Weerwolf&Co.
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Toegewijde weerwolvers van travian en omstreken


Je bent niet ingelogd. Log in of registreer je

Ronde # 19 : De Weerwolvenclub van Sinterklaas.

+10
Hank1705
v8power
artishocking
Miejster
Natjuh89
morkreb
Moustache
howlin graveyard
graafoto
Debby
14 plaatsers

Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3 ... 10, 11, 12

Ga naar beneden  Bericht [Pagina 12 van 12]

morkreb

morkreb
Junior spammer

Ik voel spanningen Very Happy
Wie gaat er dood deze nacht? De beschermengel is er uit, ik heb nog altijd niks van een heks gehoord dus die zal er wel niet (meer) inzitten, dus tenzij de wolven geen honger meer hebben betwijfel ik dat het een moordloze nacht gaat worden.

Тхенекаъ

Тхенекаъ
Senior spammer

Eet de burgers!! BURGERS ZEG IK U!!! Very Happy

artishocking

artishocking
Junior spammer

Do heeft de weddenschap gewonnen, gefeliciteerd. Very Happy Laughing

stefan003

stefan003
Spammer i.o.

Gereageerd op Moustache.

Тхенекаъ

Тхенекаъ
Senior spammer

Wat was de weddenschap arti? :p

artishocking

artishocking
Junior spammer

Ik had gewed met Do.
Ik zei dat ze een slechtje was..en zij beweerde dat ze goed was.

Ze heeft gewonnen hahhahaaa Razz

graafoto

graafoto
Veelbelovend spammer

Als ik alles goed nalees denk ik nog steeds dat Moustache een wolf is of toch in dat kamp hoort.
Anders zou hij er geen burger uit stemmen hé.
Dus ik vermoed dat ik de enige burger ben die overblijft of misschien nog iemand anders???

Anders word het deze nacht gevaarlijk voor mij affraid

Тхенекаъ

Тхенекаъ
Senior spammer

overleden Theneka zegt:

OPETEN DIE HANDEL!!! Very Happy Very Happy Very Happy

laura

laura
Spammer i.o.

ik ben er ook nog!

Debby

Debby
Senior spammer

Nadat de pieten Djali van het hek hadden gehaald en in de tuin hadden gelegd,gingen zij op weg naar Sinterklaas.
Ze moesten Sinterklaas toch maar eens gaan vertellen wat er allemaal mis is gegaan en dat ze het nooit meer op tijd zouden redden om alles af te krijgen voor hun vertrek naar Nederland.
Toen ze voor de deur van Sinterklaas'kamer stonden hoorden zij een bulderende lach van binnen komen.
Ze klopten op de deur en het lachen verstomde.
"Binnen"riep Sinterklaas en de Pieten openden de deur.
Daar stond Sinterklaas in zijn lange onderbroek en hemd.
Hij keek naar zijn groene tabbert en extreem gekleurde kleding.
"Wat is hiermee gebeurd"vroeg Sinterklaas.
"En waarom ligt er een telefoonboek op de plek van "Het Grote Boek van Sinterklaas?"
"Nou"begon de hoofdpiet "Het is allemaal de schuld van die neppieten van uitzendbureau Rampstad".
"Zij hebben de hele boel gesaboteerd,en nu zijn we nooit op tijd klaar voor de reis naar Nederland".
"Och"zei Sinterklaas "Maak je niet zo druk,slaan we een jaartje over,ik heb toch geen zin om te gaan".
"Maar wat ik nog veel erger vind",zei Sinterklaas "Ik heb een rondje door het kasteel gelopen en zag best veel slapende pieten".
"Die pieten slapen niet Sinterklaas,die pieten zijn allemaal gedood door iets"zei Hoofdpiet.
"Wij hebben alleen nooit kunnen achterhalen wie van ons het was,of was het rastapiet,of toch Tante Toets?"




"Maargoed Sinterklaas,hoe gaan we dit de kinderen uitleggen in Nederland",vroeg de wegwijspiet.
"Jullie zeggen maar dat ik ziek ben en dit jaar niet kan komen,ik blijf lekker hier,mij te koud in Nederland".

Toen de neppieten dat hoorden,sprongen zij een gat in de lucht.
Moustache sprong iets te hoog,zodat hij in een ophanghaak van de boot terecht kwam,deze haak boorde een gat in zijn keel en Moustache overleed ter plaatse.

En zo geschiede het dat heel Nederland geen Sinterklaas vierde.

Met de dood van Moustache is er een einde gekomen aan deze spelronde.
Moustache was de ziener en tevens de laatst levende burger.


Bedankt voor jullie deelname.
Mijn excuses voor alle verwarring.
Op naar het volgende potje.



Laatst aangepast door Debby op wo 24 nov 2010, 22:45; in totaal 2 keer bewerkt

Natjuh89

Natjuh89
Professioneel spammer

cheers We hebben gewonnen wolfjes Very Happy

@ djali.. Ik was geen wolf maar de sjamaan!!

Debby

Debby
Senior spammer

Artishocking - Medium
Djali - Beschermengel
Morkreb - Verhullende Wolf
Howlin - Leugenwolf
Miejster - Heks
Laura - Wolf
Natjuh - Sjamaan
Moustache - Ziener
Hank - Apostaat
V8power - Grafrover
Graafoto - Priester/Leugenwolf
Jensie - Beul

Moustache

Moustache
Junior spammer

Als burgerblok hadden we behoorlijke pech.... Al vrij snel hadden we drie leden (miejster, artishocking en ikke), maar miejster en artisjocking gingen er ook al snel weer uit, waardoor ik alleen kwam te staan, en ik daarna geen aanvulling meer op het burgerblok kon krijgen (sjamaan en apostaat gespot). Een zienpoging mislukte (morkreb) dankzij de apostaat (die ik als laatste heb gezien). Dankzij artisjocking wisten we dat jensie de beul was, en zij heeft goed gegokt door morkreb te beulen. Dat was eigenlijk ons enige succesje. Djali was achteraf mijn grootste miskleun. Laura wist ik wel dat wolf was, van Djali bestond de hele tijd het vermoeden dat ze wolf was, dankzij de eerste twee stemmingen die haar verdacht maakten. Zo verdacht dat ik het niet nodig vond haar te zien....... Achteraf dus de grootste fout.

Netjes gespeeld wolven.

Natjuh89

Natjuh89
Professioneel spammer

@ moustache

Jij pech.. Ik nog dikkere pech.. Ik kreeg alleen maar burgers.... Surprised toen heb ik de gok genomen om graaf te benaderen en geluk hahahaah

morkreb

morkreb
Junior spammer

hahahahaha, ik had al zo'n gevoel dat jij nog altijd geen wolf had gezien natjuh. Mooi wat heeft het lang geduurd voor er eindelijk eens een berichtje kwam Very Happy

Тхенекаъ

Тхенекаъ
Senior spammer

GO WOLFJEUUUHHHSSS Very Happy

morkreb

morkreb
Junior spammer

haha owja bijna vergeten.
Ik had echt medelijden met ten eerste moustache. Ik denk dat er nog nooit een potje is geweest waarin de ziener zo lang heeft geleefd en er zo weinig mee heeft kunnen doen. Very Happy
Ten tweede had ik medelijden met V8 die we als eerste hebben opgegeten en die niet zoals graafoto een tweede kans kon krijgen. Ze heeft echt een leuk potje bijna volledig gemist.
En ten derde had ik medelijden met Arti aangezien ik die er zelf echt heel erg bruut heb uitgestemt Very Happy

En ik voelde mee met Dorien want naja, dat was gewoon te mooi om die laatste stemronde te zien Twisted Evil En natjuh aangezien die blijkbaar moeite heeft met wolven vinden (5 nachten wel te verstaan!) terwijl Graafoto in z'n nieuwe rol wel echt overduidelijk de leugenwolf MOEST zijn zag blijkbaar niemand iets scratch cheers

Overigens vond ik het potje bijzonder goed geslaagd door onze spelleidster Debby die even heeft bedacht dat we zonder conversie wolf zouden spelen maar met 5 slechten tegen 2 neutralen tegen 5 goeden. Het kon echt alle kanten op dit spelletje maar ik heb met het samenspel van vooral Henk erg vaak een goeie glimlach te voorschijn mogen toveren.

Owja, ik vind dat ook ff iedereen mag weten dat die moordloze nacht tussendoor Fail van de wolven was. Geen definitieve persoon doorgegeven aan Debby en verbazingwekkend was dat echt de mooiste zet die we hebben gemaakt als wolven.

Debby

Debby
Senior spammer

Geen conversiewolf.
Geen geliefden.
Helemaal niks.

Hank1705

Hank1705
Spamking/-queen

morkreb schreef:haha owja bijna vergeten.
Ik had echt medelijden met ten eerste moustache. Ik denk dat er nog nooit een potje is geweest waarin de ziener zo lang heeft geleefd en er zo weinig mee heeft kunnen doen. Very Happy
Ten tweede had ik medelijden met V8 die we als eerste hebben opgegeten en die niet zoals graafoto een tweede kans kon krijgen. Ze heeft echt een leuk potje bijna volledig gemist.
En ten derde had ik medelijden met Arti aangezien ik die er zelf echt heel erg bruut heb uitgestemt Very Happy

En ik voelde mee met Dorien want naja, dat was gewoon te mooi om die laatste stemronde te zien Twisted Evil En natjuh aangezien die blijkbaar moeite heeft met wolven vinden (5 nachten wel te verstaan!) terwijl Graafoto in z'n nieuwe rol wel echt overduidelijk de leugenwolf MOEST zijn zag blijkbaar niemand iets scratch cheers

Overigens vond ik het potje bijzonder goed geslaagd door onze spelleidster Debby die even heeft bedacht dat we zonder conversie wolf zouden spelen maar met 5 slechten tegen 2 neutralen tegen 5 goeden. Het kon echt alle kanten op dit spelletje maar ik heb met het samenspel van vooral Henk erg vaak een goeie glimlach te voorschijn mogen toveren.

Owja, ik vind dat ook ff iedereen mag weten dat die moordloze nacht tussendoor Fail van de wolven was. Geen definitieve persoon doorgegeven aan Debby en verbazingwekkend was dat echt de mooiste zet die we hebben gemaakt als wolven.

Hier sluit ik me volledig bij aan Laughing

Heb enorm veel plezier gehad, en daar doen we dit toch voor? Smile
Volgende ronde zullen de burgers wel weer overheersen Wink

Natjuh89

Natjuh89
Professioneel spammer

Ach we hebben een super leuk potje gehad Razz

Debby Toppie gedaan leuk verhaal;) en goeie rolverdeling hahaha Razz

@ mokreb.. Wou ik jou opvragen was je gebeuld ik denk jah hoor... wie nu weer... maar al maar de verkeerde :O :p

Hank1705

Hank1705
Spamking/-queen

Ik vond het toch zielig voor Dorien hoor... Sad

Eerst denkt ze dat ze in de 2e nacht goed beschermt heeft (zichzelf), en daarna denkt ze dat Graaf de enige overgebleven burger is buiten haar... Sad ik leef met je mee Do

anyway: achteraf gezien was die 2e nacht gewoon lachwekkend Rolling Eyes

laura

laura
Spammer i.o.

en de hele tijd maar op mij stemmen maar ik zat er tot de laatste zucht in Very Happy

Gast


Gast

Ja ik was ervan overtuigd dat Laura wolf was toen ze d'r maar in bleef maar kon niet zo heel veel. Ik vertrouwde Arti neit en heb dus de nacht nadat ik haar in vertrouwen had genomen mezelf beschermd. Vervolgens werd er niemand vermoord... was er dus redelijk van overtuigd dat zij slecht was en had rondgebazuind dat ze mij moesten killen (had alleen gezegd dat ik een speciale rol had en zo snel mogelijk het burgerblok moest joinen).
Daardoor heb ik miejster benaderd zonder verdere aanwijzingen dat hij goed was, maar i kdacht dat de wolven mijn rol toch al kenden en dat ik daarom best het risico kon nemen dat hij wolf was. Hij was burger maar toen hij doodging, wist ik alsnog niks van het burgerblok xD

Derde nacht beschermde ik Jensie (zou miejster beschermen maar die was al doodgestemd) maar blijkbaar was zij afgeschermd door apostaat. Helaas.

En excuses Moustache, mijn laatste dag was wel hele grote fail zeg, haha.

Gesponsorde inhoud



Terug naar boven  Bericht [Pagina 12 van 12]

Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3 ... 10, 11, 12

Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum