Weerwolf&Co.
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Toegewijde weerwolvers van travian en omstreken


Je bent niet ingelogd. Log in of registreer je

Doler; toevoegen of niet?

+4
Tachondar
morkreb
daniel
δόριεν
8 plaatsers

Doler; toevoegen of niet?

Doler; toevoegen of niet? I_vote_lcap80%Doler; toevoegen of niet? I_vote_rcap 80% [ 8 ]
Doler; toevoegen of niet? I_vote_lcap20%Doler; toevoegen of niet? I_vote_rcap 20% [ 2 ]
Totaal aantal stemmen : 10


Ga naar beneden  Bericht [Pagina 1 van 1]

1Doler; toevoegen of niet? Empty Doler; toevoegen of niet? wo 13 apr 2011, 01:39

δόριεν

δόριεν
Spamking/-queen

Doler, kijkt of de desbetreffende speler zijn "huis" uit gaat. Maw. een nachtactiviteit doet. Een ziener, een priester, heks die niks doet, en cupido die al geschoten heeft blijven bijvoorbeeld binnen, terwijl wolven, beschermengels, genezende heksen naar buiten gaan.
Ook de gene die opgesloten is blijft (natuurlijk) binnen.

https://weerwolfenco.actieforum.com

2Doler; toevoegen of niet? Empty Re: Doler; toevoegen of niet? wo 13 apr 2011, 02:10

daniel


Aankomend spammer

Overigens, Doler kan ook een bijrol zijn. Gezien het geen megakrachtige rol is, is het in sommige potjes een leuke bijrol.

3Doler; toevoegen of niet? Empty Re: Doler; toevoegen of niet? wo 13 apr 2011, 10:52

Gast


Gast

je bedoelt dat dan bijvoorbeeld ook een ziener of weerwolf deze rol kan hebben?

4Doler; toevoegen of niet? Empty Re: Doler; toevoegen of niet? wo 13 apr 2011, 13:24

morkreb

morkreb
Junior spammer

Kan je dan één persoon per nacht bekijken of die wat gaat doen of niet?

5Doler; toevoegen of niet? Empty Re: Doler; toevoegen of niet? wo 13 apr 2011, 13:47

δόριεν

δόριεν
Spamking/-queen

ja

https://weerwolfenco.actieforum.com

6Doler; toevoegen of niet? Empty Re: Doler; toevoegen of niet? wo 13 apr 2011, 15:07

Tachondar

Tachondar
Spamking/-queen

Hoe gaat dat dan in zijn werk als je doler bent?

7Doler; toevoegen of niet? Empty Re: Doler; toevoegen of niet? wo 13 apr 2011, 15:10

δόριεν

δόριεν
Spamking/-queen

hoe bedoel je dat? precies zoals er staat uitgelegd...

https://weerwolfenco.actieforum.com

8Doler; toevoegen of niet? Empty Re: Doler; toevoegen of niet? wo 13 apr 2011, 15:14

Tachondar

Tachondar
Spamking/-queen

maar moet je dan de spelleider vragen, ik wil zien of vb. Dorien vannacht haar huis verlaat?
Dan moet die dus jouw rol vrijgeven aan de doler, als blijkt dat je vb wel als weerwolf of heks een actie uitvoerde?

9Doler; toevoegen of niet? Empty Re: Doler; toevoegen of niet? wo 13 apr 2011, 15:22

δόριεν

δόριεν
Spamking/-queen

nee die geeft jouw rol niet vrij, de spelleider geeft dan enkel aan dat ik inderdaad vannacht een actie heb uitgevoerd. Dus jij weet niet of die goed of slecht was, of wat die actie inhield.

https://weerwolfenco.actieforum.com

10Doler; toevoegen of niet? Empty Re: Doler; toevoegen of niet? wo 13 apr 2011, 17:10

Tachondar

Tachondar
Spamking/-queen

Heb je ook niet echt zoveel aan dan :/
Dat is dan de enige volledige rol die je krijgt fzo?

11Doler; toevoegen of niet? Empty Re: Doler; toevoegen of niet? wo 13 apr 2011, 18:52

daniel


Aankomend spammer

Dat verschilt, je kan het als volledige rol gebruiken, maar ook als bijrol, van bv de cupido.
Het is geen hele sterke rol, maar je kan er bijvoorbeeld wel een sleutelmaker mee bewijzen.
Of als een wolf hint jager te zijn, en hij gaat van huis, dan weet je dat die hint niet klopt.

Het is vind ik vooral een leuke bijrol voor andere rollen die maar 1 keer gebruikt kunnen worden (dus cupido, priester, jager, weerhamster enz).


Edit:
Ook voor de psychopaat kan de doler een handige bijrol zijn, gezien je graag mensen met nachtactiviteiten dood hebt.

12Doler; toevoegen of niet? Empty Re: Doler; toevoegen of niet? do 14 apr 2011, 23:12

Debby

Debby
Senior spammer

Das toch hetzelfde principe als de ooggetuige?

13Doler; toevoegen of niet? Empty Re: Doler; toevoegen of niet? vr 15 apr 2011, 07:56

Backslide

Backslide
Junior spammer

Nee

de ooggetuige
-Kan maar 1 keer actief zijn
-Hoeft geen naam op te geven, alleen een bepaalde nacht.
-hij zit alleen weerwolven (of de heks als die een moord pleegt)

als ik het goed heb.

14Doler; toevoegen of niet? Empty Re: Doler; toevoegen of niet? vr 15 apr 2011, 09:41

Telemachus (killer)

Telemachus (killer)
Senior spammer

dacht het ook
dus doler is eigelijk een rol wat je iets slimmer moet spelen aangezien het meer gegok is maar je kan het wel verschillende keren gebruiken

15Doler; toevoegen of niet? Empty Re: Doler; toevoegen of niet? vr 15 apr 2011, 14:42

Gast


Gast

ik zal hem zodra ik weer op Dorien zit toevoegen aan de speluitleg.

16Doler; toevoegen of niet? Empty Re: Doler; toevoegen of niet? za 16 apr 2011, 09:11

Telemachus (killer)

Telemachus (killer)
Senior spammer

dan moete we jou het er het eerst uitstemmen e :p

17Doler; toevoegen of niet? Empty Re: Doler; toevoegen of niet? za 16 apr 2011, 11:53

Gast


Gast

dacht het niet he Rolling Eyes
ik zweer plechtig dat als jij me om die reden gaat proberen te vermoorden, ik pas weer op Dorien ga wanneer de ronde is afgelopen Razz

18Doler; toevoegen of niet? Empty Re: Doler; toevoegen of niet? ma 09 mei 2011, 19:04

δόριεν

δόριεν
Spamking/-queen

Doler is toegevoegd aan de speluitleg.

https://weerwolfenco.actieforum.com

19Doler; toevoegen of niet? Empty Re: Doler; toevoegen of niet? ma 09 mei 2011, 19:33

Hank1705

Hank1705
Spamking/-queen

keep going Very Happy

Gesponsorde inhoud



Terug naar boven  Bericht [Pagina 1 van 1]

Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum