Weerwolf&Co.
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Toegewijde weerwolvers van travian en omstreken


Je bent niet ingelogd. Log in of registreer je

Ronde 60: Luna's Dagboek

+9
Moustache
Backslide
Mattio
morkreb
Kauna
Hank1705
Miejster
Natjuh89
Tachondar
13 plaatsers

Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9

Ga naar beneden  Bericht [Pagina 9 van 9]

201Ronde 60: Luna's Dagboek - Pagina 9 Empty Re: Ronde 60: Luna's Dagboek wo 02 mei 2012, 22:20

δόριεν

δόριεν
Spamking/-queen

Op een bepaalde manier wel, maar aan de andere kant hebben de burgers ook veel geluk gehad, want de verhouding slecht:goed was wel wat buitenproportioneel. Pakte goed uit, maar als de burgers niet waren begonnen met per ongeluk de orcwolf te pakken, waren ze waarschijnlijk weggevaagd.

https://weerwolfenco.actieforum.com

202Ronde 60: Luna's Dagboek - Pagina 9 Empty Re: Ronde 60: Luna's Dagboek wo 02 mei 2012, 22:43

morkreb

morkreb
Junior spammer

Daar had backslide zelf een stokje voor kunnen steken Wink

203Ronde 60: Luna's Dagboek - Pagina 9 Empty Re: Ronde 60: Luna's Dagboek wo 02 mei 2012, 22:52

Tachondar

Tachondar
Spamking/-queen

bwa, er waren dan wel meer slechten, maar ketter en sjamaan hadden al geen contact
van het begin af aan
en er waren véél sterke burgerrollen

204Ronde 60: Luna's Dagboek - Pagina 9 Empty Re: Ronde 60: Luna's Dagboek wo 02 mei 2012, 22:54

δόριεν

δόριεν
Spamking/-queen

is waar dat ketter en sjamaan geen contact hebben vanaf begin, dat scheelt. En de sjamaan was ook wel uitermate bedreven in het om de slechten heen kijken, moet ik zeggen Very Happy

https://weerwolfenco.actieforum.com

205Ronde 60: Luna's Dagboek - Pagina 9 Empty Re: Ronde 60: Luna's Dagboek do 03 mei 2012, 00:22

Mattio

Mattio
Spammer i.o.

Tachondar schreef:ach, dat duurde te lang, ik wilde een einde xD

Pardon? Surprised Ik vocht voor mijn leven (en dat van mijn geliefde), zag een kans om na een zinderende ronde te winnen en de spelleider geeft er de brui aan? Shocked

Dorien, o wijze forumoudste, was er een manier waarop wij nog konden winnen?

Als beschermengel beschermde ik mezelf vannacht, in de hoop dat Morkreb op mij zou mikken. Dan zouden we de volgende dag allemaal nog in leven zijn... Tsja, uiteindelijk, misschien... Ik weet het niet, in ieder geval was dit een geweldige ronde. Very Happy

Ik was:
Beschermengel
Geliefde
Medium (dankzij Moustache' alchemistendrankje dat ik inzette voor de kracht van het medium - misschien had ik beter iets anders kunnen kiezen, met meer "vuurkracht"...)

206Ronde 60: Luna's Dagboek - Pagina 9 Empty Re: Ronde 60: Luna's Dagboek do 03 mei 2012, 10:17

Backslide

Backslide
Junior spammer

Uhm gefeliciteerd? I guess :p
Ik vind de "feitjes" op het eind wel een leuk idee. Vaker doen Very Happy?
ik denk niet dat ik volgende ronde meespeel. Ik merkte deze ronde al dat ik wat drukker was en dan ineens "hey, het is al half 11" dacht...

207Ronde 60: Luna's Dagboek - Pagina 9 Empty Re: Ronde 60: Luna's Dagboek do 03 mei 2012, 13:52

v8power

v8power
Spammer i.o.

goed gespeelt mensen en tachondar bedankt voor het leuke verhaal

208Ronde 60: Luna's Dagboek - Pagina 9 Empty Re: Ronde 60: Luna's Dagboek do 03 mei 2012, 15:34

Hank1705

Hank1705
Spamking/-queen

Dorien schreef:is waar dat ketter en sjamaan geen contact hebben vanaf begin, dat scheelt. En de sjamaan was ook wel uitermate bedreven in het om de slechten heen kijken, moet ik zeggen Very Happy

tja, ik had van mattio opdracht gekregen de ziener te vinden Rolling Eyes
en had ik eindelijk een slechte vonden was het er een die niet in het wolvenblok zat Razz (Kauna, orc 1)

jammer dat ik het net niet redde qua datum, had 'm graag zelf uitgespeeld.. Smile

overigens; zweden was leuk Very Happy

209Ronde 60: Luna's Dagboek - Pagina 9 Empty Re: Ronde 60: Luna's Dagboek do 03 mei 2012, 17:14

Doctor

Doctor
Professioneel spammer

en ik vond mijn rol wel leuk als vervloekte ziener

210Ronde 60: Luna's Dagboek - Pagina 9 Empty Re: Ronde 60: Luna's Dagboek do 03 mei 2012, 17:48

Hank1705

Hank1705
Spamking/-queen

wat was ik dan? gezegende sjamaan? Razz

211Ronde 60: Luna's Dagboek - Pagina 9 Empty Re: Ronde 60: Luna's Dagboek do 03 mei 2012, 17:49

Tachondar

Tachondar
Spamking/-queen

blij dat jullie ervan genoten hebben ^^

212Ronde 60: Luna's Dagboek - Pagina 9 Empty Re: Ronde 60: Luna's Dagboek zo 06 mei 2012, 22:17

Moustache

Moustache
Junior spammer

Heel leuke verhalen, nieuwe invalshoek, et. Jammer dat het onbeslist is geëindigd.
Wat betreft sterke burgerrollen.... Als de burgers geen burgerblok kunnen vormen en ze in het duister tasten, dan heb je er maar bar weinig aan....

213Ronde 60: Luna's Dagboek - Pagina 9 Empty Re: Ronde 60: Luna's Dagboek ma 07 mei 2012, 08:53

Hank1705

Hank1705
Spamking/-queen

ook zonder echt burgerblok is het nog best te doen hoor.. Wink
maar dan hangt het ook meer van de omstandigheden af
(zie maar die ronde dat ik dorpsgek was.. Wink )

214Ronde 60: Luna's Dagboek - Pagina 9 Empty Re: Ronde 60: Luna's Dagboek di 08 mei 2012, 16:31

Moustache

Moustache
Junior spammer

Ben jij niet altijd de dorpsgek?

215Ronde 60: Luna's Dagboek - Pagina 9 Empty Re: Ronde 60: Luna's Dagboek di 08 mei 2012, 16:56

Hank1705

Hank1705
Spamking/-queen

de 1e keer niet scratch
tenminste, kan mij maar 2 rondes met dorpsgek herinneren.. de 2e keer was ik dorpsgek, de 1e keer weet ik het niet meer precies Razz (maar weet wel dat ik toen gezien werd door de dorpsgek, dus dat ik het niet was )

216Ronde 60: Luna's Dagboek - Pagina 9 Empty Re: Ronde 60: Luna's Dagboek di 08 mei 2012, 18:43

δόριεν

δόριεν
Spamking/-queen

op de een of andere manier heb ik ook het gevoel dat jij altijd dorpsgek bent hank.
En Morkreb lijkt altijd óf ziener óf weerwolf te zijn ^^.

https://weerwolfenco.actieforum.com

217Ronde 60: Luna's Dagboek - Pagina 9 Empty Re: Ronde 60: Luna's Dagboek wo 09 mei 2012, 08:26

Hank1705

Hank1705
Spamking/-queen

weet je wat jij zou moeten doen do; het archief doorspitten en noteren wie welke rol had Ronde 60: Luna's Dagboek - Pagina 9 86336
leuk voor de statistieken geek

218Ronde 60: Luna's Dagboek - Pagina 9 Empty Re: Ronde 60: Luna's Dagboek wo 09 mei 2012, 08:44

Kauna

Kauna
Junior spammer

Moustache schreef:Heel leuke verhalen, nieuwe invalshoek, et. Jammer dat het onbeslist is geëindigd.
In mijn ogen is het helemaal niet zo onbeslist. De geliefden konden het nooit winnen de ww wel. Alleen had dat nog een paar dagen kunnen duren omdat Morkreb een keer de onbeschermde zou pakken.

219Ronde 60: Luna's Dagboek - Pagina 9 Empty Re: Ronde 60: Luna's Dagboek wo 09 mei 2012, 08:54

Hank1705

Hank1705
Spamking/-queen

Ach het is nu eenmaal gebeurd, Tachondar heeft voor een gelijkspel besloten en daar kun je over door blijven gaan of je kan het naast je neer leggen.
Ik weet niet of ik het in een gelijkspel had laten eindigen, maar dat maakt niet uit; ik was geen spelleider.

Overigens vind ik dat Tach prima met de omstandigheden is omgegaan hoor, dat ik toen midden in de ronde weg moest en dat Doc gewoon mijn plaats in kon nemen.

220Ronde 60: Luna's Dagboek - Pagina 9 Empty Re: Ronde 60: Luna's Dagboek wo 09 mei 2012, 17:31

morkreb

morkreb
Junior spammer

Whaha, sinds wanneer lijk ik altijd ziener Rolling Eyes

221Ronde 60: Luna's Dagboek - Pagina 9 Empty Re: Ronde 60: Luna's Dagboek wo 09 mei 2012, 17:34

δόριεν

δόριεν
Spamking/-queen

sinds de eerste keer dat je het was denk ik Smile

https://weerwolfenco.actieforum.com

222Ronde 60: Luna's Dagboek - Pagina 9 Empty Re: Ronde 60: Luna's Dagboek wo 09 mei 2012, 21:11

Kauna

Kauna
Junior spammer

Hank1705 schreef:Ach het is nu eenmaal gebeurd, Tachondar heeft voor een gelijkspel besloten en daar kun je over door blijven gaan of je kan het naast je neer leggen.
Ik weet niet of ik het in een gelijkspel had laten eindigen, maar dat maakt niet uit; ik was geen spelleider.

Overigens vind ik dat Tach prima met de omstandigheden is omgegaan hoor, dat ik toen midden in de ronde weg moest en dat Doc gewoon mijn plaats in kon nemen.
En ik ga er zo lang over door als ik wil (en dat is niet zo heel lang Wink ). Vooral als ik iets aangeef/bevraag en daar geen reactie op komt blijft het een dingetje. Dat wil overigens niet zeggen dat ik het een enorm belangrijk ding vind maar ik kan slecht tegen situaties die niet kloppen of oneerlijk zijn.
Ook vind ik dat Tachondar het prima gedaan heeft en daar doet een opmerking niets vanaf. Die dingen kunnen naast elkaar bestaan.

223Ronde 60: Luna's Dagboek - Pagina 9 Empty Re: Ronde 60: Luna's Dagboek wo 09 mei 2012, 21:23

Tachondar

Tachondar
Spamking/-queen

ach ja, de ronde is gedaan, misschien had morkreb het inderdaad nog kunnen voor elkaar krijgen, maar hij had ook evengoed
afwezig kunnen blijven en dat ging nog minstens 3 dagen geduurd hebben...

Gesponsorde inhoud



Terug naar boven  Bericht [Pagina 9 van 9]

Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9

Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum