Weerwolf&Co.
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Toegewijde weerwolvers van travian en omstreken


Je bent niet ingelogd. Log in of registreer je

Ronde 55: De kolonie - deel 2

+7
hans
Natjuh89
graafoto
Miejster
Debby
Kauna
Tachondar
11 plaatsers

Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3, 4, 5  Volgende

Ga naar beneden  Bericht [Pagina 4 van 5]

76Ronde 55: De kolonie - deel 2 - Pagina 4 Empty Re: Ronde 55: De kolonie - deel 2 zo 29 jan 2012, 09:39

Kauna

Kauna
Junior spammer

Miejster schreef:
Kauna schreef:De beschermengel, helaas is de eerste keer dat de ww een kans hebben ook gelijk toeslaan.
De eerste kans? Dus jij wist dat de beschermengel zich had beschermd de eerste nacht? cool, dat weten normaal gezien alleen de wolven. Kauna
Ja, zo kun je elke zin wel verkeerd uitleggen. Ik bedoelde vooral dat ze eerder nog niet toegeslagen hadden.
In de boot vond ik trouwens een mooi flesje met water en de inhoud komt op Hank terecht. Sorry, Hank ik hoop dat je er niet teveel last van hebt Twisted Evil



Laatst aangepast door Kauna op zo 29 jan 2012, 12:17; in totaal 1 keer bewerkt (Reden : ontvetten)

77Ronde 55: De kolonie - deel 2 - Pagina 4 Empty Re: Ronde 55: De kolonie - deel 2 zo 29 jan 2012, 09:59

hans

hans
Aankomend spammer

mijn stem gaat naar drwho
ik denk dat graafoto goed zit met zijn gevoel

78Ronde 55: De kolonie - deel 2 - Pagina 4 Empty Re: Ronde 55: De kolonie - deel 2 zo 29 jan 2012, 10:13

Miejster

Miejster
Senior spammer

Kauna schreef:
Miejster schreef:
Kauna schreef:De beschermengel, helaas is de eerste keer dat de ww een kans hebben ook gelijk toeslaan.
De eerste kans? Dus jij wist dat de beschermengel zich had beschermd de eerste nacht? cool, dat weten normaal gezien alleen de wolven. Kauna
Ja, zo kun je elke zin wel verkeerd uitleggen. Ik bedoelde vooral dat ze eerder nog niet toegeslagen hadden.
In de boot vond ik trouwens een mooi flesje met water en de inhoud komt op Hank terecht. Sorry, Hank ik hoop dat je er niet teveel last van hebt Twisted Evil
Ok, dat is een mooie aanwijzing. Kan nog 2 dingen betekenen, maar we weten nu tenminste iets.



Laatst aangepast door Miejster op zo 29 jan 2012, 10:14; in totaal 1 keer bewerkt (Reden : ontvet)

79Ronde 55: De kolonie - deel 2 - Pagina 4 Empty Re: Ronde 55: De kolonie - deel 2 zo 29 jan 2012, 11:17

Hank1705

Hank1705
Spamking/-queen

Wat kan ik anders doen dan DrWho stemmen?
Reden: Noodweer Sad

80Ronde 55: De kolonie - deel 2 - Pagina 4 Empty Re: Ronde 55: De kolonie - deel 2 zo 29 jan 2012, 12:00

Tachondar

Tachondar
Spamking/-queen

Hank loopt naar Natjuh en breekt de speer in twee, om zo haar gespietste keel te verlossen. Plots valt hij zelf ook flauw als hij Natjuh net zachtjes op de grond legde.
'Hank?' vroeg Kauna tussen enkele snikken door.
'Niet aanraken!' siste Graafoto. Hij bestudeerde Hank, die nog duidelijk ademde maar buiten bewustzijn was, en keek toen aandachtig naar de speer.
'Vergif?' raadde Hans. Graafoto knikte.
'Kun je hem redden?' vroeg Miejster aan Kauna.
'Ik heb geen ervaring met giffen, maar Natjuh wel. Het zal veel van zijn eigen levenskracht afhangen.'
'Nou, als die zo groot is als zijn koppigheid komt hij er vast wel door,' zei Woogle in een poging op humor, al kon er enkel een miniem glimlachje vanaf.
Ondertussen begon het ademhalen van Hank al langzaam te vertragen...

vanavond weten we of Hank het overleeft.



Laatst aangepast door Tachondar op zo 29 jan 2012, 12:20; in totaal 1 keer bewerkt

81Ronde 55: De kolonie - deel 2 - Pagina 4 Empty Re: Ronde 55: De kolonie - deel 2 zo 29 jan 2012, 12:16

Kauna

Kauna
Junior spammer

Ok, dat wordt dus nu niet bekend gemaakt, maar dat maakt niet uit, die gaat van zijn laatste dag genieten.
Het stemmen op DrWho zegt mij meer dan genoeg, dat zijn slechten: ik stem dus op Graafoto

82Ronde 55: De kolonie - deel 2 - Pagina 4 Empty Re: Ronde 55: De kolonie - deel 2 zo 29 jan 2012, 14:17

Miejster

Miejster
Senior spammer

Ik vind het nu ook wel plots verdacht dat DrWho zegt een slechte te kennen en dat hij meteen een reeks stemmen krijgt. Kauan wil zich profileren als priester en dus zouden dit eventueel 2 goeien kunnen zijn. Als we ons laten afslachten één voor één kunnen we niet winnen, dus ik ga partij kiezen voor wie in mijn ogen de burgers zijn. Hank



Laatst aangepast door Miejster op zo 29 jan 2012, 16:14; in totaal 1 keer bewerkt (Reden : Ontvet)

83Ronde 55: De kolonie - deel 2 - Pagina 4 Empty Re: Ronde 55: De kolonie - deel 2 zo 29 jan 2012, 14:18

Miejster

Miejster
Senior spammer

PS Kauna, als we een kans willen maken, moeten we met z'n allen stemmen op één van hen. Pas je stem aan naar Hank dan.

84Ronde 55: De kolonie - deel 2 - Pagina 4 Empty Re: Ronde 55: De kolonie - deel 2 zo 29 jan 2012, 14:53

Doctor

Doctor
Professioneel spammer

dat hoeft niet perse miejster, want ik weet zeker dat hank gaat sterven door het water en daarom verander ik mijn stem naar graafoto. hij is volgens mij ook slecht.

85Ronde 55: De kolonie - deel 2 - Pagina 4 Empty Re: Ronde 55: De kolonie - deel 2 zo 29 jan 2012, 16:14

Miejster

Miejster
Senior spammer

ok, dan volg ik op Graafoto

86Ronde 55: De kolonie - deel 2 - Pagina 4 Empty Re: Ronde 55: De kolonie - deel 2 zo 29 jan 2012, 16:21

Kauna

Kauna
Junior spammer

Miejster schreef:PS Kauna, als we een kans willen maken, moeten we met z'n allen stemmen op één van hen. Pas je stem aan naar Hank dan.
Het heeft inderdaad geen zin om op Hank te stemmen als ik daar net heilig water op heb laten vallen. We hebben nu een mooie kans om er 2 te pakken.

87Ronde 55: De kolonie - deel 2 - Pagina 4 Empty Re: Ronde 55: De kolonie - deel 2 zo 29 jan 2012, 18:42

graafoto

graafoto
Veelbelovend spammer

Wat een ronde... Als jullie een medeburger willen doden dan moeten jullie zeker op mij blijven stemmen.

88Ronde 55: De kolonie - deel 2 - Pagina 4 Empty Re: Ronde 55: De kolonie - deel 2 zo 29 jan 2012, 18:43

wooglepuff

wooglepuff
Aankomend spammer

Ik ga me met Drwho
Ps . Sorry dat ik zo weinig online kom , ik heb nogal drukke dagen

89Ronde 55: De kolonie - deel 2 - Pagina 4 Empty Re: Ronde 55: De kolonie - deel 2 zo 29 jan 2012, 18:55

Doctor

Doctor
Professioneel spammer

wel okay, stem maar op mij. maar als ik dood ben gaan de wolfjes weer eens winnen. ik vind het balen dat we moeten wachten tot het verhaaltje om te zien dat hank sterft door het water. Maar ja wolven zijn altijd persuasiever dan burgers, zeker als de helft van de burgers gewoon meegaan als een kudde schapen naar de slachtbank. Maar ja ik ben waarschijnlijk de enige die ziet wat de wolven doen. nog 3 uur te gaan voordat ik onterecht terechtgesteld wordt zeker.

90Ronde 55: De kolonie - deel 2 - Pagina 4 Empty Re: Ronde 55: De kolonie - deel 2 zo 29 jan 2012, 19:29

Natjuh89

Natjuh89
Professioneel spammer

Meestal word toch altijd bekend gemaakt van of het water heeft gewerkt ja of nee... Maar jah, wil wel weten of er iemand me komt vergezellen op me wolkje Razz kan niet wachten!!!

91Ronde 55: De kolonie - deel 2 - Pagina 4 Empty Re: Ronde 55: De kolonie - deel 2 zo 29 jan 2012, 19:39

Tachondar

Tachondar
Spamking/-queen

als je het leest kun je best wel al zien welke kant het opwaait...
niemand weet wat ermee te doen, zijn ademhaling vertraagt,...

92Ronde 55: De kolonie - deel 2 - Pagina 4 Empty Re: Ronde 55: De kolonie - deel 2 zo 29 jan 2012, 19:42

v8power

v8power
Spammer i.o.

dilemma nu er zijn duidelijk 2 kampen
om djwho te redden zal ik gelijk maken
idd wel vervelend dat we nog niet weten of het watertje werkt
mijn stem gaat naar graafoto

93Ronde 55: De kolonie - deel 2 - Pagina 4 Empty Re: Ronde 55: De kolonie - deel 2 zo 29 jan 2012, 19:51

Doctor

Doctor
Professioneel spammer

Hank1705 schreef:Wat kan ik anders doen dan DrWho stemmen?
Reden: Noodweer Sad

tis idd logisch dat als je nat wordt je stemt op mij ;D


btw is hanks stem wel geldig? want hij gaat sterver door het water en haalt technisch gezien het einde van de stemronde niet.

94Ronde 55: De kolonie - deel 2 - Pagina 4 Empty Re: Ronde 55: De kolonie - deel 2 zo 29 jan 2012, 20:01

Hank1705

Hank1705
Spamking/-queen

je wilt me wel erg graag doodhebben he? Shocked
Doc, wat ben je toch moordlustig tegenwoordig bounce

95Ronde 55: De kolonie - deel 2 - Pagina 4 Empty Re: Ronde 55: De kolonie - deel 2 zo 29 jan 2012, 20:03

Tachondar

Tachondar
Spamking/-queen

gezien hanks situatie, is die niet geldig

96Ronde 55: De kolonie - deel 2 - Pagina 4 Empty Re: Ronde 55: De kolonie - deel 2 zo 29 jan 2012, 20:29

Debby

Debby
Senior spammer

Ik kan de helft niet lezen,maar mijn stem gaat naar Graafoto

97Ronde 55: De kolonie - deel 2 - Pagina 4 Empty Re: Ronde 55: De kolonie - deel 2 zo 29 jan 2012, 20:34

Doctor

Doctor
Professioneel spammer

ik volg gewoon mijn rol, een moordlustige barbaar die vecht voor het goede.

98Ronde 55: De kolonie - deel 2 - Pagina 4 Empty Re: Ronde 55: De kolonie - deel 2 zo 29 jan 2012, 21:16

Natjuh89

Natjuh89
Professioneel spammer

Tachondar schreef:als je het leest kun je best wel al zien welke kant het opwaait...
niemand weet wat ermee te doen, zijn ademhaling vertraagt,...

Hahhahaha sorrry ik ben te wakker :p hier kan je veel kanten mee op hahahahah Tot ik de andere qoute zag Razz
ik houd me stil.. Me wolkje roept me weer doeoeoeoeoeoeiiiii

99Ronde 55: De kolonie - deel 2 - Pagina 4 Empty Re: Ronde 55: De kolonie - deel 2 zo 29 jan 2012, 21:45

graafoto

graafoto
Veelbelovend spammer

Als jullie er mij dan toch uit willen...
Graafoto

100Ronde 55: De kolonie - deel 2 - Pagina 4 Empty Re: Ronde 55: De kolonie - deel 2 zo 29 jan 2012, 21:50

Tachondar

Tachondar
Spamking/-queen

heh, graafoto, doe nou niet...
alles verloopt zoals het spel moet gaan...

Gesponsorde inhoud



Terug naar boven  Bericht [Pagina 4 van 5]

Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3, 4, 5  Volgende

Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum