Weerwolf&Co.
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Toegewijde weerwolvers van travian en omstreken


Je bent niet ingelogd. Log in of registreer je

Ronde 86: De redactie

+6
basserbas
graafoto
Tachondar
faleria
Telemachus (killer)
Den Bever
10 plaatsers

Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6  Volgende

Ga naar beneden  Bericht [Pagina 2 van 6]

26Ronde 86: De redactie - Pagina 2 Empty Re: Ronde 86: De redactie vr 09 aug 2013, 07:50

faleria

faleria
Aanstormend spammer

Dank je, Killerboth; maar ik had al zoiets gelezen. Wink 

'Moustache,' sprak Faleria luid en duidelijk. 'Heeft u iets te verbergen dat u niet op een BM wilt stemmen?'

27Ronde 86: De redactie - Pagina 2 Empty Re: Ronde 86: De redactie vr 09 aug 2013, 09:56

graafoto

graafoto
Veelbelovend spammer

Moustache is de moppersmurf van het forum

28Ronde 86: De redactie - Pagina 2 Empty Re: Ronde 86: De redactie vr 09 aug 2013, 12:58

Moustache

Moustache
Junior spammer

Ja, alleen heb ik geen knopsmurf aan mijn achterste, smurf ik niet blauw, ruim boven de 1.80 smurf groot en praat ik niet als een smurf.

Daarnaast ben ik standaard tegen de burgemeester.

Wat betreft roddels..... Gaan Maarten en Ymke echt samen wat doen? Ymke is zowat de enige die Maarten aan het lachen kan krijgen. Het leeftijdsverschil zal hun parten spelen, maar op TV kan toch alles????? Iets voor een stukje in ons kwaliteitsroddelbladmagazine.

29Ronde 86: De redactie - Pagina 2 Empty Re: Ronde 86: De redactie vr 09 aug 2013, 15:59

Tachondar

Tachondar
Spamking/-queen

Moustache, ben jij journalist fzo voor je werk?

30Ronde 86: De redactie - Pagina 2 Empty Re: Ronde 86: De redactie vr 09 aug 2013, 18:52

Den Bever

Den Bever
Spammer i.o.

nog steeds een burgie gelijkspel! komaan jongens! (of mistel ik?) allessinds het verhaaltje is al geschreven! ik post het om 22 a 23 uur en deel dan mede wie de burgie is!

31Ronde 86: De redactie - Pagina 2 Empty Re: Ronde 86: De redactie vr 09 aug 2013, 21:05

Natjuh89

Natjuh89
Professioneel spammer

Okeeej ik ben het glad vergeten het spijt me!!! Ik had iemand uit Australie over dus ik was druk hem alles te laten zien... Kan ik nog stemmen of niet... SORRY!!!!!!

32Ronde 86: De redactie - Pagina 2 Empty Re: Ronde 86: De redactie vr 09 aug 2013, 22:05

Moustache

Moustache
Junior spammer

Nee, ik ben geen journalist of zo. Ik leef me gewoon in in de rol voor de redactie van ons roddelblad. Nog een flauwe mop voor de moppentrommel.....
Karel, die de ene na de andere medaille haalt in zijn sport, krijgt bij een tv-uitzending te horen van Matthijs van Nieuwkerk dat een tulpenkweker een tulp naar hem vernoemd heeft, en hem het eerste boeketje wil overhandigen. Opgetogen belt Karel even later in de kleedkamer van de studio naar Merel, zijn vrouw, om het haar te vertellen. ''Goh'', zegt zijn vrouw, ''da's fantastisch. Naar mij hebben ze alleen maar een vogel genoemd.....''

33Ronde 86: De redactie - Pagina 2 Empty Re: Ronde 86: De redactie vr 09 aug 2013, 23:42

Tachondar

Tachondar
Spamking/-queen

post het verhaaltje maar hoor, ik trek mij wel terug als kandidaat dan, het spel moet vooruit gaan ^^

Tenzij Natjuh nog snel stemt aangezien het een gelijkspel is

34Ronde 86: De redactie - Pagina 2 Empty Re: Ronde 86: De redactie za 10 aug 2013, 01:50

Den Bever

Den Bever
Spammer i.o.

En zo kreeg Killerboth de welbegeerde promotie.
“Nou Killerboth Nu mag jij de bevelen uitdelen. Ik vertrek met vakantie naar Hawaï! Ik mail af en toe wel om de zaakjes in het oog te houden!”
Met een mond vol tanden zag hij zijn baas Den Bever de deur uitrennen.
“Ok jongens! Dan zal ik het maar eens gaan regelen hier.” Herstelde Killerboth zich. “Welke onderwerpen stonden er deze week in de belangstelling?”
“De gebruikelijke onderwerpen… Treinongevallen, geboortes en natuurlijk terroristische aanslagen. Het gebruikelijke eigenlijk!” Lichtte Basserbas toe.
“Oké Ik wil groepjes van 2 a 3 meteen ter plaatse hebben! Zijn er vrijwilligers voor bepaalde onderwerpen?” Vroeg promotieboy Killerboth
Met weinig enthousiasme stelden Faleria en Natjuh zich kandidaat voor de geboorte van een Siamese Tweeling ergens in het noorden van Spanje.
“Oké dan zullen we maar wat Chinese vrijwilligers aanduiden voor de andere 2 onderwerpen.” Deelde Killerboth mee.
Zo viel het Hank mee de vuile details van een treinramp te achterhalen die gebeurde in de nabijheid van het hoofdkamp van de meest gevreesde satanistische cultus ter wereld.
Tachondar en Graafoto werden op pad gestuurd om een aanslag in Jemen te bestuderen.
“Veel succes op locatie jongens!” riep Monkeylord hun toe toen de journalisten op pad gingen. “Kom chef, dan gaan wij die nieuwe playstation even testen terwijl ze zwoegen!”
De moordloze nacht gaat nu in tot morgenavond 22:00.

Sorry voor het late verhaal! zware avond gehad!

35Ronde 86: De redactie - Pagina 2 Empty Re: Ronde 86: De redactie za 10 aug 2013, 09:44

Moustache

Moustache
Junior spammer

Leuk, zo'n dagje verlof, terwijl de anderen zwoegen. Gelukkig hoefde ik niet naar Mainz, want die stad is onbereikbaar geworden met de trein, sinds de duitse spoorwegen het pleasen van de aandeelhouders belangrijker zijn gaan vinden dan stiptheid.

36Ronde 86: De redactie - Pagina 2 Empty Re: Ronde 86: De redactie za 10 aug 2013, 10:39

Tachondar

Tachondar
Spamking/-queen

Jemen? :O
En er zijn niet eens meer ambassades van Westerse landen open waar we zouden kunnen gaan schuilen moest het erop aankomen! Sad

37Ronde 86: De redactie - Pagina 2 Empty Re: Ronde 86: De redactie za 10 aug 2013, 14:33

graafoto

graafoto
Veelbelovend spammer

Ah, hoe gevaarlijker hoe liever ik het heb, dat weet je toch?
We gaan weer eens een topverslag geven.

Ronde 86: De redactie - Pagina 2 9urx

38Ronde 86: De redactie - Pagina 2 Empty Re: Ronde 86: De redactie za 10 aug 2013, 16:49

faleria

faleria
Aanstormend spammer

Faleria was druk aan het typen op haar laptop in een hotelkamer in Barcelona:

Barcelona - Een ziekenhuis in Barcelona heeft met succes een Siamese tweeling gescheiden.

De 7 maanden oude meisjes Núria en Marta zaten bij de buik aan elkaar vast en deelden een lever. Na de operatie hebben de meisjes los van elkaar een "onafhankelijk en normaal leven" voor de boeg.
Dat heeft het ziekenhuis Vall d'Hebron maandag aan de media laten weten.
Dat de meisjes vastzaten was aan het licht gekomen bij de eerste echo, na 12 weken zwangerschap.

De baby's deelden een navelstreng en wogen bij geboorte 1,5 kilo


Faleria drukte met een diepe zucht op 'verzenden'. Ze was nog steeds ontroerd na het aanschouwen van de beide meisjes.

39Ronde 86: De redactie - Pagina 2 Empty Re: Ronde 86: De redactie za 10 aug 2013, 18:15

Tachondar

Tachondar
Spamking/-queen

Groot nieuws!

Ondanks alle tegenslagen in het hedendaagse Jemen, zijn de olieprijzen gezakt, maar de prostitutiekosten gestegen!

Journalist Tachondar is zowel blij als teleurgesteld!

nee, laten we er dit van maken:

Journalist Tachondar vermist in jemen!

De eerste nieuwsreporter is in het land jemen vermist opgegeven sinds de terreuraanslagen en dreigingen daar terug aanwoekeren. Hij werd het laatst gezien in een straat waar net enkele vermoedelijke Al-Quada leden amok maakten.

Ooggetuigen spreken over een witte man, gekleed als journalist, die met een als gestolen opgegeven speedboot naar het noorden de vaarroute volgde naar Dubai.


Ronde 86: De redactie - Pagina 2 953470 

40Ronde 86: De redactie - Pagina 2 Empty Re: Ronde 86: De redactie za 10 aug 2013, 20:06

Telemachus (killer)

Telemachus (killer)
Senior spammer

mja mja, mooie verhaaltjes jongens, goed werk geleverd. maar jullie beseffen toch dat we geen krant, maar een roddelblad zijn?
steek er eens wat sensatie in jong, de waarheid is niet alles zijn hoor.
Graafje komaan jong, waar blijven die foto's en de verwijten en discussies? En tach, als je het toch wat sensationeler maakt, beetje meer overdrijven e, waar zit die fantasie bij jullie?
Faleria, mooi verhaaltje, zeer ontroerend, maar we zijn niet in een dromenwereldje e? zoek eens wat 'zwarts' op over de ouders of de dokters ofzo voor een vervolg verhaaltje. zoiets in de trend van: "Zatte dokter zette toch de operatie door ondanks alle verpleegster hem tegenhielden"

sensatie, sensaties, en nog meer sensaties!!!
roddelen e jongens!!

41Ronde 86: De redactie - Pagina 2 Empty Re: Ronde 86: De redactie za 10 aug 2013, 20:19

Tachondar

Tachondar
Spamking/-queen

killerboth, verdacht van een link te bezitten met Al-Quada!

Hoe ligt die kop in de oren, baas? ^^

42Ronde 86: De redactie - Pagina 2 Empty Re: Ronde 86: De redactie za 10 aug 2013, 20:38

graafoto

graafoto
Veelbelovend spammer

Ronde 86: De redactie - Pagina 2 Qbcj

Nu beter?

43Ronde 86: De redactie - Pagina 2 Empty Re: Ronde 86: De redactie za 10 aug 2013, 21:49

faleria

faleria
Aanstormend spammer

Faleria sprak tegen haar laptop toen ze het bericht van Killerboth las.
'Sensatie wil je hè, Killerboth. Wat te denken van binnen je eigen redactie?

Waar is Natjuh gebleven?

Waar was hij toen hij samen met mij naar het ziekenhuis moest. Op zijn hotelkamer en in het ziekenhuis was hij niet. Ook zijn telefoon nam hij niet op.'

Faleria zuchtte diep. Moest ook alles bij haar vandaan komen?

44Ronde 86: De redactie - Pagina 2 Empty Re: Ronde 86: De redactie za 10 aug 2013, 22:08

Natjuh89

Natjuh89
Professioneel spammer

Natjuh is hier Smile Ik was op zoek naar water Smile

45Ronde 86: De redactie - Pagina 2 Empty Re: Ronde 86: De redactie za 10 aug 2013, 22:37

Den Bever

Den Bever
Spammer i.o.

"Leuke verhalen iedereen!" straalde Killerboth. "vooral dat verhaal vanuit Jemen! Geweldig! Maar euhm jongens... Baas Den Bever droeg me op om het toch iets meer bij de roddelpers te houden. Vanaf nu gaan het individuele opdrachten zijn naar eigen keuze zolang het maar sensationeel is!"

Een opgewekt gemompel ging door de redactieruimte heen.

"wat voor budget krijgen we ter beschikking?" Vroeg de slimmerik van de klas Natjuh.

"maak het zo duur of zo goedkoop als je wil! Als we onze uitgaven van dit boekjaar maximaliseren kunnen we het nog van de belastingen aftrekken ook!" Zei Killerboth. "Op pad dan maar! Dan schrijf ik ondertussen wel een review over een nieuwe racegame! Oh ja Monkeylord jij mag natuurlijk ook blijven mee spele....euuhhm... reviewen ennehh oh ja... heeft er iemand Tachondar nog gezien?"

"Die zit nog ergens vast in het Midden-Oosten... Een visumprobleempje!" vertelde Moustache met een geamuseerde glimlach op zijn gezicht.

Zo ging de dag in en gingen de reporters op pad. Stemmen/lynchen kan nu gebeuren! Zoals meneer pastoor zegt: Ga en vermenigvuldig u!

46Ronde 86: De redactie - Pagina 2 Empty Re: Ronde 86: De redactie za 10 aug 2013, 22:52

Natjuh89

Natjuh89
Professioneel spammer

Nou dan brengt deze slimmerik haar stem als eerste uit op....

Hmmzz wie zal dat zijn
HANK natuurlijk!!!

47Ronde 86: De redactie - Pagina 2 Empty Re: Ronde 86: De redactie zo 11 aug 2013, 00:02

Tachondar

Tachondar
Spamking/-queen

thahaha, Graafoto toch xD

Ik neem gewoon de eerste persoon die stemt, Natjuh

(Ik mis Kauna, mijn vaste stemslachtoffer Sad )

48Ronde 86: De redactie - Pagina 2 Empty Re: Ronde 86: De redactie zo 11 aug 2013, 00:17

graafoto

graafoto
Veelbelovend spammer

Volgens mij heeft Killerboth vals gespeeld tijdens de BM verkiezing.
*Paaseieren uitdelen voor een stem is niet toegestaan.

(*echt gebeurd in onze gemeente en daarom zitten we nu nog met een vervangend burgemeester)

49Ronde 86: De redactie - Pagina 2 Empty Re: Ronde 86: De redactie zo 11 aug 2013, 00:25

Telemachus (killer)

Telemachus (killer)
Senior spammer

Den Bever schreef:"maak het zo duur of zo goedkoop als je wil! Als we onze uitgaven van dit boekjaar maximaliseren kunnen we het nog van de belastingen aftrekken ook!" Zei Killerboth. "Op pad dan maar! Dan schrijf ik ondertussen wel een review over een nieuwe racegame! Oh ja Monkeylord jij mag natuurlijk ook blijven mee spele....euuhhm... reviewen ennehh oh ja... heeft er iemand Tachondar nog gezien?"
dat klinkt inderdaad zoals mij Ronde 86: De redactie - Pagina 2 829688 
en tach, zorg maar dat dat 'visum'probleempje snel opgelost raakt of dat je afkomt met een prachtverhaal, hoor je me?!
of en btw, de nieuwe racegame is niet aan te raden, slechte graphics, beperkte keuze in auto's en vervelende mappen. een echte teleurstelling xD

graafoto schreef:Volgens mij heeft Killerboth vals gespeeld tijdens de BM verkiezing.
*Paaseieren uitdelen voor een stem is niet toegestaan.

(*echt gebeurd in onze gemeente en daarom zitten we nu nog met een vervangend burgemeester)
:O uitdelen? ik heb helemaal niks uitgedeeld! heb alleen belooft koekjes te bakken als ik win, wat ik ook gedaan heb Wink alleen niet voor jullie Razz 
en btw.... bij ons was er ook zo'n partij dat daarna pintjes uitdeelde als je op hen gestemd had ofzo xD bijna herverkiezingen nodig gehad :s

oh en nog nen btw, kzal direct mijn 'banden' is gebruiken zi: GRAAFJE



Laatst aangepast door killerboth op zo 11 aug 2013, 11:23; in totaal 1 keer bewerkt (Reden : stemmen ontvetten)

50Ronde 86: De redactie - Pagina 2 Empty Re: Ronde 86: De redactie zo 11 aug 2013, 00:52

Moustache

Moustache
Junior spammer

zowiezo is de burgemeester verdacht... nu stem ik er dus wel op. Killerboth

Gesponsorde inhoud



Terug naar boven  Bericht [Pagina 2 van 6]

Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6  Volgende

Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum