Weerwolf&Co.
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Toegewijde weerwolvers van travian en omstreken


Je bent niet ingelogd. Log in of registreer je

Ronde #79 - De gevangenis voor Bijzondere Delinquenten

+10
Telemachus (killer)
Kauna
Boet
Debby
Тхенекаъ
Miejster
Hank1705
Moustache
graafoto
δόριεν
14 plaatsers

Ga naar pagina : 1, 2, 3, 4, 5, 6  Volgende

Ga naar beneden  Bericht [Pagina 1 van 6]

δόριεν

δόριεν
Spamking/-queen

Wij bevinden ons in de gevangenis voor bijzondere criminelen, een inrichting waar zich alleen delinquenten bevinden die een zo bijzondere of opvallende misdaad hebben begaan dat zij niet in de gewone gevangenis zijn beland. U bent niet de eerste die hier zit, vele misdadigers gingen u al voor. Denk aan Freddie de bloedbankovervaller, Ducky Duke die herhaaldelijk probeerde zijn eigen schaduw om het leven te brengen en chique Sjakie die de paashaas beroofde en met de buit een chocoladefondue-restaurant opstartte.

Jullie mogen je even voorstellen en wie durft, mag opbiechten voor welke misdaad hij/zij hier is beland.

Het is moordloze nacht tot maandagavond 22:00

Spelers:


1Killerboth
2Moustache
3Graafoto
4Hank
5Boet
6Miejster
7Kauna
8Debby
9roel
10El Tigre
11Theneka
Het spel wordt geleid door mij en Maureen. Veel plezier!

Alle rollen kunnen meedoen.

https://weerwolfenco.actieforum.com

graafoto

graafoto
Veelbelovend spammer

Hoi, mijn naam is Graaf Oto.
In de pers sta ik bekend als de slipjes overvaller.
Ik pleegde overvallen op wasserettes met een damesslipje over mijn hoofd getrokken en dat ging lange tijd goed, maar toen mijn vrouw ineens overschakelde op strings werd ik al vlug herkend.

Nu zoek ik dus een goede damesslip om zo gemaskerd te ontsnappen zodat ze niet weten dat ik het ben natuurlijk.
Mijn levensmoto: wie niet weg is, is gezien!

Leuk dat Maureen mee leid Smile



Laatst aangepast door graafoto op ma 18 maa 2013, 13:14; in totaal 1 keer bewerkt

Moustache

Moustache
Junior spammer

Bijzondere delinquenten? Allemaal hebben ze zeker psychische ondersteuning en begeleiding nodig. Nou, deze jongen niet. Deze jongen is helemaal voor de volle honderd procent normaal. Ik ben zelfs zo normaal en onopvallend dat als ik voor een grijze betonnen muur sta, niemand me ziet staan. Vandaar ook mijn gewoonte om overal wild te plassen, toch geen mens die het ziet.
Behalve natuurlijk die ene keer net dat de limousine van de koningin voorbijrijdt. Ik dacht dat dat mens wel wat gewend was, maar opeens begint ze te gillen, en toen wist ik meteen.... da's foute boel!!

graafoto

graafoto
Veelbelovend spammer

Tja, een piemel met een moustache...
Wie zou er niet beginnen gillen?

Hank1705

Hank1705
Spamking/-queen

Mijn naam is Hank, en onder mekaar kan ik wel zeggen dat ik eigenlijk Joe heet, maar dat mogen zij niet weten natuurlijk, want anders brom ik 20 keer zo lang.
Ik heb geen idee waarom ik in een speciale gevangenis moet zitten, ik weet alleen dat het komt door die verduvelde Lucky Luck, aaargh ik wordt alweer boos als ik eraan denk!

GNNNN! @#*&%K*#&@ (<-- vrij vertaald: potvolkoffie)
Hij noemde me kleintje, en als ik een ding NIET ben, dan is het wel klein Evil or Very Mad

Miejster

Miejster
Senior spammer

Hellow, mijn naam is Miejster en ik zit hier in de gevangenis omdat ik Do graag plaag. Ik had voorgesteld om een rondje weerwolven te spelen met de toepasselijke titel : Radioactieve pantoffeldiertjes on speed. Sinds dan heeft Do me hier gebracht. Hopelijk begint ze nu niet te zingen...

Тхенекаъ

Тхенекаъ
Senior spammer

Voorstellingen zijn voor janetten. Laten we het er op houden dat Do mij onweerstaanbaar vind en dus opsluit zodat ik geen ander wild ga jagen.

Debby

Debby
Senior spammer

Ik ben opgepakt wegens streaken.
Sindsdat ik Andrelon glans shampoo gebruik, weet ik niet meer wat ik doe.

Miejster

Miejster
Senior spammer

Debby schreef:Ik ben opgepakt wegens streaken.
Sindsdat ik Andrelon glans shampoo gebruik, weet ik niet meer wat ik doe.
Ik geloof er niks van! Heb je daar bewijzen van? Zo ja, posten die handel! cheers

graafoto

graafoto
Veelbelovend spammer

Er zitten hier -16 jarigen op het forum, dus de bewijzen mogen rechtstreeks naar mijn pm gestuurd worden. Razz

δόριεν

δόριεν
Spamking/-queen

hahahahah go debby

https://weerwolfenco.actieforum.com

δόριεν

δόριεν
Spamking/-queen

Op een klein incidentje waarbij Moustache en de muur van de eetzaal betrokken waren na, verliep de nacht rustig en ordelijk in de kliniek. Alle gedetineerden hadden netjes op tijd in bed gelegen (Hank had nog geprobeerd een pikhouweel onder zijn pyjama mee te smokkelen om een tunnel naar buiten te graven, maar deze had het dienstdoend personeel al snel in de gaten en in beslag genomen). Vredig lagen de gevangenen in hun bedden en keken door de tralies naar buiten naar de prachtige sterrenhemel en de bijna volle maan. Miejster vertelde celgenoot killerboth nog een verhaal van hoe hij lang geleden een cel had gedeeld met iemand die hier had gezeten omdat hij overal weerwolven zag en hierom allemaal mensen had gelyncht. Toen werd het ook daar stil en die nacht sliep iedereen rustig.

Einde van de moordloze nacht
Jullie mogen nu stemmen
Deze dag eindigt dinsdagavond 22:00u

https://weerwolfenco.actieforum.com

graafoto

graafoto
Veelbelovend spammer

Hmmm, Debby, als je toch zo graag in je blootje rondloopt, mag ik je slipje om als masker te gebruiken?
Ik ga normaal altijd als eerst op Moustache dus waarom een traditie breken?
Moustache

Miejster

Miejster
Senior spammer

Ik begin gewoon bovenaan de deelnemerslijst, zonder enige reden. Killerboth

Debby

Debby
Senior spammer

Sorry Graaf, ik draag ook strings.
Maar zal eens zoeken of ik ergens nog een oude oma onderbroek heb.

Mijn stem gaat naar Theneka
Waarom, omdat het eindelijk weer eens kan na lange tijd van afwezigheid Very Happy

Hank1705

Hank1705
Spamking/-queen

Ik heb het niet zo op onbekende delinquenten.
Roel is vergeten Zichzelf voor te stellen.



Laatst aangepast door Hank1705 op di 19 maa 2013, 19:50; in totaal 1 keer bewerkt

Boet

Boet
Aankomend spammer

Nou dan stem ik maar hank

Kauna

Kauna
Junior spammer

Ik stem op Miejster, wie houdt er nu van pantoffeldiertjes??

BTW, ik zit hier echt onschuldig, ik snap er niets van!!

Maar bij het vetmaken zie ik dat er al iemand op Miejster gestemd heeft dus stem ik gewoon op een ander, hihi. El Tigre heeft nog geen stem dus die dan maar.



Laatst aangepast door Kauna op di 19 maa 2013, 17:41; in totaal 1 keer bewerkt

Telemachus (killer)

Telemachus (killer)
Senior spammer

En ik dan? ik weet niet eens waarom ik hier zit scratch ... laat staan hoe ik hier geraakt ben confused
het laatste dat ik mij herinnerde was dat ik wat pilletjes genomen had en in slaap gevallen was. De volgende ochtend zit ik in een cel met een halvegare die mij probeert nachtmerries te bezorgen met gruwelijke horrorverhalen over weerwolven affraid
en nu houden ze een stemming met als enigste uitleg 'we gaan zorgen voor een beetje vermaak', wat bedoelen ze daar nu weer me? Help? zal maar braaf zijn en doen wat er gevraagd word. dus: Miejster omdat ik genoeg heb van zijn verhaaltjes en omdat hij op mij stemde...
maar bij deze: ik wil in hoger beroep gaan, ik wil hier WEG!!


Spoiler:

graafoto

graafoto
Veelbelovend spammer

Kauna schreef:Ik stem op Miejster, wie houdt er nu van pantoffeldiertjes??

BTW, ik zit hier echt onschuldig, ik snap er niets van!!
Stem niet vergeten dik zetten Kauna !!!

Roel


Junior spammer

Ik weet niet waarom ik hier zit... Ik weet het allemaal niet meer?? Wat doe ik hier!? HAAL ME ERUIT, IK HOOR HIER NIET!!

Het enigste wat ik weet is dat ik lichtelijk geval ben met geheugenverlies...

Mijn stem gaat naar... Ah shit vergeten op wie ik wilde stemmen...

Miejster

Miejster
Senior spammer

Ow, meteen 2 stemmen... Daar moet wel een slechte bijzijn!

graafoto

graafoto
Veelbelovend spammer

Mijn gedacht, ofwel 2 goeden die weten waarom ze op u stemmen of 2 slechten ...
Maar slechten die al direct zo opvallen???

Moustache

Moustache
Junior spammer

aangezien er nog niemand op graafoto gestemd heeft, doe ik het maar. Komt goed uit, want hij heeft ook op mij gestemd. Heeft hij nu echt zijn tas daar onbeheerd in de gang laten staan? Niemand die mij ziet.... Waarom zo'n lelijk toilet gebruiken als de gelegenheid zich zo gemakkelijk aandient.....

graafoto

graafoto
Veelbelovend spammer

O neen, mijn toilettas...

Gesponsorde inhoud



Terug naar boven  Bericht [Pagina 1 van 6]

Ga naar pagina : 1, 2, 3, 4, 5, 6  Volgende

Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum