Weerwolf&Co.
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Toegewijde weerwolvers van travian en omstreken


Je bent niet ingelogd. Log in of registreer je

Ronde #21 - Op zoek naar yeti

+10
Hank1705
v8power
Debby
artishocking
morkreb
Moustache
Miejster
Natjuh89
Тхенекаъ
δόριεν
14 plaatsers

Ga naar pagina : Vorige  1 ... 8 ... 13, 14, 15  Volgende

Ga naar beneden  Bericht [Pagina 14 van 15]

326Ronde #21 - Op zoek naar yeti - Pagina 14 Empty Re: Ronde #21 - Op zoek naar yeti vr 17 dec 2010, 20:03

Hank1705

Hank1705
Spamking/-queen

Debby schreef:Nog steeds? Razz
geef eens een reden waarom niet? Very Happy

karina spreekt wijze woorden Laughing

327Ronde #21 - Op zoek naar yeti - Pagina 14 Empty Re: Ronde #21 - Op zoek naar yeti vr 17 dec 2010, 20:04

karina

karina
Veelbelovend spammer

Embarassed ik wordt er gewoon verlegen van Hank Laughing

328Ronde #21 - Op zoek naar yeti - Pagina 14 Empty Re: Ronde #21 - Op zoek naar yeti vr 17 dec 2010, 20:53

Gast


Gast

jah burgers hebben nog hoop,
als ik/we nou bijv. graafoto pakken, de weerhamster, dan gaat hij niet dood xD

329Ronde #21 - Op zoek naar yeti - Pagina 14 Empty Re: Ronde #21 - Op zoek naar yeti vr 17 dec 2010, 21:19

morkreb

morkreb
Junior spammer

Ah ja, dan gok ik howlin de jager aangezien er anders wel een priester of beul van zich had laten horen.
Toch apart dat deze ronde vele rollen zo op het forum te lezen zijn. De geliefden, leugenwolf, heks, ziener...

330Ronde #21 - Op zoek naar yeti - Pagina 14 Empty Re: Ronde #21 - Op zoek naar yeti vr 17 dec 2010, 21:24

Hank1705

Hank1705
Spamking/-queen

de beschermengel Very Happy

..oh wacht, dat was pas nádat ik doodging Rolling Eyes

331Ronde #21 - Op zoek naar yeti - Pagina 14 Empty Re: Ronde #21 - Op zoek naar yeti vr 17 dec 2010, 21:26

Hank1705

Hank1705
Spamking/-queen

DJRubble schreef:jah burgers hebben nog hoop,
als ik/we nou bijv. graafoto pakken, de weerhamster, dan gaat hij niet dood xD

ja precies! Very Happy

Wij weten lekker iets dat jullie nog niet (zeker) weten... Cool
Dus juich niet te vroeg Twisted Evil

332Ronde #21 - Op zoek naar yeti - Pagina 14 Empty Re: Ronde #21 - Op zoek naar yeti vr 17 dec 2010, 21:27

Gast


Gast

morkreb schreef:Ah ja, dan gok ik howlin de jager aangezien er anders wel een priester of beul van zich had laten horen.
Toch apart dat deze ronde vele rollen zo op het forum te lezen zijn. De geliefden, leugenwolf, heks, ziener...

howlin komen we vannacht wel achter xD
21:30, de honger slaat toe.... Laughing

333Ronde #21 - Op zoek naar yeti - Pagina 14 Empty Re: Ronde #21 - Op zoek naar yeti vr 17 dec 2010, 21:38

Gast


Gast

heel zeker Wink
maar honger overheerst verstand he Rolling Eyes
howlin heeft nu al 2 keer de dans ontsprongen, t houd een keer op he Twisted Evil en 3 keer is scheepsrecht of zo iets Laughing

334Ronde #21 - Op zoek naar yeti - Pagina 14 Empty Re: Ronde #21 - Op zoek naar yeti vr 17 dec 2010, 21:41

howlin graveyard

howlin graveyard
Aanstormend spammer

Zin in een burger, wolfjes?

335Ronde #21 - Op zoek naar yeti - Pagina 14 Empty Re: Ronde #21 - Op zoek naar yeti vr 17 dec 2010, 21:42

v8power

v8power
Spammer i.o.

howlin is niet de enige die de dans ontspringt ken er nog 1 even denken .....oja djrubble en inderdaad 3 keer is scheeprecht

336Ronde #21 - Op zoek naar yeti - Pagina 14 Empty Re: Ronde #21 - Op zoek naar yeti vr 17 dec 2010, 21:42

Gast


Gast

oohw jah, zeker!!

337Ronde #21 - Op zoek naar yeti - Pagina 14 Empty Re: Ronde #21 - Op zoek naar yeti vr 17 dec 2010, 21:44

Gast


Gast

v8power schreef:howlin is niet de enige die de dans ontspringt ken er nog 1 even denken .....oja djrubble en inderdaad 3 keer is scheeprecht

hehe das waar ook.. ik ook he... Embarassed

offtopic:
wat een leuke ronde Very Happy

edit:
21:58,
verhaaltje verhaaltje verhaaltje Very Happy
howlin hap, howlin hap, howlin hap.. Twisted Evil

338Ronde #21 - Op zoek naar yeti - Pagina 14 Empty Re: Ronde #21 - Op zoek naar yeti vr 17 dec 2010, 22:17

karina

karina
Veelbelovend spammer

De nacht was nog maar jong, toen de ritsen van drie sheltertentjes opengingen. Moustache rekte zich uit, keek naar zijn handen en zag de eerste haren al opkomen. Hij veranderde, natuurlijk veranderde hij in een weerwolf. Een met speciale krachten> geen schijn van kans hadden de burgers. Zijn medewolf DJRubble was ook al bijna getransformeerd. Het wolvenmaatje Natjuh sprak hun aan . " Ik help jullie, wie zal ik wakker gaan maken om jullie honger te stillen. En mag ik dan kijken"
De wolven kijken elkaar en dan Natjuh aan en grijzen. Tuurlijk , we gaan V8 power opeten. Hmmm power, daar heb je nooit genoeg van. "Maar"...... stamelt Natjuh dat is mijn moeder, met die keuze heeft ze toch wel wat moeite . Maar het was een lang gekoesterde droom dat ze ooit een weerwolf in actie zag komen dus dacht ze : wat moet dat moet : en ze loopt naar de tent van haar moeder. Haar vader ligt zo te horen in een diepe slaap.
" Mam... ben je nog wakker. " ik kan niet slapen er spookt vanalles door mijn hoofd". V8 die haar man een slaaptabletje had gegeven, maar dat zelf niet in durfde te nemen omdat ze wakker wilde blijven om haar kind en man te beschermen. " Ik kom eraan" roept ze zachtjes naar Natjuh. Ze trekt haar schoenen aan, pakt haar jas en kruipt uit de tent. "och jij arm schaap, je..........verder komt ze niet want achter haar kind duiken 2 weerwolven op. " Ren voor je leven" wilde ze roepen, maar tot haar ontzetting hoort ze Natjuh zeggen> "EET SMAKELIJK" Dat lieten de weerwolven zich geen 2x zeggen en ze stortte zich op die arme V8 power. SCHRUNCH schrans, smak smak, heerlijk smaakte ze. Natjuh keek haar ogen uit, wat een onbeschofte eters waren dit. Ze rukten gewoon hele stukken af en aten niet netjes met mes en vork. Bah ....... , maar de wolven trokken zich niets van haar aan en schranste lekker verder.

De yeti kon het lekkere eten dat hij gekregen had, maar niet uit zijn hoofd zetten. Hij ging toch maar weer eens speuren. Hij keerde terug naar de plaats waar hij het lekkers had gekregen. Zijn zinnen was daar zo op gericht dat hij niet in de gaten had dat er wolven bezig waren geweest. Hij sluipt tussen de tentjes door. Dan ziet hij een aangevreten lijk liggen> Hij schrikt en meteen ruikt hij het wolven. Voor de tweede maal wil hij als een speer ervandoor gaan , maar struikelt in zijn haast om weg te komen over de scheerlijn van het tentje van de slapende Graafoto.
In het tentje stond het kacheltje nog te pruttelen, het tentdoek vatte vlam en binnen een mum van tijd stond het in lichterlaaie. Howlin, die lieve brave man was wakker geworden van het kabaal, zag het branden en probeerde ( naar wat hij dacht) de twee mensen uit de brandende toorts te halen.
Echter toen hij net graafoto had vastgepakt om hem naar buiten trekken. stortte het tentje in en stierven ze samen.

En de wolven waar zijn die?
De wolven, beste lezers en lezeressen , huilen hun vreugdegehuil en rennen vervolgens achter de yeti aan, omdat hij ze immers twee maaltjes door de neus geboord heeft door de burgers te verbranden.

Als 's morgens de spelleidster wakker wordt , ziet ze de ravage . Het hele kampement staat er verlaten en halfafgebrand bij. Het biedt een troosteloze blik. Ze roept de leden, maar er komt geen antwoord.
Wegwezen hier denkt ze . hoog tijd om op te stappen, ze stapt op haar sneeuwmobiel en gaat terug naar de beschaafde wereld. Wat zal ze daar veel te vertellen hebben, tjee wie weet wordt haar verhaal wel verfilmd. Een schrijfster , nee dat is ze niet maar vertellen.....................

Einde van de ronde : op zoek naar de Yeti

De wolven eten als laatste de V8power op, de andere twee burgers verbranden.

V8power was de heks
Graafoto was de weerhamster
Howlin was een gewone burger.


De wolven winnen deze ronde.

GEFELICITEERD

Met dank aan Moustache voor zijn "spetterende" bijdrage aan dit eindverhaal.



Laatst aangepast door karina op vr 17 dec 2010, 22:25; in totaal 1 keer bewerkt

339Ronde #21 - Op zoek naar yeti - Pagina 14 Empty Re: Ronde #21 - Op zoek naar yeti vr 17 dec 2010, 22:18

Gast


Gast

oeps, ik loog, we aten v8 xD
feli alle wolven!!!!

340Ronde #21 - Op zoek naar yeti - Pagina 14 Empty Re: Ronde #21 - Op zoek naar yeti vr 17 dec 2010, 22:23

Moustache

Moustache
Junior spammer

Ja, ook gefeliciflapstaart, djrubble. Mooi verhaal, karina, had het zelf kunnen bedenken.

341Ronde #21 - Op zoek naar yeti - Pagina 14 Empty Re: Ronde #21 - Op zoek naar yeti vr 17 dec 2010, 22:25

Gast


Gast

ohw jah enne, verhaal was echt geweldig!!
en v8, wat smaakte jij goed zeg Twisted Evil met die power kunnen we de yeti nog een aardige tijd achtervolgen Very Happy

342Ronde #21 - Op zoek naar yeti - Pagina 14 Empty Re: Ronde #21 - Op zoek naar yeti vr 17 dec 2010, 22:30

karina

karina
Veelbelovend spammer

Ja ja, samen komen er wel he. Tot een weerwolven einde
Twisted Evil

343Ronde #21 - Op zoek naar yeti - Pagina 14 Empty Re: Ronde #21 - Op zoek naar yeti vr 17 dec 2010, 22:36

v8power

v8power
Spammer i.o.

knap gespeeld wolven
dj ik wist dat je een wolf was ,moustache vond ik wat vaag iig slecht
heel jammer dat graaf die ene dag te laat was om te stemmen maar that s life
ik ben blij dat ik iig lekker gesmaakt heb want erg veel vlees heb ik niet oop mn botjes,maar ach wolven kluiven ook graag en daar ben ik uitermate geschikt voor

nu ben ik alleen nog nieuwsgierig naar de rollen van laura en mokreb

344Ronde #21 - Op zoek naar yeti - Pagina 14 Empty Re: Ronde #21 - Op zoek naar yeti vr 17 dec 2010, 23:04

morkreb

morkreb
Junior spammer

Lol, laat ik mijn rol zelf hebben verhult tongue

345Ronde #21 - Op zoek naar yeti - Pagina 14 Empty Re: Ronde #21 - Op zoek naar yeti vr 17 dec 2010, 23:26

v8power

v8power
Spammer i.o.

ok morkreb
@moustache welke speciale krachten had jij dan?
@laura welke rol had jij?

346Ronde #21 - Op zoek naar yeti - Pagina 14 Empty Re: Ronde #21 - Op zoek naar yeti vr 17 dec 2010, 23:48

Natjuh89

Natjuh89
Professioneel spammer

Sorry mam.. Maar als ik moet kiezen tussen een familie of een spel winnen dan ga ik voor een spel winnen.. Hoe slecht het ook is... Sorry..

347Ronde #21 - Op zoek naar yeti - Pagina 14 Empty Re: Ronde #21 - Op zoek naar yeti vr 17 dec 2010, 23:52

Debby

Debby
Senior spammer

Goed gedaan Natjuh,je eigen moeder op een dwaalspoor zetten. Razz

Medewolfjes en Hulpjes,gefeliciteerd met deze overwinning.
We hebben flink gestreden,maar het is ons gelukt.
We waren top.

Laura was de apostaat.
Moustache was altijd al slecht,maar we hadden m geconverteerd.
Hij was eerder de Sjamaan,dus wij hebben al vrij snel zonder ziener moeten doen.

Gelukkig bleek Moustache mij in de 1e nacht gezien te hebben,zodat we dat contact al snel hadden.

Vlak voordat ik dood ging nam natjuh contact met mij op,zodat ik haar als mijn laatste daad nog in contact kon brengen met de wolven.
Zij was de Ketter,

Zo hadden wij onze groep compleet.

DJ Rubble was de Conversiewolf.
Morkreb de Verhullende wolf
Debby de Leugenwolf.

Tevens waren Morkreb en Laura de geliefden.
Dus dat waren eens 2 slechten.

348Ronde #21 - Op zoek naar yeti - Pagina 14 Empty Re: Ronde #21 - Op zoek naar yeti za 18 dec 2010, 00:00

karina

karina
Veelbelovend spammer

heel mooi verwoord Debby.

Even wat anders; heeft iemand van jullie al iets gehoord van Dorien?
Vindt het niets voor haar om zonder bericht , niet online te komen.
Weet iemand van jullie meer?

349Ronde #21 - Op zoek naar yeti - Pagina 14 Empty Re: Ronde #21 - Op zoek naar yeti za 18 dec 2010, 00:01

Natjuh89

Natjuh89
Professioneel spammer

@ debby.. Ben blij dat ik contact met je had opgenomen voor je dood was en ik mijn daad had kunnen doen.. Razz anders was het gokken geweest...

Voor de rest was het een super potje en mooie verhalen.. Vooral op het laatst hahaha :p

350Ronde #21 - Op zoek naar yeti - Pagina 14 Empty Re: Ronde #21 - Op zoek naar yeti za 18 dec 2010, 00:10

δόριεν

δόριεν
Spamking/-queen

karina schreef:Even wat anders; heeft iemand van jullie al iets gehoord van Dorien?
Vindt het niets voor haar om zonder bericht , niet online te komen.
Weet iemand van jullie meer?

sorry mensen heb op het moment even heel veel gezeik met m'n internet hier. Op deze pagina komen kostte me een minuutje of 20, weet niet of het komende dagen beter zal zijn plus dat ik morgen sowieso concert heb. Had erop gerekend dat de ronde vanavond afgelopen zou zijn, misschien is dat ook wel zo. ik ga niet nalezen want dan ben ik uren bezig.
Sorry!

Als het nu niet was gelukt had ik Mattio gesms't om dit even te melden.

https://weerwolfenco.actieforum.com

Gesponsorde inhoud



Terug naar boven  Bericht [Pagina 14 van 15]

Ga naar pagina : Vorige  1 ... 8 ... 13, 14, 15  Volgende

Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum