Weerwolf&Co.
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Toegewijde weerwolvers van travian en omstreken


Je bent niet ingelogd. Log in of registreer je

Ronde #82 De (te) gekke ronde

+4
Tachondar
Telemachus (killer)
Miejster
graafoto
8 plaatsers

Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6  Volgende

Ga naar beneden  Bericht [Pagina 4 van 6]

76Ronde #82 De (te) gekke ronde - Pagina 4 Empty Re: Ronde #82 De (te) gekke ronde di 14 mei 2013, 11:51

Tachondar

Tachondar
Spamking/-queen

haha, zo te zien op facebook heb je veel plezier in Australië ^^

77Ronde #82 De (te) gekke ronde - Pagina 4 Empty Re: Ronde #82 De (te) gekke ronde di 14 mei 2013, 14:12

graafoto

graafoto
Veelbelovend spammer

Whoehoe, terug een teken van leven van Natjuh, hoe is het nu met de gezondheid

78Ronde #82 De (te) gekke ronde - Pagina 4 Empty Re: Ronde #82 De (te) gekke ronde di 14 mei 2013, 19:07

Hank1705

Hank1705
Spamking/-queen

Ik stem ook maureen
En hee nat! Was je al kwijt Shocked

79Ronde #82 De (te) gekke ronde - Pagina 4 Empty Re: Ronde #82 De (te) gekke ronde di 14 mei 2013, 19:09

MaureenxBowy

MaureenxBowy
Aankomend spammer

kunnen mensen 2 keer achter elkaar wolf worden?
Kan iedereen wolf worden?

80Ronde #82 De (te) gekke ronde - Pagina 4 Empty Re: Ronde #82 De (te) gekke ronde di 14 mei 2013, 19:09

MaureenxBowy

MaureenxBowy
Aankomend spammer

Wat is het nut van de wolf in dit spel eigenlijk (behalve dat de 'dode' niet kan stemmen)

81Ronde #82 De (te) gekke ronde - Pagina 4 Empty Re: Ronde #82 De (te) gekke ronde di 14 mei 2013, 19:28

Natjuh89

Natjuh89
Professioneel spammer

Hey hey.. Jah he zeker eengoeie tijd hier down under... Ik ga ook wer terug na een 3a4maand... Met me gezonheid... Ja gaat goed.. Alleen nog geen kracht terug... Dus zodra ik terug in nl ben wordt ik in een medische molen geplaatst om te onderzoeken wat er mis is... Dus jah allemaal nog ff afwachten.. Maar wat een ronde ******... Ben het aan het lezen maar snap der nu al geen snars meer van hahaaha ik merk.wel dat ik hier this hoor in het gekenhuis...

Hank ik heb je koekje gejat!!! Nananana. Im ben in nimbin geweest een klein plaatsje een iirtjw van byron bay daar kon je koekjes kopen maar daar kan je maar 1 van eten. Daar ga je een beeyje van hallicunwren.. En neej ik heb ze niet gehad... Kijk maar uit met je koekjes.... En wat zie ik daar egens in de hoek een harig iets... Aaaaaaaa ik moet gauw weer weg... Anders doe ik net als miejster poepen in me broek

82Ronde #82 De (te) gekke ronde - Pagina 4 Empty Re: Ronde #82 De (te) gekke ronde di 14 mei 2013, 22:07

Boet

Boet
Aankomend spammer

Het is hank!!!!

83Ronde #82 De (te) gekke ronde - Pagina 4 Empty Re: Ronde #82 De (te) gekke ronde di 14 mei 2013, 22:48

Hank1705

Hank1705
Spamking/-queen

Boet ge zijt geniaal! Shocked
Dat zou een hoop verklaren idd, hoezo ben ik daar niet opgekomen Embarassed

84Ronde #82 De (te) gekke ronde - Pagina 4 Empty Re: Ronde #82 De (te) gekke ronde di 14 mei 2013, 23:11

graafoto

graafoto
Veelbelovend spammer

Maureen is de pechvogel van de dag, maar is ze een wolfje???
Neen, het wolfje is iemand anders en aangezien het nu nacht is veranderd de wolf terug in een burger en 1 burger in een wolf.
Wie zou het zijn?
Boet, Hank, Tachondar, Miejster, Maureen of de eeuwig stille Killerboth?
Wat ik wel weet is dat er deze nacht weer geslapen zal worden want Graafoto heeft stiekem slaappillen gemengd tussen het eten van jullie :p
En ja Hank, ook tussen de koekjes :p
Slaap lekker tot 15/05 22u00

85Ronde #82 De (te) gekke ronde - Pagina 4 Empty Re: Ronde #82 De (te) gekke ronde wo 15 mei 2013, 08:04

Hank1705

Hank1705
Spamking/-queen

Dan zou ik btw wel wolf moeten zijn zonder dat ik het wist scratch

86Ronde #82 De (te) gekke ronde - Pagina 4 Empty Re: Ronde #82 De (te) gekke ronde wo 15 mei 2013, 10:47

Telemachus (killer)

Telemachus (killer)
Senior spammer

jah lap, krijg ik hier al de naam van de eeuwige stille ... kzal maar direct onder de graszoden kruipen zkr? xD
of is afkomen met toeters en bellen? Ronde #82 De (te) gekke ronde - Pagina 4 933317
oh... en ik ben ook niet het wolfje, wil diegene die dit wel is zo lief zijn en het bekennen? Razz

87Ronde #82 De (te) gekke ronde - Pagina 4 Empty Re: Ronde #82 De (te) gekke ronde wo 15 mei 2013, 23:07

graafoto

graafoto
Veelbelovend spammer

Sorry, ik ben een beetje ziek dus mijn inspiratie is even zoek.
Maureen mag niet stemmen of tips geven.
Het is dag tot 22u00, stemmen maar.

88Ronde #82 De (te) gekke ronde - Pagina 4 Empty Re: Ronde #82 De (te) gekke ronde do 16 mei 2013, 18:34

Miejster

Miejster
Senior spammer

Miejster

89Ronde #82 De (te) gekke ronde - Pagina 4 Empty Re: Ronde #82 De (te) gekke ronde do 16 mei 2013, 20:08

Tachondar

Tachondar
Spamking/-queen

dit is toch de gekke ronde? Ik stem op Kauna die niet meedoet dan maar

90Ronde #82 De (te) gekke ronde - Pagina 4 Empty Re: Ronde #82 De (te) gekke ronde do 16 mei 2013, 20:10

Boet

Boet
Aankomend spammer

miesjater

91Ronde #82 De (te) gekke ronde - Pagina 4 Empty Re: Ronde #82 De (te) gekke ronde do 16 mei 2013, 20:43

Hank1705

Hank1705
Spamking/-queen

Ik stem maureen

92Ronde #82 De (te) gekke ronde - Pagina 4 Empty Re: Ronde #82 De (te) gekke ronde do 16 mei 2013, 22:06

graafoto

graafoto
Veelbelovend spammer

Deze dag kon het afgelopen zijn, we zaten in een unieke situatie maar jammer het spel gaat door.
Wel heb ik het genoegen om de eerste patiënt vrij te laten die genezen is aan zijn waanideeën.
Killerboth is net vrijgelaten uit ons instituut wegens het niet uitbrengen van een stem (2 maal)(kanarie)
Er zijn dus nog 5 patiënten over en het is nu terug nacht tot 17/05 22u00

Killerboth zijn rol was burger

93Ronde #82 De (te) gekke ronde - Pagina 4 Empty Re: Ronde #82 De (te) gekke ronde vr 17 mei 2013, 22:42

graafoto

graafoto
Veelbelovend spammer

Komaan, nu begint het toch echt te lang te duren.
Als er tijdens deze dag niks gebeurd zal ik het anders proberen aanpakken.

Het is dag tot 22u00 en HANK mag niet stemmen.

94Ronde #82 De (te) gekke ronde - Pagina 4 Empty Re: Ronde #82 De (te) gekke ronde vr 17 mei 2013, 22:58

Miejster

Miejster
Senior spammer

Ik begrijp er eigenlijk nog niks van. Ik ben al dood geweest, ik ben al wolf geweest, ik ben al burger geweest. Ik heb al een theorie op de verschillende fora achtergelaten en ik was er kortbij.
Het heeft iets te maken dat de wolf iemand vermoord, die mag niet stemmen. De tweede naam die opgegeven wordt zorgt ervoor dat die de volgende wolf wordt en de stemmen van de burgers overdag zorgen ervoor dat er iemand sterft en de tips kan lezen om dit op te lossen in het dodenforum.
Tot daar ben ik, maar wat we eigenlijk moeten doen heb ik nog steeds geen benul van. Iemand anders? Moeten we gewoon STOP roepen?

95Ronde #82 De (te) gekke ronde - Pagina 4 Empty Re: Ronde #82 De (te) gekke ronde za 18 mei 2013, 00:03

Hank1705

Hank1705
Spamking/-queen

Amai, tof verjaardagscadeautje. Wel beetje aan de late kant though.

96Ronde #82 De (te) gekke ronde - Pagina 4 Empty Re: Ronde #82 De (te) gekke ronde za 18 mei 2013, 00:40

Tachondar

Tachondar
Spamking/-queen

happy b-day hank

je snapt er al meer van dan ik Miejster, ik had al zelfs na 1 dag opgegeven dit uit te zoeken, ben een keer dood geweest maar
toen heb ik wel nog gestemd geloof ik. En pas toen graafoto alle stemmen had gekregen zagen we hoe de wolf zijn rol doorgeeft. De tips in dodenblok kunnen btw ook verzonnen zijn geloof ik.

97Ronde #82 De (te) gekke ronde - Pagina 4 Empty Re: Ronde #82 De (te) gekke ronde za 18 mei 2013, 01:20

graafoto

graafoto
Veelbelovend spammer

Alle tips in de dodenforum zijn waar.
Het wolfje van eergisteren had echter wel een systeem bedacht waarbij de burgers wel kunnen winnen.

98Ronde #82 De (te) gekke ronde - Pagina 4 Empty Re: Ronde #82 De (te) gekke ronde za 18 mei 2013, 08:47

MaureenxBowy

MaureenxBowy
Aankomend spammer

Laat me raden.
Dat systeem krijgen we niet te zien.

99Ronde #82 De (te) gekke ronde - Pagina 4 Empty Re: Ronde #82 De (te) gekke ronde za 18 mei 2013, 08:50

MaureenxBowy

MaureenxBowy
Aankomend spammer

Wat ik heb:
Elks dag stemmen de burgers er iemand uit die naar het dodenboard.mag.
Elke nacht kiest de wolf 2 mensen. 1 Die wolf wordt en 1 die niet mag stemmen.
De wolven winnen toch wel omdat er telkens een andere wolf is. El
dus moet je geluk hebben.
1 iemand heeft een systeem bedacht waardoor de burgers kunnen winnen. Wat voor systeem?

100Ronde #82 De (te) gekke ronde - Pagina 4 Empty Re: Ronde #82 De (te) gekke ronde za 18 mei 2013, 13:04

graafoto

graafoto
Veelbelovend spammer

Effe iets verduidelijken.
De wolf zegt 2 namen, iemand die de volgende nacht wolf word en 1 iemand die in het burgerblok terecht komt.

Gesponsorde inhoud



Terug naar boven  Bericht [Pagina 4 van 6]

Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6  Volgende

Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum