Weerwolf&Co.
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Toegewijde weerwolvers van travian en omstreken


Je bent niet ingelogd. Log in of registreer je

Ronde 84: Attack of the titans

+6
graafoto
Den Bever
Miejster
Natjuh89
Backslide
Tachondar
10 plaatsers

Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3, 4  Volgende

Ga naar beneden  Bericht [Pagina 3 van 4]

51Ronde 84: Attack of the titans - Pagina 3 Empty Re: Ronde 84: Attack of the titans zo 30 jun 2013, 11:41

Hank1705

Hank1705
Spamking/-queen

Ik stem Natjuh, no need to explain (A)

PS krijgen we ook een rol tach, of is die verhuld of iets dergelijks?

52Ronde 84: Attack of the titans - Pagina 3 Empty Re: Ronde 84: Attack of the titans zo 30 jun 2013, 12:10

Doctor

Doctor
Professioneel spammer

ik stem gewoon op den bever

53Ronde 84: Attack of the titans - Pagina 3 Empty Re: Ronde 84: Attack of the titans zo 30 jun 2013, 12:59

Tachondar

Tachondar
Spamking/-queen

'The titaan is terug!' riep Graafoto verschrikt uit. Ze hadden allen gehoopt dat de titaan terug weg zou blijven, maar het was erger. De grote titaan die terug tegen de muur begon te beuken, had de andere kleineren titanen meegebracht. Ze stonden allen te kijken hoe de muur afbrokkelde en wachtten ongeduldig op de doorbraak naar een nieuwe grote groep mensen om op te jagen.
'Start de evacuatie!' riep Hank naar enkele wachters verderop. 'Wij houden deze titaan alvast tegen!'
Backslide sprong over de muur, schoot één van zijn weerhaken los die zich halverwege de muur in het gesteente vastgreep en slingerde naar beneden. De volgende weerhaak schoot hij af naar de schouder van de grote titaan. Terwijl de andere haak loste en hij om de titaan heen slingerde, trok hij zijn zwaarden. Het touw rolde zich terug op langs zijn zijde terwijl hij dichter naar de weerhaak vloog. Op enkele meters van de nek van de titaan liet hij de weerhaak losschieten en volledig terugkeren naar zijn zijde.
'Perfect,' fluisterde Backslide. Hij hief zijn zwaarden al op om het stuk onder de schedel van de grote titaan te treffen. Net toen draaide de titaan zijn hoofd om en nog voor Backslide een kreet kon slaken, hapte de titaan hem zo met zijn titanenmond uit de lucht.


Backslide was de ziener (had ik nog niet vermeld ^^)

54Ronde 84: Attack of the titans - Pagina 3 Empty Re: Ronde 84: Attack of the titans zo 30 jun 2013, 15:29

Backslide

Backslide
Junior spammer

Died in combat... Dat is dan tenminste nog iets positiefs (=

55Ronde 84: Attack of the titans - Pagina 3 Empty Re: Ronde 84: Attack of the titans zo 30 jun 2013, 19:50

Natjuh89

Natjuh89
Professioneel spammer

Geen idee... Graafoto dan maar

56Ronde 84: Attack of the titans - Pagina 3 Empty Re: Ronde 84: Attack of the titans zo 30 jun 2013, 22:09

Den Bever

Den Bever
Spammer i.o.

Damn te laat.... Sad

57Ronde 84: Attack of the titans - Pagina 3 Empty Re: Ronde 84: Attack of the titans zo 30 jun 2013, 22:18

graafoto

graafoto
Veelbelovend spammer

Er staat niet vermeld tot hoe laat we mogen stemmen en ik ga uit van de vorige stemronde.
Natjuh

58Ronde 84: Attack of the titans - Pagina 3 Empty Re: Ronde 84: Attack of the titans zo 30 jun 2013, 23:16

Den Bever

Den Bever
Spammer i.o.

Dan zal ik nog maar mee gaan met de groep en op Natjuh stemmen

59Ronde 84: Attack of the titans - Pagina 3 Empty Re: Ronde 84: Attack of the titans zo 30 jun 2013, 23:29

Tachondar

Tachondar
Spamking/-queen

het was tot elf uur Den Bever, dus het telt nog Wink

ik ga nu de stemmen tellen en verhaaltje maken. Ben net terug thuis. Vriend van me die in brugge woont kwam nu terug naar Middelkerke bij zijn oma voor enkele weken. (Brugge en Middelkerke, waar ik woon, liggen 30 km ongeveer uit elkaar en we kennen elkaar al van toen we 4 jaar ofzo waren) Heb met hem iets wezen drinken (2e avond op een rij ><) en gewoon eens goed ouderwets dom wezen doen Razz

60Ronde 84: Attack of the titans - Pagina 3 Empty Re: Ronde 84: Attack of the titans ma 01 jul 2013, 00:14

Natjuh89

Natjuh89
Professioneel spammer

Dom jongens... o o o

61Ronde 84: Attack of the titans - Pagina 3 Empty Re: Ronde 84: Attack of the titans ma 01 jul 2013, 00:15

Tachondar

Tachondar
Spamking/-queen

'Hierbinnen!' maande DrWho hen aan. Ze liepen de kazerne binnen en vonden daar de speciale harnassen met de weerhaken, gasflessen en zwaarden. De titanen was echter hun groepje gevolgd.
'Wat wil je hiermee doen?' vroeg Den Bever grimmig.
'Dit wordt onze redding. We gaan terug naar de muur en iemand probeert hiermee naar de top van de muur te gaan. '
'Dat lukt nooit. Het duurt soms jaren om daarmee te lere werken voor gewone soldaten,' merkte Debby somber op. 'We zijn nu omsingeld door titanen, hebben twee mensen verloren en zitten in een kazernegebouw zonder voedsel, enkel omdat je hier iets wilde hebben dat ons niet kan helpen?'
DrWho keek haar kwaad aan. 'Het zál ons helpen.'
'Dan moeten we hier eerst nog levend vandaan raken. We zijn omsingeld door de titanen!' riep Den Bever kwaad.
Plots brak een titaan door een muur heen. Ze begonnen te rennen. Natjuh trok een harnas aan, smeet een zwaard naar de titaan en raakte hem recht in zijn ogen.
'Natjuh, wat doe je?!' riep Debby vragend.
'Ik bescherm jullie! Ik leid hen af! Ga!' riep ze. De anderen wisten weg te komen, maar hoorden nooit meer iets van Natuh.


Natjuh was de beschermenge Dag 2 is voorbij en Nacht 2 gaat in tot morgenavond 23.00 uur.

62Ronde 84: Attack of the titans - Pagina 3 Empty Re: Ronde 84: Attack of the titans ma 01 jul 2013, 01:26

Natjuh89

Natjuh89
Professioneel spammer

Pfff domme zet :)Go burgers!! Pak de wolven!!!!

63Ronde 84: Attack of the titans - Pagina 3 Empty Re: Ronde 84: Attack of the titans ma 01 jul 2013, 01:30

graafoto

graafoto
Veelbelovend spammer

Hele domme zet, sorry Nathalie.

64Ronde 84: Attack of the titans - Pagina 3 Empty Re: Ronde 84: Attack of the titans ma 01 jul 2013, 22:30

Doctor

Doctor
Professioneel spammer

Ik stem op den bever, omdat hij men standaard stem is

65Ronde 84: Attack of the titans - Pagina 3 Empty Re: Ronde 84: Attack of the titans ma 01 jul 2013, 22:33

Hank1705

Hank1705
Spamking/-queen

Ehh doc, tis nog een halfuur nacht. Ofwel halfuur te vroeg, of 23,5uur telaat

66Ronde 84: Attack of the titans - Pagina 3 Empty Re: Ronde 84: Attack of the titans di 02 jul 2013, 00:08

Doctor

Doctor
Professioneel spammer

Hahaha ik let dus ni op.... wiiii sorry te druk bezig

67Ronde 84: Attack of the titans - Pagina 3 Empty Re: Ronde 84: Attack of the titans di 02 jul 2013, 02:28

Tachondar

Tachondar
Spamking/-queen

Ik zit nog effe na te denken over de uitkomst na de acties die deze nacht genomen zijn en raak er even niet aan uit. Ik heb Do's hulp nu ingeroepen (goddank was ze al dood dan 0_o) en zodra ik weet wat te doen gaan we verder met de dag. Het spijt me, maar ik wil geen fouten maken en zet dus eventjes het spel op halt.

68Ronde 84: Attack of the titans - Pagina 3 Empty Re: Ronde 84: Attack of the titans di 02 jul 2013, 03:09

Natjuh89

Natjuh89
Professioneel spammer

Hahaha zijn ze je aan het plagen... houd in dat de nachtrollen hun werk doen hihihi sorry tachondar :p

69Ronde 84: Attack of the titans - Pagina 3 Empty Re: Ronde 84: Attack of the titans di 02 jul 2013, 11:24

Doctor

Doctor
Professioneel spammer

Mag ik nu stemmen op bevertje?

70Ronde 84: Attack of the titans - Pagina 3 Empty Re: Ronde 84: Attack of the titans di 02 jul 2013, 15:58

Den Bever

Den Bever
Spammer i.o.

euhm tach... mogen we weten wat er vannacht is gebeurd? (misschien een dagje uitstel met stemmen ofzo aangezien er niets bekend is van nacht acties...?)

71Ronde 84: Attack of the titans - Pagina 3 Empty Re: Ronde 84: Attack of the titans di 02 jul 2013, 16:56

Tachondar

Tachondar
Spamking/-queen

ik stel uiteraard de dag uit, maar ik kan echt niets vertellen over deze nacht hoor

72Ronde 84: Attack of the titans - Pagina 3 Empty Re: Ronde 84: Attack of the titans di 02 jul 2013, 17:07

graafoto

graafoto
Veelbelovend spammer

Misschien weten wij de oplossing als je het ons verteld scratch 

73Ronde 84: Attack of the titans - Pagina 3 Empty Re: Ronde 84: Attack of the titans di 02 jul 2013, 17:08

Den Bever

Den Bever
Spammer i.o.

geen verhaaltje Surprised?

En DrWho... zou jij me kunnen uitleggen wrm je mij blijft focussen?

74Ronde 84: Attack of the titans - Pagina 3 Empty Re: Ronde 84: Attack of the titans di 02 jul 2013, 17:34

Tachondar

Tachondar
Spamking/-queen

nee Graaf, dit zou je zelf goed genoeg moeten begrijpen, ik kan niets zeggen zonder informatie te onthullen dat de spelers niet mogen weten

75Ronde 84: Attack of the titans - Pagina 3 Empty Re: Ronde 84: Attack of the titans di 02 jul 2013, 19:07

Tachondar

Tachondar
Spamking/-queen

De titaan beukte eindelijk door de muur heen. Iedereen keek vol ontzag toe naar de andere titanen die de stad Trost binnenstroomden via het grote gat in de muur. De vijftig meter hoge titaan was plots spoorloos verdwenen.
'Hoever staan ze met evacueren?' vroeg Hank aan Graafoto terwijl ook zij het gevecht indoken.
'We zijn nog maar pas begonnen! Trost is dan wel een stad die volledig ommuur was, maar we krijgen nooit al de inwoners veilig hieruit. En als de titanen Trost innemen zijn ze dichtbij een zwakke plaats van Muur Rose.'
'Dan moeten we er maar zoveel mogelijk doden als mogelijk is!'

'Ze hebben de muur doorbroken!' riep Debby onthutst.
DrWho deed het harnas aan en zei tegen de anderen: 'Ik ga hulp zoeken. Wachten jullie hier of zoek veiligheid op. Als ik binnen enkele minuten niet terug ben, ga dan naar een andere poort heen.'
'Wacht!' riep Den Bever nog, maar het was te laat. DrWho vloog al weg in de richting van de muur, tussen enkele grijpende handen door. Maar toen hij op de muur aankwam, vond hij helemaal niemand. Er waren enkelen uit het Recon. Korps beneden aan het vechten. Hij ging naar hen toe en vond daar een oude vriend.
'Hank!'
'DrWho? Jij was toch dood?' vroeg hij terwijl hij op het dak van een gebouw tot stilstand kwam.
'Ik zat ondergedoken met enkele anderen. Je moet ons helpen veiligheid zoeken.'
'Mocht je het nog niet gemerkt hebben, er zit een gat in de muur! Daar kunnen ze wel langs, geloof ik.'
'Maar dat zit vol titanen!'
'En als ik hier vandaan ga zit het straks overal vol met titanen! Vecht mee, oud-soldaat, of laat mij mijn plicht doen!' Daarna schoot hij terug af en velde een zes meter hoge titaan neer.
DrWho beet op zijn lip, niet wetend wat te doen.

'Woogle, waar ga je heen?' vroeg Miejster.
'De titanen zijn er!' riep ze schril uit. 'Wat denk je?' vroeg ze terwijl ze een harnas aantrok.
'Maar we zijn nog niet genoeg opgeleid!'
'Het is poepsimpel, domme broer. Ga aan de kant.'
Ze rende weg van de evacuatiegroep en schoot over daken heen naar de andere kant van Trost. Miejster zat haar op de hielen. Ondertussen dacht hij haar luidop al juichend te lachen. Dat kon toch niet?
'Dorien, je zal niet voor niets gestorven zijn!'

'Ga weg van hier,' gebood DrWho tegen de anderen. 'Ik zal de titanen van de groep weghouden, maar hier hebben we geen ingang. Als we al langs de titanen raken, kom je toch achteraan terecht bij de evacuatielijnen en die halen het niet.'
Den Bever en Debby knikten, draaiden zich om en maanden de overige leden van hun groep ook aan om weg te trekken. DrWho vloog intussen terug op. 'Hank!' riep hij geschrokken uit toen hij hem langs zag vliegen. Hank bleef met een gebroken been op een plat dak liggen en wierp zijn zwaarden naar de titaan voor hem recht in diens ogen.
'DrWho, ga hiervandaan!'
'Nee. Mijn groep haalt het wel, maar ik zou nooit met mezelf kunnen leven als ik je hier onbeschermd achterlaat.' Hij probeerde Hank op te tillen, tot deze begon te schreeuwen.
'Niet doen! Er zit een gebroken rib in mijn long.' Tot overmaat hoestte hij bloed op.

'Wooglepuff, wacht!' riep Miejster haar na toen ze op een titaan sprong. Het vreemde was, de titaan viel haar niet aan. Ze fluisterde iets in het oor van de titaan, die zich daarna omdraaide en naar de soldaten van het Recon. Korps liep. Er waren twee makkelijke doelwitten die op een plat dak zaten. Ze stuurde de titaan hun richting op. De eerste soldaat vloog met zijn harnas om hen heen, waarna ook Woogle de lucht in schoot en hem wegschopte. Hij verloor zijn evenwicht en knalde hardop tegen een muur. De hand van de titaan die hem wilde grijpen, vermaalde hem tot een moes van bloed.
'DrWho!' riep Hank ontzet. Nog net voor een andere titaan hem opat, schoot hij met een pistool Wooglepuff neer, recht in haar hoofd.


Die dag leden de mensen een verschrikkelijk verlies. De stad Trost was gevallen en opnieuw duizenden burgers en soldaten werden opgegeten. De titanen bezaten niet eens een spijsvertering, dus braakten ze hun maag vol stukjes mensen na een tijdje terug leeg.
Hoewel Muur Rose zelf niet was doorbroken, zaten de titanen wel nabij een zwak punt. De stad Trost was op zich altijd ommuurd geweest door Muur Rose, als ook een onderdeel ervan.


Hank stierf. Hij was de jager en minnaar van DrWho.
DrWho stierf. Hij was de grafrover en minnaar van Hank.
Wooglepuff stierf. Zij was de verhullende wolf.
Nacht 2 is nu voorbij en Dag 3 duurt tot morgenavond 22.00 uur.

Sorry, maar ik heb blijkbaar ontzettend hard geblunderd.
Ik dacht dat Natjuh nog leefde (vergeten op mijn blad aan te duiden hier --' ) en zij wilde Hank beschermen, dat had ze overdag al aangegeven. Ik wist dus niet of Hank dan via zijn band met DrWho, die het maaltje van de wolven was, dan ook kon sterven of beschermd bleef. Het was dus niet het geval, maar wat als dit wel zo geweest was? 0_o



Laatst aangepast door Tachondar op di 02 jul 2013, 19:16; in totaal 1 keer bewerkt

Gesponsorde inhoud



Terug naar boven  Bericht [Pagina 3 van 4]

Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3, 4  Volgende

Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum