Weerwolf&Co.
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Toegewijde weerwolvers van travian en omstreken


Je bent niet ingelogd. Log in of registreer je

Ronde 55: De kolonie - deel 2

+7
hans
Natjuh89
graafoto
Miejster
Debby
Kauna
Tachondar
11 plaatsers

Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3, 4, 5

Ga naar beneden  Bericht [Pagina 5 van 5]

101Ronde 55: De kolonie - deel 2 - Pagina 5 Empty Re: Ronde 55: De kolonie - deel 2 zo 29 jan 2012, 22:07

Tachondar

Tachondar
Spamking/-queen

Terwijl de zon opkwam zagen ze Hanks schokkende lichaam tot stilstand komen. In de tussentijd hadden ze al twee putten gegraven, terwijl ze geprobeerd hadden om Hank minder in pijn te brengen, zoals hem warm houden, water geven en andere.
Toen de zon op was, waren de twee putten terug met bewoner toegedekt en zeiden ze enkele woorden van afscheid.
Daarna gingen ze meteen het woud in, op zoek naar sporen. Woogle bleek hier zeer handig in te zijn en tegen de middag, na een uitputtende achtervolging, kwamen ze diep in de jungle bij een rotsformatie. Op enkele richels zagen ze de groengekleurde mannen zitten uitrusten met Debby. Terwijl ze dichterbij kwamen, wierpen de groengekleurde mannen hun speren op en ontweken deze. Al snel kwamen er andere groengekleurde mannen uit een verborgen ingang in de rotsen. Ze waren niet opgewassen tegen de goede wapens van de kolonisten van koning Thalion. Plots keerde Graafoto zich om en viel hen ook aan. Te oordelen naar de vreemde blik in zijn ogen, verkeerde hij in een vreemde trance. DrWho moest zich tegen hem verdedigen en stak hem neer, terwijl de zingende groengekleurde man ook werd uitgeschakeld. Na twintig minuten vechten behaalden ze de overwinning. In de toekomst stichtten ze een kolonie na de komst van meerdere schepen en verjoegen ze alle gekleurde stammen.

Burgers winnen:

Ronde 1:
Hank - ziener
Miejster - conversiewolf
Graafoto - valse engel
Debby - slotenmaker
hans - leugenwolf
Kauna - beul
Natjuh - priester
V8power - beschermengel
Wooglepuff - sjamaan
DrWho - medium

Ronde 2:
Hank - conversiewolf (faalde Miejster te converteren)
Miejster - valse engel (koos Hans)
Graafoto - leugenwolf (nooit gebruik gemaakt van zijn kracht)
Debby - beul (niemand gekozen)
Hans - slotenmaker (nooit gebruik gemaakt van kracht)
Kauna - priester (een rol die ik nooit meer zal gebruiken...)
Natjuh - beschermengel (wist zichzelf in de 1e nacht te beschermen, maar iedereen was erop gebrand om haar te hebben, waardoor ze te prooi viel in 2e nacht)
V8power - sjamaan (vond geen contact met wolven)
Wooglepuff - medium
DrWho - ziener

de burgers werden meteen door sterke kandidaten toegevoegd en telde al snel drie personen. Hank
werd in de 2e nacht gezien en graafoto was al verdacht voor hen (al weet ik niet waarom) dus gingen
ze er maar voor. (wat best link was als hij eigenlijk wel een goede rol had gehad, want persoonlijk
vond ik nu niet dat hij zo door de mand viel...)

Al bij al een ronde van ellende in tweedracht...
uw spelleider; Tachondar Fangelin de halfelf, gegroet

102Ronde 55: De kolonie - deel 2 - Pagina 5 Empty Re: Ronde 55: De kolonie - deel 2 zo 29 jan 2012, 22:17

Doctor

Doctor
Professioneel spammer

wauw da was snel. We hadden echt een kei sterk burgerblok

103Ronde 55: De kolonie - deel 2 - Pagina 5 Empty Re: Ronde 55: De kolonie - deel 2 zo 29 jan 2012, 22:24

Miejster

Miejster
Senior spammer

Yup, snelle ronde en de slechtjes gaven zich zeer snel prijs. xD Leugenwolf had wel een hoop dingen kunnen doen naar mijn gedacht.

104Ronde 55: De kolonie - deel 2 - Pagina 5 Empty Re: Ronde 55: De kolonie - deel 2 zo 29 jan 2012, 22:34

Kauna

Kauna
Junior spammer

eindelijk hebben de burgers weer eens gewonnen.
Technisch gezien hadden we met Graafoto de mist in kunnen gaan maar zijn stem op DrWho waarbij hij Hank volgende de dag ervoor maakte hem heel verdacht en helaas voor hem kwam hij daar niet meer vanaf nadat we Hank gezien hadden en zij zo sterk op drWho bleven gaan.

en Tachondar, ik vind dat je het prima doet hoor, leuke verhalen. En ach, een foutje in de eerste ronde, wat maakt het uit.Ik vond die rol van priesteres overigens wel leuk, kon hem ook eens een keer goed inzetten nadat drWho Hank gezien had.

105Ronde 55: De kolonie - deel 2 - Pagina 5 Empty Re: Ronde 55: De kolonie - deel 2 zo 29 jan 2012, 22:35

Doctor

Doctor
Professioneel spammer

en het was natuurlijk handig dat ik eerst debby en kauna zag. een beul en een priesteres in het burgerblok, das altijd handig

106Ronde 55: De kolonie - deel 2 - Pagina 5 Empty Re: Ronde 55: De kolonie - deel 2 zo 29 jan 2012, 22:55

Debby

Debby
Senior spammer

Ik had echt geen idee van de wolfjes,totdat Graafoto op DrWho stemde.
Had deze vandaag overleefd,dan had ik m zeker de volgende dag gebeuld.
Maar dat was niet meer nodig Smile

Goed en snel gespeeld,medeburgers.

107Ronde 55: De kolonie - deel 2 - Pagina 5 Empty Re: Ronde 55: De kolonie - deel 2 zo 29 jan 2012, 23:15

Tachondar

Tachondar
Spamking/-queen

Kauna schreef:en Tachondar, ik vind dat je het prima doet hoor, leuke verhalen. En ach, een foutje in de eerste ronde, wat maakt het uit.Ik vond die rol van priesteres overigens wel leuk, kon hem ook eens een keer goed inzetten nadat drWho Hank gezien had.

jawel, maar het zorgde voor nogal kopzorgen of ik hank nu wel of niet meteen dood had moeten laten gaan...
En dan hing daar namelijk veel van af voor beide kampen, wat een zwaardere last werd op mijn schouders, en dan leek het plots wel zeer snel fataal voor de wolven, dus dat vond ik
wat tegenvallen :/

108Ronde 55: De kolonie - deel 2 - Pagina 5 Empty Re: Ronde 55: De kolonie - deel 2 ma 30 jan 2012, 00:30

v8power

v8power
Spammer i.o.

hmmm jammer dat ik geen wolven vond
@tachondar waarom mislukte mijn visioen eigenlijk op natjuh?
sterk gespeeld burgers

109Ronde 55: De kolonie - deel 2 - Pagina 5 Empty Re: Ronde 55: De kolonie - deel 2 ma 30 jan 2012, 00:52

Tachondar

Tachondar
Spamking/-queen

omdat ze beschermd was

110Ronde 55: De kolonie - deel 2 - Pagina 5 Empty Re: Ronde 55: De kolonie - deel 2 ma 30 jan 2012, 10:00

Hank1705

Hank1705
Spamking/-queen

ik faalde niet te converteren, alleen miejster wilde geen slechte worden Razz

ik begon beter aan deel 1 dan aan deel 2.. moordloze nacht ging al niet super :s
was zelf pas vrij laat online in die moordloze nacht, en wist op dat moment nog niet dat graaf medewolf was, en verder ook vergeten iemand te bijten Rolling Eyes
verder nog die 2 dagen geen slachtoffer en 1 nacht geen slachtoffer... conversie op valse engel die geen effect heeft..

al met al een zeer ongelukkige samenloop van omstandigheden voor de slechtjes, al waren de burgers wel bijzonder effectief Smile
gefeliciteerd burgers, verdiend gewonnen Smile

/ ik weet dat ik gezegd heb dat ik #56 waarschijnlijk zou doen, dit gaat nog niet lukken ben ik bang
weer een voetbalwedstrijd doordeweeks, verder 3 toetsen ingepland.. lijkt me beter nog 1 ronde uit te stellen Smile

111Ronde 55: De kolonie - deel 2 - Pagina 5 Empty Re: Ronde 55: De kolonie - deel 2 ma 30 jan 2012, 11:34

Tachondar

Tachondar
Spamking/-queen

ik zal niet meer kunnen meedoen nu. Nog 5-6 dagen en ik vertrek
op stage, voor twee weken naar het buitenland ofzo met baggerbedrijf DEME.
Daarna is het meteen thuiskomen en snel aanzetten naar de bus om te gaan snowboarden
in de krokusvakantie. Zit dan bij Zell Am See in Oostenrijk, dichtbij Salzburg, dus
misschien zie je me wel niet de komende 4 weken :p

112Ronde 55: De kolonie - deel 2 - Pagina 5 Empty Re: Ronde 55: De kolonie - deel 2 ma 30 jan 2012, 12:50

v8power

v8power
Spammer i.o.

ik wist niet dat de beschermde ook niet gezien kan worden als sjammaan
maar je hebt helemaal gelijk tachondar
veel succes op je stage en een fijne vakantie

Gesponsorde inhoud



Terug naar boven  Bericht [Pagina 5 van 5]

Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3, 4, 5

Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum