Weerwolf&Co.
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Toegewijde weerwolvers van travian en omstreken


Je bent niet ingelogd. Log in of registreer je

Ronde 84: Attack of the titans

+6
graafoto
Den Bever
Miejster
Natjuh89
Backslide
Tachondar
10 plaatsers

Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3, 4  Volgende

Ga naar beneden  Bericht [Pagina 2 van 4]

26Ronde 84: Attack of the titans - Pagina 2 Empty Re: Ronde 84: Attack of the titans do 27 jun 2013, 23:10

Tachondar

Tachondar
Spamking/-queen

het stond bij mij nog als ongelezen, maar misschien lag het wel aan het forum dan.
Oké, dan schrijf ik nu het verhaaltje, anders wordt het saai ^^

'Laat ons binnen!' riep DrWho voor de grote poort bij Muur Rose. Er kwam geen antwoord. Hij vertoefde al vijf jaar lang samen met een groepje in het gebied tussen de muren Rose en Maria. Ze waren aanvankelijk met een grotere groep geweest, maar steeds weer hadden de titanen jacht op hen gemaakt.
'Wat moeten we nu doen? Ik kan dit niet meer aan!' snotterde Debby.
'Dit is zinloos. We kunnen net zo goed ons eigen graf graven. Ze laten die poort nooit open voor enkele opofferingen,' merkte Den Bever grimmig op.
'Hallo! Recon. Korps op de muur! Waarom houden jullie eigenlijk nog de wacht daarboven als je niet eens de burgers helpt!' DrWho was woedend.
'De muur is vijftig meter hoog! Ze horen je niet!' riep Den Bever naar hem toe.
'Ik ben niet van plan om hier te sterven!'
'Wat wil je dan doen?' vroeg Natjuh die achter hen stond en hen enkel gade had geslagen.
DrWho dacht even na. 'We zoeken een oud militair gebouw op. Misschien vinden we daar iets nuttigs.'

'Hoorde je iets?' vroeg Backslide die over de muur naar beneden keek.
'Je ziet geesten. Geen mens overleeft het tussen die titanen lang genoeg om nu nog hier te raken,' zei Hank die nonchalant zijn neus krabbelde.
'Niet zo negatief Hank!' berispte Djali hem. 'Een beetje meer waakzaamheid en enthousiasme mag best wel als je op wacht staat!' Ze stond met haar handen op haar heupen en keek hem kwaad aan.
Hank keek haar aan alsof hij haar nu pas zag en draaide zich toen om terwijl hij zich uitstrekte. 'Wat eten we vanavond?' vroeg hij.
'Een titaan!' riep Graafoto vol overtuiging. 'Hank pas op!'
'Waar? Help!' Hank sprong weg en keek meteen om zich heen.
De drie anderen lachten. 'Misschien neem je je baan nu wat serieuzer. Het is oorlog weet je.' Graafoto tikte Hank op de borst met zijn wijsvinger.
'Domkop. De titanen zijn, op enkele uitzonderingen, niet groter dan vijftien meter. Hoe zouden die hier raken.' Backslide keek hem onnozel aan.
'Er is die ene titaan van vijftig meter die Muur Maria doorbrak...' merkte Dorien zuinig op.
'Ooooy! Ploegwisseling!' kwam er iemand roepen.

'Ik wil ook het Recon. Korps in,' smeekte Wooglepuff. 'Kom op, grote broer! Ga mee!'
'Nee. Ik moest je beschermen van onze ouders. We zijn vluchtelingen en leven nu al op slechts één broodje per dag,' zei Miejster.
'Ik ga naar het Korps en de opleiding. Of je dat nu wilt of niet!' en toen liep ze zonder hem de tijd te geven om te antwoorden naar het inschrijvingsloket en tekende daar haar naam.
'Verdomme.' Er zat niets anders op om dan ook maar mee te gaan. 'Als die titanen ook maar een haar op haar hoofd krenken, dood ik ze allemaal!'
'Dat is de mentaliteit die we zoeken!' zei de man die de isnchrijvingspapieren uitdeelde.


Dag 1 gaat nu in! Jullie mogen stemmen tot morgenavond 23.00 uur.

27Ronde 84: Attack of the titans - Pagina 2 Empty Re: Ronde 84: Attack of the titans do 27 jun 2013, 23:47

Gast


Gast

Ik stem op Backslide die al bij 24 uur uitstel bijna opstapt en ons alleen achterlaat me die gemene titaten Sad

28Ronde 84: Attack of the titans - Pagina 2 Empty Re: Ronde 84: Attack of the titans do 27 jun 2013, 23:57

Den Bever

Den Bever
Spammer i.o.

ach... Graafoto jij bent altijd verdacht volgens mij Very Happy

29Ronde 84: Attack of the titans - Pagina 2 Empty Re: Ronde 84: Attack of the titans vr 28 jun 2013, 00:00

Gast


Gast

Ik wil hier nog graag even aan toevoegen dat ik wel heel veel van backslide hou Ronde 84: Attack of the titans - Pagina 2 129977Ronde 84: Attack of the titans - Pagina 2 129977Ronde 84: Attack of the titans - Pagina 2 129977Ronde 84: Attack of the titans - Pagina 2 129977Ronde 84: Attack of the titans - Pagina 2 129977

30Ronde 84: Attack of the titans - Pagina 2 Empty Re: Ronde 84: Attack of the titans vr 28 jun 2013, 00:06

graafoto

graafoto
Veelbelovend spammer

Thanks bevertje Razz
djali omdat ze ofwel een goede of slechte rol heeft en ik vermoed deze keer een slechte.

31Ronde 84: Attack of the titans - Pagina 2 Empty Re: Ronde 84: Attack of the titans vr 28 jun 2013, 00:23

Gast


Gast

ofwel een goede ofwel een slechte.... graaf, 10 punten voor je geniale redenering Ronde 84: Attack of the titans - Pagina 2 829688 Ik zal het maar bekennen jongens, ik heb inderdaad een goede of een slechte rol ^^.

32Ronde 84: Attack of the titans - Pagina 2 Empty Re: Ronde 84: Attack of the titans vr 28 jun 2013, 00:52

Miejster

Miejster
Senior spammer

De laatste tijd kies ik steeds gewoon de eerste uit het rijtje op pg 1. Deze keer is dat Hank
Omdat ik er ook geen gras wil laten over groeien neem ik meteen als priester mijn vaatje wijwater en ik giet het maar in 1 keer over het hoofd van Backslide

33Ronde 84: Attack of the titans - Pagina 2 Empty Re: Ronde 84: Attack of the titans vr 28 jun 2013, 01:27

wooglepuff

wooglepuff
Aankomend spammer

Dan zal ik die dat nu laatst gereageert heeft tot nu toe een stem geven Smile om het spel gelijk te houden Miejster

34Ronde 84: Attack of the titans - Pagina 2 Empty Re: Ronde 84: Attack of the titans vr 28 jun 2013, 01:40

Natjuh89

Natjuh89
Professioneel spammer

Hmmmz normaal stem ik altijd de eerste keer op hank.. maar omdat miejster dat al gedaan heeft moet ik maar voor iemand anders gaan.

Wooglepuff dan maar

Hmmz hopen dat miejster zijn drankje werkt!

35Ronde 84: Attack of the titans - Pagina 2 Empty Re: Ronde 84: Attack of the titans vr 28 jun 2013, 11:17

Miejster

Miejster
Senior spammer

wooglepuff schreef:Dan zal ik die dat nu laatst gereageert heeft tot nu toe een stem geven :)om het spel gelijk te houden Miejster
Vreemd om meteen een burger te nomineren... Als ik sterf weten de andere burgers alvast voldoende!
Ja ik weet het, het is nog niet bewezen dat ik priester ben en hopelijk lukt dat meteen. We'll see.



Laatst aangepast door Miejster op vr 28 jun 2013, 23:01; in totaal 1 keer bewerkt

36Ronde 84: Attack of the titans - Pagina 2 Empty Re: Ronde 84: Attack of the titans vr 28 jun 2013, 11:56

Gast


Gast

Je kunt nog altijd priester óf ketter zijn hè miejster Wink

37Ronde 84: Attack of the titans - Pagina 2 Empty Re: Ronde 84: Attack of the titans vr 28 jun 2013, 12:30

Tachondar

Tachondar
Spamking/-queen

Miejster haal je die stem die in je quote staat wel uit uit het vet?

Backslide wandelde tijdens zijn vrije uren even over de markt. Zouden er nog ergens noten te koop zijn?
Hij zag een kerel van zijn leeftijd bij een prullenkraam staan.
'Wat is uw naam?' vroeg de man van dat prullenkraam aan de kerel.
'Miejster.'
'Goed, dan stem ik dit even af op u.' Na een hoop gemompel en enkele muntstukjes keek Miejster de man aan. 'Dus dit reukwater helpt om gevaar weg te houden?'
De man achter het kraam knikte. 'Elk gevaar dat u mogelijk in de toekomst op uw pad zou kruisen, zal wijken.'
Miejster knikte en draaide zich om. Hij bleef vasthaken achter een schuine kasseisteen en viel. Het flesje met het reukwater vloog uit zijn handen en viel op Backslide's hoofd. Miejster keek of er iets zou gebeuren met de soldaat vanwege het magische water. Gelukkig deerde het hem niet.
'Verdomme! En dit was nog maar een nieuw uniform!' klaagde Backslide.
'Sorry...' Miejster wist niet goed wat gezegd. Backslide zei dat het nu eenmaal gebeurd was en hield geen wrok, waarna hij terugkeerde naar de kazerne.

38Ronde 84: Attack of the titans - Pagina 2 Empty Re: Ronde 84: Attack of the titans vr 28 jun 2013, 13:56

Hank1705

Hank1705
Spamking/-queen

Natjuh, omdat ik wel op haar kan stemmen Very Happy

39Ronde 84: Attack of the titans - Pagina 2 Empty Re: Ronde 84: Attack of the titans vr 28 jun 2013, 18:23

Doctor

Doctor
Professioneel spammer

Ik stem op den bever, omdat hij het verdient.

40Ronde 84: Attack of the titans - Pagina 2 Empty Re: Ronde 84: Attack of the titans vr 28 jun 2013, 20:49

Backslide

Backslide
Junior spammer

Wat is dat nou Djali?! Nog geen half uur na het verhaaltje wil je me er al uithebben Sad En dan zo'n stompzinnige reden. I thought we were friends Crying or Very sad 

41Ronde 84: Attack of the titans - Pagina 2 Empty Re: Ronde 84: Attack of the titans vr 28 jun 2013, 20:51

graafoto

graafoto
Veelbelovend spammer

Hmmm miejster is dus priester of ketter.
Backslide is dus goed of slecht net als Djali.
Met andere woorden, we weten nog net evenveel als daarnet Sad

42Ronde 84: Attack of the titans - Pagina 2 Empty Re: Ronde 84: Attack of the titans vr 28 jun 2013, 21:13

Debby

Debby
Senior spammer

Mijn stem gaat naar DrWho

43Ronde 84: Attack of the titans - Pagina 2 Empty Re: Ronde 84: Attack of the titans vr 28 jun 2013, 23:02

Miejster

Miejster
Senior spammer

graafoto schreef:Hmmm miejster is dus priester of ketter.
Backslide is dus goed of slecht net als Djali.
Met andere woorden, we weten nog net evenveel als daarnet Sad
Yup, maar ik weet het nu wel he! En als de ziener eens wil zien, weet die ook meteen veel!

44Ronde 84: Attack of the titans - Pagina 2 Empty Re: Ronde 84: Attack of the titans vr 28 jun 2013, 23:20

Tachondar

Tachondar
Spamking/-queen

'Titaan!' riep Backslide verschrikt uit.
'Jaja, natuurlijk. Daar trap ik niet weer in hoor,' mompelde Hank krekelig.
'Het is waar!' zeiden Graafoto en Dorien in koor.
De vijftig meter hoge titaan liep op hen af en beukte met zijn schouder tegen de muur. Er ontstonden diepe groeven en spleten, maar de muur hield het. De trillingen en vibraties waren tot aan de andere kant te voelen van de stad die net achter de muur lag. Als de muur hier brak en ze opnieuw binnen raakten, betekende dat de dood van nog eens honderdduizend inwoners. Niet alleen dat, maar dan zouden alle steden voorbij Muur Rose geëvacueerd moeten worden tot achter Muur Sina, de laatste omringende muur.
Dorien trok haar scherpe zwaar en liep op Hank af. 'Kom op titaan, doorbreek de muur,' mompelde ze.
'Dorien. Wat doe je! Gebruik je harnas om de titaan aan te vallen!' bulderde Graafoto tussen het gebrul van de titaan door. Backslide had zijn harnas al aan. Zoals altijd keek hij verbazend op hoe hun gevechtsuitrusting eruit zag. Een harnas die ze om hun middel en schouders konden binden, met een gasfles op hun rug zodat ze met kracht de lucht in vlogen. Via twee haken die ze vanaf hun zijden konden afschieten, konden ze zo door straten manoeuvreren. Het waren stevige haken die zich meteen in steen en hout vastzette zodat je met je hele gewicht aan de stalen kabel kon slingeren. Zodra je was langsgeslingerd, liet de haak los en schoot terug in zijn houder bij je zijde. Met twee zwaarden in de handen kon je dan de kwetsbare plek van een titaan aanvallen zodra je langslingerde: de nek, het gedeelte net onder het achterhoofd waar de schedel ophield.
'Ben je gek?' vroeg Hank toen hij Doriens zwaard pareerde. De titaan wierp zichzelf opnieuw tegen de muur, waardoor hij nog meer schade aan de wand aanrichtte. Hank en Dorien vielen. Onbedoeld stootte Hank zijn zwaard zo door in Doriens middel. Ze was meteen dood. De titaan snoof diep door zijn neus en verliet de muur.
Ze haalden opgelucht adem, maar keken toch spijtig naar Dorien. Het was duidelijk dat ze hen had verraden.


Dorien was de sjamaan. Nacht 1 gaat in tot morgenavond 23.00 uur.

45Ronde 84: Attack of the titans - Pagina 2 Empty Re: Ronde 84: Attack of the titans vr 28 jun 2013, 23:28

Backslide

Backslide
Junior spammer

Had Do al een stem Sad ?!
Die heb ik even over het hoofd gezien dan.. Alhoewel ik nu moeilijk kan zeggen dat het mes pijt. Doeidoei sjamaan Ronde 84: Attack of the titans - Pagina 2 1625 

46Ronde 84: Attack of the titans - Pagina 2 Empty Re: Ronde 84: Attack of the titans vr 28 jun 2013, 23:46

graafoto

graafoto
Veelbelovend spammer

Goed gedaan backslide en ook ik had gelijk, ze was of goed of slecht... Slecht dus.

47Ronde 84: Attack of the titans - Pagina 2 Empty Re: Ronde 84: Attack of the titans za 29 jun 2013, 03:05

Natjuh89

Natjuh89
Professioneel spammer

Nou dat gaat goed.. De eerste slechte is er uit Smile

48Ronde 84: Attack of the titans - Pagina 2 Empty Re: Ronde 84: Attack of the titans za 29 jun 2013, 23:05

Tachondar

Tachondar
Spamking/-queen

Nacht 1 houdt nu op. Backslide sterft :/

het verhaaltje volgt morgen, want ik moet zo meteen weg(komen vrienden me ophalen want ze willen nog graag iets gaan drinken) en heb geen tijd meer om te schrijven Sad

Dag 2 gaat in. Let the vote begin!

49Ronde 84: Attack of the titans - Pagina 2 Empty Re: Ronde 84: Attack of the titans zo 30 jun 2013, 01:08

wooglepuff

wooglepuff
Aankomend spammer

Ik heb echt nog geen idee wie er slecht zou kunnen zijn ... Ik stem op drWho omdat die naam gemakkelijk te onthouden is en ik morgen mischien geen tijd heb om online te komen

50Ronde 84: Attack of the titans - Pagina 2 Empty Re: Ronde 84: Attack of the titans zo 30 jun 2013, 05:26

Miejster

Miejster
Senior spammer

Ik stem op Wooglepuff

Gesponsorde inhoud



Terug naar boven  Bericht [Pagina 2 van 4]

Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3, 4  Volgende

Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum