Weerwolf&Co.
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Toegewijde weerwolvers van travian en omstreken


Je bent niet ingelogd. Log in of registreer je

Ronde 86: De redactie

+6
basserbas
graafoto
Tachondar
faleria
Telemachus (killer)
Den Bever
10 plaatsers

Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6  Volgende

Ga naar beneden  Bericht [Pagina 5 van 6]

101Ronde 86: De redactie - Pagina 5 Empty Re: Ronde 86: De redactie do 15 aug 2013, 16:04

Moustache

Moustache
Junior spammer

En ik volg braaf de burgemeester.... hank

Het is bijna donker en alles is in gereidheid gebracht voor een nachtelijk bezoekje aan de bossen. Een paar infraroodcamera's die op beweging reageren, verder microfoontjes die op strategische plaatsen opgehangen konden worden en draadloos met het moederstation (een laptop met giga-specificaties) verbonden zijn. En natuurlijk een comfortabel busje. De baas betaalt toch......

102Ronde 86: De redactie - Pagina 5 Empty Re: Ronde 86: De redactie do 15 aug 2013, 18:35

graafoto

graafoto
Veelbelovend spammer

Ik zit met een probleempje.
Hank heeft gevraagd om zijn rol over te nemen omdat hij geen wifi heeft dit weekend.
Ik heb tijdens mijn dood echter ingelogd op het burgerblok en heb dus gezien wat er daar gebeurd is.
Om eerlijk te zijn ben ik daar niks nieuws te weten gekomen aangezien ik alles al wist maar hebben jullie er een probleem mee dat ik toch Hank zijn rol overneem?

103Ronde 86: De redactie - Pagina 5 Empty Re: Ronde 86: De redactie do 15 aug 2013, 19:06

Tachondar

Tachondar
Spamking/-queen

ik eigenlijk wel, want jij weet al alle rollen ondertussen...

104Ronde 86: De redactie - Pagina 5 Empty Re: Ronde 86: De redactie do 15 aug 2013, 22:30

graafoto

graafoto
Veelbelovend spammer

Zo te zien ligt Hank er toch zo uit, dus geen probleem dus.
Stomme fout van mij.

105Ronde 86: De redactie - Pagina 5 Empty Re: Ronde 86: De redactie do 15 aug 2013, 22:45

MonkeyLord

MonkeyLord
Aankomend spammer

HAnk

106Ronde 86: De redactie - Pagina 5 Empty Re: Ronde 86: De redactie do 15 aug 2013, 23:26

basserbas

basserbas
Beginnend spammer

Ik stem ook maar op Hank

107Ronde 86: De redactie - Pagina 5 Empty Re: Ronde 86: De redactie vr 16 aug 2013, 07:49

faleria

faleria
Aanstormend spammer

Faleria keek van Moustache naar Hank. Ze twijfelde. Maar de doorslag gaf Tachondar wel. Die vertrouwde ze. 'Mijn stem gaat ook naar Hank,' sprak ze.

108Ronde 86: De redactie - Pagina 5 Empty Re: Ronde 86: De redactie vr 16 aug 2013, 20:55

Tachondar

Tachondar
Spamking/-queen

vanavond valt het 2e slachtoffer in het slechte blok ^^

109Ronde 86: De redactie - Pagina 5 Empty Re: Ronde 86: De redactie vr 16 aug 2013, 22:07

Den Bever

Den Bever
Spammer i.o.

Beste medespelers. Jullie keuze is duidelijk vandaag. Eerst even een dienstmededeling... Kan er iemand een vervanger vinden voor Faleria? (ze vertrekt namelijk op vakantie... Mss do? Stefan? Woogle?)

Verder zullen we maar aan het verhaaltje beginnen:

Hank zat voorover gebukt in een bosje ergens in Noord-Amerika. Achter hem stond Faleria toe te kijken hoe Hank rustig met een verwonderde blik naar het kleine plantje voor hem staarde.

"Zijn we hiervoor helemaal naar the middle of nowhere gekomen?"
"Zo blijkt het wel hankmans!" Grimaste Faleria.
"Oké dus dit is het fameuze plantje waar Jennifer Aniston en Johnny Depp beiden hun behoefte op hebben gedaan tijdens die laatste film?" Vroeg Hank verbaasd.
"Jep, toch als je de Amerikaanse tabloids mag geloven.... Kom dan nemen we snel een fotootje. Dan kunnen we lekker nog langs het Hard Rock Café!." Haastte Faleria zich.

Plots klonk er een gedreun vanuit de grond en begon alles te schudden. Waar Hank net zijn cameralens stond bij te stellen was nu slechts een metersdiep zinkgat te zien.

"Dan zal ik maar alleen enkele liters bier gaan drinken om je te herdenken Hank." Zuchtte Faleria.

Enkele duizende kilometers van hun locatie verwijderd kreeg Basserbas het nieuws te horen. Zijn eindeloze liefde voor Hank die al jarenlang een groots geheim was zette hem aan om met een theatrale zucht zichzelf te elektrocuteren met een paperclip en een professioneel kopiëerapparaat.

Hank sterft. Hij was Apostaat, Basserbas was zijn geliefde en burger.

As soon als er een vervanger is (misschien wil basserbas wel de rol van faleria overnemen?) worden de nachtresultaten bekend gemaakt (ergens rond 22:00 op een avond).

110Ronde 86: De redactie - Pagina 5 Empty Re: Ronde 86: De redactie vr 16 aug 2013, 22:24

Tachondar

Tachondar
Spamking/-queen

joepie, de apostaat, spijtig dat bas een burger was, maar een goed-slecht koppel werkt ons uiteindelijk ook tegen :/ dus aan de ene kant was het een goede keus van de ziener om hank uit te nemen

111Ronde 86: De redactie - Pagina 5 Empty Re: Ronde 86: De redactie za 17 aug 2013, 10:14

Moustache

Moustache
Junior spammer

Alles mislukt, dacht Moustache, bij het bekijken van de nachtelijke beelden op zijn camera's. Alleen maar zwaar gedrogeerde mensen hier die onduidelijke dingen doen in vuile kleding.... geen teken van wolven of vampieren..... Dus dat hele virus gedoe was een doodlopend spoor.

112Ronde 86: De redactie - Pagina 5 Empty Re: Ronde 86: De redactie za 17 aug 2013, 22:39

Telemachus (killer)

Telemachus (killer)
Senior spammer

(hey effe is ingelogd via gsm want ben al paar dage nimeer thuis geweest XD )
Voor de restlijkt mij dat idd ook wel een goede keus van onze ziener dus ga maar door zo

113Ronde 86: De redactie - Pagina 5 Empty Re: Ronde 86: De redactie za 17 aug 2013, 23:37

Tachondar

Tachondar
Spamking/-queen

den bever, volgens mij is de nacht voorbij?

waar is trouwens iedereen plots? 0_o

114Ronde 86: De redactie - Pagina 5 Empty Re: Ronde 86: De redactie zo 18 aug 2013, 00:35

graafoto

graafoto
Veelbelovend spammer

Tja tach, je vermoord iedereen zomaar en bent daarna verbaasd als er niemand meer iets zegt.
Ze hebben schrik voor u. Smile

115Ronde 86: De redactie - Pagina 5 Empty Re: Ronde 86: De redactie zo 18 aug 2013, 01:38

Tachondar

Tachondar
Spamking/-queen

ik vermoord ze niet, de ziener doet dat, ik ben enkel zijn stem...

116Ronde 86: De redactie - Pagina 5 Empty Re: Ronde 86: De redactie zo 18 aug 2013, 11:00

Den Bever

Den Bever
Spammer i.o.

hey jongens! ik zoek nog altijd een vervanger voor faleria!

117Ronde 86: De redactie - Pagina 5 Empty Re: Ronde 86: De redactie zo 18 aug 2013, 11:47

Tachondar

Tachondar
Spamking/-queen

ow, zoek je nog een vervanger... ><
mja... komt zij maandag al niet terug?

118Ronde 86: De redactie - Pagina 5 Empty Re: Ronde 86: De redactie zo 18 aug 2013, 12:22

Den Bever

Den Bever
Spammer i.o.

Ze blijft een weekje achter!

119Ronde 86: De redactie - Pagina 5 Empty Re: Ronde 86: De redactie zo 18 aug 2013, 12:58

Tachondar

Tachondar
Spamking/-queen

pfff... tjah we zitten nu al zover in het spel, graafoto kan niet want weet al alle rollen, hank is ook dit weekend weg

kun je anders niet eerst al de nacht laten eindigen vanavond? misschien is er nog iemand dood en meteen iemand die kan overnemen?

120Ronde 86: De redactie - Pagina 5 Empty Re: Ronde 86: De redactie zo 18 aug 2013, 18:29

Telemachus (killer)

Telemachus (killer)
Senior spammer

pfffff we hebben echt een paar nieuwe mensen nodig zodat anderen die dat eigenlijk plannen hebben, zoals op reis gaan enz, deze kunnen doen zonder zich schuldig te voelen dat de ronde niet kan starten of doorgaan :s
voor de rest... bever, doe maar wat je het beste lijkt, ik heb geen haast (overmorge en dagje erna examen dus dan zal wat lastiger worden maarja...)

121Ronde 86: De redactie - Pagina 5 Empty Re: Ronde 86: De redactie zo 18 aug 2013, 18:47

Den Bever

Den Bever
Spammer i.o.

Ik heb de indruk dat er buiten de vakantiegangers nog wat leden in slaap gevallen zijn... niet echt makkelijk. Het zou idd handig zijn als we een 20 tal extra leden hierop zouden krijgen

122Ronde 86: De redactie - Pagina 5 Empty Re: Ronde 86: De redactie zo 18 aug 2013, 22:33

Hank1705

Hank1705
Spamking/-queen

Ik ben weer terug, maar maandag tm donderdag ben ik bij de OWee van de TUDelft (zoek zelf maar even op; is makkelijker dan proberen uit te leggen)

Ps ik kan geen rol overnemen zonder invloed te hebben op t spel; ik weet teveel ._.

123Ronde 86: De redactie - Pagina 5 Empty Re: Ronde 86: De redactie zo 18 aug 2013, 23:48

Tachondar

Tachondar
Spamking/-queen

laat anders eerst de nacht eindigen...

124Ronde 86: De redactie - Pagina 5 Empty Re: Ronde 86: De redactie ma 19 aug 2013, 17:37

Den Bever

Den Bever
Spammer i.o.

om de nacht eerlijk af te ronden lijkt het me noodzakelijk om een faleria vervanger te hebben tach...

125Ronde 86: De redactie - Pagina 5 Empty Re: Ronde 86: De redactie ma 19 aug 2013, 20:01

Tachondar

Tachondar
Spamking/-queen

*zucht*
maar er zijn geen vervangers beschikbaar
vroeger lieten we eigenlijk de ronde doorlopen en stierf de persoon daarna snel aan kanarie's maar ik kan goed begrijpen dat het kut is natuurlijk als spelleider (heb zelf ook al dit vaak meegemaakt)

Gesponsorde inhoud



Terug naar boven  Bericht [Pagina 5 van 6]

Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6  Volgende

Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum