Weerwolf&Co.
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Toegewijde weerwolvers van travian en omstreken


Je bent niet ingelogd. Log in of registreer je

Ronde #79 - De gevangenis voor Bijzondere Delinquenten

+10
Telemachus (killer)
Kauna
Boet
Debby
Тхенекаъ
Miejster
Hank1705
Moustache
graafoto
δόριεν
14 plaatsers

Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6  Volgende

Ga naar beneden  Bericht [Pagina 4 van 6]

Kauna

Kauna
Junior spammer

Dat is een mooie zet, nu kunnen die ww in elk geval niets meer zien. En die andrelon is toch troep, beter om het zo te gebruiken.
Leuk verhaal trouwens, Maureen.

@Tachondar, welkom terug, ik kan niet wachten tot je weer meedoet. Twisted Evil

Hank1705

Hank1705
Spamking/-queen

Ik zei toch dat ze slecht was Wink

graafoto

graafoto
Veelbelovend spammer

Ik heb de slipjes genomen maar Adrelon gebruik ik niet, waarom dan nemen?
Ik vermoed dat Moustache het genomen heeft voor zijn Moustache.
Ah, een sjamaantje minder en nog geen enkele burgerdode, we zijn op de goede weg.

Miejster

Miejster
Senior spammer

Meestal is het een grote gok om iemand zomaar te volgen, maar deze keer was het de correcte gok! Een goed begin voor ons!

Kauna

Kauna
Junior spammer

Zijn we Theneka onderweg kwijt geraakt want ik zie maar weinig stemmen van hem?

Moustache

Moustache
Junior spammer

hey, goeie zet van ons. Applaus, de handjes op elkaar voor de burgers..... Tenminste, dat zou ik doen als ik toevallig niet iets moest vasthouden. Grappig toch, hoe dat schuimt op deze manier. Die Andre Lon is toch nog ergens goed voor.....

δόριεν

δόριεν
Spamking/-queen

Met het overlijden van Debby was de vrouwenpopulatie in de gevangenis ernstig afgenomen en die nacht was kauna dan ook in haar eentje in haar cel. Eindelijk de kans waar ze op had gewacht! De afgelopen maanden had ze iedere nacht met het theelepeltje dat ze uit de eetzaal mee had weten te smokkelen onder haar bed gegraven en gegraven en gegraven. Een hele klus, want al het vrijgekomen zand moest weer weg gesmokkeld worden. Dat spoelde ze door de wc, door de gootsteen over schoof ze onder haar bed. Soms vulde ze haar zakken en wist dat tijdens het eten weg te moffelen door het op een ongemerkt moment in de soep te gooien. De keuken had nog nooit zoveel klachten gekregen als de afgelopen weken.
Maar vanavond was haar kans! Geruisloos gleed ze uit haar bed, trok een extra paar warme sokken aan en tijgerde naar de uitgegraven gang. Als haar berekeningen klopten, bevond het uiteinde zich nu precies buiten de hekken van het terrein, achter het zwembad van de cipiers (waarom hadden de bewaarders eigenlijk een zwembad??), waar de begroeiing dicht was en ze ongemerkt weg kon glippen met de hulp van haar handlangers die haar op stonden te wachten. Kauna tijgerde zo de gang door, mijmerend over vrijheid en het huis op Bonaire dat haar wachtte. Aan het eind van de gang gekomen, begon ze met haar handen naar boven te graven, verder en verder. Na een half uurtje rook ze een vage chloorlucht: het zwembad! Haar berekeningen klopte en ze was vlakbij de oppervlakte! Met hernieuwde energie begon ze te graven en het zweet stroomde langs haar voorhoofd. Pas toen ze het plasje op de grond om zich heen zag, had ze door dat het niet alleen maar zweet was dat gestaag naar beneden stroomde. Geschrokken keek ze op, recht in de waterval van zwembadwater die naar beneden kwam toen de gang instortte en haar bedolf.
Blijkbaar was er toch iets misgegaan tijdens de berekeningen.

Einde van de nacht
Kauna sterft, ze was beschermengel
Het is dag, jullie mogen stemmen tot zaterdagavond 22:00u

https://weerwolfenco.actieforum.com

Kauna

Kauna
Junior spammer

Er gaat nooit wat mis met mijn berekeningen, hoe kan dat nou?

Miejster

Miejster
Senior spammer

Nog geen enkel idee, dus eens gokken op de laatste van de rij : Theneka

Logisch dat ook ik mijn stem verander in Roel



Laatst aangepast door Miejster op za 23 maa 2013, 14:51; in totaal 1 keer bewerkt (Reden : Aanpassing van mijn stem)

Hank1705

Hank1705
Spamking/-queen

Ik stem boet vandaag.



Laatst aangepast door Hank1705 op za 23 maa 2013, 13:24; in totaal 1 keer bewerkt

Roel


Junior spammer

Ik blijf bij Hank

Hank1705

Hank1705
Spamking/-queen

Ok, ik verander mijn stem in Roel.
Ik kan niet anders dan concluderen dat roel slecht is.

graafoto

graafoto
Veelbelovend spammer

Lol, hank speelt de sjamaan er uit omdat ze gezien was en je stemt op Hank?
Roel heel opzichtig hoor.

Boet

Boet
Aankomend spammer

Oke roel denk ik dsn maar

δόριεν

δόριεν
Spamking/-queen

ik ga eens even kanaries tellen zo en volgens mij hebben we een dode theneka en nog een hoop kanaries meer.

https://weerwolfenco.actieforum.com

δόριεν

δόριεν
Spamking/-queen

Theneka was eindelijk uit zijn isoleercel gelaten en had een vreselijk slecht humeur. Als pathologisch stalker was er voor hem niets ergers te bedenken dan in zijn eentje in een ruimte zitten met niemand om zich heen om te schaduwen, te bespioneren, bij in de telefoon te hijgen of briefjes in de jaszakken te stoppen. Nu was hij dan wel weer vrij maar die twee dagen alleen hadden hem geen goed gedaan. De hele dag sjokte hij rond met een gevaarlijke uitdrukking op zijn gezicht en de spreekwoordelijke druppel deed zich voor tijdens het recreatie-uurtje. Roel, miejster, Hank en El tigre waren gezamenlijk twister aan het spelen toen Roel zijn evenwicht verloor en theneka meenam in zijn val. Roel was óók al niet in een goed humeur: de hele dag al had hij het gevoel dat de rest van de gevangenen hem meed en achter zijn rug om over hem liep te fluisteren. Dus toen theneka zijn glas appelsap over Roels hoofd gooide uit verontwaardiging over het verloren spelletje, greep Roel de kans dankbaar aan, griste het glas uit theneka's hand en sloeg het kapot op diens hoofd. Al snel rolden de twee vechtend over de grond terwijl de rest van de groep er juichend omheen stond. Al rollend verdwenen ze met z'n tweeën onder de zware tafeltennistafel die in de hoek van de recreatieruimte stond en in het vuur van het gevecht begaven de poten het. De betonnen plaat kwam met oorverdovend lawaai naar beneden en maakte op gruwelijke wijze korte metten met de ruzie: de tafelrand brak twee nekken in één klap.

Einde van de dag
De burgers lynchen Roel
zijn rol was groenteboer
Medium theneka was inactief
Het is nu nacht tot zondagavond 22:00
u



Laatst aangepast door Dorien op za 23 maa 2013, 22:20; in totaal 1 keer bewerkt

https://weerwolfenco.actieforum.com

δόριεν

δόριεν
Spamking/-queen

Killerboth - Gele kanarie
Moustache - Gele kanarie
Graafoto
Hank
Boet
Miejster
Kauna
Debby
roel
El Tigre - Gele kanarie
Theneka

https://weerwolfenco.actieforum.com

Roel


Junior spammer

Woops, niet echt erover nagedacht. Ik zal al de hele tijd op Hank dus dacht blijf op hem stemmen zolang er iets duidelijk is Sad

Moustache

Moustache
Junior spammer

sorry, ik had ook roel willen stemmen, trouwens. Gezien zijn stem op hank.

Zwembad? appelsap? doe je het er soms om? je weet toch da'k een zwakke blaas heb?

δόριεν

δόριεν
Spamking/-queen

Wat niemand had opgemerkt na Kauna's dramatische ontsnappingspoging, was dat door de instorting een aantal elektriciteitsdraden kapot waren getrokken. Dit in combinatie met een van appelsap en zwembadwater doordrongen muur en Moustache die op blote voeten het een en ander kwam lozen.... afijn, jullie kunnen je voorstellen wat voor (niet zo fraai maar wel lichtgevend) plaatje het opleverde.

Einde van de nacht
Moustache sterft, hij was huidenwisselaar
Deze dag eindigt maandagavond 22:00u

https://weerwolfenco.actieforum.com

graafoto

graafoto
Veelbelovend spammer

Nu moest ik opzoeken wat de huidenwisselaar inhoud, een goede rol dus maar zoals in de rol beschreven staat rust hij 1 nacht en de volgende nacht is hij actief.
Wilden de wolven dus hem vermoorden of had hij gewisselt?
Worden we hier wijzer van?

Hank1705

Hank1705
Spamking/-queen

Dat ie in ieder geval niet slecht was.
Rest ons de vraag wie dat dan wel is.. Genoeg opties helaas

Miejster

Miejster
Senior spammer

Nog steeds geen idee... El Tigre
Ik volg als trouwe burger ook diegene van wie ik zeker weet dat die ook goed is!

Boet



Laatst aangepast door Miejster op ma 25 maa 2013, 20:27; in totaal 1 keer bewerkt (Reden : Goede reden om van stem te veranderen)

graafoto

graafoto
Veelbelovend spammer

Nee, miejster ... El Tigre zeker niet.
Ik zit nog te wachten op een antwoord van Maureen of Do maar El Tigre zit bij de goedjes.
(Conversatie achterwege gelaten natuurlijk)

Hank1705

Hank1705
Spamking/-queen

boet it is, dan hebben we eindelijk een wolfje te pakken Smile

Gesponsorde inhoud



Terug naar boven  Bericht [Pagina 4 van 6]

Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6  Volgende

Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum