Weerwolf&Co.
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Toegewijde weerwolvers van travian en omstreken


Je bent niet ingelogd. Log in of registreer je

Ronde 55: De kolonie - deel 2

+7
hans
Natjuh89
graafoto
Miejster
Debby
Kauna
Tachondar
11 plaatsers

Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3, 4, 5  Volgende

Ga naar beneden  Bericht [Pagina 3 van 5]

51Ronde 55: De kolonie - deel 2 - Pagina 3 Empty Re: Ronde 55: De kolonie - deel 2 vr 27 jan 2012, 22:42

Doctor

Doctor
Professioneel spammer

haha sorry mannen te laat is te laat, dus ik leef nog xD

52Ronde 55: De kolonie - deel 2 - Pagina 3 Empty Re: Ronde 55: De kolonie - deel 2 vr 27 jan 2012, 23:01

Natjuh89

Natjuh89
Professioneel spammer

ik ben een vrouw!!!! Geen man!!!

53Ronde 55: De kolonie - deel 2 - Pagina 3 Empty Re: Ronde 55: De kolonie - deel 2 vr 27 jan 2012, 23:15

Doctor

Doctor
Professioneel spammer

en nu ben je 1 van de mannen Razz

54Ronde 55: De kolonie - deel 2 - Pagina 3 Empty Re: Ronde 55: De kolonie - deel 2 vr 27 jan 2012, 23:37

Natjuh89

Natjuh89
Professioneel spammer

neeeee dat wil ik niet!!!!! :p

55Ronde 55: De kolonie - deel 2 - Pagina 3 Empty Re: Ronde 55: De kolonie - deel 2 za 28 jan 2012, 00:46

graafoto

graafoto
Veelbelovend spammer

Even een kleine uitleg, ik kwam om 14u30 thuis van mijn werk en er was een waterlek aan onze mazoutbrander.
Toen ik de kraan wou dicht draaien aan die brander had ik ineens de kraan in mijn handen en kreeg ik een waterdouche over mij heen.
Om 19u kwam de babysitten omdat we naar het lichtfestival zouden gaan in Gent dus vlug alles proberen herstellen maar de leiding achter de brander bleek compleet verroest en verouderd.
Koppelingen van tientallen jaren terug die je niet meer kan vinden in de gewone doe het zelf zaak, dus om alles te herstellen was het veel werk.
Alles is afgeraakt tegen 20u, dan vlug vertrekken en eens in een restaurant dacht ik er aan... Oh neen, ik heb een gele kanarie!!!
Daarom nog vlug gepost met mijn gsm zonder na te lezen op wie er al gestemd was maar gelukkig is het te laat want ik weet niet wat DrWho is dus voor het zelfde geld is hij goed.

Daarom mijn te late stem, dus ik heb een reden.

56Ronde 55: De kolonie - deel 2 - Pagina 3 Empty Re: Ronde 55: De kolonie - deel 2 za 28 jan 2012, 00:59

Doctor

Doctor
Professioneel spammer

ik zie je reden en heb er begrip voor. maar omdat ik graag leef, zeg dat je te laat bent en weiger te sterven Very Happy

maar ja de spelleider beslist

57Ronde 55: De kolonie - deel 2 - Pagina 3 Empty Re: Ronde 55: De kolonie - deel 2 za 28 jan 2012, 08:21

Kauna

Kauna
Junior spammer

Laten we inderdaad vooral afwachten wat Tachondar beslist, maar die schreef al dat 22.00 uur echt de sluitingstijd is. Persoonlijk vind ik ook dat goede reden of niet, tijd is tijd ,anders had Hank zijn stem misschien ook wel willen veranderen net als ik de vorige keer om de stand gelijk te houden.

58Ronde 55: De kolonie - deel 2 - Pagina 3 Empty Re: Ronde 55: De kolonie - deel 2 za 28 jan 2012, 09:55

graafoto

graafoto
Veelbelovend spammer

Inderdaad, ik was te laat.
Stom lek Sad
Nu effe afwachten of er een leugenwolf is.

59Ronde 55: De kolonie - deel 2 - Pagina 3 Empty Re: Ronde 55: De kolonie - deel 2 za 28 jan 2012, 10:08

Kauna

Kauna
Junior spammer

We wachten gewoon af en zien het wel, misschien balen we hard achteraf als blijkt dat drWho slecht is.
Wel vervelend zo'n ongewenste douche trouwens.

60Ronde 55: De kolonie - deel 2 - Pagina 3 Empty Re: Ronde 55: De kolonie - deel 2 za 28 jan 2012, 10:58

Hank1705

Hank1705
Spamking/-queen

Waar blijft die spelleider nou Razz
Ik ben erg benieuwd naar de uitslag namelijk :s (zouden we voor de 3e x de '0' weten te houden? Very Happy)

61Ronde 55: De kolonie - deel 2 - Pagina 3 Empty Re: Ronde 55: De kolonie - deel 2 za 28 jan 2012, 11:59

Tachondar

Tachondar
Spamking/-queen

zoals ik al zei, voor 22.00 uur enkel, dus jammer graaf en natjuh :/
ik weet al dat er anders ruzies van kunnen komen (dat gebeurde haast in me eerste keer als spelleider xD)

heb dus met een vriend een zoektocht geleid naar de andere mensen waarmee we hadden afgesproken en
we vonden hen niet, en zelf hebben we slechts 3 bieren gedronken...
maar ach, het verhaaltje komt zo meteen ^^

62Ronde 55: De kolonie - deel 2 - Pagina 3 Empty Re: Ronde 55: De kolonie - deel 2 za 28 jan 2012, 12:12

Tachondar

Tachondar
Spamking/-queen

De zon scheen helder na de hevige regenval van gisteren, net na de slachtpartij.
‘Hela! Niet luieren daar! Deze hut moet vandaag nog worden afgewerkt!’ riep Graafoto naar Hans en V8. Ze zuchtten en namen enkele pas gezaagde planken. Graafoto keek om toen het krakende geluid van een omgezaagde boom als een verrassing kwam. DrWho veegde de zweetdruppels van zijn hoofd en nam gulzig water uit zijn waterzak. Graafoto fronste. Gisteren was die man van stil en leefloos naar opgewekt en wild gegaan, als een knop die hij kon omdraaien, om kort daarna ziek en uitgeput te worden. Tegen deze ochtend was hij tot zijn gewone manier van doen gevallen. Het deed hem denken aan het bericht van zijn koning over alle passagiers. Dat bericht op zich had al vreemd geleken en beantwoordde helemaal niet aan de persoon die nu de boom in planken zaagde. DrWho was niettemin aan boord op eigen keuze gegaan, maar op uitnodiging van de koning, en zijn koning kennende, kon hij best opdringerig zijn.
‘Hea, sta je op de melkboer te wachten of zo?!’ riep Miejster hem kwaad toe. ‘Het is niet omdat je hier de leiding hebt, dat je moet staan dagdromen!’
‘Ach, ga wat in je geld rollen, op rijkdom beluste woelrat,’ mompelde Graafoto.
Tegen de middag was de hut halverwege afgewerkt. In de middagpauze aten ze elk wat fruit die ze bij de waterbron hadden gevonden.
‘Deze moet u eens proeven, vrouw Debby,’ zei Hank. Hij overhandigde de banaan en zag Debby vreemd staren naar de vorm. Toen ze er twijfelend, door Hank gestaar, van at, schaterde hij het uit van het lachen.
Natjuh en Kauna keken Hank kwaad aan wegens zijn kinderachtig gedrag en Graafoto gaf Hank een ferme mep op zijn achterhoofd.
‘Zo gedraag je je niet bij vrouwen! En vooral niet bij vrouwen die je miezerig leventje met één handgebaar kunnen opkopen, uitschot!’ riep Graafoto. Hank kreeg bijna tranen in zijn ogen, maar zweeg en verbeet zich. Onder Graafoto’s dwingende blik verontschuldigde hij zich.
Daarna ging Graafoto terug naar Hans en Woogle. ‘Die jongen heeft verdomme een harde kop,’ zei Graafoto tegen hen toen hij zijn hand wild heen en weer schudde om het pijnlijke kloppende gevoel aan zijn kneukels te verminderen. Hans en Woogle lachten.
Daarna gingen ze al snel verder met het bouwen van de hut en vonden zelfs de tijd om te beginnen aan een tweede. De hutjes waren klein en enkel voor één of twee personen, met enkel een bed en kast om persoonlijke dingen in weg te stoppen.
Tegen de namiddag besloten ze terug te keren naar het schip, na eerst nog wat water en voedsel in te slaan.

Er zijn geen doden gevallen, einde van dag 2. Nacht 2 duurt tot vanavond 22.00 uur nog.
Geel gekleurd manneke voor Natjuh en Graafoto.

63Ronde 55: De kolonie - deel 2 - Pagina 3 Empty Re: Ronde 55: De kolonie - deel 2 za 28 jan 2012, 12:57

v8power

v8power
Spammer i.o.

we gaan goed burgers
weer geen doden,zijn er geen wolven aktief?

64Ronde 55: De kolonie - deel 2 - Pagina 3 Empty Re: Ronde 55: De kolonie - deel 2 za 28 jan 2012, 13:05

graafoto

graafoto
Veelbelovend spammer

Zitten er wel wolven in het spel deze ronde?
Niks vergeten Tachondar Razz

65Ronde 55: De kolonie - deel 2 - Pagina 3 Empty Re: Ronde 55: De kolonie - deel 2 za 28 jan 2012, 13:39

Tachondar

Tachondar
Spamking/-queen

ti's niet mijn schuld hoor...

66Ronde 55: De kolonie - deel 2 - Pagina 3 Empty Re: Ronde 55: De kolonie - deel 2 za 28 jan 2012, 17:08

Kauna

Kauna
Junior spammer

We gaan goed, laten we zo doorgaan en zo zonder ww moet dat toch lukken Ronde 55: De kolonie - deel 2 - Pagina 3 829688

67Ronde 55: De kolonie - deel 2 - Pagina 3 Empty Re: Ronde 55: De kolonie - deel 2 za 28 jan 2012, 22:00

Tachondar

Tachondar
Spamking/-queen

Het tuigage aan boord maakte krakende geluiden door de wind. Het keten van het anker kletterde heen en weer en de neergehaalde zeilen rafelden een beetje. Dit alles verhinderde het geluid van de gedempte voetstappen, zacht gefluister en het gedrup van natte kleren op dek. Met tien klommen ze aan dek, hun groene verf bijna helemaal door het zeewater weggewassen terwijl het licht van de maan en sterren weerkaatst werd in het water dat zich rond hun voeten verzamelde. In hun vreemde eigen taaltje besloten ze de trap op te stappen en de eerste deur naar binnen te gaan. Vandaar volgden ze een gang en gingen de eerste kamer binnen. Deze kajuit was groot en er lag iemand in het bed te slapen. Het bleek een vrouw te zijn. Ze maakten haar wakker, waarna ze grote open ogen zette, en verdoofden haar meteen met een product nog voor ze kon gillen. Snel namen ze haar lichaam mee en sprongen terug in zee.
Miejster, die al niet echt vast had liggen slapen en dacht dat hij zich geluiden had ingebeeld, sprong meteen recht bij het horen van de plons. Hij ging naar Debby’s kamer, maar vond haar niet.
‘Alarm!’ riep hij zo luid als hij kon, terwijl hij de trap naar het niveau onder dek afging. ‘Wakker worden! Debby is ontvoerd!’
Hank keek hem kwaad aan, ondanks zijn nog half gesloten ogen, en Graafoto was als eerste klaar met zijn kleren aan.
‘Hoezo is ze ontvoerd?’ vroeg hij, zijn zwaard aan zijn riem gespend.
‘Ik dacht dat ik geluiden hoorde, maar toen ik een plons in het water hoorde en haar kamer ging nakijken, was ze weg. Iemand moet aan boord zijn gekomen en zwemt nu terug naar het strand, met Debby!’ riep Miejster, alsof hij bang was dat hij dat punt nog niet duidelijk genoeg had benadrukt.
‘Dan kunnen we hen nog inhalen,’ zei Graafoto. Hij keek wie er nog klaar was en wees meteen de eerste twee aan. ‘DrWho en V8, ga de sloepen klaarmaken, Woogle jij ook!’
Ze gingen meteen naar dek en boven hen hoorden ze gestommel, terwijl de rest zich ook probeerde klaar te maken.
‘Uit je nest, ondankbaar joch,’ zei Hans toen Hank niet eens de moeite deed om op te staan. Hans verkocht hem een mep en Hank viel met luid gekreun uit zijn hangmat. Luid vloekend en onder het alziend oog van Graafoto en Miejster kleedde hij zich sneller dan ooit in zijn leven aan.
‘Mooi, ze liggen al klaar in het water,’ zei Miejster toen hij ook aan dek kwam.
‘We hebben groenachtig water gevonden,’ zei Kauna.
Miejster bestudeerde het aandachtig. ‘Misschien zijn het groengekleurde mannen deze keer?’
‘Maakt niet uit. Binnenkort zijn ze roodgekleurd,’ gromde DrWho.
Iedereen klom in de twee sloepen en ze roeiden zo snel als ze konden. Miejster had bijna zin om Hank uit de sloep te duwen toen hij zich ontspannen uitrekte en gaapte, alsof het hem helemaal niet boeide.
‘Ik zie ze!’ riep Hans vanuit de andere sloep naar Graafoto. Hij stak zijn hand op ten teken dat hij het had gehoord en zag ook tien groengekleurde mannen op het strand de bossen invluchten. Eentje had een bewusteloos lichaam over zijn schouder. Een man bleef als laatste achter, zijn handen achter de rug.
‘Iemand pijl en boog bij zich?’ vroeg Miejster. Iedereen schudde zijn hoofd. Miejster keek Graafoto aan.
‘Het lijkt me dat u het begrepen heeft, edele heer. Wij zijn het kwetsbaarst als we aan land komen, waardoor hij met een lange afstandswapen ons makkelijk kan verzwakken,’ zei Graafoto.
‘Niet per se. Ik heb nog studies gedaan-’
‘Ongetwijfeld, als chique meneer,’ onderbrak Hank hem, wat hem al snel een oorvijg opleverde van Kauna.
Miejster negeerde hem, al kwam er een gefronst streep bij op zijn voorhoofd, en vervolgde: ‘-en kort daarna was die oorlog met de noordelijke provincie. In die tijd heb ik in dienst van het koninklijk leger berekeningen over aantal, afstand, tijd en van die zaken moeten maken uit naam van de vorige koning.’
‘Dus?’
‘Het wapen met het verste bereik is een kruisboog, maar die kunnen ze vast niet maken, als ze nog geen doenlijke kledij hebben. Die hadden wij ook niet mee, dus dat kunnen ze onmogelijk hebben. Daarna de gewone boog. Afgaand op gewone primitieve bogen, kan ik bepalen vanaf welk punt hij ons zou kunnen kwetsen.’
‘Er begint me iets te dagen, waar ik zie het nog niet voor me,’ zei Woogle.
‘Iedereen hier kan zwemmen. Wanneer ik het zeg, gaan we onze sloepen uit, keren die om, en schuilen eronder om het laatste stuk beschermd aan land te komen. Ademen doen we onder het luchtgedeelte van de sloep.’
Iedereen ging ermee akkoord, zelfs Hank, al had dat een dreigende vuist gekost.
‘Nu!’ riep Miejster. Net op het moment dat ze uit het water sprongen, nam de man zijn pijl en boog vanachter zijn rug en begon te mikken. Al watertrappelend was het een heel karwei om de sloep om te keren, maar het lukte hen uiteindelijk toen de eerste schot werd gelost. In de sloep van Hans bleef een pijl steken.
‘Hank, afstand, wil je?’ zei Kauna geïrriteerd toen hij nogal dicht was.
Hij zweeg terwijl ze allen moeizaam vooruit zwommen. Af en toe hoorden ze een doffe klap van een pijl die hun sloep raakte.
‘Eén vraagje, o edele supergenie,’ zei Hank. ‘eens aan land zijn we zo goed als blind. Die man kan ons evengoed aan het opwachten zijn bij het water met een zwaard.’
‘De jongen heeft voor eens gelijk, Miejster,’ zei Graafoto.
Op dat moment raakte een pijl hen zo hard dat deze door de sloep kwam. Miejster brak deze af en staarde door het gat.
‘Je moet niet bang zijn, Hank, want ik kan hem nu zien. Hij staat er nog. Wat zijn ze onderontwikkeld zeg,’ gniffelde Miejster. Al weldra voelden ze land onder hun voeten en waren ze helemaal uit het water. Ze kwamen langzaam dichterbij, tot ze een laatste pijlschot hoorden en de man schreeuwend dichterbij kwam.
‘Laat de sloep vallen! Hij heeft geen pijl meer geladen nu!’ riep Miejster. Hij had steeds de tijdsinterval berekend hoe snel hij pijlen kon afschieten. Ze waren nu zo dicht, dat de groengekleurde man ten dode was opgeschreven.
Ze trokken hun zwaarden of messen en keken de man aan. Plots bleek dat hij een speer had, die hij onverwachts smeet. Miejster keek niet of deze doel trof, maar stak samen met DrWho zijn zwaard in de groengekleurde man, die al snel in elkaar zeeg.
‘Natjuh!’ riep Kauna schril, maar het was te laat. De speer stak dwars door haar hals terwijl er bloed langs het hout druppelde.

Einde van Nacht 2. Natjuh was de beschermengel.
Dag 3 duurt tot morgenavond 22.00 uur.

68Ronde 55: De kolonie - deel 2 - Pagina 3 Empty Re: Ronde 55: De kolonie - deel 2 za 28 jan 2012, 22:01

Tachondar

Tachondar
Spamking/-queen

PERFECT OP 22.00 UUR :p
LIKE A BOSS xD
Ronde 55: De kolonie - deel 2 - Pagina 3 919314

69Ronde 55: De kolonie - deel 2 - Pagina 3 Empty Re: Ronde 55: De kolonie - deel 2 za 28 jan 2012, 22:59

Kauna

Kauna
Junior spammer

De beschermengel, helaas is de eerste keer dat de ww een kans hebben ook gelijk toeslaan.

70Ronde 55: De kolonie - deel 2 - Pagina 3 Empty Re: Ronde 55: De kolonie - deel 2 za 28 jan 2012, 23:04

Natjuh89

Natjuh89
Professioneel spammer

Jah had het wel verw8.. Had ik me de tweede nacht zelf gered..! Jmmr dat ik het nu niet kon..! ROT WOLVEN

71Ronde 55: De kolonie - deel 2 - Pagina 3 Empty Re: Ronde 55: De kolonie - deel 2 za 28 jan 2012, 23:12

Doctor

Doctor
Professioneel spammer

idd rotwolven, rip natjuh

72Ronde 55: De kolonie - deel 2 - Pagina 3 Empty Re: Ronde 55: De kolonie - deel 2 za 28 jan 2012, 23:52

graafoto

graafoto
Veelbelovend spammer

Lap, toch wolven in het spel dus...
Rip Natjuh.

Ok, wat weten we al tot nu toe?
Er is minstens 1 wolf actief waarschijnlijk een conversiewolf.
Aangezien er al 2 dagen voorbij zijn zonder doden geen leugenwolf actief of het moet een serieuze stomme leugenwolf zijn.
Maar aangezien het aantal deelnemers verwacht ik minstens 2 wolfjes, maar wie zijn ze?
Is er een ziener actief die ons de situatie kan verhelderen?

Ik ga toch maar nog eens voor DrWho... Waarom? op "goed" gevoel.



Laatst aangepast door graafoto op zo 29 jan 2012, 21:45; in totaal 1 keer bewerkt

73Ronde 55: De kolonie - deel 2 - Pagina 3 Empty Re: Ronde 55: De kolonie - deel 2 zo 29 jan 2012, 00:21

Doctor

Doctor
Professioneel spammer

Wel ik kan met zekerheid zeggen dat doorweekte hank een slechte is



Laatst aangepast door DrWho op zo 29 jan 2012, 14:54; in totaal 1 keer bewerkt (Reden : ontvet want stem veranderd)

74Ronde 55: De kolonie - deel 2 - Pagina 3 Empty Re: Ronde 55: De kolonie - deel 2 zo 29 jan 2012, 01:01

Miejster

Miejster
Senior spammer

Kauna schreef:De beschermengel, helaas is de eerste keer dat de ww een kans hebben ook gelijk toeslaan.
De eerste kans? Dus jij wist dat de beschermengel zich had beschermd de eerste nacht? cool, dat weten normaal gezien alleen de wolven.Kauna



Laatst aangepast door Miejster op zo 29 jan 2012, 14:15; in totaal 1 keer bewerkt (Reden : Ontvet)

75Ronde 55: De kolonie - deel 2 - Pagina 3 Empty Re: Ronde 55: De kolonie - deel 2 zo 29 jan 2012, 02:36

v8power

v8power
Spammer i.o.

rip natjuh




Laatst aangepast door v8power op zo 29 jan 2012, 19:38; in totaal 1 keer bewerkt

Gesponsorde inhoud



Terug naar boven  Bericht [Pagina 3 van 5]

Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3, 4, 5  Volgende

Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum