Weerwolf&Co.
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Toegewijde weerwolvers van travian en omstreken


Je bent niet ingelogd. Log in of registreer je

Ronde # 19 : De Weerwolvenclub van Sinterklaas.

+10
Hank1705
v8power
artishocking
Miejster
Natjuh89
morkreb
Moustache
howlin graveyard
graafoto
Debby
14 plaatsers

Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3 ... 8, 9, 10, 11, 12  Volgende

Ga naar beneden  Bericht [Pagina 9 van 12]

morkreb

morkreb
Junior spammer

Wat een plotwendingen! Er is nog een apostaat! Blijkbaar! Goh! Interessant!
Ik voel me echt slecht Embarassed En nee dat is noch vanwege mijn rol noch mijn opmerking tegen debby. Very Happy
Mag ik even aan toe voegen dat Jensie wel heel snel haar keuze op de persoon had staan die zich hier zo ontzettend hard probeert te verdedigen. Alhoewel dat weer gegrond kan zijn natuurlijk. Very Happy

Gast


Gast

*zucht*
Probeer je iemand het leven te redden en probeert die als dode alsnog op je te stemmen...? scratch nu wordt het spelletje wel héél ingewikkeld voor me.

als nou Moustache ook nog een burger blijkt te zijn, dan ga ik huilen.

Maar gelukkig is dat niet zo dus hoef ik ook niet te huilen. ^^

graafoto

graafoto
Veelbelovend spammer

Attentie !!! attentie !!!
Mijn postvak was 100% gevuld dus iedereen die mij bericht heeft en geen bericht terug gekregen heeft zal even opnieuw moeten mailen.

Sorry Mad

ps: kan het postvak niet groter?


Admin:
Dit is wel erg offtopic,
post iets als dit de volgende keer aub ergens anders.

Postvak in kan groter maar dat gaat ten koste van de snelheid van het forum. je kunt als ik het goed heb, uit mijn hoofd, 50 berichten in je inbox hebben, dan is het je eigen verantwoording deze soms even te legen.
En daarbij kun je nog 50 berichten in je "Bewaarde berichten" box zetten. dus je kunt tot 100 berichten aan, dit is ruim voldoende voor Weerwolven spel/forum.



Laatst aangepast door stefan003 op di 23 nov 2010, 19:12; in totaal 2 keer bewerkt (Reden : Geantwoord op de vraag.)

Debby

Debby
Senior spammer

De stem van Jensie telt natuurlijk niet mee.

Natjuh89

Natjuh89
Professioneel spammer

Ik verander mijn stem in DJALI

waarom... allleen een wolfje in nood zal alles proberen om de stemmers niet op haar laten te stemmen.. Maar helaas, eerst trapte ik er in.. Maar later had ik zoiets van hmm.. ikw eet wel niet of ze te vertrouwen is


( haal nu mijn anderestem weg

stefan003

stefan003
Spammer i.o.

Gereageerd op graafoto,
volgende keer zal ik zulke offtopic berichten verwijderen of verplaatsen om het spel niet te bederven met offtopic berichten.

morkreb

morkreb
Junior spammer

hahahaha, stefan, het hoeft niet zo streng hoor Razz
Ik vind het juist fijn om even te horen dat mocht ik een pb naar graafoto gestuurt hebben dat die dan misschien niet aan zou komen. Maar volgens mij (ja nog ff lekker offtopic) kan je wel gewoon nieuwe berichten ontvangen en verdwijnt de laatste mail onderaan je postvak of zo. Maar dat kan bij mij gecontroleerd worden aangezien die van mij ook 100% vol zit. Dus als iemand nou ff een pb'tje naar mij zou willen sturen dan kan ik zoderect zien of ik nu aan het werk moet potvak leeg maken of dat ik me geen zorgen hoef te maken.

Dus: het staat nu 2 voor moustach tegen 4 voor djali?


Admin:
Dit is een forum instelling, weet niet of je die zelf ook voor je eigen in mag stellen.
optie 1 is: nieuwe bericht overschrijft de oude berichten.
optie 2 is: vol = vol.

En het is niet dat ik streng wil zijn maar voor alle berichten is er een plek en voor dit soort berichten is het hier niet de plek, als je verder wilt discussiëren met me maak dan even een topic in het forum beheer Razz Wink

Hank1705

Hank1705
Spamking/-queen

De wolven mogen me opvreten als ik het nog snap scratch

Deelnemers :

Artishocking
Djali
Morkreb
Howlin

Miejster
Laura
Natjuh
Moustache
Hank
V8power
Graafoto
Jensie

Overblijvende deelnemers+stemmen:

Blijft over:
Djali: op Moustache
Laura: op Djali
Natjuh: op Djali
Moustache: op Djali
Hank: op Djali
Graafoto: op Moustache

Vermoedelijk/zeker overgebleven rollen:
Apostaat
(leugen)wolf

beschermengel

en wat nog meer? scratch

Natjuh89

Natjuh89
Professioneel spammer

@ morkreb... Ik heb je een pm gestuurd;)

morkreb

morkreb
Junior spammer

Nou ik vermoed nog een ziener, tenzij ik of miejster dat was Wink
En ik vermoed nog wel een verhullende wolf, tenzij ik of miejster dat was Wink
En ik vermoed nog wel meer maar dat zal ik jullie onthouden Wink

En ik krijg dus zojuist een pb'tje binnen. Eerst leuk berichtje via de mail dat ik een pb'tje heb ontvangen. En daarna een pb'tje in postvak in, zoals voorspeld Very Happy De aller laatste pb in mijn postvak lijkt verdwenen. Er is dus niks aan de hand Steve. Je kan gewoon je berichten laten staan. Alleen als je iets belangrijks wil houden, zul je dat in je bewaarde berichten moeten stoppen.

edit: ik had ook een stukje ontopic geplaatst Sad Very Happy

Natjuh89

Natjuh89
Professioneel spammer

@ hank.. Pagina 1 staat er bij welke rollen er maby in het spel kunnen zitten;)....

Gast


Gast

Natjuh89 schreef:Ik verander mijn stem in []DJALI[/]

waarom... allleen een wolfje in nood zal alles proberen om de stemmers niet op haar laten te stemmen.. Maar helaas, eerst trapte ik er in.. Maar later had ik zoiets van hmm.. ikw eet wel niet of ze te vertrouwen is


( haal nu mijn anderestem weg

HAHAHAHAHHA
SUFFERD!
Wat zul je een spijt hebben als ik straks dood ben.
Enne... Arti? Volgens mij ga ik een weddenschap van je winnen cheers

maar nogmaals, waarom zou ik als wolf zo krampachtig doen? De wolven maken veel meer kans om te winnen dan de burgers. In nacht 1 beschermde ik miejster (had geen idee wie ik moest doen maar vond dat hij wat van me tegoed had omdat ik hem vorige ronde leugenwolf had gemaakt xD), nacht 2 mezelf --> geen dode, nacht 3 Jensie --> wel een dode, blijkbaar apostaat in het spel.

maar goed, graaf je eigen graf maar. Excuses achteraf worden niet aanvaard Rolling Eyes

morkreb

morkreb
Junior spammer

Ik denk niet dat de wolven/slechten hun excusses zullen aanbieden Razz

Gast


Gast

is dit een hint dat Natjuh slecht is? scratch
ahaaa, dat verklaart een hoop ^^
nee ik denk niet dat Natjuh slecht is eigenlijk. Denk alleen dat ze op het moment een hele domme keuze maakt.

En daarom meld ik ook maar vast dat excuses niet aanvaard gaan worden ^^

Natjuh89

Natjuh89
Professioneel spammer

mishien maak ik een domme keuze ik weet het niet, ik vind het verdacht dat je je '' rol'' bekend maakt omdat er mensen zijn die op je stemmen.. Daarom zei ik ook een wolfje in nood doet er alles aan om niet weggestemd te worden... Vandaar dat ik denk dat jij een wolf bent...

We zien het om 10 uur pm..

Gast


Gast

Waarom zou ik als wolf zo ingewikkeld doen?

Er zijn nog 6 mensen over, waarschijnlijk 3 slecht, 3 goed. Dat betekent dus dat de burgers eensgezind móeten stemmen willen ze nog een kans maken. Er stemden al mensen op mij dus heb ik niks meer te verliezen en alles te winnen. Als ik erin blijf, zal er in het beste geval vannacht niet gemoord worden en maken de burgers nog een kans (wel morgen wolf eruit stemmen dan dus).
Wat heb ik te verliezen? Zet gewoon alles op alles.
Bovendien ben ik ervan overtuigd dat de wolven toch al een idee hadden wie ik ben omdat er zoals gezegd in nacht 2 (moordnacht 2 dan, moordloze nacht dus niet meegerekend) geen dode viel en ik die nacht mijzelf beschermde. Dit deed ik omdat ik Arti had gesproken en haar had laten doorschemeren dat ik een speciale rol had. Vertrouwde haar voor geen meter dus vandaar ^^

Overigens hebben Arti en ik nog steeds een weddenschap lopen over of ik nou lieg of niet. Heb het idee dat ze mij straks iets schuldig gaat zijn cheers

Тхенекаъ

Тхенекаъ
Senior spammer

zo saai daj nie meer mag spammen :'(

Natjuh89

Natjuh89
Professioneel spammer

@ theneka.. Ik zal je gespook nog missen;)

Тхенекаъ

Тхенекаъ
Senior spammer

ah wat :p ik ben anarchist geweest, dus ik heb nog altijd problemen met gezach enzo^^ komt wel in orde dat gespook xD

Gast


Gast

Ik vind dat spoken hartstikke ontopic is hoor. Ging meer over totaal niet weerwolf-gerelateerde dingen.

*waugh* Dorien heeft gesproken



Admin:
Precies.
Doden mogen vanaf hun wolk gewoon leuk mee blijven doen hoor,
Zolang het maar over de ronde gaat en niet over de koetjes en de kalfjes thuis Wink

Тхенекаъ

Тхенекаъ
Senior spammer

Ahja, wat weet ik dat xD Ik ben hier als een spook, ik kom af en toe wat spoken Very Happy

*BOOOOEHEHHHH*

Gast


Gast

schrik Shocked

Natjuh89

Natjuh89
Professioneel spammer

cheers Jeej het spookje:D

Тхенекаъ

Тхенекаъ
Senior spammer

Hay Natjuh!! Iemand zin om mij de stand te vertellen? Wie is wat? :p En de dooien?

Gast


Gast

Nog 50 minuten en ik ben een dooie... Sad

Gesponsorde inhoud



Terug naar boven  Bericht [Pagina 9 van 12]

Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3 ... 8, 9, 10, 11, 12  Volgende

Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum