Weerwolf&Co.
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Toegewijde weerwolvers van travian en omstreken


Je bent niet ingelogd. Log in of registreer je

Ronde #79 - De gevangenis voor Bijzondere Delinquenten

+10
Telemachus (killer)
Kauna
Boet
Debby
Тхенекаъ
Miejster
Hank1705
Moustache
graafoto
δόριεν
14 plaatsers

Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6

Ga naar beneden  Bericht [Pagina 6 van 6]

Hank1705

Hank1705
Spamking/-queen

Pfft, hé, die rol van Killer vrijgeven hoort nog bij gisteren hoor, ik wil geen halfuur wachten (als het al niet langer is Ronde #79 - De gevangenis voor Bijzondere Delinquenten - Pagina 6 86336) Razz

graafoto

graafoto
Veelbelovend spammer

Het is langer Sad

δόριεν

δόριεν
Spamking/-queen

komt eraan!

https://weerwolfenco.actieforum.com

Hank1705

Hank1705
Spamking/-queen

Game over vermoed ik, de vraag is alleen wie er wint.

δόριεν

δόριεν
Spamking/-queen

Het was midden in de nacht en Killerboth had een nachtmerrie. 'Mamaaaaaaa!' gilde hij. 'Spinnen! In mijn bed!' Hij trapte en sloeg wild om zich heen en het hele bed schudde heen en weer. In het onderste bed lag Hank en ook hij schudde heen en weer.
'Wakker worden!' riep hij geërgerd naar boven. Het was een uur of 3 en hij wilde niets liever dan slapen, maar het constante geschreeuw van Killer hielp daar niet zo aan mee.
'Mamaaaaaaaaaaaa!' huilde Killer weer. 'Ze hebben mijn lievelingsokken afgepakt en nu moet ik ze gaan zoeken... maar die spinnen...nee! Ik wil geen spaghetti, lust ik niet! Mag de muziek uit mama? Figaro, figaro, fi..ga...rooo!'

Toen killer in operagezang uitbarstte, trok Hank het niet meer. Hij stond op, klom op het bovenste bed en drukte het hoofdkussen op Killers gezicht. Die spartelde een beetje tegen maar het dempte het geschreeuw dus drukte Hank nog wat harder. Na een minuutje stopte het spartelen en na nog een paar minuten lag killerboth helemaal stil. Tevreden wilde Hank van het bed afkomen, maar hij gleed uit en viel naar beneden. Zijn hoofd knalde op de betonnen vloer en Hank bleef stil liggen.

Einde van de nacht.
Hank sterft, zijn rol was ziener
Jullie mogen stemmen tot 22:00u


Killerboth sterft door een gele kanarie, zijn rol was cupido

https://weerwolfenco.actieforum.com

δόριεν

δόριεν
Spamking/-queen

dus... wie hebben we nog over?

Miejster
El Tigre
Graafoto

mis ik nog iemand?

https://weerwolfenco.actieforum.com

δόριεν

δόριεν
Spamking/-queen

Nee, volgens mij niet. Dit betekent dat...

De geliefden overwinnen!
Graafoto was schaapswolf
El Tigre was weerhamster
Gefeliciteerd geliefden!

Miejster was grafrover die de rol van beschermengel Kauna had overgenomen.

https://weerwolfenco.actieforum.com

graafoto

graafoto
Veelbelovend spammer

Miejster is de enige overgebleven kandidaat die nog niet gezien of dood is.

Edit...

Whoehoe, niet meer nodig... Gewonnen

δόριεν

δόριεν
Spamking/-queen

ik moet zeggen dat ik onder de indruk was van het gebrek aan communicatie tussen de twee geliefden, ik spreek Kevin net op skype en zei iets over dat jij een wolf bent graaf... enorme verbazing. Huh? Graafoto een wolf? Maar hoe moet dat dan? Want ik ben burger dus hoe moeten we dan winnen?
Razz

https://weerwolfenco.actieforum.com

graafoto

graafoto
Veelbelovend spammer

Dat stond volgens mij in de eerste bericht dat ik van u gekregen had...

Dorien schreef:kleine complicatie, je bent zojuist gekoppeld aan el tigre Wink
schaapswolf&weerhamster... hele sterke combinatie, volgens mij mij gaan jullie dit kunnen winnen!

Dacht dat je ongeveer hetzelfde naar hem gestuurd had?

Maar ik was dan ook een overtuigende groenteboer tot Roel op de proppen kwam.

δόριεν

δόριεν
Spamking/-queen

nee dat heb ik niet aan hem gestuurd, normaal praten de geliefden met elkaar Razz

https://weerwolfenco.actieforum.com

El tigre


Poging tot spammer

lol ik kreeg een ander berichtje... Very Happy

Miejster

Miejster
Senior spammer

Goed gespeeld, koppeltje. Ik had het net te laat door dat er iets niet klopte.

Hank1705

Hank1705
Spamking/-queen

Ik ging er vanuit dat het visioen apart stond van de lunch, dus wie er ook gegeten werd, dat tigre toch gezien werd. Maar daar zit ik blijkbaar fout do?

Verder gun ik het koppel overigens de winst wel hoor, maar ik had de uitkomst in ieder geval anders verwacht nu :p

In theorie zou miejster toch als enige over moeten blijven scratch

Enne overtuigend graaf? Ik had je al door voor je wist dat ik ziener was xd. Zal zo ff mezelf quoten graaf Xd
Alleen had ik dus verwacht dat ik tigre wel zou zien en ik dus tigre en graaf de he(me)l in zou sturen of ik nou geluncht werd of niet. Do had andere plannen blijkbaar Sad

Desondanks gefeliciteerd graaf, ik was zelf onmachtig om echt iets te kunnen doen, zoals je alwel gemerkt had Embarassed

Hank1705

Hank1705
Spamking/-queen

Enkele berichten uit mijn logboek ( he do Wink ) van deze ronde.
Hank1705 schreef:Waarom nou roel, waarom Crying or Very sad

Roel brengt stem 2 uit op mij, stemdag een.

Hank1705 schreef:Gelukkig met goede afloop.. Voorlopig. Ben bang vannacht de sigaar te zijn. Zit te twijfelen tussen 2 mensen.. Graaf en moust, en dan graaf als slechtje en mous als goedje.
graafoto zien vannacht aub.
HA! Zie je nu wel dat mijn gevoel goed was Razz

Hank1705 schreef:He wat? Die zag ik niet aankomen xd
Hopen dat t geen schaapswolf is, zet m er maar bij Wink
Nadat graaf groenteboer bleek te zijn. Graaf speelt open spel met tigre; de weerhamster. Behoorlijk verdachte combinatie om binnen te halen als ziener ( zo niet de verdachtste). Controleer jij als ziener maar ff of iemand weerhamster is met het risico twee op t oog sterke burgerrollen kwijt te raken.. Toch maar niet he Razz
En groenteboer is natuurlijk een van de betere rollen voor de schaapswolf, immers voor de burgers sterk en controle is onmogelijk tot hij doodgaat. Perfecte schuilrol Smile
(nou ja, tenzij er een echte groenteboer inzit natuurlijk Razz )

Okee, en als afsluiter deze fantastische quote van tigre :
El tigre schreef:hello, was ff vergeten dat ik in dit forum zit... :$

Tijdstip? Vandaag om 10:44 Very Happy

Ps kun je t topic niet openbaar maken do? :p
Vind t best leuk topic geworden ent geeft anderen t idee hoe t eraan toeging deze ronde :p

Ps 2
Waarom ging ik pas in deze nacht dood? Ik had verwacht na die eerste dag zo snel mogelijk uitgeschakeld te worden Razz

graafoto

graafoto
Veelbelovend spammer

De beet van de wolf komt voor de andere nacht acties, als je dood bent kan je niet meer zien.
Dus Dorien heeft wel juist gehandeld.
De reden waarom je niet vroeger opgegeten bent is omdat ik je krachten nog nodig had om de rollen van de anderen te weten te komen.

Kauna

Kauna
Junior spammer

Gefeliciteerd geliefden.

Moustache

Moustache
Junior spammer

Hank1705 schreef:

Ps 2
Waarom ging ik pas in deze nacht dood? Ik had verwacht na die eerste dag zo snel mogelijk uitgeschakeld te worden Razz
en vergeet niet dat ik me ook (vrijwillig) opgeofferd heb door een keer jouw huid te wisselen. Omdat ik wel dacht dat de wolven het op jou gemunt zouden hebben, omdat jij beduidend meer wist dan gezond voor je was..... Maar verder had ik geen zicht op het spel....

graafoto

graafoto
Veelbelovend spammer

En zeggen dat ik net die nacht op het punt stond om toch nog van gedacht te veranderen en toch voor Moustache te gaan.
Ik had het al ingetypt maar net voor ik op verzenden typte heb ik mij bedacht.

Hank1705

Hank1705
Spamking/-queen

Dus toch wel mous, ik wist dat mogelijk was dat jij me gered had, maar ja, heb ik al een paar keer geschreeuwd in mijn ziener-koppel topic..:
er is teveel mogelijk in dit spel Razz

Gesponsorde inhoud



Terug naar boven  Bericht [Pagina 6 van 6]

Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6

Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum