Weerwolf&Co.
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Toegewijde weerwolvers van travian en omstreken


Je bent niet ingelogd. Log in of registreer je

Ronde #64 - De Hobbit, of: Daarheen En Weer Terug

+8
Kauna
Moustache
Mattio
Doctor
Debby
Tachondar
graafoto
δόριεν
12 plaatsers

Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7  Volgende

Ga naar beneden  Bericht [Pagina 5 van 7]

Mattio

Mattio
Spammer i.o.

Hank1705 schreef:Begint opeens een lampje te branden, wat als Graafoto SCHAAPSWOLF was (die zich dus voordeed als beschermengel)? scratch
Lijkt me logischer dan eventueel 2 beschermengelen.

Er kunnen toch wel meer redenen zijn dat er geen moord gepleegd was? De slotenmaker kan het voorkomen, de heks kan iemand redden, de wolven kunnen zich vergist hebben (in welk geval we het makkelijk gaan krijgen Laughing )... Of is dat niet wat je bedoelt?

De mogelijkheid van Schaapswolf is idd niet uit te sluiten. De echte beschermengel doet er dan verstandig aan zich gedeisd te houden. (Dus bij dezen, beschermengel! Wink )

δόριεν

δόριεν
Spamking/-queen

ruim 500€ die ik aan mijn huisbaas heb betaald has strangely gone missing, hij zegt dat ze nooit zijn aangekomen én ik heb mezelf gisteren tijdens het flauwvallen een hersenschudding geslagen dus verhaaltje moet heel even wachten totdat ik stop met overgeven en een oplossing heb bedacht voor dat geld. Ik zal het morgen schrijven en plaatsen.

Backslide overleeft helaas de nacht niet, zijn rol was stalker.
Wie zal de nieuwe burgemeester worden? Hij mag het zeggen.
Deze dag eindigt om 22:00u

https://weerwolfenco.actieforum.com

Kauna

Kauna
Junior spammer

klinkt niet heel fijn, beterschap!
En ik ga eerst eens lezen wat de stalker doet voordat ik weet of het erg is of niet dat hij eruit is Very Happy

Tachondar

Tachondar
Spamking/-queen

zow... geld die verdwijnt...
nooit fijn :/

Doctor

Doctor
Professioneel spammer

rip backslide, stalker... effe opzoeken.

en beterschap Dorien. te veel tequila?

Mattio

Mattio
Spammer i.o.

Dorien, wat een rare situatie. :O Weet je zeker dat het niet is aangekomen? Is hij te vertrouwen? Het klinkt als een nogal ongebruikelijke situatie. Hoe heb je het overgemaakt?

Flauwgevallen van de schrik? Ik kan het me goed voorstellen.

Doe jij maar even rustig aan! Wat een rotgebeuren... :s

Miejster

Miejster
Senior spammer

Do, sterkte! Klinkt inderdaad allemaal heel bizar.

Dus de stalker is een goeie, weer geen geluk. Dan maar hopen dat we nu eindelijk een wolf gaan pakken. Effe kijken of onze stalker aanwijzingen heeft gegeven...

Miejster

Miejster
Senior spammer

Gele kanarie... dat helpt ons opnieuw niet echt vooruit... opnieuw no clue! Debby dan maar gokken.



Laatst aangepast door Miejster op wo 27 jun 2012, 20:12; in totaal 1 keer bewerkt (Reden : Veranderen van stem)

Hank1705

Hank1705
Spamking/-queen

Vervelende situatie Do! Beterschap en succes

Mijn stem gaat naar Kauna



Laatst aangepast door Hank1705 op wo 27 jun 2012, 19:32; in totaal 1 keer bewerkt (Reden : Omdat de aarde rond is.)

Backslide

Backslide
Junior spammer

Helaas, helaas. wil Miejster het stokje van mij overnemen?
Ook al is het eigenlijk geen vraag ^^

Mattio

Mattio
Spammer i.o.

Het duurt altijd even voor ik met zekerheid kan zeggen op wie ik stem, maar nu is dat toch eindelijk gekomen. Very Happy

Ik heb nu twee keer op Den Bever gestemd, de eerste keer random en de tweede keer omdat hij terugstemde. En twee keer is er snel iemand anders uit gestemd. Anders dan dat hij een wolf of iig een slechtje kan ik niet concluderen.

Den Bever

Den Bever
Spammer i.o.

mhhh: ad random: Kauna

Doctor

Doctor
Professioneel spammer

ik stem random op mattio

Tachondar

Tachondar
Spamking/-queen

hank heeft nog geen stem

reden editten: veranderen stem



Laatst aangepast door Tachondar op wo 27 jun 2012, 21:44; in totaal 1 keer bewerkt

Kauna

Kauna
Junior spammer

Ik vermoed dat de stemmen op mij niet zo erg random zijn zoals beweerd wordt, ik stem op Den Bever.

Debby

Debby
Senior spammer

Sterkte Do.

Mijn stem gaat naar Kauna,omdat haar terugstem theorie nergens op slaat meer.

Kauna

Kauna
Junior spammer

Voor de overige burgers: kijk goed wie er op mij gestemd hebben dan hoeft er de volgende dagen niet meer random gestemd te worden.

Hank1705

Hank1705
Spamking/-queen

Ik verander mijn stem in Den Bever

Miejster

Miejster
Senior spammer

Mijn stem op Debby stond daar niks te doen, dus als burgemeester direct eens stemmen op Den Bever. Hopelijk ben ik nu juist...

Tachondar

Tachondar
Spamking/-queen

het lijkt erop dat er enkelen iets te weten zijn gekomen, al heb ik zelf nog niet echt gezocht,
dus zal ik maar de meerderheid volgen

den bever

graafoto

graafoto
Veelbelovend spammer

Dorien is deze avond naar een voorstelling en daarom heeft ze aan mij gevraagd om haar verhaal die ze al op voorhand geschreven had te posten met daarin de naam en rol van de vermoorde persoon.
Ze is enkel vergeten het verhaaltje door te sturen naar mij dus nu zit ik hier met de rollen maar zonder verhaal.

Het verhaaltje word dus later nog gepost door Dorien maar jullie weten alvast dat Den Bever deze dag vermoord is door jullie en zijn rol was...
Even zoeken...
Sjamaan

Den Bever

Den Bever
Spammer i.o.

zou ik toch wel willen weten wie er achter is gekomen Ronde #64 - De Hobbit, of: Daarheen En Weer Terug - Pagina 5 953470

Doctor

Doctor
Professioneel spammer

nice een slechte dood

Tachondar

Tachondar
Spamking/-queen

mooi, een goed begin, maar ik twijfel of deze al contact had met de wolven, aangezien er vorige
nacht niemand was vermoord.
Had liever meteen een wolfje gehad.

Debby

Debby
Senior spammer

Hoezo iedereen die op jou stemt,Kauna.
Ben jij bewezen goed?
Ik weet van niks iig.

Gesponsorde inhoud



Terug naar boven  Bericht [Pagina 5 van 7]

Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7  Volgende

Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum