Weerwolf&Co.
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Toegewijde weerwolvers van travian en omstreken


Je bent niet ingelogd. Log in of registreer je

De slag om de heuvel.

+13
Sedative Svardskampe
Telemachus (killer)
Mattio
Тхенекаъ
daniel
Hank1705
Black Knight
Roel
Miejster
karina
bluzz
Moustache
δόριεν
17 plaatsers

Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3 ... 21 ... 40  Volgende

Ga naar beneden  Bericht [Pagina 2 van 40]

26De slag om de heuvel. - Pagina 2 Empty Re: De slag om de heuvel. zo 30 mei 2010, 21:30

δόριεν

δόριεν
Spamking/-queen

2015...in dat jaar loop ik al aardig richting bejaard aan... nee hoor, zo lang ga ik niet wachten.
Bovendien, in de Nieuwe Kerk in Amsterdam ben ik al eens geweest terwijl er tientallen camera's op me gericht stonden, dus die ervaring heb ik al binnen.
Terug naar de heuvel dus!

Gert moet een interview afgeven ("Was dit een jongensdroom?") en gaat naar de kapper om te zorgen dat zijn haar dan in ieder geval goed zit.

My hill!

https://weerwolfenco.actieforum.com

27De slag om de heuvel. - Pagina 2 Empty Re: De slag om de heuvel. zo 30 mei 2010, 21:47

Miejster

Miejster
Senior spammer

Yah, daar heb je me. Ik moet inderdaad eens dringend bij de kapper geraken!

Dorien geraakt al snel weer in de ban van de pers en staat te popelen om ook eens een interview te geven. Gert is al onderweg naar de kapper ondertussen. De journalist is eerst gefascineert door wat Dorien allemaal te vertellen heeft. Maar hij is slim en doorziet haar bizarre gedrag. Hij wordt zowaar gestalkt door dit blonde pubertje (ow ja daar gaan we weer Laughing ) Bang als hij is belt hij de Regionale Crime Unit against Stalking Youngsters. De Crime Unit komt tussenbeide en neemt Dorien mee. Dorien vliegt de gevangenis is aangezien ze al voor de 7de keer voor dezelfde feiten wordt opgepakt.

Ik wrijf even door mijn zeer korte haar en vind het vreemd dat er ondertussen niemand op mijn heuvel is komen staan.
Onder een prachtige lentezon ga ik opnieuw zitten op mijn bankje en luister naar een prachtig optreden van het Nationale meisjeskoor op de TV.

Ik blijf gewoon king of the hill

28De slag om de heuvel. - Pagina 2 Empty Re: De slag om de heuvel. zo 30 mei 2010, 21:51

δόριεν

δόριεν
Spamking/-queen

vrouwelijke charmes dan maar weer inzetten... *zucht* het begint te vervelen. In ieder geval ben ik kort nadat ik lief naar de dienstdoende bewaker heb geglimlacht alweer op vrije voeten en steven recht op míjn heuvel af.

Gert wordt zo in beslag genomen door het concert dat hij haar totaal niet ziet aankomen totdat de tv opeens op hem af komt vliegen en hem op zijn hoofd raakt.
Girlpower! juicht Dorien blij.
Gert blijft bewusteloos liggen.

Queen of the hill!

https://weerwolfenco.actieforum.com

29De slag om de heuvel. - Pagina 2 Empty Re: De slag om de heuvel. zo 30 mei 2010, 21:59

Miejster

Miejster
Senior spammer

Als ik daar blijf liggen ben ik toch nog steeds king of the hill? Dan zijn we samen het koninklijke paar van the hill!

30De slag om de heuvel. - Pagina 2 Empty Re: De slag om de heuvel. zo 30 mei 2010, 22:05

δόριεν

δόριεν
Spamking/-queen

Nou, vooruit dan,

King and queen of the hill

(overigens wel een bewusteloze koning... daar heb je nog wat aan)

https://weerwolfenco.actieforum.com

31De slag om de heuvel. - Pagina 2 Empty Re: De slag om de heuvel. zo 30 mei 2010, 23:02

Miejster

Miejster
Senior spammer

Heb je een aspirine? Ik kom stilaan bij...

32De slag om de heuvel. - Pagina 2 Empty Re: De slag om de heuvel. zo 30 mei 2010, 23:03

δόριεν

δόριεν
Spamking/-queen

Die heb ik wel ja, alsjeblieft.
En nog sorry van die televisie tegen je hoofd he, het was niets persoonlijk.

https://weerwolfenco.actieforum.com

33De slag om de heuvel. - Pagina 2 Empty Re: De slag om de heuvel. zo 30 mei 2010, 23:05

Miejster

Miejster
Senior spammer

Jah, ik zei nog, zet die TV dichter zodat ik het beter kan zien... maar dat was TE dicht.

34De slag om de heuvel. - Pagina 2 Empty Re: De slag om de heuvel. zo 30 mei 2010, 23:07

δόριεν

δόριεν
Spamking/-queen

Sorry Gert, ik wilde je nog wel van dienst zijn maar ik ben nu eenmaal niet zo goed in afstanden inschatten...
Nog erg last van je hoofd?

https://weerwolfenco.actieforum.com

35De slag om de heuvel. - Pagina 2 Empty Re: De slag om de heuvel. zo 30 mei 2010, 23:21

Miejster

Miejster
Senior spammer

Valt wel mee koninginnetje. 't Is hier best wel rustig op onze heuvel he...

36De slag om de heuvel. - Pagina 2 Empty Re: De slag om de heuvel. zo 30 mei 2010, 23:30

Roel


Junior spammer

How, wie komt daar? Het is ... ROEL! Met een flinke kreet roept hij: 'Jullie duivelse mensen vertrek van mijn heuvel en laat je gezicht nooit meer zien' Twisted Evil

"MY HILL"

37De slag om de heuvel. - Pagina 2 Empty Re: De slag om de heuvel. ma 31 mei 2010, 10:07

δόριεν

δόριεν
Spamking/-queen

Pak jij zijn linkerarm Gert? dan pak ik zijn rechter en zwieren we hem samen de heuvel af.

Our hill!

https://weerwolfenco.actieforum.com

38De slag om de heuvel. - Pagina 2 Empty Re: De slag om de heuvel. ma 31 mei 2010, 21:57

Miejster

Miejster
Senior spammer

okido, goed idee. Tot ziens Roeltje! Evil or Very Mad

39De slag om de heuvel. - Pagina 2 Empty Re: De slag om de heuvel. ma 31 mei 2010, 21:57

δόριεν

δόριεν
Spamking/-queen

Die zien we nooit meer... terug!

https://weerwolfenco.actieforum.com

40De slag om de heuvel. - Pagina 2 Empty Re: De slag om de heuvel. vr 04 jun 2010, 21:54

karina

karina
Veelbelovend spammer

Zogezegd zo gedaan Roel ligt onder aan de berg waar karina hem vindt " Arme Roeltje " zegt ze "hebben ze je pijn gedaan?
Kom gaan we naar het dorp en laten die twee daar in hun vet gaarkoken"
Na een paar dagen samen op de hill te hebben doorgebracht ontstond er enige wrevel. Over en weer begonnen te steggelen wie het oudste recht op de hill had.
Eerst was het nog luchtig, maar allengs werden er steeds fellere woorden gesproken en zelfs met niet zo'n leuke verwensingen gestrooid. Op een gegeven moment - na de zoveelste ruzie- riep Dorien bekijk jij het maar met je hill en stormde woedend de berg af.
Gert, denkt eerst cheers cheers Mooi de hill weer voor mijzelf alleen, maar na een uurtje begint de spijt, hij wil het goed maken. Ach denkt hij , niemand heeft meer interesse getoond voor de hill, ik ga naar Dorien en praat het uit en hopelijk keren we dan samen weer terug.
Terwijl hij de berg afloopt in gedachten de woorden zoekend om het goed te maken, ziet hij niet dat Karina hem na staat te kijken. Zij was van de andere kant de berg opgelopen. Eenmaal beneden aangekomen kijk Gert nog eens om en ZIET!!!! een zwaaiende Karina.


Zo denkt ze een goeie die mij hier nog vanaf krijgt, ik heb tassen vol etenswaar, drinken en een sheltertentje.

Heerlijk lekker rustig hier, en 't zonnetje schijnt sunny

MY HILL

41De slag om de heuvel. - Pagina 2 Empty Re: De slag om de heuvel. vr 04 jun 2010, 22:46

δόριεν

δόριεν
Spamking/-queen

Nee hè, denkt Dorien, zodra haar boosheid een beetje gezakt is. Stom van me, dat is gewoon dat stomme pubergedrag van mij dat automatisch botst met leraren. Na een paar minuten draait ze zich abrupt om en wil teruggaan naar de heuvel om Gert haar excuses aan te bieden.
*boiink!* Au!
Oh, dat was Gert dus, die haar achterna was gelopen. Een beetje versuft zitten ze op de grond en wrijven over hun voorhoofden die tegen elkaar zijn geknald.
'Euuhh...' zegt Dorien - haar pubergenen protesteren tegen het Verboden Woord - 'euuhh... s-sorry van daarnet.'
'Ja nee geeft niet, ik ook sorry,' antwoordt Gert snel.
'Weer vriendjes?' vraagt Dorien blij.
'Ja,' zegt Gert, ook blij. Dan betrekt zijn gezicht. 'Maar die rottige Karina heeft wel mooi ónze heuvel ingepikt.'
'Dan jagen we haar eraf,' zegt Dorien. 'En ik weet precies hoe.'

Een halfuur later komt het tweetal aanzetten bij de voet van de heuvel met een hogedrukspuit aan een verschrikkelijk lange slang.
'Ik zet de kraan aan,' roept Dorien. 'Spoel jij haar eraf?'
Ja hoor, knikt Gert.
Dorien rent een paar honderd meter terug naar waar de kraan is en zet hem aan. Al minder dan een minuut later hoort ze in de verte hard gegil en een moment later triomfantelijk gejuich van Gert.
Ze draait de kraan uit, en loopt terug naar de heuvel waar Karina in een modderig hoopje aan de voet ligt, met etenswaren en al.

Our hill!

https://weerwolfenco.actieforum.com

42De slag om de heuvel. - Pagina 2 Empty Re: De slag om de heuvel. vr 04 jun 2010, 23:42

karina

karina
Veelbelovend spammer

GGRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRR, maar ik kom nog wel een keer terug hoor, wacht maar af grrrrrrrr denkt een drijfnatte karina. Mijn revenge zal zoet zijn.

Terwijl Karina onder de douche staat en op wraak zint, weet ze het ineens Idea hahhsahahha lacht ze
Ze wacht toch het donker is en sluipt dan de berg op met: een zak vol zoetigheid en jajajjajjaja een bak vol vuurmieren. Dat zal ze leren mij van de berg af te spuiten. Ze strooit het mierzoete spul uit vlakbij de slapende Gert en Dorien en gaat dan op veilige afstand door haar nachtkijker staan te kijken. Voorafgaande aan een ijselijke kreet ziet karina gert en Dorien wild om zich heen meppen. De vuurmieren doen hun naam eer aan en bijten links en rechts om zich heen.
Beide rennnen de berg af weg weg weg van die vreselijke bijtende mieren. Ze rennen kilometers van de berg af tot ze niet meer kunnen en bekaf neerploffen.

Karina die het allemaal van een veilige afstand heeft staan te bekijken, gooit liters azijn richting de mieren, die maken dat ze wegkomen.
ok.. het ruikt nu wel naar azijn denkt ze, terwijl ze haar tentje weer opzet en er voor de zekerheid een kring van azijn omheen trekt. ( je weet maar nooit)
Ik ben er weer!!!
Twisted Evil Twisted Evil


MY HILL

43De slag om de heuvel. - Pagina 2 Empty Re: De slag om de heuvel. za 05 jun 2010, 00:11

Roel


Junior spammer

Laat ik eens op bezoek gaan naar Karina, ze was lekker aan het kamperen op een berg.

Huh? Daar liggen 2 mensen, met mieren, haha wat een dwazen, zijn ze in een mieren nest gevallen.

Boven op staat het tentje van Karina. Tijd om eens gezellig te kletsen Smile

Nog steeds Karina's Hill

44De slag om de heuvel. - Pagina 2 Empty Re: De slag om de heuvel. za 05 jun 2010, 00:13

karina

karina
Veelbelovend spammer

Hoi welkom Roel
Leuk dat je op visite komt nu is het :

Our hill

45De slag om de heuvel. - Pagina 2 Empty Re: De slag om de heuvel. za 05 jun 2010, 01:18

δόριεν

δόριεν
Spamking/-queen

Wat een rotstreek Karina! Van het gif van die beesten kun je hallucinaties krijgen... voor ik overhaaste dingen ga doen, wacht ik eerst maar eventjes totdat mijn arm weer tot normale omvang is geslonken en de wereld niet meer zo flikkert.

voor nu nog heel eventjesKarina's hill

https://weerwolfenco.actieforum.com

46De slag om de heuvel. - Pagina 2 Empty Re: De slag om de heuvel. za 05 jun 2010, 15:19

karina

karina
Veelbelovend spammer

Dorien schreef:Wat een rotstreek Karina! Van het gif van die beesten kun je hallucinaties krijgen... voor ik overhaaste dingen ga doen, wacht ik eerst maar eventjes totdat mijn arm weer tot normale omvang is geslonken en de wereld niet meer zo flikkert.

voor nu nog heel eventjesKarina's hill

Embarassed Embarassed
Karina voelt zich wel nu heel ontdaan, want het was absoluut niet de bedoeling om Dorien en Gert hallucinaties te bezorgen. Verdikkeme zegt ze tegen Roel "dat krijg je nu als je in kwaadheid reageert."
Roel die inmiddels het hele verhaal kent ziet Karina worstelen met haar geweten, en zegt "joh je had het toch niet kwaad bedoelt" Maar Karina hoort zijn woorden niet meer.
Ik ga de hill vrijwillig verlaten zegt ze, want ik ben een streep te ver gegaan. Ik vind niet dat ik er nog recht op heb. Als jij wilt blijven, dat moet jij zelf maar weten.
Ik zal de tent laten staan.
Karina pakt haar spulletjes in haar pukkel, kijkt nog een keer de hill rond zucht diep en loopt de berg af.

De hill is van?????

Dorien en Gert;
Doe maar veel azijn op de beten dan zijn de verschijnselen vrijwel meteen weg.

47De slag om de heuvel. - Pagina 2 Empty Re: De slag om de heuvel. za 05 jun 2010, 16:08

Roel


Junior spammer

Karina... Nee, waarom ga je? Nu zit ik hier alleen... Sad Dat wil ik niet! Karina komt terug! Plz, doe het!

Roel's Hill, komt Karina terug, Our Hill

48De slag om de heuvel. - Pagina 2 Empty Re: De slag om de heuvel. za 05 jun 2010, 18:16

δόριεν

δόριεν
Spamking/-queen

*met klapperende tanden en extreem verwijdde pupillen* Ik k-kan vliegen. Echt waar hoor, geloof je me soms niet? W-welles hoor, echt wel, echt wel dat ik kan v-vliegen. Kijk dan maar a-als je m-me n-n-niet gelooft. Z-zie je die h-heu-heuvel daar? D-daar zo. D-daar ga ik v-vanaf v-vliegen. Nu me-meteen. D-doe ik e-e-echt h-hoor.
V-vliegen.

J-ja, da's n-negen m-meter diep ja, d-dat weet ik ook w-wel, e-en daar g-g-ga ik nu vanaf v-vliegen. K-kijk maar eens g-goed.

https://weerwolfenco.actieforum.com

49De slag om de heuvel. - Pagina 2 Empty Re: De slag om de heuvel. za 05 jun 2010, 19:36

karina

karina
Veelbelovend spammer

NEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEE niet doen Dorien !!!! Karina rent als een gek terug naar de hill en pfff net op tijd om samen met Roel,Dorien tegen te houden die dacht dat ze kon vliegen.
VASTHOUDEN ROEL !!! Laat haar niet los!!!
OOOOWWWW MIJ GOD wat heb ik gedaan.
Roel ik ga de azijn pakkken die nog in de tent staat, daarmee heffen het gif op. Alsdus rende Karina naar de tent en Roel hield met al zijn kracht die in hem zat want hoewel ze maar een spinnetje is, was ze zo high dat ze berekracht tentoonstelde, Roel had er al zijn power voor nodig om haar in bedwang te houden. Terug met de azijn sprenkelde Karina azijn over de beten die ze zag en voor de alle voorzichtigheid ook maar op haar kleren tot die kletsnat van de azijn waren. Dorien kijkt nog steeds met koeienogen Karina aan, slaakt een zucht van verlichting en valt flauw in de armen van Roel. PFF zucht Roel, dat was kantje boord, ik had haar niet lang meer tegen kunnen houden.
Dorien wordt voorzichtig door Roel en karian naar het tentje gedragen. Daar kijkt Karina alle vitale functies na ( godzijdank heeft ze een EHBO diploma) Gelukkig pfff gelukkig is alles ok en werd het Dorien de spanning gewoon te veel. Ik blijf wel bij je Roel tot Dorien weer bijkomt en opgeknapt is.

En zo vertoeven er ineens drie mensen op de hill
Maar van wie de hill is?????????

50De slag om de heuvel. - Pagina 2 Empty Re: De slag om de heuvel. za 05 jun 2010, 21:55

δόριεν

δόριεν
Spamking/-queen

Just our hill!

(zodra ik weer normaal functioneer, zal ik je wel eventjes bedanken Karina)

https://weerwolfenco.actieforum.com

Gesponsorde inhoud



Terug naar boven  Bericht [Pagina 2 van 40]

Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3 ... 21 ... 40  Volgende

Soortgelijke onderwerpen

-

» De sage van de heuvel der eeuwigheid.

Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum