Weerwolf&Co.
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Toegewijde weerwolvers van travian en omstreken


Je bent niet ingelogd. Log in of registreer je

Ronde # 19 : De Weerwolvenclub van Sinterklaas.

+10
Hank1705
v8power
artishocking
Miejster
Natjuh89
morkreb
Moustache
howlin graveyard
graafoto
Debby
14 plaatsers

Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3, ... 10, 11, 12  Volgende

Ga naar beneden  Bericht [Pagina 2 van 12]

Natjuh89

Natjuh89
Professioneel spammer

He he eindelijk het grote boek van sinterklaas gevonden....
Nu snel verwisselen voor de telefoonboek, waar ik de buitenkant net zoals het grote boek heb gemaakt Twisted Evil
hahaha wat zal sinterklaas lekker schrikken affraid

Nu snel maar even het boek onder mijn trui verstoppen, en nog maar even bedenken wat ik er mee kan gaan doen...

v8power

v8power
Spammer i.o.

na wat denkwerk ben ik er uit

ik rijd de wagens naar de haven waar naast de pakjesboot natuurlijk nog meer schepen liggen
voor een goed gevulde zak met geld hijst de kapitein de wagens aan boord van een panamees containerschip en de wagens vertrekken naar panama
gniffelend kijk ik het vertrekkende schip na
eens kijken of ze dit kunnen oplossen voor 5 december

Natjuh89

Natjuh89
Professioneel spammer

Hmmz denk denk denk waar kan ik toch het beste het grote boek van sinterklaas heen brengen... Ondertussen houd ik em nog even onder mijn trui!

Even denken..... scratch

W8 ik heb een idee cheers Ik ga eerst maar is allemaal telefoonboeken verzamelen... en die omzetten tot het grote boek van sinterklaas!!! Twisted Evil

Dus ik ga nu maar allemaal telefoonboeken verzamelen en nog ff snel naar de winkel voor rood en geel papier..

graafoto

graafoto
Veelbelovend spammer

Ik heb even een telefoontje gedaan naar Amnestie international, De Sint heeft allemaal illegalen in dienst die slaaf zijn van de Sint Twisted Evil

Debby

Debby
Senior spammer

Na een goede nachtrust staan de neppieten op.

"Zo hehe"zegt Moustache "Kunnen we eindelijk beginnen met onze missie".
"Ja,ik heb er zin in",zei Howlin.

Zo liep het groepje naar de grote hal in het Kasteel van Sinterklaas.
Daar mengden ze zich onder de andere pieten.
Daarna liep iedereen naar zijn eigen plek.

Djali liep meteen naar het vertrek van Sinterklaas en vraagt hen wat zij voor hem kan betekenen.
"Nou"zegt Sinterklaas "Ik heb wel trek in een kop thee,en eigelijk wilde ik je vragen of je mijn kleren wilde wassen,voordat we naar Nederland gaan".
"Geen probleem",zegt Djali en begon meteen te bedenken wat voor een streek ze daarmee uit kon halen.

Ze liep naar de keuken om een kop thee te halen voor Sinterklaas.
In de keuken was Howlin bezig met zijn kruidenmengsels voor de kruidnoten.

"Ik kom even thee maken voor Sinterklaas,heb jij dat kruidenmengsel al klaar om hem slecht te maken en hem zijn zin in het Sinterklaasfeest te laten verliezen?"
"Tuurlijk",zei Howlin "Wat dacht jij dan,ben er meteen aan begonnen".
"Alsjeblieft,klaar voor gebruik".

Djali gooide meteen een beetje in de thee voor Sinterklaas,bedankte Howlin en liep weer terug naar het vertrek van Sinterklaas.
Daar haalde ze zijn kleding uit de kast en bracht deze naar het washok.
De wasmachine bleek nog te draaien,dus ze besloot eerst te gaan eten,om daarna terug te komen en de kleding te gaan wassen.

Aangekomen in de grote eetzaal zocht de groep elkaar meteen weer op.
Er miste echter 1 persoon,Moustache.
Ze besloten dan maar om zonder hem eten te halen.
Terwijl ze naar een tafel liepen,kwam Moustache aangerent.
Hij pakte snel wat te eten en schoof aan aan tafel.

"Sorry,dat ik zo laat ben",zei hij.
"Maar ik heb snel de touwen in de gymzaal voor een gedeelte doorgesneden,ik kon helaas niet verder want ik hoorde gestommel op de gang".
"Dus,ik ben snel weggegaan en hierheen gekomen".
"Morgen ga ik wel verder,dus zal er weer iets later zijn,anders lukt het niet,ze houden me de hele tijd in de gaten",zei Moustache.

Dit is het einde van Nacht 1.
Het wordt nu Dag 1.
Deze dag duurt tot Woensdag 22:00
Jullie mogen gaan stemmen !


(Ik kan wel klok kijken,het is nog geen 22:00,maar er gebeurd vannacht toch niks)

graafoto

graafoto
Veelbelovend spammer


De nieuwste hit in Nederland???

Natjuh89

Natjuh89
Professioneel spammer

@ Graaf..

Ik ken die niet.. Mischien in belgie een hit????

Debby

Debby
Senior spammer

Hier zijn het de pieten,Graaffie.

Natjuh,dit zong een piet hier met de intocht zaterdag en werd niet gewaardeerd door de ouders van de kinderen.
Is in het nieuws geweest,gisteren.

Natjuh89

Natjuh89
Professioneel spammer

Oooh zo... Jah ik kijk geen nieuws hahah.. Maar heb net maar ff gekeken op internet en zag idd dat de ouders het niet zo leuk vonden...

Тхенекаъ

Тхенекаъ
Senior spammer

*BBOOOOEEEEEHHHHH!!!* bounce

Natjuh89

Natjuh89
Professioneel spammer

Kom jij weer gezellie spoken in het kasteel van sinterklaas...

Natjuh is btw naar de winkel geweest en gaat nu alle telefoonboeken net zoals het grote boek van sinterklaas maken.. verder gaat zo nog even bedenken wat ze er mee gaat doen...

Ze heeft verschillende opties...

- Allemaal door het kasteel heen leggen waar iedereen ze ziet
- Allemaal door het kasteel heen leggen waar niemand ze ziet
- Allemaal op 1 hoop bij sinterklaas neer zetten
- Alle pieten en geven en zeggen dat ze die naar sinterklaas moet brengen
- etc etc etc etc etc

Dus daar ga ik nog maar even over na denken terwijl ik n og aan het knutselen ben...

Gast


Gast

leuk!! cheers
als je het knutselen zat bent dan kom ik er wel gezellig bij zetten en help ik mee hoor. Alles om het feest te verpesten!^^

morkreb

morkreb
Junior spammer

Hmmm wat zal ik is allemaal voor speelgoed gaan saboteren? Misschien al het speelgoed waar batterijen in moeten. Zo dat als je het aan zet dat je dan een flinke schok krijgt. Dat kan vast wel even ergens in die fabriek bijgesteld worden.

Hmmm, ik durf niet te beginnen met stemmen, iemand die de eerste zet wil doen? Embarassed

laura

laura
Spammer i.o.

waar is die aansteker toch? ik moet die verpakkingen nog in de brand steken!

Debby

Debby
Senior spammer

Nadat ze gegeten hebben,gaat iedereen weer terug naar zijn werkplek.
Behalve Djali,zij gaat naar het washok.
De wasmachine is inmiddels afgelopen en Djali haalt m leeg en gooit alles terug in de wasmand die er stond van de vorige gebruiker.
Ze pakt de Tabbert van Sinterklaas en gooit deze in de wasmachine.
Bij het wasmiddel gooit wel een potje groene verf.
“Hihi”lacht Djali en ze is benieuwd wat daarvan terecht moet gaan komen.
Ze loopt de gang weer op en sluit de deur van het washok achter zich.
In de gang botst Natjuh tegen haar op.
Ze vallen beiden op de grond en onder de trui van Natjuh valt het Grote Boek van Sinterklaas.
Ze pakt het Boek weer op en stopt m terug onder haar trui.
“Hihi”,lacht Djali “Jij bent ook al met je missie bezig,ik heb zojuist groene verf bij de Tabbert van Sinterklaas gestopt.
“Dat zal een verassing zijn”,zegt Natjuh “Maar nu moet ik snel door,want ik moet het boek ergens goed gaan verstoppen.Daarna ga ik het dorp in om bij mensen telefoonboeken te stelen”.
“Dan moet ik ze nog gaan beplakken,zodat ze allemaal op het boek van Sinterklaas lijken”.
“Zullen we dat vanavond samen gaan doen”,stelde Djali voor.
Daar was Natjuh heel blij mee,want ze zag het niet helemaal zitten om al die telefoonboeken in haar eentje te beplakken.


(Jullie mogen nog steeds stemmen.Te veel tijd over op mijn werk,dus maak verhaaltjes tussendoor)

Moustache

Moustache
Junior spammer

hmmm, Moustache mag zeker weer het spits afbijten, en alle boze reacties opvangen.... maar je wordt geen Moustache door bang te zijn. Helemaal random zonder welke zinvolle onderbouwing dan ook kies ik Laura.

ps de touwen zijn doorgesneden. Heeft de kerstman nog meer instructies of is het vanaf nu op eigen initiatief?

v8power

v8power
Spammer i.o.

mijn stem gaat naar jensie
gewoon random omdat we allemaal lekker slecht bezig zijn en ik nog geen idee heb wie wat zou kunnen zijn

artishocking

artishocking
Junior spammer

Geen echte reden...hoe kan het ook in deze fase van het spel... Surprised
Mijn stem gaat naat Graafoto voor het posten van dubieus liedje.

Hank1705

Hank1705
Spamking/-queen

ik ga voor Miejster

howlin graveyard

howlin graveyard
Aanstormend spammer

artishocking schreef:Geen echte reden...hoe kan het ook in deze fase van het spel... Surprised
Mijn stem gaat naar Graafoto voor het posten van dubieus liedje.

Ik ben ook geen fan, dus stem ik ook graafoto

morkreb

morkreb
Junior spammer

hahahahahaha, e-book Very Happy
Ik ga voor Djali, volledig op gevoel.

laura

laura
Spammer i.o.

trouwens ik zal me even voorstellen ik ben laura en ik ben nieuw haha

voor wat moeten we stemmen ?

Hank1705

Hank1705
Spamking/-queen

misschien is het handig dat je eerst even de spelregels leest Laughing

Weerwolven van Wakkerdam!
(of voor de liefhebbers: Weerwolven van Travian)

Wat is bedoeling van het spel?
In het spel zijn 2 groepen spelers, namelijk de weerwolven en de burgers. Het doel van het spel is om de andere groep spelers te vermoorden. De groep weerwolven wint dus wanneer de burgers dood zijn en de groep burgers winnen indien alle weerwolven vermoordt zijn.
Er is een optionele derde groep: de geliefden. Deze spelen alleen wanneer er een Cupido in het spel zit. De geliefden zijn ook burger of weerwolf, maar winnen door samen te blijven leven. Liefde gaat dus boven weerwolf-zijn of burger-zijn. Alleen wanneer een geliefde sterft door inactiviteit, zal de ander blijven leven.

Hoe is het spelverloop?
Het spel bestaat, net als het dagelijkse leven, uit cycli van dagen en nachten. Elke nacht krijgen de weerwolven de gelegenheid om samen te beslissen welke speler ze willen vermoorden. Overdag komen alle spelers samen om vervolgens met elkaar te overleggen over deze gruwelijke daad en gezamenlijk te stemmen voor de speler die ze hier verantwoordelijk voor achten. Deze speler wordt dan aan het einde van de dag opgehangen

De weerwolven krijgen aan het begin van het spel te horen wie de weerwolven zijn, zodat ze kunnen samenwerken. De burgers krijgen echter niks te horen en zullen helemaal zelf moeten uitzoeken wie er weerwolf en wie er burger is. Maar wie is er te vertrouwen en wie liegt?

De rollen in het spel
Elke speler is goed (burger) of slecht (weerwolf/hulpje). Naast deze hoofdrollen bestaan er echter ook nog vele extra rollen, die gezien kunnen worden als speciale gaven. Deze speciale gaven geven de burgers en wolven de kans om het spel gevarieerd te houden en vooral te beïnvloeden!
Let op: niet elke speler heeft een speciale gave en niet elke speciale rol zal in het spel aanwezig zijn!

Algemene informatie
- Elke ronde van weerwolven speelt zich af in een apart topic
- Rollen worden random toegekend aan spelers
- Rollen worden aan het begin kenbaar gemaakt door de spelleider in een PM
- De spelleider geeft elke dag/nacht aan wanneer de dag/nacht begint en eindigt.
- Spelers worden geacht binnen die tijd hun rol te vervullen
- Stemmen gebeurt in het topic van die ronde, alleen vetgedrukt wordt meegeteld!
- Rest van de rollen middels PM doorgeven aan de spelleider
- De deelnemende rollen hoeven niet bekend te worden gemaakt
- BELANGRIJK:2x niet stemmen = dood door inactiviteit

_____________
de uitleg van de rollen etc. kun je vinden bij 'weerwolven' en dan 'speluitleg'

Natjuh89

Natjuh89
Professioneel spammer

Nou gelukkig wil djali mij helpen met de telefoonboeken Laughing

We hebben er nog wel 1000 te gaan..Smile Maar 1 ding scheelt.. Ik heb bij sinterklaas al een nepboek neergelegt :p dan raakt hij nie zo snel in de stress behalve als die er in kijkt wahahha :p

en mijn stem gaat naar MOUSTACHE...

Gewoon een random stem want heb geen idee wie wie is...

Gast


Gast

Mijn stem gaat naar Natjuh89 vanwege haar veel te enge plaatje.
Ook behoorlijk random dus.

Gesponsorde inhoud



Terug naar boven  Bericht [Pagina 2 van 12]

Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3, ... 10, 11, 12  Volgende

Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum