Weerwolf&Co.
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Toegewijde weerwolvers van travian en omstreken


Je bent niet ingelogd. Log in of registreer je

Ronde 56 De Schaatstocht

+9
graafoto
Debby
Kauna
Miejster
morkreb
mmwar
Hank1705
v8power
Natjuh89
13 plaatsers

Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6  Volgende

Ga naar beneden  Bericht [Pagina 3 van 6]

51Ronde 56 De Schaatstocht  - Pagina 3 Empty Re: Ronde 56 De Schaatstocht do 09 feb 2012, 17:37

graafoto

graafoto
Veelbelovend spammer

Ik zal dan random Woogle stemmen

52Ronde 56 De Schaatstocht  - Pagina 3 Empty Re: Ronde 56 De Schaatstocht do 09 feb 2012, 18:19

hans

hans
Aankomend spammer

random op Debby



Laatst aangepast door hans op do 09 feb 2012, 18:45; in totaal 1 keer bewerkt (Reden : ik stem debby,zodat debby op morkreb kan stemmen,dan blijft de stemming gelijk.)

53Ronde 56 De Schaatstocht  - Pagina 3 Empty Re: Ronde 56 De Schaatstocht do 09 feb 2012, 18:36

wooglepuff

wooglepuff
Aankomend spammer

Dan stem ik maar op Graafoto

54Ronde 56 De Schaatstocht  - Pagina 3 Empty Re: Ronde 56 De Schaatstocht do 09 feb 2012, 18:46

Debby

Debby
Senior spammer

Thanks Hans

Mijn stem gaat naar Morkreb

55Ronde 56 De Schaatstocht  - Pagina 3 Empty Re: Ronde 56 De Schaatstocht do 09 feb 2012, 22:06

Natjuh89

Natjuh89
Professioneel spammer

Er zijn geen doden gevallen! Ik ga zo aan me verhaaltje beginnen die komt er later op te staan!

Het word nacht !

De nachtrollen kunnen zich bij mij melden
Deze nacht duurt tot 22.00 uur




Nadat de tent was opgezet gingen ze allemaal nog heel even babbelen over hoe lekker weer het wel niet was en dan gingen de mensen uiteindelijk slapen.. Ze hadden de eerste km er op zitten en morgen zouden ze weer een heerlijke tocht maken, maar dit keer met veel meer bochten dan vandaag!. Ze lachen allemaal heerlijk te slapen tot er op een gegeven moment een rukwind kwam en de tent klapperde heen en weer.. Iedereen schrok wakker en vroeg wat is er aan de hand? Ze gingen een voor een kijken, en zagen dat er een sneeuwbui was gekomen..! ook dat nog zeiden de meesten, kunnen we morgen ook nog met de sneeuwschuiver gaan schaatsen! En voorzichtig ook want stel je voor dat we in een wak komen dan is het niet te best!. We gaan nog maar proberen te slapen.! Want we moeten vroeg op!
Einde van dag 1 er zijn geen dooien gevallen
!!

Ps let niet op de tijdslijn van het verhaal :p [/b]



Laatst aangepast door Natjuh89 op vr 10 feb 2012, 21:10; in totaal 1 keer bewerkt

56Ronde 56 De Schaatstocht  - Pagina 3 Empty Re: Ronde 56 De Schaatstocht do 09 feb 2012, 23:25

Debby

Debby
Senior spammer

Mooi zo,dat begint goed.

57Ronde 56 De Schaatstocht  - Pagina 3 Empty Re: Ronde 56 De Schaatstocht do 09 feb 2012, 23:59

v8power

v8power
Spammer i.o.

mooi een goed begin

58Ronde 56 De Schaatstocht  - Pagina 3 Empty Re: Ronde 56 De Schaatstocht vr 10 feb 2012, 00:08

Miejster

Miejster
Senior spammer

Weer geen (actieve) leugenwolf? Goed zo!

59Ronde 56 De Schaatstocht  - Pagina 3 Empty Re: Ronde 56 De Schaatstocht vr 10 feb 2012, 07:33

Kauna

Kauna
Junior spammer

We zijn weer mooi de eerste dag doorgekomen.

60Ronde 56 De Schaatstocht  - Pagina 3 Empty Re: Ronde 56 De Schaatstocht vr 10 feb 2012, 10:35

Gast


Gast

Een saaie strategie maar inderdaad voordelig voor de burgers Smile

61Ronde 56 De Schaatstocht  - Pagina 3 Empty Re: Ronde 56 De Schaatstocht vr 10 feb 2012, 11:57

morkreb

morkreb
Junior spammer

nadeel is alleen dat de burgers zo weinig opsteken van zo'n stemming...

62Ronde 56 De Schaatstocht  - Pagina 3 Empty Re: Ronde 56 De Schaatstocht vr 10 feb 2012, 14:09

Kauna

Kauna
Junior spammer

Dat is wel waar maar na een paar dagen zegt het vaak toch wel wat en niemand is verplicht zich eraan te houden.

63Ronde 56 De Schaatstocht  - Pagina 3 Empty Re: Ronde 56 De Schaatstocht vr 10 feb 2012, 14:09

Gast


Gast

dat is absoluut waar, ik ben ook meer van het random zondebok kiezen de 1e dag, maar ach, we spelen in ieder geval niet direct een ziener of heks of zo eruit.

64Ronde 56 De Schaatstocht  - Pagina 3 Empty Re: Ronde 56 De Schaatstocht vr 10 feb 2012, 14:29

graafoto

graafoto
Veelbelovend spammer

En als je de eerste rond niet mee stemt omdat je het maar een rare methode vind en er sterft een burger (wat meestal gebeurd) ben je meteen verdachte en slachtoffer nr.1. (ik kan er van meespreken)

65Ronde 56 De Schaatstocht  - Pagina 3 Empty Re: Ronde 56 De Schaatstocht vr 10 feb 2012, 17:27

Kauna

Kauna
Junior spammer

haha, ja dat is wel een beetje het gevolg van je keuze dan.

66Ronde 56 De Schaatstocht  - Pagina 3 Empty Re: Ronde 56 De Schaatstocht vr 10 feb 2012, 21:04

Natjuh89

Natjuh89
Professioneel spammer

Verhaaltje komt eerder!

Ga er nu mee beginnen Wink
Klein verhaaltje van gisteren staat er Smile



De mensen waren vroeg wakker geworden en ze gingen uiteindelijk aan het ontbijt beginnen! Een goed ontbijt was het beste van de dag. Nadat het ontbijt was geweest gingen ze de tent inpakken om vervolgens hun tocht verder te gaan schaatsen, het nadeel was, niemand had een sneeuwschuiver meegenomen en ze konden dus niet het sneeuw wegschuiven, dus moesten ze de tocht verder over het besneeuwde ijs schaatsen wat voorzichtig moest gebeuren. Miejster de ervaren schaatser ging voor op en de rest vormde een treintje. Het ijs kraakte van hier tot aan gunder maar ook dankzei het sneeuw, iedereen had het best wel op de zenuwen… ! Op een gegeven moment riep v8! Daar is een cafeetje zullen we daar maar even gaan opwarmen, met een lekker warme kop chocolademelk? Goed idee zei debby! Ik doe met je mee! En de groep ging heerlijk even aan de warme kop chocomelk! Ze waren weer opgewarmd, en ze gingen weer verder, op een gegevem moment nadat ze waren wezen schaatsen klapte het ijs in elkaar, en hans verdween onder het ijs!!! AAAAAAAAAAAAAAA riep Graafoto hans zit onder het ijs,!!! We moeten hem er onder vandaan halen!!!!!!! Gelukkig had iedereen een curses wrakzwemmen gehad en wisten ze allemaal wat ze moesten doen, hans was weer boven water gekomen met zijn hoofd en zag dat ze allemaal bezig waren om hem te helpen. De groep haalde hans uit het water en zo was hij gered! Wooglepuff snelde naar het huis wat aan de overkant stond en legde uit wat er gebeurt was met hans! De vrouw kwam bezorrgd met warme doeken naar hans toe en nam hem mee naar het huis, komen jullie ook maar mee.. kunnen jullie allemaal even lekker warm worden hier bij de kachel!
Hans ging in een warm bad en werd verder even goed verzorgd door de vrouw en kwam later bij de groep zitten! De vrouw die alleen was zei tegen de groep : Jullie kunnen hier vannacht wel overnachten, maak ik heerlijk eten klaar en kunnen jullie hier ook wel blijven eten! V8 zei GOED GOED GOED! EEN HEERLIJK BEDJE WAT WARM IS IS BETER DAN EEN KOUDE TENT!!!! Debby reageerde erop doe toch normaal, de tent was ook weer niet zoooo koud!
De avond naderde en de groep had heerlijk stampot mousse( boerenkool ) gegeten met spekjes en rookworst. De nacht naderde en ze gingen heerlijk slapen bij de warme kachel



ER ZIJN GEEN DODEN GEVALLEN!

EINDE VAN NACHT 2 BEGIN DAG 2 U MAG WEER STEMMEN TOT 22.00 uur

67Ronde 56 De Schaatstocht  - Pagina 3 Empty Re: Ronde 56 De Schaatstocht vr 10 feb 2012, 21:39

Debby

Debby
Senior spammer

Joehoe,weer geen doden.
Zijn er wel wolven in het spel?

68Ronde 56 De Schaatstocht  - Pagina 3 Empty Re: Ronde 56 De Schaatstocht vr 10 feb 2012, 22:44

Kauna

Kauna
Junior spammer

Ben wel blij met een warm bedje. en super dat er weer niemand uit is.

69Ronde 56 De Schaatstocht  - Pagina 3 Empty Re: Ronde 56 De Schaatstocht vr 10 feb 2012, 23:16

morkreb

morkreb
Junior spammer

Dit gaat erg lekker Ronde 56 De Schaatstocht  - Pagina 3 86336

Ik heb morgen een drukke dag dus ik weet niet of ik nog online kan komen. Ik zie nog geen hints dus ik ga nog maar eens willekeurig voor Kauna.



Laatst aangepast door morkreb op vr 10 feb 2012, 23:21; in totaal 1 keer bewerkt

70Ronde 56 De Schaatstocht  - Pagina 3 Empty Re: Ronde 56 De Schaatstocht vr 10 feb 2012, 23:18

Miejster

Miejster
Senior spammer

Maakt ons niet veel wijzer, maar loopt lekker zo. Dan maar terug randomstemmetje. Voor mij nu eens Woogle

71Ronde 56 De Schaatstocht  - Pagina 3 Empty Re: Ronde 56 De Schaatstocht za 11 feb 2012, 00:02

v8power

v8power
Spammer i.o.

geen doden deze nacht en een lekker bed en een warme kachel
wat willen we nog meer

mijn stem gaat random naar miejster

72Ronde 56 De Schaatstocht  - Pagina 3 Empty Re: Ronde 56 De Schaatstocht za 11 feb 2012, 09:24

Debby

Debby
Senior spammer

Ook maar random,mijn stem gaat naar Graafoto

73Ronde 56 De Schaatstocht  - Pagina 3 Empty Re: Ronde 56 De Schaatstocht za 11 feb 2012, 09:51

Kauna

Kauna
Junior spammer

lekker random doorgaan dan maar: Hans

74Ronde 56 De Schaatstocht  - Pagina 3 Empty Re: Ronde 56 De Schaatstocht za 11 feb 2012, 10:35

Hank1705

Hank1705
Spamking/-queen

ik stem op Morkreb, die stond als laatste op het lijsje namelijk Very Happy

75Ronde 56 De Schaatstocht  - Pagina 3 Empty Re: Ronde 56 De Schaatstocht za 11 feb 2012, 11:48

mmwar

mmwar
Beginnend spammer

ik stem random op... debby Smile

Gesponsorde inhoud



Terug naar boven  Bericht [Pagina 3 van 6]

Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6  Volgende

Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum