Weerwolf&Co.
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Toegewijde weerwolvers van travian en omstreken


Je bent niet ingelogd. Log in of registreer je

Ronde #64 - De Hobbit, of: Daarheen En Weer Terug

+8
Kauna
Moustache
Mattio
Doctor
Debby
Tachondar
graafoto
δόριεν
12 plaatsers

Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7  Volgende

Ga naar beneden  Bericht [Pagina 4 van 7]

Debby

Debby
Senior spammer

Mooi zo dat er niemand is gestorven vennacht.

is t fijn in Rivendel?

Tachondar

Tachondar
Spamking/-queen

rivendel is geweldig!
het is een mooie vallei waar de rivier Gwathlo door stroomt, bewoond daar elfen en gesticht door heer Elrond
het is zowat de laatste elfenplaats in midden-aarde, naast Lorien het woud, maar dat is nogal afgelegen en op zichzelf,
en de grijze havens hebben hun leider cirdan verloren tegen sauron,
dus rivendel is het enige elfenrijk met een leider, dat eigenlijk dus zoals een typisch elfenrijk lijkt zoals rijken
uit de 2e en 3e era :p

Mattio

Mattio
Spammer i.o.

Niemand dood, maar de beschermengel is er al uit. Betekent dat dat we een heks hebben? Very Happy

Vooralsnog wacht ik met stemmen. Ik zou het al kunnen doen, maar ik spendeer de rest van de nacht liever aan het leren voor mijn mondeling, dat ik morgen heb. ^^

Doctor

Doctor
Professioneel spammer

nice niemand dood Very Happy, de wolven zijn nu aant balen Very Happy

Kauna

Kauna
Junior spammer

Dat is heel gunstig, een rustplek in Rivendel en niemand dood. Ik stem op Moustache, zelfde reden als de vorige dag nl terugstemmen en dan ook nog op iemand die (achteraf) goed bleek te zijn.

Hank1705

Hank1705
Spamking/-queen

Mattio schreef:Niemand dood, maar de beschermengel is er al uit. Betekent dat dat we een heks hebben? Very Happy

Vooralsnog wacht ik met stemmen. Ik zou het al kunnen doen, maar ik spendeer de rest van de nacht liever aan het leren voor mijn mondeling, dat ik morgen heb. ^^

Of we hebben nog een beschermengel, of een heks, of een slotenmaker, of de wolfjes hebben geen slachtoffer aangewezen, of de wolfjes hebben geprobeerd een weerhamster op te eten, noem maar op scratch
Ik denk het eerste of het tweede.. Smile

In ieder geval: Heb geen goed gevoel bij Moustache

Backslide

Backslide
Junior spammer

Nog een beschermengel lijkt me sterk :\
Ik wacht even af met stemmen aangezien ik de ketting heb ontvangen (sorry dat het zo moet lopen Graafoto, ik zal 'm goed gebruiken!)
Ik dacht dat iedereen weer moest stemmen (en dat mensen ook konden aangeven kandidaat te willen zijn) Maarja, kan ook aan mij liggen ^^

Mattio

Mattio
Spammer i.o.

Ik wil niet schuldig zijn aan de moord op een onschuldige, dus ik stem op iemand op wie nog niet gestemd is: Den Bever, met als reden dat hij in de eerste stemronde terugstemde op mij. Smile

Moustache

Moustache
Junior spammer

Ik stem op hank, vanwege meestemmen met kauna. Er was een logische redenen om terug te stemmen. De burgemeester stemde namelijk op mij, en bij gelijk spel zou dat betekenen dat ik gelynchd zou worden. Bovendien was er al een stem op de burgemeester uitgebracht, dus had het zin ook.

Backslide, 't zou te prijzen zijn als je moedwillig een gele kanarie oploopt omdat je geen burgemeester wilt zijn..... En nog meer te prijzen om geen opvolger te benoemen mocht je te komen overlijden....

Doctor

Doctor
Professioneel spammer

ik vind de stemmen op moustache veel te verdacht. Dus ik maak er een gelijkspel van door te stemmen op hank

Debby

Debby
Senior spammer

Ik ben het eens met Moustache,over het terugstemmen.

Ik stem op Miejster,omdat hij ook op graafoto stemde,zonder reden.

Miejster

Miejster
Senior spammer

Hmmm, Moustache roept in de eerste stemronde op om op de burgemeester Graafoto te stemmen. Hij zegt dat zijn stem niet geheel random is en dat weerwolven overdag geen burgemeester kunnen opeten. Misschien allemaal te ver gezocht van mij, maar de enige die ik echt iets wolfachtigs zie zeggen... Moustache

Debby

Debby
Senior spammer

Weerwolven kunnen nooit eten op een dag Razz

Den Bever

Den Bever
Spammer i.o.

k zou het niet weten dus dan maar een nutteloze stem op backslide

Tachondar

Tachondar
Spamking/-queen

ik weet het niet, dus laten we er maar een gok van maken, al vind ik het zonde voor moustache
om opnieuw zo vroeg te sterven...
Moustache

δόριεν

δόριεν
Spamking/-queen

Het kalme, vredige verblijf kon de jongere dwergen niet lang genoeg duren, maar al na een paar dagen begonnen de ouderen onrustig te worden, hun dwergenharten snakten naar het goud dat ze weldra zouden veroveren. En dus, na een paar dagen om bij te komen van het verlies en de proviand aan te vullen, vertrokken ze op een ochtend heel vroeg weer uit Rivendel, begeleid door elfengezang. Van heer Elrond hadden zij pony's meegekregen en dagen achtereen reden zij rustig voort tot algauw de heuvel veranderden in uitlopers van het Nevelgebergte, en die uitlopers in hoge bergen.
Hoewel het deze week weer stralend weer was geweest, begon op de dag dat ze een uitermate hoge pas over moesten de lucht te betrekken, totdat die tegen de avond donkerpaars was en het geflits aan de horizon een gigantisch onweer aankondigde.
'We kunnen niet verder,' besloot DrWho. 'Als we ons bovenop de pas bevinden, de nacht valt en dat weer breekt los, zijn we ten dode opgeschreven. Laten we een schuilplaats voor de nacht vinden.'
Al enkele minuten later ontdekte Den Bever een diepe, ruime grot waar alle dwergen, een tovenaar en de pony's gemakkelijk in zouden passen. Het reisgezelschap installeerde zich gemakkelijk, maakte op een klein en moeizaam vuurtje het avondeten klaar en al gauw daarna was iedereen in een diepe slaap.

Moustache had een vreemde droom. Hij droomde dat hij op de stenen grond van een rots lag, omringd door vrienden. Dat was niet het vreemde gedeelte. Het vreemde gedeelte, was hoe een smalle spleet achterin de grot zich opende, verder en verder tot een enorme gapende muil waarin één voor één de nog volledig bepakte pony's verdwenen. Het was op het moment dat de eerste afzichtelijke Aardmannen muisstil tevoorschijn kropen, dat hij besefte dat het helemaal geen droom was. Abrupt kwam hij overeind en begon alarm te schreeuwen, maar het was het laatste dat hij ooit zou doen: voordat de rest van de groep wakker genoeg was om te begrijpen wat er gebeurde, trok één van de aardmannen zijn zwaard en doodde Moustache.

Gevangen werden de overgebleven dwergen afgevoerd en slechts het lichaam van de onfortuinlijke moustache bleef achter.

EINDE VAN DE DAG
De burgers lynchen Moustache.
Hij was slotenmaker.
Deze nacht duurt tot 22:00u


Helaas een kanarie voor Backslide.

https://weerwolfenco.actieforum.com

Doctor

Doctor
Professioneel spammer

rip moustache, ik zei jullie toch dat ik niet dacht dat moustache slecht was. wrs was hij degene die ervoor zorgde dat de wolven gisteren niemand hebben gedood en nu is hij dood. toeval?

Moustache

Moustache
Junior spammer

Hup burgers, de volgende keer de hersencellen wel laten werken, ok?

Miejster

Miejster
Senior spammer

Pfff, hoe meer rondjes ik speel, hoe slechter ik ben. Sorry Freek!

Mattio

Mattio
Spammer i.o.

Het gaat me duizelen. Kan dit betekenen dat er wellicht géén heks in het spel is, maar Moustache als slotenmaker ervoor zorgde dat er niemand stierf in de eerste nacht?

Doctor

Doctor
Professioneel spammer

er kan nog altijd een heks zijn, ma der is maar een kleine kans dat het zo zal zijn

Tachondar

Tachondar
Spamking/-queen

R.I.P freek Sad

Backslide

Backslide
Junior spammer

Backslide krijgt een gele kanarie naar zn hoofd gegooid

Ik zei het toch Do :$
Zwaaar vervelend van de slotenmaker, maar Do kennende heeft ze misschien nog wat leuke rollen er tussen gestopt (:

Kauna

Kauna
Junior spammer

Dat hebben we niet echt goed gedaan. Nu zijn we de beschermengel en de slotenmaker kwijt. Laten we morgen een slechte pakken.

Hank1705

Hank1705
Spamking/-queen

Aargh, sorry moustache Sad
Nu weet ik het ook even niet meer..

EDIT:
Begint opeens een lampje te branden, wat als Graafoto SCHAAPSWOLF was (die zich dus voordeed als beschermengel)? scratch
Lijkt me logischer dan eventueel 2 beschermengelen.

Gesponsorde inhoud



Terug naar boven  Bericht [Pagina 4 van 7]

Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7  Volgende

Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum