Toegewijde weerwolvers van travian en omstreken

Je bent niet ingelogd. Log in of registreer je

Ronde 88 De belegerden

Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6  Volgende

Ga naar beneden  Bericht [Pagina 5 van 6]

101 Re: Ronde 88 De belegerden op di 17 sep 2013, 00:05

Miejster

Senior spammer
Geen idee... Killerboth

102 Re: Ronde 88 De belegerden op di 17 sep 2013, 11:27

faleria

Aanstormend spammer
Ik hoop nog wel dat er flink gedicussieerd gaat worden.

103 Re: Ronde 88 De belegerden op di 17 sep 2013, 12:10

Tachondar

Spamking/-queen
Daar zorgt Do wel voor, volgens mij zou ze het perfect doen in de politiek

ik heb echt geen idee, en aangezien niemand anders hier al toont enige weet te bezitten over een ander, blijft het maar bij willekeurig stemmen...
Daarom DrWho, de volgende in mijn lijstje na Kauna en Hank om gewoon op te stemmen als ik het niet weet Razz 

104 Re: Ronde 88 De belegerden op di 17 sep 2013, 13:27

Gast

Gast
Shit dat is een tegenvaller... Ik ga woogles berichten eens nakijken om te zien of ze ergens nog iemand had beschuldigd voor haar dood.

Killer, ik vind je ongelooflijk stil. Moet je overdag bijslapen vanwege nachtelijke avonturen? In rouw vanwege basserbas? Ik hoor graag van je waarom ik niet op je zou moeten stemmen

105 Re: Ronde 88 De belegerden op di 17 sep 2013, 13:51

Gast

Gast
Wie zijn er nu over nog eigenlijk... miejster, tachondar, drwho, monkeylord, killerboth en ik? Heb ik iedereen/geen doden zo?

106 Re: Ronde 88 De belegerden op di 17 sep 2013, 14:03

Gast

Gast
Miejster schreef:Had Dorien niet iedereen gedefriend, konden we nog een reunie spelen...Laughing Laughing Laughing 
Ik had enkel mensen eruit gegooid met wie ik hier ook contact kan hebben als ik wil Wink Had geen oud-weerwolvers op fb.

107 Re: Ronde 88 De belegerden op di 17 sep 2013, 18:38

Telemachus (killer)

Senior spammer
pale  ons zieneresje eruit?
en ze heeft ons geen hint nagelaten voor het wolfje?? of heeft iemand iets gezien? wil je het dan eens duidelijk hier zetten? anders stem ik gewoon weer in het wilde weg Neutral 

(zou er nog 1'tje inzitten zkr? als ik zo zie wie er nog overblijft?)
miejster, tachondar, drwho, monkeylord, killerboth en Dorientje

wegens schrappen van wat niet past laat ik .... euhm moeilijk: killerboth valle Razz (duidelijk e Very Happy nog niet zo ijdel dat ik op mijn eigen stem voor een lynchpartij'tje) tach zal ik ook nog maar effe vertrouwen zkr? die moet nu burger zijn dan? en dorien?? hopelijk ook?

drwho dan maar? (voorlopig)

Djali schreef:Shit dat is een tegenvaller... Ik ga woogles berichten eens nakijken om te zien of ze ergens nog iemand had beschuldigd voor haar dood.

Killer, ik vind je ongelooflijk stil. Moet je overdag bijslapen vanwege nachtelijke avonturen? In rouw vanwege basserbas? Ik hoor graag van je waarom ik niet op je zou moeten stemmen
en jup, ongelofelijk stil dat wel
maar kan moeilijk anders wanneer je bijna continu aan het rondrijden bent e :s spijtig genoeg kan ik niet op het internet komen als ik achter de teugels van mijn stalen ros zit xD
en in rouw voor een wolfje? Suspect zeker niet! (.... denk er nu aan, maar eigelijk wel tof Razz ik zeg gewoon dat ik de inactiefsten het minst vertrouw zoals basser deze ronde, en plots ligt hij eruit bij de volgende stemming cheers  .... klein probleempje in deze redenering is dat ik ook redelijk inactief was vandaag & gistrn Rolling Eyes )

108 Re: Ronde 88 De belegerden op di 17 sep 2013, 18:46

Miejster

Senior spammer
Djali schreef:
Miejster schreef:Had Dorien niet iedereen gedefriend, konden we nog een reunie spelen...Laughing Laughing Laughing 
Ik had enkel mensen eruit gegooid met wie ik hier ook contact kan hebben als ik wil ;)Had geen oud-weerwolvers op fb.
was ook maar een plaagstoot hoor, Do! 

109 Re: Ronde 88 De belegerden op di 17 sep 2013, 18:53

Gast

Gast
Oké gelukkig ^^

En oke ik zal maar ook voor drwho gaan dan, killer krikgt voorlopig het voordeel van de twijfel

110 Re: Ronde 88 De belegerden op di 17 sep 2013, 19:05

MonkeyLord

Aankomend spammer
dan maar ook drWho maar als hij geen wolfje is dan heb ik al zo een idee denk ik ^^

111 Re: Ronde 88 De belegerden op di 17 sep 2013, 19:23

Telemachus (killer)

Senior spammer
:O waarom volgt iedereen??? ik was van plan mijn stem te veranderen moest er iemand iets zeggen :O

112 Re: Ronde 88 De belegerden op di 17 sep 2013, 20:27

Doctor

Professioneel spammer
goed stem maar op mij, dan is er niemand meer die er voor zorgt dat de wolven niemand kunnen doden. Ik stem op Tachondar. Iemand speelt echt wel alle burgers weg, niet waar Tach?

113 Re: Ronde 88 De belegerden op di 17 sep 2013, 20:30

Telemachus (killer)

Senior spammer
grrr en nu wou ik dus echt dat de ziener nog leefde en ons iets meer kon vertellen ....

114 Re: Ronde 88 De belegerden op di 17 sep 2013, 20:35

Doctor

Professioneel spammer
ach het burgerblok is nooit druk geweest en in deze ronde blijft iedereen gewoon volgen. Ik zelf vind tachondar en djali heel verdacht en ik stemde op 1 van hen

115 Re: Ronde 88 De belegerden op di 17 sep 2013, 21:57

faleria

Aanstormend spammer
Die middag werd er weer hard gevochten. Langzaam wonnen de Denen terrein. Het kleine clubje werd in het nauw gedreven. Dr. Who werd geraakt door een pijl en ging kermend tegen de grond. De rest vloog een toren in en verschanste zich daar.
De koning verscheen ten tonele en zette liet Dr. Who vastbinden. Ondertussen schreeuwde hij naar de rest dat ze zich over moesten geven, of Dr. Who zou zijn handen verliezen.
Het kleine clubje keek elkaar aan maar weigerden toe te geven. Engeland stond op het spel.
'Niet toegeven, jongens,' schreeuwde Dr. Who.
De Koning liet hem op een blok leggen en een Deen bond de handen van de Dr. op een stuk hout.
De andere Baronnen verroerden zich niet. Koning John greep een bijl en telde tot drie. Daarna vloog het wapen in de richting van de linker hand van de arme Dr. Who. Kermend lag hij op het blok. bloed spatte uit zijn pols. Daarna was de andere hand aan de beurt.

Ondertussen in de toren keek de meerderheid naar elkaar. Zij zouden van binnenuit de toren in handen kunnen krijgen. Als een blok draaiden ze zich naar Baron Miejster. 'En wat wil je nou, Miejster,' sprak Baron Huppeldepup. Hij greep zijn zwaard en stak toe. Miejster week naar achteren, maar daar stond chirurgijn Djali.
Buiten was het stil. Dr. Who was doodgebloed.
Razendsnel greep Djali haar scalpel en sneed de keel van miejster door. De baron zakte ter aarde.

Zonder woorden keken ze elkaar grijnzend aan. De Koning had gewonnen.

Het viertal liep rustig naar buiten met de handen omhoog. 'Wij geven ons over. U heeft gewonnen, Sire,' spraken ze in koor.
Verbijsterd keek de Koning het viertal aan; haalde zijn schouders op en liep langs ze heen.
Ondertussen fluisterde hij zijn commandant in de oren dat het viertal opgesloten moest worden totdat hij erachter zou komen wat er gebeurt was.
Zo gezegd zo gedaan.

Rollen:
- Miejster - Burger
- Graafoto - Grafdelver
- Monkeylord - Sjamaan
- Basserbas - Wolf
- Tachondar - Groenteboer, later wolf
- Killerboth - Conversiewolf
- Hank1705 - Heks
- DrWho - Beschermer
- Wooglepuff - Ziener
- Djali - Welp

Ik vond het leuk om een potje te hosten. Helaas ging het al mis toen de Heks eruit lag. Ik denk niet dat ik teveel slechtjes erin heb gestopt. Het zou namelijk een aantal nachten duren voordat het echte slechtjes zouden worden; dus kansen om ze eruit te stemmen of op te eten, dacht ik.
Verder had ik er sterke goedjes in gedaan. Maar helaas het mocht niet baten.

Gefeliciteerd wolven!
Helaas hebben jullie nu wel de geschiedenis veranderd. Dit verhaal is namelijk echt gebeurt. Very Happy
En de baronnen hadden gewonnen! Ze hebben het kasteel Rochester een week lang in bezit kunnen houden; totdat de fransen kwamen en de Koning opjoegen. Deze is niet veel later aan dysenterie overleden.

116 Re: Ronde 88 De belegerden op di 17 sep 2013, 23:13

Hank1705

Spamking/-queen
Ik vind de rollenverdeling niet helemaal in evenwicht, maar je bent natuurlijk wel afhankelijk van het spelverloop. Maar dat is ook uitproberen natuurlijk Wink

Bedankt voor de ronde faleria! Nog eens doen?Very Happy 

117 Re: Ronde 88 De belegerden op di 17 sep 2013, 23:50

Telemachus (killer)

Senior spammer
uhu, rollenverdeling en spelverloop kunnen elkaar echt kloten :s
maar toch YEEEEEEYYY!! we hebben gewonnen, en zitten in de cel :'(
klootzak, al die in de politiek, klootzakskes :s

voor de rest, we konden idd het welpje of de sjamaan opgegeten hebben (niks gehoord van de sjamaan trouwens xD wist niet echt wie het was), maar dachten de vorige nacht wel al dat dorien het welpje ging zijn Wink
hangt ook veel af van geluk e Very Happy moest woogle direct de beschermengel gevonden hebben, zaten ze al met een sterk blok, maar gelukkig voor ons is het niet zover gekomen

voor de rest ben ik benieuwd wrm miejster dood is .... dorien? heb jij daarvoor gezorgd?

118 Re: Ronde 88 De belegerden op wo 18 sep 2013, 00:36

Gast

Gast
haha, ik had voor vannacht wooglepuff als ziener en tach als groenteboer opgegeven. Was direct controle want ik had al zo'n idee dat tach wolfje zou zijn en killer wilde ook pas op het laatste moment op basserbas stemmen dus zat aardig juist met m'n inschattingen. Denk wel dat 5 slechtjes (met conversie meegerekend) op 10 spelers heel erg veel is! Ik was dan nog wel geen wolf, maar speelde wel met de slechtjes mee dus zodra de sjamaan de wolfjes kende, waren er 4 mensen die samen konden stemmen terwijl de goeden nog in het duister tastten.

119 Re: Ronde 88 De belegerden op wo 18 sep 2013, 07:01

faleria

Aanstormend spammer
Was ook wel veel, maar ik had er een groenteboer ingestopt die een wolf kon doden en een heks die zeer machtig is. Maar toen deze eruit gestemd werd, kantelde het geheel al.
Verder dacht ik met de Grafdelver een leuke twist erin gegooid te hebben; alleen werd deze als eerste gegeten. Shocked 

Maar goed, een volgende keer zal ik er een stuk minder slechtjes ingooien en Hank...ik wil best nog wel een keertje hoor. Alleen voor het volgende potje een ander, graag.

@killerboth: Miejster was het enig overgebleven goedje. Om het verhaal af te maken moest hij ook dood. Hij kon met geen mogelijkheid meer winnen.

Op naar de volgende ronde! Very Happy 

120 Re: Ronde 88 De belegerden op wo 18 sep 2013, 08:28

Doctor

Professioneel spammer
Ik wil nog altijd weten hoe het komt dat woogle gestorven is terwijl ik haar beschermde die nacht.

121 Re: Ronde 88 De belegerden op wo 18 sep 2013, 09:36

Hank1705

Spamking/-queen
Welp?
De beschermengel beschermt enkel tegen de wolven, de welp telt niet als wolf.
Enige manier om dan iemand te beschermen is met het levensdrankje van de heks, of andere rollen waardoor de welp niet in actie kan komen bijv.

122 Re: Ronde 88 De belegerden op wo 18 sep 2013, 10:59

Gast

Gast
Omdat ik haar als welp vermoordde denk ik? Engel beschermt alleen tegen volwassen wolven volgens mij

123 Re: Ronde 88 De belegerden op wo 18 sep 2013, 11:03

Gast

Gast
Sorry voor dubbelposts steeds, zit op mobiel en kan vanaf daar niet editten. Ik wil best leiden maar heb tot volgende week donderdag elke avond iets dus deadline 22u gaat mij gewoon vaak niet lukken Sad

124 Re: Ronde 88 De belegerden op wo 18 sep 2013, 11:46

Hank1705

Spamking/-queen
We moeten toch eerst een inschrijving openen, en een tijdelijk aangepaste deadline zou ik geen problemen mee hebben Smile

125 Re: Ronde 88 De belegerden op wo 18 sep 2013, 11:48

Doctor

Professioneel spammer
aaah das goed om te weten, ik dacht dat beschermengel een soort van grote no kill teken plaatsen over zijn beschermeling. Maar kan de ziener de welp wel zien? want dat weet ik niet zeker.

Gesponsorde inhoud

Terug naar boven  Bericht [Pagina 5 van 6]

Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6  Volgende

Permissies van dit forum: