Weerwolf&Co.
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Toegewijde weerwolvers van travian en omstreken


Je bent niet ingelogd. Log in of registreer je

Ronde 84: Attack of the titans

+6
graafoto
Den Bever
Miejster
Natjuh89
Backslide
Tachondar
10 plaatsers

Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3, 4

Ga naar beneden  Bericht [Pagina 4 van 4]

76Ronde 84: Attack of the titans - Pagina 4 Empty Re: Ronde 84: Attack of the titans di 02 jul 2013, 19:10

Hank1705

Hank1705
Spamking/-queen

Nou ja, valt weer mee tach :p
En gotchaaa wolf! (meteen vanaf het begin goed Razz )
Succes burgertjes Smile

77Ronde 84: Attack of the titans - Pagina 4 Empty Re: Ronde 84: Attack of the titans di 02 jul 2013, 19:16

Tachondar

Tachondar
Spamking/-queen

het verhaaltje is wel lekker groot zeg zo meteen 3 doden xD

78Ronde 84: Attack of the titans - Pagina 4 Empty Re: Ronde 84: Attack of the titans di 02 jul 2013, 19:21

Natjuh89

Natjuh89
Professioneel spammer

Hahahha goed zo hank!!!

79Ronde 84: Attack of the titans - Pagina 4 Empty Re: Ronde 84: Attack of the titans di 02 jul 2013, 19:56

Doctor

Doctor
Professioneel spammer

Leuk verhaal en den bever, ik weet wat ge zijt

80Ronde 84: Attack of the titans - Pagina 4 Empty Re: Ronde 84: Attack of the titans di 02 jul 2013, 20:30

Den Bever

Den Bever
Spammer i.o.

Wel DrWho zoals ik het zie doe jij niet meer mee jammer genoeg Sad

Spelleider... zou je even aan kunnen geven wie er nog leeft? want den deze kan niet meer volgen Very Happy

81Ronde 84: Attack of the titans - Pagina 4 Empty Re: Ronde 84: Attack of the titans di 02 jul 2013, 21:25

Hank1705

Hank1705
Spamking/-queen

Dat kan je zelf ook doen ;o

Hank jager - geliefde
Natjuh beschermengel
Debby
Miejster
Den Bever
Graafoto
DrWho grafrover - geliefde
Dorien sjamaan
Backslide ziener
Wooglepuff verhullende wolf

3 van de 4 overige rollen kun je afleiden uit alle informatie die je tot nu toe hebt gekregen in t topic.. succes ermee Wink
(ik weet niet of het gewaardeerd wordt als ik als dode alles op een rijtje ga zetten :3 )

82Ronde 84: Attack of the titans - Pagina 4 Empty Re: Ronde 84: Attack of the titans di 02 jul 2013, 23:57

Tachondar

Tachondar
Spamking/-queen

goed, om het op te maken voor mijn blunder, wil ik graag dit met jullie delen.
Ik heb al enkele positieve reacties gehad op de verhalen en vragen waar ik het idee vandaan heb gehaald. Dat zal ik dus hier met jullie allen delen.

De verhalen zijn afgeleid van een anime (japanse cartoon) die dit jaar gestart is. Dé anime van 2013 zeggen velen. Het heet Attack On Titan. De anime (13 afleveringen zover) verhaalt over de jongelingen Eren en Mikasa. Ze leven in een stad die net zoals trost volledig door muren wordt omringd en zelfs een beetje daarbuiten ligt, maar dan wel bij muur Maria. De titanen vallen aan, waardoor ze hun ouders en huis en vele vrienden kwijtraken. Ze besluiten bij het leger te gaan en te vechten tegen de titanen. Ik heb er ook een hele mooie trailer van, gemaakt door een kerel op youtube die veel mooie videos maakt uit animes. Hij zet stukjes aan elkaar, quotes en tekstjes daarin en epische muziek ^^

ENJOY!!



Deze trailer zou jullie een goed idee moeten geven over het uiterlijk van de titanen, de omgeving van het verhaal en de harnassen met weerhaken waardoor ze door de lucht kunnen vliegen enzo Razz



Laatst aangepast door Tachondar op wo 03 jul 2013, 00:01; in totaal 1 keer bewerkt

83Ronde 84: Attack of the titans - Pagina 4 Empty Re: Ronde 84: Attack of the titans wo 03 jul 2013, 00:00

graafoto

graafoto
Veelbelovend spammer

Debby weet hoe ze het spel kan spelen zonder echt op te vallen, sil blijven en haar beurt afwachten.
Ik zat de vorige keer fout maar nu ga ik voor [s]Debby[/s].

Bijna weer een fout gemaakt Sad



Laatst aangepast door graafoto op wo 03 jul 2013, 15:23; in totaal 1 keer bewerkt (Reden : Stem veranderd)

84Ronde 84: Attack of the titans - Pagina 4 Empty Re: Ronde 84: Attack of the titans wo 03 jul 2013, 00:59

Debby

Debby
Senior spammer

Sorry, maar dan zit je weer fout.
Mijn rol is uitgespeeld, maar ben wel goed.



Laatst aangepast door Debby op wo 03 jul 2013, 21:46; in totaal 1 keer bewerkt (Reden : Stem aanpassing)

85Ronde 84: Attack of the titans - Pagina 4 Empty Re: Ronde 84: Attack of the titans wo 03 jul 2013, 09:07

Backslide

Backslide
Junior spammer

Hij is wel supervet Tach (: zo krijg ik inderdaad een iets duidelijker beeld.
Om even over die onenigheid terug te komen; de beschermengel beschermt alleen tegen aanvallen van de wolven. Als bijv. De heks haar doodsdrankje gebruikt of, in dit geval, de geliefde sterft zal de persoon alsnog gewoon dood gaan

86Ronde 84: Attack of the titans - Pagina 4 Empty Re: Ronde 84: Attack of the titans wo 03 jul 2013, 13:00

Tachondar

Tachondar
Spamking/-queen

enkel tegen een wolfsaanval? Dat wordt niet zo vermeld in de speluitleg hoor. Daar staat dat de beschermengel een persoon gewoon kan beschermen.

De beschermengel heeft de kracht om elke nacht een speler te kiezen die ze 's nachts wil beschermen - ook zichzelf. Deze naam moet ze overdag doorgeven aan de spelleider. Deze gave kan elke dag ingezet worden om een speler te beschermen. Indien de wolven een beschermde speler willen opeten, gebeurt er niks en wordt er die nacht dus niet gemoordt. De beschermengel mag iemand slechts 3x beschermen en de beschermengel mag niet 2 nachten achter elkaar dezelfde persoon beschermen. Wanneer de sjamaan een beschermeling opvraagt, mislukt het visioen.

Al vind ik die zin in het vet wat vaag

87Ronde 84: Attack of the titans - Pagina 4 Empty Re: Ronde 84: Attack of the titans wo 03 jul 2013, 15:21

graafoto

graafoto
Veelbelovend spammer

Ok, bedankt voor de tip Debby, nu weet ik dat je goed bent dus verander ik mijn stem op Miejster

88Ronde 84: Attack of the titans - Pagina 4 Empty Re: Ronde 84: Attack of the titans wo 03 jul 2013, 15:40

Den Bever

Den Bever
Spammer i.o.

ik ga mee op Miejster in dat geval

89Ronde 84: Attack of the titans - Pagina 4 Empty Re: Ronde 84: Attack of the titans wo 03 jul 2013, 21:47

Debby

Debby
Senior spammer

Miejster dan maar.
Hoop dat ik de goeden vertrouw

90Ronde 84: Attack of the titans - Pagina 4 Empty Re: Ronde 84: Attack of the titans wo 03 jul 2013, 23:21

Miejster

Miejster
Senior spammer

nope... ik ben te laat om te stemmen, maar dat doet toch niks uit. Als priester giet ik water over de ziener, dus als je kan lezen weet je dat ik ook echt de priester ben... de overige 3 wolven winnen dus, proficiat 3 wolven!Rolling Eyes 

91Ronde 84: Attack of the titans - Pagina 4 Empty Re: Ronde 84: Attack of the titans do 04 jul 2013, 01:33

graafoto

graafoto
Veelbelovend spammer

3 wolven lijkt mij toch iets te veel van het goede.
Woogle was al verhullende wolf dus dan zouden er 4 wolven zijn.
Ik ben al geen wolf.
Uit Debby haar tips leid ik uit dat ze cupido is.

Het is dus game over.

92Ronde 84: Attack of the titans - Pagina 4 Empty Re: Ronde 84: Attack of the titans do 04 jul 2013, 01:58

Tachondar

Tachondar
Spamking/-queen

'Waar zijn er nog verraders?' vroeg Graafoto aan Miejster.
'Weet ik niet!' antwoordde hij.
'Je zus was er eentje! Dat maakt jou ook eentje! Biecht op!'
'Ik wist hier echt niets van!' weende Miejster. Graafoto grijnsde. 'Natuurlijk doe je dat niet.'
Miejster keek fronsend op. Graafoto's geweer schoot recht door zijn hoofd en doodde hem.
'Tijd om de titanen door de muur Rose te leiden,' mompelde hij in zichzelf.

'Titanen! Hier!' riep Den Bever;
'Den Bever. Hou op!' krijste Debby schril. 'DrWho heeft zichzelf niet voor niets opgeofferd!'
Den Bever luisterde niet. Hij focuste op de aandacht van de titanen. Iedereen rende weg, maar Den Bever niet. Hij rende naar het dak van een huis, kroop op de schouder van een vijftien meter hoge titaan en begeleide hen tot alle anderen en Debby dood waren. Daarna voerde hij hen aan naar een andere poort in de Muur Rose.

Dag 3 is voorbij. Miejster werd gelynched en daarmee eindigt ook het spel.
Miejster was de priester.
Debby was de cupido.
Graafoto was het medium.
Den Bever was de conversie wolf.

Hank - jager
Natjuh - beschermengel
Debby - cupido
Miejster - priester
Den Bever - conversiewolf
Graafoto - medium
DrWho - grafrover
Dorien - sjamaan
Backslide - ziener
Wooglepuff - verhullende wolf

Moordloze nacht

- Backslide ziet Dorien
- Dorien ziet Backslide
- Dorien gebeten door conversiewolf
- Debby koppelt Hank en DrWho

Dag 1

- Hank richt geweer op Wooglepuff
- Miejster gooit water over Backslide
- Dorien gelynched

Nacht 1

- Backslide wilt Graafoto zien
- Backslide gegeten

Dag 2

- Natjuh gelynched
-
Nacht 2

- DrWho gegeten en geeft aan om Natjuhs rol over te nemen als grafrover
- Hank sterft via DrWho en doodt zo in rol als jager Wooglepuff

Dag 3

- Den Bever voegt Graafoto toe aan het weerwolvenblok
- Miejster gelynched

Einde spel. Slechte blok is in meerderheid. Den Bever zou hierna Debby hebben opgegeten.

Ik hoop dat jullie genoten van de verhaaltjes en het spel ^^

93Ronde 84: Attack of the titans - Pagina 4 Empty Re: Ronde 84: Attack of the titans do 04 jul 2013, 08:54

graafoto

graafoto
Veelbelovend spammer

Sorry Debby dat ik je voorgelogen heb.
We won Smile

94Ronde 84: Attack of the titans - Pagina 4 Empty Re: Ronde 84: Attack of the titans do 04 jul 2013, 09:39

Tachondar

Tachondar
Spamking/-queen

wie leidt er een nieuwe ronde?

95Ronde 84: Attack of the titans - Pagina 4 Empty Re: Ronde 84: Attack of the titans do 04 jul 2013, 15:30

graafoto

graafoto
Veelbelovend spammer

Geen kandidaten?
Ik start alvast de nieuwe inschrijvingen.

96Ronde 84: Attack of the titans - Pagina 4 Empty Re: Ronde 84: Attack of the titans do 04 jul 2013, 23:44

Debby

Debby
Senior spammer

Ik was er al bang voor.
Da's de laatste keer dat ik jou vertrouw Mad 

Gesponsorde inhoud



Terug naar boven  Bericht [Pagina 4 van 4]

Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3, 4

Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum