Weerwolf&Co.
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Toegewijde weerwolvers van travian en omstreken


Je bent niet ingelogd. Log in of registreer je

De slag om de heuvel.

+13
Sedative Svardskampe
Telemachus (killer)
Mattio
Тхенекаъ
daniel
Hank1705
Black Knight
Roel
Miejster
karina
bluzz
Moustache
δόριεν
17 plaatsers

Ga naar pagina : Vorige  1 ... 12 ... 20, 21, 22 ... 30 ... 40  Volgende

Ga naar beneden  Bericht [Pagina 21 van 40]

501De slag om de heuvel. - Pagina 21 Empty Re: De slag om de heuvel. za 30 okt 2010, 16:18

Miejster

Miejster
Senior spammer

De terugslag van Hanks jachtgeweer zorgt ervoor dat hij rugwaarts de berg afrolt en met zijn hoofd tegen een vogelkooi aanslaat. Hij blijft uitgeteld liggen en telt de vogeltjes.

Ik neem mijn GSM en stap de berg op omdat ik daar beter bereik heb. Ik bel de hulpdiensten en die nemen Hank mee.

My hill

502De slag om de heuvel. - Pagina 21 Empty Re: De slag om de heuvel. za 30 okt 2010, 16:22

δόριεν

δόριεν
Spamking/-queen

Miejster besluit bij Hank op ziekenbezoek te gaan, want 't is toch eigenlijk ook wel sneu voor hem. Dorien geeft 'm een beterschapskaartje mee en vraagt hem de groeten aan Hank te doen. Miejster vertrekt (neem zelf nog een bosje bloemen mee voor de zieke).

MY HILL

https://weerwolfenco.actieforum.com

503De slag om de heuvel. - Pagina 21 Empty Re: De slag om de heuvel. za 30 okt 2010, 20:21

Hank1705

Hank1705
Spamking/-queen

(soms kan je ergens zó niet mee eens zijn he Razz ik stond ONDERAAN DE HEUVEL toen ik schoot Sad )

gelukkig is de zieke ontslagen uit het ziekenhuis, maar wat blijkt? door de walmen die blijkbaar vrij kwamen bij het schieten is dorien bedwelmd, en moet Zíj naar het ziekenhuis.

Miejster geef ik een fijne GSM als dank voor zijn ziekenbezoek Smile
(gul he geek )

MY HILL

504De slag om de heuvel. - Pagina 21 Empty Re: De slag om de heuvel. za 30 okt 2010, 20:24

Natjuh89

Natjuh89
Professioneel spammer

Plotseling heeft hank zich verstapt over een steen.. En Natjuh gooit hem van de heuvel af...

MY HILL

505De slag om de heuvel. - Pagina 21 Empty Re: De slag om de heuvel. za 30 okt 2010, 20:25

Hank1705

Hank1705
Spamking/-queen

Pft. Kreng.

Ik stap de heuvel op en gooi jóu de heuvel af Twisted Evil

MY HILL

506De slag om de heuvel. - Pagina 21 Empty Re: De slag om de heuvel. za 30 okt 2010, 20:26

Natjuh89

Natjuh89
Professioneel spammer

Natjuh regelt een mooie vrouw.. Die de heuvel op loopt.. maakt een praatje met hank en loopt zo achter haar aan naar beneden my hill

507De slag om de heuvel. - Pagina 21 Empty Re: De slag om de heuvel. za 30 okt 2010, 20:28

Hank1705

Hank1705
Spamking/-queen

sorry.. de vrouw loopt de heuvel op, de vrouw praat met hank en de vrouw loopt zo achter haar aan naar beneden... scratch
clown ..blond? geek
voor het gemak vul ik maar even in dat de vrouw achter natjuh aan loopt naar beneden cheers

MY HILL

508De slag om de heuvel. - Pagina 21 Empty Re: De slag om de heuvel. za 30 okt 2010, 20:29

Natjuh89

Natjuh89
Professioneel spammer

OOps typfouten:O...

Jij loopt zo achter de vrouw aan naar beneden...

MY Hill

509De slag om de heuvel. - Pagina 21 Empty Re: De slag om de heuvel. za 30 okt 2010, 20:34

Hank1705

Hank1705
Spamking/-queen

en loop dan snel om de heuvel heen weer omhoog...

MY HLIL

510De slag om de heuvel. - Pagina 21 Empty Re: De slag om de heuvel. za 30 okt 2010, 20:37

Natjuh89

Natjuh89
Professioneel spammer

Hmmz... Hij is zo moe om maar elke keer op en neer te lopen van de heuvel.. Dat hij besluit om maar weer naar beneden te gaan en het kleine stukje naar huis te lopen.. Eindelijk thuis aangekomen komt hank in een hele diepe slaap waar hij nooit meer uit komt...

MY HILL

511De slag om de heuvel. - Pagina 21 Empty Re: De slag om de heuvel. za 30 okt 2010, 20:43

Hank1705

Hank1705
Spamking/-queen

*PLONS*
wakker worden natjuh! je slaapt echt veel te graag daar onderaan de heuvel.. waarom ga je niet naar bed?

MY HILL (nog steeds)

512De slag om de heuvel. - Pagina 21 Empty Re: De slag om de heuvel. za 30 okt 2010, 20:55

Natjuh89

Natjuh89
Professioneel spammer

Ik slaap niet hoor;) Okeej natjuh loopt de heuvel op.. EN tijden het omhooglopen maakt natjuh een doolhof zodat niemand maar dan ook niemand meer de goeie weg kan vinden naar boven.. Boven aangekomen doet ze hank vastbinden en verstopt ze hem in een wiel die ze gevonden heeft.. Ze gooit het wiel met hank en al naar beneden en bouwt zo haar doolhof verder af.. Met geen enkele toegang op de heuvel als laatste...

Zo neemt natjuh de heuvel over..

MY HILL

513De slag om de heuvel. - Pagina 21 Empty Re: De slag om de heuvel. za 30 okt 2010, 20:56

Hank1705

Hank1705
Spamking/-queen

helaas. moet je het wiel niet in je doolhof rollen Rolling Eyes nu is je doolhof kapot! Very Happy
(not oeps)

zo kan ik natuurlijk makkelijk loskomen.. en de heuvel terugheuvelen Very Happy

MY HILL

514De slag om de heuvel. - Pagina 21 Empty Re: De slag om de heuvel. za 30 okt 2010, 20:59

Natjuh89

Natjuh89
Professioneel spammer

Opeen uit het niets, komen er grote donderwolken aan.. met ontzetten veel lichtflitsen.. Hank schrikt zich een hoedje en gaat gehurkt op de heuvel zitten.. Maar helaas.. De bliksem treft hank.. En hij vliegt zo van de heuvel af... Opeen word het weer kraakhelder aan de lucht en Natjuh loopt naar boven toe.. Natjuh heeft schrikdraadmeegenomen en dat spant ze om de hele heuvel heen...

My hill

515De slag om de heuvel. - Pagina 21 Empty Re: De slag om de heuvel. za 30 okt 2010, 21:01

Hank1705

Hank1705
Spamking/-queen

Helaas komt de bliksem terug Embarassed

raad eens wie & wat er getroffen wordt..? juist. Natjuh & haar schrikdraad cheers

MY HILL

516De slag om de heuvel. - Pagina 21 Empty Re: De slag om de heuvel. za 30 okt 2010, 21:02

Natjuh89

Natjuh89
Professioneel spammer

Hmmz ik zal der nog is over nadenken;) Ik ga zo lkkr op stap dus je mag je heuvel nog wel even houden cheers

517De slag om de heuvel. - Pagina 21 Empty Re: De slag om de heuvel. za 30 okt 2010, 21:03

Hank1705

Hank1705
Spamking/-queen

Dankje (A)

veel plezier nog Very Happy

518De slag om de heuvel. - Pagina 21 Empty Re: De slag om de heuvel. za 30 okt 2010, 22:03

δόριεν

δόριεν
Spamking/-queen

Terwijl Henk een stuk schrikdraad vasthoudt en bezig is de rotzooi op te ruimen (nee wees gerust, er staat geen stroom op), struikelt hij en rolt de heuvel af. Omdat hij al die tijd het schrikdraad vast blijft houden, en rolt, komt hij als een mummie beneden aan.
Dorien verkoopt hem voor een hoop geld aan een mummie-tentoonstelling ("Mummies van alle tijden") en gaat naar de heuvel

MY HILL

https://weerwolfenco.actieforum.com

519De slag om de heuvel. - Pagina 21 Empty Re: De slag om de heuvel. za 30 okt 2010, 23:53

Miejster

Miejster
Senior spammer

Met al haar geld gaat Dorien op wereldreis en schenkt ze de hill aan ... mij.

520De slag om de heuvel. - Pagina 21 Empty Re: De slag om de heuvel. za 30 okt 2010, 23:59

δόριεν

δόριεν
Spamking/-queen

Carnaval in Rio de Janeiro! Ik weet dat dit al jarenlang een hartenwens is en ben de beroerdste niet, dus geef ik Miejster een verlaat verjaardagscadeautje: en ticket en een mooi kostuum!
De slag om de heuvel. - Pagina 21 Carnivalsambaparade2007_020

weldra gaat miejster helemaal los, hij sambat en salsat en feest en is die hele heuvel vergeten.

Dorien vliegt weer terug (oh hè, nou heb ik Miejsters paspoort per ongeluk meegenomen :s nu ja. Dat mist ie voorlopig toch niet. Ik stuur het bij aankomst wel per postduif in zijn richting).

MY HILL

https://weerwolfenco.actieforum.com

521De slag om de heuvel. - Pagina 21 Empty Re: De slag om de heuvel. zo 31 okt 2010, 00:14

Miejster

Miejster
Senior spammer

ok, je mag die pokkehill hebben, geef mij maar carnaval

My carnivale!

522De slag om de heuvel. - Pagina 21 Empty Re: De slag om de heuvel. zo 31 okt 2010, 00:16

δόριεν

δόριεν
Spamking/-queen

Graag gedaan hoor jocolor feest ze!

https://weerwolfenco.actieforum.com

523De slag om de heuvel. - Pagina 21 Empty Re: De slag om de heuvel. zo 31 okt 2010, 11:19

Hank1705

Hank1705
Spamking/-queen

Het museum klaagt Dorien aan wegens oplichting. Ze moet alles terugbetalen maar ze heeft al wat uitgegeven..
.. Dat worden dan 10 jaartjes brommen Dorien Very Happy

MY HILL

524De slag om de heuvel. - Pagina 21 Empty Re: De slag om de heuvel. zo 31 okt 2010, 13:58

δόριεν

δόριεν
Spamking/-queen

Wat een onzin? Niet voor niets heette de tentoonstelling "Mummies van alle tijde", het ging helemaal niet om Egyptische mummies of mummies van duizenden jaren oud...
Het museum biedt zijn verontschuldigingen aan aan Dorien vanwege te onterechte aanklacht en betaalt zelfs een kleine schadevergoeding. Lief als ze is, stopt Dorien die schadevergoeding vervolgens in de fooienpot van het museum... kunnen ze er nog een mooie Egyptische mummie voor aanschaffen.

Still my hill!

https://weerwolfenco.actieforum.com

525De slag om de heuvel. - Pagina 21 Empty Re: De slag om de heuvel. zo 31 okt 2010, 16:40

Hank1705

Hank1705
Spamking/-queen

Niets jouw hill, de mummie was geen mummie want deze leefde nog! Very Happy

OPLICHTSTER (néén, geen oplichtend hemellichaam, maar een vrouwelijke oplichter, je moet wel de klemtoon goed zetten)

MY HILL (weer)

Gesponsorde inhoud



Terug naar boven  Bericht [Pagina 21 van 40]

Ga naar pagina : Vorige  1 ... 12 ... 20, 21, 22 ... 30 ... 40  Volgende

Soortgelijke onderwerpen

-

» De sage van de heuvel der eeuwigheid.

Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum