Weerwolf&Co.
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Toegewijde weerwolvers van travian en omstreken


Je bent niet ingelogd. Log in of registreer je

Schaapswolf; toevoegen of niet?

+6
Kauna
daniel
Telemachus (killer)
Natjuh89
morkreb
δόριεν
10 plaatsers

Schaapswolf; toevoegen of niet?

Schaapswolf; toevoegen of niet? I_vote_lcap93%Schaapswolf; toevoegen of niet? I_vote_rcap 93% [ 13 ]
Schaapswolf; toevoegen of niet? I_vote_lcap7%Schaapswolf; toevoegen of niet? I_vote_rcap 7% [ 1 ]
Totaal aantal stemmen : 14


Ga naar beneden  Bericht [Pagina 1 van 1]

1Schaapswolf; toevoegen of niet? Empty Schaapswolf; toevoegen of niet? wo 13 apr 2011, 01:40

δόριεν

δόριεν
Spamking/-queen

Schaapswolf. Een wolf die door zieners en na zijn dood te zien is als een rol naar keuze. (je kiest je rol de 1e nacht, je ziet er alleen maar zo uit, je krijgt niet de functies van die rol)

https://weerwolfenco.actieforum.com

2Schaapswolf; toevoegen of niet? Empty Re: Schaapswolf; toevoegen of niet? wo 13 apr 2011, 13:26

morkreb

morkreb
Junior spammer

Deze lijkt me erg mooi. Nu waren sterke burgerrollen er allemaal snel uit maar als het omgekeerd gaat kan het potje snel afgelopen zijn. Denk dat dit een leuke toevoeging is.

3Schaapswolf; toevoegen of niet? Empty Re: Schaapswolf; toevoegen of niet? wo 13 apr 2011, 14:48

Natjuh89

Natjuh89
Professioneel spammer

Die is leuk Razz

4Schaapswolf; toevoegen of niet? Empty Re: Schaapswolf; toevoegen of niet? wo 13 apr 2011, 23:47

Telemachus (killer)

Telemachus (killer)
Senior spammer

jup zie ik wel zitten xD
geef mij al maar die schapenvacht

5Schaapswolf; toevoegen of niet? Empty Re: Schaapswolf; toevoegen of niet? do 14 apr 2011, 00:28

daniel


Aankomend spammer

Is erg leuke rol. Zeker omdat je als medewolven je schaapswolf kan beschermen bij de lynch, zonder dat t verdacht is.

6Schaapswolf; toevoegen of niet? Empty Re: Schaapswolf; toevoegen of niet? do 14 apr 2011, 13:10

Telemachus (killer)

Telemachus (killer)
Senior spammer

xD is wel een optie die de burgertjes niet graag gaan zien e xD
een wolfje op het bugerforum? xD

7Schaapswolf; toevoegen of niet? Empty Re: Schaapswolf; toevoegen of niet? do 14 apr 2011, 16:57

Gast


Gast

hehe, unaniem nu voor Razz
wanneer hij wordt ingezet moet de spelleider denk ik wel eventjes héél erg goed nadenken over de goed/slecht-balans verder, want het is inderdaad wel een zware dobber voor de burgers dit wolfschaapje.

8Schaapswolf; toevoegen of niet? Empty Re: Schaapswolf; toevoegen of niet? do 14 apr 2011, 17:36

Kauna

Kauna
Junior spammer

Er is ooit al wel eens mee gespeeld want ik heb die rol nl al eens gehad. Heb geen idee meer hoe het spel toen verliep.

9Schaapswolf; toevoegen of niet? Empty Re: Schaapswolf; toevoegen of niet? do 14 apr 2011, 17:46

Gast


Gast

niet op dit forum, en geen ronde waar ik aan meedeed in ieder geval. Maar we kunnen hem altijd uitproberen, hij lijkt mij leuk.

10Schaapswolf; toevoegen of niet? Empty Re: Schaapswolf; toevoegen of niet? do 14 apr 2011, 23:25

Telemachus (killer)

Telemachus (killer)
Senior spammer

zijn er rondes waaraan jij niet meedeed do?

11Schaapswolf; toevoegen of niet? Empty Re: Schaapswolf; toevoegen of niet? vr 15 apr 2011, 14:43

Gast


Gast

haha, niet op de afgelopen 3 fora waar ik rond heb gelopen, maar er was een tijd dat ik in T-B speelde en nog niet in Olympus, overigens was het weerwolven nog één van de redenen dat ik Stephen overhaalde bij Olympus te solliciteren xD we hadden roger_ke gehoord dat ze dat speelden daar en t leek me geniaal.

12Schaapswolf; toevoegen of niet? Empty Re: Schaapswolf; toevoegen of niet? ma 09 mei 2011, 18:58

δόριεν

δόριεν
Spamking/-queen

Schaapswolf is toegevoegd aan speluitleg.

Wel verzoek aan spelleider niet zowel de conversiewolf als de schaapswolf erin te stoppen, omdat het burgerblok zo wel heel erg wankel wordt.

https://weerwolfenco.actieforum.com

13Schaapswolf; toevoegen of niet? Empty Re: Schaapswolf; toevoegen of niet? ma 09 mei 2011, 19:33

Hank1705

Hank1705
Spamking/-queen

waarom verzoek? verplicht het gewoon.. ;D

14Schaapswolf; toevoegen of niet? Empty Re: Schaapswolf; toevoegen of niet? ma 09 mei 2011, 21:21

δόριεν

δόριεν
Spamking/-queen

ik hou niet van verplichten Razz

https://weerwolfenco.actieforum.com

15Schaapswolf; toevoegen of niet? Empty Re: Schaapswolf; toevoegen of niet? di 02 aug 2011, 11:23

artishocking

artishocking
Junior spammer

Mag een sjamaan wel de juiste rol zien..hij hoort tenslotte bij de wolven.

16Schaapswolf; toevoegen of niet? Empty Re: Schaapswolf; toevoegen of niet? wo 03 aug 2011, 07:10

graafoto

graafoto
Veelbelovend spammer

Ja, ik had als sjamaan de eerste nacht een schaapswolf gezien maar ik kreeg de rol door van doler.
zo word mijn 'rol wel heel moeilijk hé Wink

17Schaapswolf; toevoegen of niet? Empty Re: Schaapswolf; toevoegen of niet? wo 03 aug 2011, 11:12

Kauna

Kauna
Junior spammer

Zeker als er daarnaast maar 1 andere ww is, dan wordt je kans wel klein om die te vinden.

18Schaapswolf; toevoegen of niet? Empty Re: Schaapswolf; toevoegen of niet? wo 03 aug 2011, 11:58

artishocking

artishocking
Junior spammer

Ja daarom stel ik hier ook deze vraag.
Ik zou zeggen : de sjamaan is de enige die de juiste rol ziet van de schaapswolf.
Wie is het daar nog meer mee eens.en is het een poll waard????

19Schaapswolf; toevoegen of niet? Empty Re: Schaapswolf; toevoegen of niet? wo 03 aug 2011, 12:37

Kauna

Kauna
Junior spammer

De vraag is of een pol zo midden in de vakantie veel zin heeft.

20Schaapswolf; toevoegen of niet? Empty Re: Schaapswolf; toevoegen of niet? wo 03 aug 2011, 14:30

artishocking

artishocking
Junior spammer

idd..ff w88 dan maar

21Schaapswolf; toevoegen of niet? Empty Re: Schaapswolf; toevoegen of niet? do 04 aug 2011, 21:49

δόριεν

δόριεν
Spamking/-queen

Hm, dat is inderdaad voor de sjamaan dan wel heel lastig. Op zich ben ik ervoor om de sjamaan de schaapswolf als zijn zelfgekozen rol te laten zien omdat de schaapswolf anders alléén maar voordelen heeft (elke andere rol heeft bepaalde beperkingen) maar met 2 wolven is het inderdaad wel erg pittig. Ik denk en vorm een mening Schaapswolf; toevoegen of niet? 953470

https://weerwolfenco.actieforum.com

22Schaapswolf; toevoegen of niet? Empty Re: Schaapswolf; toevoegen of niet? vr 05 aug 2011, 00:10

graafoto

graafoto
Veelbelovend spammer

Of de sjamaan 1 of 2 maal de kans geven om de echte rol te vragen.
Maar dan moet hij het wel duidelijk vermelden, ik wil de echte rol van ... Zien.

23Schaapswolf; toevoegen of niet? Empty Re: Schaapswolf; toevoegen of niet? vr 05 aug 2011, 14:47

Moustache

Moustache
Junior spammer

ben zowiezo tegen de schaapswolf....

24Schaapswolf; toevoegen of niet? Empty Re: Schaapswolf; toevoegen of niet? ma 08 aug 2011, 14:32

Hank1705

Hank1705
Spamking/-queen

ik ben tegen het zien van de echte rol 'schaapswolf', gezien worden is gezien, of dat nou door de ziener is of door de sjamaan

Gesponsorde inhoud



Terug naar boven  Bericht [Pagina 1 van 1]

Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum