Weerwolf&Co.
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Toegewijde weerwolvers van travian en omstreken


Je bent niet ingelogd. Log in of registreer je

Ronde 88 De belegerden

+7
Hank1705
Telemachus (killer)
Miejster
Tachondar
basserbas
graafoto
faleria
11 plaatsers

Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6  Volgende

Ga naar beneden  Bericht [Pagina 3 van 6]

51Ronde 88 De belegerden - Pagina 3 Empty Re: Ronde 88 De belegerden vr 13 sep 2013, 21:55

graafoto

graafoto
Veelbelovend spammer

Ik moest van Monkey de naam Hank meegeven, hij heeft net als Djali even problemen met z'n internet

52Ronde 88 De belegerden - Pagina 3 Empty Re: Ronde 88 De belegerden vr 13 sep 2013, 22:07

Gast


Gast

ook hank :S Oké blijkbaar weten jullie iets wat ik niet weet dan (of er zijn heeeel veel slechtjes en niet o heel veel goedjes Razz )

53Ronde 88 De belegerden - Pagina 3 Empty Re: Ronde 88 De belegerden vr 13 sep 2013, 22:18

Hank1705

Hank1705
Spamking/-queen

Zeg niet dat ik het niet gezegd heb.
En woogle, wou je op jezelf gaan stemmen? Ronde 88 De belegerden - Pagina 3 86336
Van alle personen die hier blind aan het meestemmen zijn gedraag jij je nog wel het verdachtst in mijn ogen.

54Ronde 88 De belegerden - Pagina 3 Empty Re: Ronde 88 De belegerden vr 13 sep 2013, 22:19

faleria

faleria
Aanstormend spammer

Iedereen keek elkaar aan. Wie of wat had de dood van Graaf Oto op zijn of haar geweten? En waarom?

Al gauw begonnen de Denen zich te roeren. Niemand had nog tijd om te denken aan de dood van de arme Baron. Iedereen moest vechten voor zijn of haar dood.
Baron Hank van Draftotingalop stond op de muur toen een enorme steen insloeg. Hank was op slag dood. Zijn bloedende lichaam lag op de binnenplaats.

Na uren van een intensieve strijd trokken de Denen zich wederom terug; ook mede door de invallende duisternis.
De overgebleven baronnen namen het dode lichaam van Hank mee en begroeven hem op de binnenplaats. Daarnaast legden ze Graaf Oto in een kuil. Lord Nottingham nam het woord en sprak een grafrede met als einde dat ze de dood van beiden zouden verhalen op de koning zelf. Iedereen gromde ter instemming. De sfeer was grimmig.
Chirurgijn Djali ging stiekem tussen de spullen van Baron Hank kijken. Je wist maar nooit.
Zij zag alleen flesjes. Geen bloederige messen. Ze zuchtte diep en liep terug naar de anderen.
Daar vertelde ze aan iedereen wat ze gezien had en haar conclusie was dat Hank een Heks was.

Het is nu nacht tot Zaterdag 14 september 22.00 uur.

Btw. Basserbas heeft een gele kanarie.



Laatst aangepast door faleria op vr 13 sep 2013, 22:26; in totaal 3 keer bewerkt

55Ronde 88 De belegerden - Pagina 3 Empty Re: Ronde 88 De belegerden vr 13 sep 2013, 22:20

Hank1705

Hank1705
Spamking/-queen

Told 'ya.bounce 

56Ronde 88 De belegerden - Pagina 3 Empty Re: Ronde 88 De belegerden vr 13 sep 2013, 22:26

wooglepuff

wooglepuff
Aankomend spammer

Sorry hank voor je dood , maar ik heb nu wel een idee wie er slecht is ...

57Ronde 88 De belegerden - Pagina 3 Empty Re: Ronde 88 De belegerden za 14 sep 2013, 00:20

Gast


Gast

Pff, ik hoop dat een eventuele burger die nu blindelings heeft meegestemd zich heel diep zit te schamen. Hanks hint naar zijn rol was vrij duidelijk. Tachondar, wooglepuff, monkeylord en killerboth, zou ik mogen weten met welke briljante redenering jullie tot jullie stem zijn gekomen?

58Ronde 88 De belegerden - Pagina 3 Empty Re: Ronde 88 De belegerden za 14 sep 2013, 01:20

Tachondar

Tachondar
Spamking/-queen

ik heb gewoon random gestemd, maar Dorien, jou kennende zul je dat wel niet gewoon geloven, al is het nog de waarheid xD

zonde dat hij net de heks was, maar als je goed naleest kun je in mijn reacties best ook uithalen welke rol ik heb. Ik heb best vrij duidelijke hints gegeven en Do'tje is ervaren in dit spel. Zij zal het wel weten, denk ik, als ze mijn eerdere reacties overleest ^^

59Ronde 88 De belegerden - Pagina 3 Empty Re: Ronde 88 De belegerden za 14 sep 2013, 08:58

Hank1705

Hank1705
Spamking/-queen

Graaf, kap nu even met die zaklantaarn in mijn gezicht te schijnen Ronde 88 De belegerden - Pagina 3 86336
Ik heb geen lantaarn nodg om te weten dat ik dood ben.

60Ronde 88 De belegerden - Pagina 3 Empty Re: Ronde 88 De belegerden za 14 sep 2013, 09:11

Doctor

Doctor
Professioneel spammer

Het enige dat ik zie tach is dat je meteen killer volgde

61Ronde 88 De belegerden - Pagina 3 Empty Re: Ronde 88 De belegerden za 14 sep 2013, 13:25

Telemachus (killer)

Telemachus (killer)
Senior spammer

Damm dus *** srry hanky
Was gewoon willekeurig :-S wanneer had ja gehint naar je rol? (heb ik daarover gekeken? Of was het nadat ik weg was?)
En in heb is snel de stemmen overlopen en zie veel tach staan... Heb expres niet op hem gestemd want hij hint naar groentenboer te zijn denk ik XD beetje vingerdik eerop gelegd XD maar kan hem niet 'zien' dusja was op bevestiging aan't wachten :-S

Nu effe op gsm mo morgeavond miss trg thuis kan dus stemmen dan denk ik

62Ronde 88 De belegerden - Pagina 3 Empty Re: Ronde 88 De belegerden za 14 sep 2013, 13:31

Telemachus (killer)

Telemachus (killer)
Senior spammer

Ps zoals altijd vind ik de stilste zonder reden het verdachts mo die eeft nu toch al nen kanari. Dusja .... Wa doen we?

63Ronde 88 De belegerden - Pagina 3 Empty Re: Ronde 88 De belegerden za 14 sep 2013, 20:48

wooglepuff

wooglepuff
Aankomend spammer

Tja djali mijn reden is dat ik enorm veel schoolwerk heb ( die ik echt niet verwachte ) en ik dus niet zoveel tijd heb om alles te gaan lezen . Mijn rol kan je ook uitzoeken als ik nu zeg dat 1 bericht hier in dit topic vrij ironisch is / was xp ik heb ermee zitten lachen . XD

64Ronde 88 De belegerden - Pagina 3 Empty Re: Ronde 88 De belegerden za 14 sep 2013, 22:04

faleria

faleria
Aanstormend spammer

In de avond werden alle wonden weer verzorgd door chirurgijn Djali en iedereen was zo moe, boos en verdrietig dat ze besloten om vroeg te gaan slapen.

Die nacht bleef het rustig.
De volgende ochtend werd iedereen weer redelijk fit wakker.

De dagdeadline is Zondag 15 september 22.00 uur.
Er vielen geen doden deze nacht.

65Ronde 88 De belegerden - Pagina 3 Empty Re: Ronde 88 De belegerden za 14 sep 2013, 23:17

Telemachus (killer)

Telemachus (killer)
Senior spammer

:-D wolfjes / Denen in slaap gevalle?? Das goe :-P

66Ronde 88 De belegerden - Pagina 3 Empty Re: Ronde 88 De belegerden zo 15 sep 2013, 09:55

faleria

faleria
Aanstormend spammer

Barones Faleria werd enigszins uitgerust en pijnvrij wakker.
Ze keek om zich heen. Er waren nog niet veel baronnen en baronessen wakker zo te zien.
Verdrietig dacht ze terug aan de moord van Graaf Oto. Ze was benieuwd wie de anderen verdachten.

67Ronde 88 De belegerden - Pagina 3 Empty Re: Ronde 88 De belegerden zo 15 sep 2013, 11:34

graafoto

graafoto
Veelbelovend spammer

Een gruwelijke moord was het Mad 

68Ronde 88 De belegerden - Pagina 3 Empty Re: Ronde 88 De belegerden zo 15 sep 2013, 12:05

Gast


Gast

Ik ga voor basserbas onder het mom van: kanarie-allergie.
Ik denk dat ik Tachs hint heb begrepen en zal die voor nu maar heel heel even vertrouwen, maar ik hou je in de gaten!

69Ronde 88 De belegerden - Pagina 3 Empty Re: Ronde 88 De belegerden zo 15 sep 2013, 12:18

Tachondar

Tachondar
Spamking/-queen

thaha, is goed hoor Do'tje ^^ Ik wist wel dat je ze zou zien Razz

ik vind dat DrWho nogal stil is ook



Laatst aangepast door Tachondar op zo 15 sep 2013, 20:53; in totaal 1 keer bewerkt

70Ronde 88 De belegerden - Pagina 3 Empty Re: Ronde 88 De belegerden zo 15 sep 2013, 17:36

Hank1705

Hank1705
Spamking/-queen

Wat er in mijn hoofd rondspookt: Nou dat mogen jullie gerust weten.
Geen kastelen zonder klopgeesten Twisted Evil U bent gewaarschuwd!

71Ronde 88 De belegerden - Pagina 3 Empty Re: Ronde 88 De belegerden zo 15 sep 2013, 20:13

Doctor

Doctor
Professioneel spammer

Ik stem op Tachondar. Want hij stemt volgens mij niet op me omdat ik stil ben, maar omdat ik hem verdacht vond in vorige stemronde. Ik vind hem nog steeds verdacht.

72Ronde 88 De belegerden - Pagina 3 Empty Re: Ronde 88 De belegerden zo 15 sep 2013, 20:18

MonkeyLord

MonkeyLord
Aankomend spammer

hmmm ik denk dat dr who iets op het spoor is...... ik heb nog steeds geen idee wie ik moet volgen.. maar de tijd dringt tach dan maar

73Ronde 88 De belegerden - Pagina 3 Empty Re: Ronde 88 De belegerden zo 15 sep 2013, 20:54

Tachondar

Tachondar
Spamking/-queen

Ik verander mijn stem naar basserbas en volg daarmee Dorien

74Ronde 88 De belegerden - Pagina 3 Empty Re: Ronde 88 De belegerden zo 15 sep 2013, 21:02

Miejster

Miejster
Senior spammer

Meestemmen op de heks en er een belangrijke goede uitspelen is duidelijk : Hank

75Ronde 88 De belegerden - Pagina 3 Empty Re: Ronde 88 De belegerden zo 15 sep 2013, 21:34

Gast


Gast

Uhh.. miejster? Hank is heks én dood, voor zover ik weet heeft ie niet op zichzelf mee gestemd Very Happy

Gesponsorde inhoud



Terug naar boven  Bericht [Pagina 3 van 6]

Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6  Volgende

Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum