Weerwolf&Co.
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Toegewijde weerwolvers van travian en omstreken


Je bent niet ingelogd. Log in of registreer je

Slotenmaker; toevoegen of niet?

+3
Natjuh89
morkreb
δόριεν
7 plaatsers

Slotenmaker; toelaten?

Slotenmaker; toevoegen of niet? I_vote_lcap83%Slotenmaker; toevoegen of niet? I_vote_rcap 83% [ 10 ]
Slotenmaker; toevoegen of niet? I_vote_lcap17%Slotenmaker; toevoegen of niet? I_vote_rcap 17% [ 2 ]
Totaal aantal stemmen : 12


Ga naar beneden  Bericht [Pagina 1 van 1]

1Slotenmaker; toevoegen of niet? Empty Slotenmaker; toevoegen of niet? wo 13 apr 2011, 01:37

δόριεν

δόριεν
Spamking/-queen

1. slotenmaker: Sluit die persoon die nacht op, hij kan dan geen acties uitvoeren (behalve zien, want het is een helderziende), maar ook niet worden aangevallen, of vergiftigd e.d. Een beetje afhankelijk van de spelleider wordt na de nacht verteld wie opgesloten was. Je kan niet jezelf opsluiten, nog 2 nachten achter elkaar dezelfde.
Stel, zoals in het laatste potje zijn er 3 wolven, Dorien wil mij niet vermoorden, de andere 2 wel, als miejster was opgesloten die nacht, hadden de wolven niemand aangevallen, omdat het gelijkspel is.

https://weerwolfenco.actieforum.com

2Slotenmaker; toevoegen of niet? Empty Re: Slotenmaker; toevoegen of niet? wo 13 apr 2011, 13:31

morkreb

morkreb
Junior spammer

Dorien schreef:behalve zien
maar ook niet worden aangevallen, of vergiftigd
leg eens uit Surprised
Als standaard elke nacht wordt verteld wie opgesloten was dan kan deze rol ook wel interessant zijn.

3Slotenmaker; toevoegen of niet? Empty Re: Slotenmaker; toevoegen of niet? wo 13 apr 2011, 13:50

δόριεν

δόριεν
Spamking/-queen

Stel ik ben de laatste overgebleven wolf,
de ziener wil mij zien
de heks probeert mij te vergiftigen

en de slotenmaker sluit mij op,

dan wordt er dus niemand opgegeten, mislukt het visioen van de ziener, en word ik niet vergiftigd door de heks.

Heb ik het zo goed daniel?
kan idd wel leuk zijn denk ik, hoewel ik niet denk dat je per se elke dag dat bekend moet maken, dan wordt er misschien iets teveel informatie prijsgegeven?

https://weerwolfenco.actieforum.com

4Slotenmaker; toevoegen of niet? Empty Re: Slotenmaker; toevoegen of niet? wo 13 apr 2011, 14:50

Natjuh89

Natjuh89
Professioneel spammer

Hmmmz das wel veel voor een spelleider.. Razz hahahah IK tweifel nog of deze leuk is.. Aan de ene kant wel en andere kant niet Razz

5Slotenmaker; toevoegen of niet? Empty Re: Slotenmaker; toevoegen of niet? wo 13 apr 2011, 15:10

Tachondar

Tachondar
Spamking/-queen

Ik denk dat het te gecompliceerd wordt :/

6Slotenmaker; toevoegen of niet? Empty Re: Slotenmaker; toevoegen of niet? wo 13 apr 2011, 18:46

daniel


Aankomend spammer

Dorien schreef:Stel ik ben de laatste overgebleven wolf,
de ziener wil mij zien
de heks probeert mij te vergiftigen

en de slotenmaker sluit mij op,

dan wordt er dus niemand opgegeten, mislukt het visioen van de ziener, en word ik niet vergiftigd door de heks.

Heb ik het zo goed daniel?
kan idd wel leuk zijn denk ik, hoewel ik niet denk dat je per se elke dag dat bekend moet maken, dan wordt er misschien iets teveel informatie prijsgegeven?
Bijna goed, de ziener wordt niet gehinderd door de slotenmaker, omdat het een helderziende is (volgens de officiële speluitleg ziet de ziener in zijn droom de rol van iemand). Een variant van de slotenmaker is de bezweerder, die doet exact hetzelfde als de slotenmaker, muv. dat de ziener ook belemmerd wordt.

7Slotenmaker; toevoegen of niet? Empty Re: Slotenmaker; toevoegen of niet? wo 13 apr 2011, 19:34

δόριεν

δόριεν
Spamking/-queen

oké dus de ziener wordt er nooit door belemmerd? niet als hijzelf wordt opgesloten en niet wanneer zijn 'slachtoffer' wordt opgesloten?

https://weerwolfenco.actieforum.com

8Slotenmaker; toevoegen of niet? Empty Re: Slotenmaker; toevoegen of niet? wo 13 apr 2011, 23:47

Telemachus (killer)

Telemachus (killer)
Senior spammer

moeilijk ze xD
lijkt een beetje op de beschermengel dus?
en moest die persoon een wolf zijn, kan die nog stemmen?

9Slotenmaker; toevoegen of niet? Empty Re: Slotenmaker; toevoegen of niet? do 14 apr 2011, 00:31

daniel


Aankomend spammer

Opgesloten zijn telt alleen voor de nacht. Je kan behalve zien geen enkele nacht activiteit uitvoeren, en ook op jou kan er geen nachtactiviteit worden gedaan. Overdag kun je gewoon stemmen.
Je stem voor wie aangevallen wordt telt dus ook niet.
Mits goed gebruikt kan het een enorm sterke rol zijn, maar het kan ook een hoop dingen verpesten. (denk aan heks opsluiten zodat ze niet kan genezen) Juist dat vind ik leuk aan deze rol, het vereist spelinzicht om hem goed te gebruiken.

10Slotenmaker; toevoegen of niet? Empty Re: Slotenmaker; toevoegen of niet? do 14 apr 2011, 13:12

Telemachus (killer)

Telemachus (killer)
Senior spammer

ja lijkt mij een rol waarmee je veel kan doen xD maar zeker geen bijrol van maken dan
en lijkt mij wel ingewikkeld om het goed te gebruiken bij een verwarrend rondje xD

11Slotenmaker; toevoegen of niet? Empty Re: Slotenmaker; toevoegen of niet? ma 09 mei 2011, 18:54

δόριεν

δόριεν
Spamking/-queen

Slotenmaker toegevoegd aan speluitleg.

https://weerwolfenco.actieforum.com

12Slotenmaker; toevoegen of niet? Empty Re: Slotenmaker; toevoegen of niet? ma 09 mei 2011, 19:32

Hank1705

Hank1705
Spamking/-queen

goed bezig do Smile

Gesponsorde inhoud



Terug naar boven  Bericht [Pagina 1 van 1]

Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum