Weerwolf&Co.
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Toegewijde weerwolvers van travian en omstreken


Je bent niet ingelogd. Log in of registreer je

Ronde 52 : Sinterklaas Kapoentje

+9
Natjuh89
Kauna
Debby
graafoto
Tachondar
Doctor
Hank1705
Moustache
Maestro
13 plaatsers

Ga naar pagina : 1, 2, 3, 4, 5  Volgende

Ga naar beneden  Bericht [Pagina 1 van 5]

1Ronde 52 : Sinterklaas Kapoentje Empty Ronde 52 : Sinterklaas Kapoentje zo 04 dec 2011, 12:13

Maestro


Beginnend spammer

Voila, het is bijna zover. Binnen enkele nachten is het pakjesavond, althans bij de flinke kindjes. De stoute kindjes krijgen een bezoekje van de boze piet.

Laat maar eens horen wie er allemaal flink geweest is...

2Ronde 52 : Sinterklaas Kapoentje Empty Re: Ronde 52 : Sinterklaas Kapoentje zo 04 dec 2011, 13:05

Moustache

Moustache
Junior spammer

Ik heb sokken gekregen van Sinterklaas. En een goede zaklantaarn. Nu kan ik als pantoffelheld op sokkenvoeten in het donker met de zaklamp mijn pantoffels zoeken.......

3Ronde 52 : Sinterklaas Kapoentje Empty Re: Ronde 52 : Sinterklaas Kapoentje zo 04 dec 2011, 13:51

Hank1705

Hank1705
Spamking/-queen

Ik weet vanavond pas wat ik van de Sint heb gekregen.. maar tot dusver ben ik flink braaf geweest geloof ik Ronde 52 : Sinterklaas Kapoentje 953470

4Ronde 52 : Sinterklaas Kapoentje Empty Re: Ronde 52 : Sinterklaas Kapoentje zo 04 dec 2011, 17:07

Doctor

Doctor
Professioneel spammer

eeuh ik ben een voorbeeldige rebel geweest. dus lekker stout geweest

5Ronde 52 : Sinterklaas Kapoentje Empty Re: Ronde 52 : Sinterklaas Kapoentje zo 04 dec 2011, 17:35

Tachondar

Tachondar
Spamking/-queen

Hank1705 schreef:Ik weet vanavond pas wat ik van de Sint heb gekregen.. maar tot dusver ben ik flink braaf geweest geloof ik Ronde 52 : Sinterklaas Kapoentje 953470

NIET WAAR je hebt mij steeds gepest! Sad

6Ronde 52 : Sinterklaas Kapoentje Empty Re: Ronde 52 : Sinterklaas Kapoentje zo 04 dec 2011, 17:51

graafoto

graafoto
Veelbelovend spammer

Ik heb veel werk gekregen van de sint.
Ik moet een speelhuis ineen steken voor de kleintjes.

7Ronde 52 : Sinterklaas Kapoentje Empty Re: Ronde 52 : Sinterklaas Kapoentje zo 04 dec 2011, 19:53

Debby

Debby
Senior spammer

Ik heb mijn eigen sinterklaasje maar gespeeld en mezelf 2 mooie puzzels cadeau gedaan.

(Die overigens meteen in beslag zijn genomen door mijn zusje,die mijn andere puzzels en die van haar al had gemaakt en zat te smachten om nieuwe)

8Ronde 52 : Sinterklaas Kapoentje Empty Re: Ronde 52 : Sinterklaas Kapoentje zo 04 dec 2011, 21:02

Kauna

Kauna
Junior spammer

Misschien moet ik dat morgen ook maar doen, eigen sinterklaasje spelen want anders gaat de opbrengst erg klein zijn.

9Ronde 52 : Sinterklaas Kapoentje Empty Re: Ronde 52 : Sinterklaas Kapoentje zo 04 dec 2011, 22:43

Natjuh89

Natjuh89
Professioneel spammer

Ik ben altijd lief en krijg alles wat wil
van sinterklaas

10Ronde 52 : Sinterklaas Kapoentje Empty Re: Ronde 52 : Sinterklaas Kapoentje zo 04 dec 2011, 22:48

Maestro


Beginnend spammer

De moordloze nacht begint zo dadelijk hoor. Ik ben bezig met de rollen te verdelen...

11Ronde 52 : Sinterklaas Kapoentje Empty Re: Ronde 52 : Sinterklaas Kapoentje zo 04 dec 2011, 23:05

Tachondar

Tachondar
Spamking/-queen

joepie

12Ronde 52 : Sinterklaas Kapoentje Empty Re: Ronde 52 : Sinterklaas Kapoentje zo 04 dec 2011, 23:18

Maestro


Beginnend spammer

Voila, de rollen zijn verdeeld, de blokken gevormd. succes allemaal.

De moordloze nacht duurt tot 22u (en geen seconde later!). Het verhaaltje zal rond 23u verschijnen als alle rollen hun ding hebben kunnen doen.

O ja, binnen een uurtje komt de sint en de pieten langs en dan weten we meer...

13Ronde 52 : Sinterklaas Kapoentje Empty Re: Ronde 52 : Sinterklaas Kapoentje zo 04 dec 2011, 23:37

Maestro


Beginnend spammer

De meeste kindertjes vertelden ronduit over hoe flink ze wel geweest waren, maar hier en daar kwam er wel wat tegen reactie. Waren ze wel allemaal braaf geweest? De sint besloot om deze nacht even een kijkje te gaan nemen in elk bedje om zelf te zien wie hier wel of niet aan het liegen was. Hij had enkele zwarte pieten mee en sommigen daarvan leken een vreemde blik in hun ogen te hebben...

14Ronde 52 : Sinterklaas Kapoentje Empty Re: Ronde 52 : Sinterklaas Kapoentje ma 05 dec 2011, 01:33

hans

hans
Aankomend spammer

Het geen wat ik van sint heb gehad is een afspraak met de tandarts leuke dag joepie

15Ronde 52 : Sinterklaas Kapoentje Empty Re: Ronde 52 : Sinterklaas Kapoentje ma 05 dec 2011, 08:30

Kauna

Kauna
Junior spammer

Ik ga vandaag naar de Nigeriaanse ambassade in Den Haag, ook niet echt iets om naar uit te kijken. Qua zenuwen is dat erger dan de tandarts voor mij.

16Ronde 52 : Sinterklaas Kapoentje Empty Re: Ronde 52 : Sinterklaas Kapoentje ma 05 dec 2011, 08:42

Maestro


Beginnend spammer

Deelnemers

Graafoto
Hank1705
Tachondar
Kauna
DrWho
Wooglepuff
Natjuh
V8Power
Moustache
Hans
Debby
Artishocking

De goede lieve Sint was eigenlijk best wel tevreden na zijn inspectieronde deze nacht. De meeste kinderen lagen zeer flink te slapen, Tachondar was wel een snurkertje gebleken. De hoofdpiet had Tachondar in zijn slaap geleerd om een Sintliedje te snurken. En dit tot algemene hilariteit van de andere pieten.
In de kamer van Moustache was er wel even een verhoogde staat van paraatheid van blijkbaar had die zijn zaklamp vergeten uitdoen en sliep die met zijn sokken aan. Een zwarte piet struikelde dan ook nog over een paar pantoffels die blijkbaar niet op de juiste plaats lagen.
De puzzels bij Debby en het speelhuis bij Graafoto waren niet goed opgeruimd en dat vond de sint eigenlijk maar niets. Hij maakte meteen een opmerking in zijn grote boek.
Toen de pieten bij DrWho binnenkwamen en de Sint even in het boek ging kijken naar de gegevens over dit kind, schrok de Sint wel even. Dit kind had al heel wat schelmenstreken uitgehaald dit jaar. De hoofdpiet wou DrWho meteen in de zak steken, maar de Sint hield hem nog net tegen. 'Nu nog niet Piet, hij heeft nog 1 nacht om zijn leven te beteren. We zullen afwachten wat hij in zijn brief schrijft...'
Hank, een grote pestkop, werd eens goed bekeken door de pieten. Nog een klant voor de Zak van de Sint...
Ook Kauna bleek een minder flink kind te zijn. Ze geloofde niet meer in de Sint (alhoewel die ECHT bestaat) en ze besloot al jaren om zichzelf uit te geven voor Sint. Ze ging hierbij zelf zover dat de een piet wou regelen bij de Nigeriaanse ambassade. En hier wou de sint eigenlijk wel komaf mee maken. Wacht maar morgen Kaunaatje! En wat gezegd over Natjuh. Wat een verwend nest was dit seg. Die geloofde echt dat ze echt ALLES kon krijgen van de Sint. Hmmm, echt alles? Wacht maar af jij!
Bij het opstaan deze ochtend had Hans plots tandpijn. Wat zou die raar opkijken moest hij beseft hebben dat de klungelpiet daarvoor verantwoordelijk was. Deze piet kwam net even een kijkje nemen naar die flinke Hans, maar terwijl hij over zijn eigen voeten viel botste die tegen de staf van de Sint. De sint had deze niet echt stevig vast en met het uiteinde van de staf viel deze tegen de tanden van Hans. Gelukkig werd die niet wakker toen.
Wooglepuff, Artishocking en V8power lagen rustig in bed en over hen kon de Sint op dit moment nog niets speciaal noteren, hopelijk kon hij hen in de loop van de dag nog eens van op afstand bekijken om iets meer te weten te komen.

17Ronde 52 : Sinterklaas Kapoentje Empty Re: Ronde 52 : Sinterklaas Kapoentje ma 05 dec 2011, 08:43

Maestro


Beginnend spammer

De nachtrollen mogen in actie komen!

18Ronde 52 : Sinterklaas Kapoentje Empty Re: Ronde 52 : Sinterklaas Kapoentje ma 05 dec 2011, 13:26

v8power

v8power
Spammer i.o.

sinterklaas vieren we eigenlijk niet
dus maar eens zien wat de sint wil schenken
@natjuh die tijden waren eens je bent nu volwassen dus nu mag je het zelf regelen Laughing

19Ronde 52 : Sinterklaas Kapoentje Empty Re: Ronde 52 : Sinterklaas Kapoentje ma 05 dec 2011, 14:15

Kauna

Kauna
Junior spammer

Nou, ik heb een heleboel zwarte pieten gevonden op de ambassade Ronde 52 : Sinterklaas Kapoentje 829688
Genoeg reden dus om volgende week nog een keer te gaan Very Happy

20Ronde 52 : Sinterklaas Kapoentje Empty Re: Ronde 52 : Sinterklaas Kapoentje ma 05 dec 2011, 14:39

Natjuh89

Natjuh89
Professioneel spammer

@ v8 Shocked hoe zelf regelen? ik krijg altijd kadootjes!!! Shocked Crying or Very sad

21Ronde 52 : Sinterklaas Kapoentje Empty Re: Ronde 52 : Sinterklaas Kapoentje ma 05 dec 2011, 16:33

graafoto

graafoto
Veelbelovend spammer

Lol, alle kapoentjes lagen flink te slapen?
Ik heb met de nacht gewerkt dus hoe in hemelsnaam is dat dan flink dat ik lig te slapen op mijn werk Razz
Wat betreft de speelhuis, het klopt, ik moet nog wat planken opruimen die ik over had.
En vijzen ook, hopelijk waren er vijzen te veel of alles stort nog in elkaar pale

22Ronde 52 : Sinterklaas Kapoentje Empty Re: Ronde 52 : Sinterklaas Kapoentje ma 05 dec 2011, 17:23

Tachondar

Tachondar
Spamking/-queen

ik snurk helemaal niet... :p

23Ronde 52 : Sinterklaas Kapoentje Empty Re: Ronde 52 : Sinterklaas Kapoentje ma 05 dec 2011, 19:20

Kauna

Kauna
Junior spammer

vijzen???

24Ronde 52 : Sinterklaas Kapoentje Empty Re: Ronde 52 : Sinterklaas Kapoentje ma 05 dec 2011, 19:48

graafoto

graafoto
Veelbelovend spammer

schroeven = vijzen.

25Ronde 52 : Sinterklaas Kapoentje Empty Re: Ronde 52 : Sinterklaas Kapoentje ma 05 dec 2011, 22:23

Debby

Debby
Senior spammer

Was t gezellig in Den Haag.
Je was vlak bij mij in de buurt,Kauna.

Gesponsorde inhoud



Terug naar boven  Bericht [Pagina 1 van 5]

Ga naar pagina : 1, 2, 3, 4, 5  Volgende

Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum