nacht,
iedereen kan gelogen hebben over zijn rol.
zoals eerder gezegd, nog een weerhamster die nog hoop kan bieden, en tijdens de dag kan er iemand te laat online komen om te stemmen.

dus zolang de wolven niet in de meerderheid zijn, is het nog niet over.

Gast


Gast

Re: Spelronde #25: De Colt met 3 Zilveren kogels op ma 17 jan 2011 - 23:28
Djali: Speel ik gevaarlijk spel morkreb? Ja, ik speel graag gevaarlijk spel, sterker nog, ik doe niets liever dan Russisch roulette. Ik zou maar op laura stemmen als arti aangeeft dat dat verstandig is, morkreb, ook als je het in wezen liever niet zou willen doen Smile

Re: Spelronde #25: De Colt met 3 Zilveren kogels Gisteren om 8:56

Djali: ben wel benieuwd wat laura is dan, beschermengel? of een bluffend wolfje?
Het is erg zonde van de ziener, maar ikzelf kan ook wel zonder opereren, hoewel het wat meer gokken wordt. En laat ik nou net een meestergokker zijn.

Re: Spelronde #25: De Colt met 3 Zilveren kogels Vandaag om 9:07
Djali: Ikzelf heb volgens mij al een mooie hint gegeven over mijn rol, maar ik zal er nog een paar geven wanneer jullie er niet op verdacht zijn. Kwestie van het goede moment uit mikken..

Re: Spelronde #25: De Colt met 3 Zilveren kogels Vandaag om 16:59

Djali: ik zit inmiddels zelfs al op twee en er zullen er nog meer komen. Nu eerst maar eens opschieten en zo'n slechterik eruit.

Re: Spelronde #25: De Colt met 3 Zilveren kogels Vandaag om 20:03

Djali: Voor de mensen die nog niet hebben gegeten: op ons dagmenu staat vanavond heerlijke jachtschotel.
en als dessert staat natuurlijk ons uitgebreide toetjesbuffet voor u klaar.

Re: Spelronde #25: De Colt met 3 Zilveren kogels Vandaag om 20:20

Djali: Ik denk dat Sherlock Holmes vooral een flink aangebrande jachtschotel ruikt

Re: Spelronde #25: De Colt met 3 Zilveren kogels Vandaag om 20:34
Djali: En mensen laat je niet opjagen hè, geef alleen een hint als jij daar zin in hebt. Natuurlijk mogen ook alle goedjes een hint geven en alle slechtjes zwijgen, die hint is ook duidelijk genoeg.

Re: Spelronde #25: De Colt met 3 Zilveren kogels Vandaag om 21:05

Djali: Bwah, ik heb het gehad. Ben hier om te ww'en, niet om hints te spelen. Krijg er hoofdpijn van.
Debby, heb je ook Jägermeister? (en nee, ik heb geen ID bij me en bovendien ben ik 17, maar toe.... mag het? heb tenslotte ook een eigen bedrijf.)

Re: Spelronde #25: De Colt met 3 Zilveren kogels Vandaag om 14:31
Djali: Iemand in voor een potje hartenjagen, om de nacht een beetje door te komen?

Re: Spelronde #25: De Colt met 3 Zilveren kogels Vandaag om 16:37
Djali: Mijn stem gaat ook naar Graafoto. Heb hem al wat langer als verdachte in het vizier, en zijn stemgedrag bevestigt mijn vermoedens enkel.



Laatst aangepast door Djali op zo 23 jan 2011, 22:13; in totaal 1 keer bewerkt

stefan003

stefan003
Spammer i.o.



Einde van de ronde.
De wolven winnen!!



Laatst aangepast door stefan003 op zo 23 jan 2011, 22:27; in totaal 1 keer bewerkt

Natjuh89

Natjuh89
Professioneel spammer

Op naar de volgende ronde;)

stefan003

stefan003
Spammer i.o.

- Debby - Wolf - Gebeten in nacht 1
dood dag 2 - Laura - Beul
dood dag 1 - Artishocking - Ziener
- Miejster - Weerhamster
- Morkreb - Burger
dood dag 3 - Graafoto - Beschermengel
dood nacht 3 - Howlin - Burger
dood nacht 4 - V8power - Sjamaan
dood nacht 4 - Natjuh - Cupido
- Djali - Jager (doel = kauna)
dood dag 2 - Hank - Conversie wolf
- Kauna - Gewone wolf
- Mattio - Leugen wolf

cupido heeft geschoten:
Natjuh89 & v8power

Gast


Gast

in theorie niet meer dan voordat ik dit poste Stefan Wink het was al over. De factoren die jij noemde waarom het nog niet over zou hoeven zijn, zijn nog precies hetzelfde nu.

Gast


Gast

en wolfjes gefeliciteerd Smile

Natjuh89

Natjuh89
Professioneel spammer

Gefliciteeerd wolfjes..

BTW hebal een nieuwe inschrijftopic Smile Wie doet er mee? Laat het horen Wink

stefan003

stefan003
Spammer i.o.

ohw jah, extra info:

graafoto had dorien de eerste nacht beschermt en daardoor waren er geen dode de eerste nacht Very Happy

v8power

v8power
Spammer i.o.

goed gedaan wolven
was moeilijk dit keer vooral omdat ik als sjamaan alleen maar burgers doorkreeg
pas de laatste nacht had ik een wolf maar toen was mn geliefde al gegeten dus schoot het niet meer op
er waren toen nog 4 pers over en ik moest kiezen tussen kauna en morkreb wie wolf was koos voor kauna maar het maakte niks meer uit
had nog wel in de mail naar stefan gezet let op heb ik de laatste burger Very Happy

mijn tip naar de wolven was met kauna mee te stemmen op graafoto en zo hun vertrouwen te winnen
ik denk dat het ook wel lukte omdat debby haar stem veranderde,maar mijn geliefde moest sterven
en dus was het voor mij te laat...

δόριεν

δόριεν
Spamking/-queen

ooh wat erg zeg, en al die tijd stond mijn geweer op hem gericht Shocked

sorry Steve en dankjewel!!!

https://weerwolfenco.actieforum.com

stefan003

stefan003
Spammer i.o.

v8power schreef:mijn tip naar de wolven was met kauna mee te stemmen op graafoto en zo hun vertrouwen te winnen
ik denk dat het ook wel lukte omdat debby haar stem veranderde,maar mijn geliefde moest sterven
en dus was het voor mij te laat...

ze twijfelde of jij de sjamaan was of 1 andere..(weet ff niet meer wie en ben te lui om op te zoeken Wink) daarom aten ze jou ook niet op, maar wel je geliefde xD

Kauna

Kauna
Junior spammer

Dorien schreef:ooh wat erg zeg, en al die tijd stond mijn geweer op hem gericht Shocked

sorry Steve en dankjewel!!!
Maak daar maar 'haar' van!
En als Graafoto je niet beschermd had, was dat dus in de eerste nacht direct raak geweest (aan 2 kanten)! Wij vonden het wel erg toevallig dat jij net beschermd werd dus dachten dat je de weerhamster was, vandaar dat we het niet opnieuw geprobeerd hebben.
En ik moet die hints echt eens beter gaan lezen. Ik mis ze bijna allemaal. Dat was echt en niet in mijn rol. Had wel veel leeswerk in het begin omdat ik er toch weer in moest komen, misschien dat ik daarom ook wat dingen miste.

Natjuh89

Natjuh89
Professioneel spammer

wahhaa sommige hints heb ik ook gemist.. Dacht eerst dat djali gokker was omdat ze wou pokeren enzo:P maar later had ik wel door dat ze jager was.. Met hartenjagen enzo:P ( toen wist ik dat er geen gokker in zat ) hahahaha En weerhamster jah dat was ook beetje duidelijk.. Alleen was er 100 % van overtuigd dat morkreb wolf was omdat de nachten saai ware:P dus jah snap die hint nog niet Razz

δόριεν

δόριεν
Spamking/-queen

Graafoto is toch echt een 'hem' hoor kauna Wink
mijn geweer stond op hem gericht tot het moment dat hij stierf, toen heb ik hem gewoon op jou gezet.

https://weerwolfenco.actieforum.com

Kauna

Kauna
Junior spammer

In het begin had ik vooral problemen met alle rollen, en het leeswerk daarbij. Was fijn dat Stefan dat op een bepaald moment vermeldde.
En het bleek heel lastig te zijn om van idee te veranderen omdat we Djali al als weerhamster hadden bestempeld. Kennelijk krijg je dan toch last van tunnelvisie.
Gelukkig hadden we Debby nog!

Kauna

Kauna
Junior spammer

Dorien schreef:Graafoto is toch echt een 'hem' hoor kauna Wink
mijn geweer stond op hem gericht tot het moment dat hij stierf, toen heb ik hem gewoon op jou gezet.
In dat geval wel ja (duidelik geval wel, ja), dan heb ik de zin verkeerd begrepen.

δόριεν

δόριεν
Spamking/-queen

en miejster was nog wel zo duidelijk in zijn hamster tips ^^

https://weerwolfenco.actieforum.com

Debby

Debby
Senior spammer

Ik had al zo'n vermoeden dat Graafoto,Djali nacht 1 beschermd zou hebben.

Maar ik was dus eerst echt gewoon burger.
Vandaar dat saai.

En ineens was ik dus een wolf,terwijl ik hetzelf in eerste instantie geeneens doorhad.
Ineens zag ik het wolvenblok haha.

En idd Djali,Morkreb had voor de komende nacht al 2 stemmen om gelynched te worden.

δόριεν

δόριεν
Spamking/-queen

verrassend Razz

was nog eventjes erg spannend op het laatst, leuk potje.

https://weerwolfenco.actieforum.com

Hank1705

Hank1705
Spamking/-queen

Leuk potje Smile

Op naar de volgende Very Happy

Wolfjes winnen, though burgers goed gespeeld Smile

Gesponsorde inhoud



Terug naar boven  Bericht [Pagina 13 van 13]

Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3 ... 11, 12, 13

Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum