Weerwolf&Co.
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Toegewijde weerwolvers van travian en omstreken


Je bent niet ingelogd. Log in of registreer je

Boeman; toevoegen of niet?

+5
Backslide
Moustache
Natjuh89
Tachondar
Mattio
9 plaatsers

Ga naar pagina : Vorige  1, 2

Boeman; toevoegen of niet?

Boeman; toevoegen of niet? - Pagina 2 I_vote_lcap86%Boeman; toevoegen of niet? - Pagina 2 I_vote_rcap 86% [ 6 ]
Boeman; toevoegen of niet? - Pagina 2 I_vote_lcap14%Boeman; toevoegen of niet? - Pagina 2 I_vote_rcap 14% [ 1 ]
Totaal aantal stemmen : 7


Ga naar beneden  Bericht [Pagina 2 van 2]

26Boeman; toevoegen of niet? - Pagina 2 Empty Re: Boeman; toevoegen of niet? ma 09 mei 2011, 19:32

Hank1705

Hank1705
Spamking/-queen

*feels blessed*

27Boeman; toevoegen of niet? - Pagina 2 Empty Re: Boeman; toevoegen of niet? ma 09 mei 2011, 20:34

morkreb

morkreb
Junior spammer

*eist een overzichtelijke speluitleg* Wink
Vooral welke rollen nou allemaal wel en welke niet gezien kunnen worden.
Jager als die wel schiet, of wanneer die juist wel schiet (niet logisch want dan is ie ook direct dood)
beschermengel ook als die bescherming geeft op het moment als dat niet nodig is?

28Boeman; toevoegen of niet? - Pagina 2 Empty Re: Boeman; toevoegen of niet? ma 09 mei 2011, 21:21

δόριεν

δόριεν
Spamking/-queen

Ik denk dat de jager altijd thuis is, ook de nacht dat hij sterft.
Mattio heeft mij een kortere versie van de boeman gegeven, ik maak wel een keer een lijstje van wanneer spelers thuis zijn, mocht daar dan nog onenigheid over bestaan kunnen we dat natuurlijk weer héérlijk democratisch oplossen zoals we dat doen xD

https://weerwolfenco.actieforum.com

Gesponsorde inhoud



Terug naar boven  Bericht [Pagina 2 van 2]

Ga naar pagina : Vorige  1, 2

Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum