Weerwolf&Co.
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Toegewijde weerwolvers van travian en omstreken


Je bent niet ingelogd. Log in of registreer je

Ronde 56 De Schaatstocht

+9
graafoto
Debby
Kauna
Miejster
morkreb
mmwar
Hank1705
v8power
Natjuh89
13 plaatsers

Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6  Volgende

Ga naar beneden  Bericht [Pagina 4 van 6]

76Ronde 56 De Schaatstocht  - Pagina 4 Empty Re: Ronde 56 De Schaatstocht za 11 feb 2012, 12:40

Gast


Gast

Dus, de wolven hadden geen honger, konden het niet eens worden, hebben zich verslapen, of vermoorden de heks of de ziener die al contact had met de heks, lijkt me. Of ze zijn gewoon net zo mensvriendelijk als wij en besloten een moordloze traditie te introduceren. Hank dan maar, omdat die nog altijd geen kaneel lust en ook nog geen stem heeft.

77Ronde 56 De Schaatstocht  - Pagina 4 Empty Re: Ronde 56 De Schaatstocht za 11 feb 2012, 12:42

Gast


Gast

btw, ik zit in de MacDonald (afzien #1) met een Cola die een chloor-bijsmaakje heeft doordat het water hier naar chloor smaakt (afzien #2) met slechte muziek aan (afzien #3). Ik heb er wel wat voorover om mee te doen aan een potje slachten. Morgen kijken of de koffie beter is..

78Ronde 56 De Schaatstocht  - Pagina 4 Empty Re: Ronde 56 De Schaatstocht za 11 feb 2012, 17:08

Miejster

Miejster
Senior spammer

Djali schreef:Dus, de wolven hadden geen honger, konden het niet eens worden, hebben zich verslapen, of vermoorden de heks of de ziener die al contact had met de heks, lijkt me. Of ze zijn gewoon net zo mensvriendelijk als wij en besloten een moordloze traditie te introduceren. Hank dan maar, omdat die nog altijd geen kaneel lust en ook nog geen stem heeft.
Do, er zijn nog meer mogelijkheden hoor...

79Ronde 56 De Schaatstocht  - Pagina 4 Empty Re: Ronde 56 De Schaatstocht za 11 feb 2012, 17:21

Tachondar

Tachondar
Spamking/-queen

'Sneller racen!' riep Tachondar van de zijlijn, die eindelijk een gaatje zag om eens te komen kijken.
Boven zijn hoofd droeg hij een spanner dat luidde: 'Go Spammers!'

Niet door het ijs vallen hea mensen ^^

80Ronde 56 De Schaatstocht  - Pagina 4 Empty Re: Ronde 56 De Schaatstocht za 11 feb 2012, 18:21

graafoto

graafoto
Veelbelovend spammer

Ik zal eens een risico nemen en niet meestemmen.
Ik ken er al een paar die zeker niet slecht zijn (bedankt voor de tips :twisted )
Ik wacht nog even om de naam door te geven.

81Ronde 56 De Schaatstocht  - Pagina 4 Empty Re: Ronde 56 De Schaatstocht za 11 feb 2012, 18:41

wooglepuff

wooglepuff
Aankomend spammer

Dan zal ik stemmeb op Mmwar

82Ronde 56 De Schaatstocht  - Pagina 4 Empty Re: Ronde 56 De Schaatstocht za 11 feb 2012, 19:18

hans

hans
Aankomend spammer

random op djali

83Ronde 56 De Schaatstocht  - Pagina 4 Empty Re: Ronde 56 De Schaatstocht za 11 feb 2012, 20:59

graafoto

graafoto
Veelbelovend spammer

Damn, mijn oproep dat ik niet ging meestemmen heeft geen veranderingen in het stem patroon opgeleverd.
Ik had gehoopt dat de wolven hier gingen van profiteren...
V8Power heeft nog geen stem dus sorry V8

84Ronde 56 De Schaatstocht  - Pagina 4 Empty Re: Ronde 56 De Schaatstocht za 11 feb 2012, 21:55

Kauna

Kauna
Junior spammer

@Graafoto: ik ben toch reuzebenieuwd waar jij tips ziet!

85Ronde 56 De Schaatstocht  - Pagina 4 Empty Re: Ronde 56 De Schaatstocht zo 12 feb 2012, 01:12

Natjuh89

Natjuh89
Professioneel spammer

Sorry voor het zolaat! Was druk bezig!

Er zijn geen doden gevallen!
De nachtrollen kunnen weer bij mij melden!
Ik ga morgen verhaaltje maken!!!
Sorry
In de vroege ochtend werden ze gewekt door de vrouw, ze had een heerlijk ontbijt gemaakt voor de groep en ze konden allemaal gaan aanschuiven. Na het ontbijt was er nog even tijd om allemaal op te frissen maar daarna moesten ze toch echt gaan schaatsen, want ze hadden een kleine vertraging opgelopen vanwege het feit dat hans in een wak terecht was gekomen.
Ze waren aangekleed en wel en startklaar om te vertrekken naar de volgende punt.. ze moesten nu ongeveer 70 km schaatsen en graafoto neemt weer een heerlijk plekje op zijn slee samen met v8power. Ze kregen wat vertraging door de sneeuw die in hun gezicht sneed, en ze moesten eerder stoppen omdat het te gevaarlijk werd. Het enige waar ze een beetje beschud konden zitten was in het bos waar ze tegen aankeken. Kauna kreeg de bibbers in haar lijf, en ging liever in een openveld liggen, maar ja dat was niet een optie met deze sneeuwbui.

Deze nacht duurt tot 22.00 uur



Laatst aangepast door Natjuh89 op zo 12 feb 2012, 22:59; in totaal 1 keer bewerkt

86Ronde 56 De Schaatstocht  - Pagina 4 Empty Re: Ronde 56 De Schaatstocht zo 12 feb 2012, 09:10

Kauna

Kauna
Junior spammer

De leugenwolf is er dus niet of vandaag weer niet online.

87Ronde 56 De Schaatstocht  - Pagina 4 Empty Re: Ronde 56 De Schaatstocht zo 12 feb 2012, 09:59

Debby

Debby
Senior spammer

Heeft dit niet met de vragen te maken,gewoon.

88Ronde 56 De Schaatstocht  - Pagina 4 Empty Re: Ronde 56 De Schaatstocht zo 12 feb 2012, 10:05

mmwar

mmwar
Beginnend spammer

Ik moest even van Natjuh doorgeven dat er niemand is doodgegaan, en de stemming allemaal op iemand anders was. De vraag wordt bekend gemaakt als die gesteld is

89Ronde 56 De Schaatstocht  - Pagina 4 Empty Re: Ronde 56 De Schaatstocht zo 12 feb 2012, 14:39

Gast


Gast

oh ja, die vragen kunnen natuurlijk ook, nog niet aan die mogelijkheid gewend. Op deze manier gaat dit potje heeeel lang duren!

90Ronde 56 De Schaatstocht  - Pagina 4 Empty Re: Ronde 56 De Schaatstocht zo 12 feb 2012, 14:48

graafoto

graafoto
Veelbelovend spammer

Zitten er wel wolven in het spel?
En een ziener want van het burgerblok hoor ik ook niks.

91Ronde 56 De Schaatstocht  - Pagina 4 Empty Re: Ronde 56 De Schaatstocht zo 12 feb 2012, 14:52

Gast


Gast

idd, je zou denken dat met dit gebrek aan doden de ziener tijd zat heeft gehad om zo ongeveer alle goedjes eruit te halen toch? Ziener, toon eens wat lef en geef een clou svp?

92Ronde 56 De Schaatstocht  - Pagina 4 Empty Re: Ronde 56 De Schaatstocht zo 12 feb 2012, 16:27

morkreb

morkreb
Junior spammer

wil jij dat zo graag weten dan Dorien? Evil or Very Mad

93Ronde 56 De Schaatstocht  - Pagina 4 Empty Re: Ronde 56 De Schaatstocht zo 12 feb 2012, 16:54

Kauna

Kauna
Junior spammer

Djali schreef:idd, je zou denken dat met dit gebrek aan doden de ziener tijd zat heeft gehad om zo ongeveer alle goedjes eruit te halen toch? Ziener, toon eens wat lef en geef een clou svp?
Dat hoop ik niet want dan zouden er veel meer slechten dan goeden in het spel zitten, zijn we gedoemd om te verliezen.

94Ronde 56 De Schaatstocht  - Pagina 4 Empty Re: Ronde 56 De Schaatstocht zo 12 feb 2012, 20:19

Kauna

Kauna
Junior spammer

Djali schreef:oh ja, die vragen kunnen natuurlijk ook, nog niet aan die mogelijkheid gewend. Op deze manier gaat dit potje heeeel lang duren!
Ik vraag me ook af of die vragen wel nodig zijn met zoveel spelers. Van mij mag het wel zonder.

95Ronde 56 De Schaatstocht  - Pagina 4 Empty Re: Ronde 56 De Schaatstocht zo 12 feb 2012, 20:24

Natjuh89

Natjuh89
Professioneel spammer

Dan doen we het zonder vragen

96Ronde 56 De Schaatstocht  - Pagina 4 Empty Re: Ronde 56 De Schaatstocht zo 12 feb 2012, 20:44

morkreb

morkreb
Junior spammer

whaha, dat was wat onverwacht uit te hoek maar ik ben het daar mee eens Wink

97Ronde 56 De Schaatstocht  - Pagina 4 Empty Re: Ronde 56 De Schaatstocht zo 12 feb 2012, 21:57

Natjuh89

Natjuh89
Professioneel spammer

Ze lagen lekker beschud in het bos, ze hoorden allemaal geluiden maar ja ze zaten dan ook in het bos en daar waren dieren, dus maak je maar niet druk! Kauna was der helemaal flauw van ze hoorde de tent, het snurken van sommige mensen ze ging een kijke buiten nemen, misschien kon ze heerlijk een rondje lopen en dan weer lekker rustig gaan slapen. Ze was naar buiten gesloten en ze keek nog een laatste keer of ze niemand had wakker gemaakt. Gelukkig lag iedereen nog te slapen.. Kauna liep verder het bos in en ze hoorde wat geritsel, ach het zou een muisje zijn dacht ze tot ze het geluid weer hoorde.. Ze werd nu wel wat bibberig, of zal het aan de kou liggen.. Er schoof een donkere wolk voor de maan en kauna zag nu bijna niks meer.. In een keer uit het niets werd ze gegrepen door een beest..! Ze slaakte een gil.. Maar iedereen zat heerlijk in dromenland en hoorde niks van wat er was gebeurd..

Het werd weer dag, Mmwar die als eerste wakker werd zag dat kauna weg was, en maakte de rest wakker voor het ontbijt.. Kauna was nu wel heel lang weg, en ze besloten allemaal maar even te gaan zoeken.. Ze waren 10 minuten aan het zoeken toen ze op een gegeven moment een bloedspoor zagen, ze gingen er heen en ze zagen daar het levenloze lichaam van Kauna liggen! Ze slaakte een gil en ze waren aan het rondkijken wat ze konden gaan doe
n!

Kauna is helaas overleden vannacht, ze is gegeten door de wolven.
Haar rol was de beschermengel
Ik ben nog bezig met een opdracht voor school daarna maak ik het verhaal van gister en vandaag!
U mag alvast gaan stemmen het is weer dag geworden
Einde van nacht 3 begin van dag 3!
Deze dag duurt tot 22.00
uur



Laatst aangepast door Natjuh89 op ma 13 feb 2012, 22:45; in totaal 2 keer bewerkt

98Ronde 56 De Schaatstocht  - Pagina 4 Empty Re: Ronde 56 De Schaatstocht zo 12 feb 2012, 22:03

wooglepuff

wooglepuff
Aankomend spammer

Rip Kauna Sad
ik ben er eens vroeg bij in de stemming ( dan moet ik niet zoeken wie er nog over is xD)
en ik stem op Graafoto

99Ronde 56 De Schaatstocht  - Pagina 4 Empty Re: Ronde 56 De Schaatstocht zo 12 feb 2012, 22:06

Kauna

Kauna
Junior spammer

Dat is dan weer jammer hè, ik had er al zo'n voorgevoel van! Ik zal jullie vanaf mijn wolkje volgen. Stuur maar snel een wolfje Twisted Evil

100Ronde 56 De Schaatstocht  - Pagina 4 Empty Re: Ronde 56 De Schaatstocht zo 12 feb 2012, 22:16

Debby

Debby
Senior spammer

Dat was wel een hele abrupte actie.

R.I.P Kauna,dat was helaas mazzel voor de wolven.

Mijn stem gaat naar mmwar (nog steeds geen flauw idee)

Gesponsorde inhoud



Terug naar boven  Bericht [Pagina 4 van 6]

Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6  Volgende

Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum