Weerwolf&Co.
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Toegewijde weerwolvers van travian en omstreken


Je bent niet ingelogd. Log in of registreer je

Ronde 55: De kolonie - deel 2

+7
hans
Natjuh89
graafoto
Miejster
Debby
Kauna
Tachondar
11 plaatsers

Ga naar pagina : 1, 2, 3, 4, 5  Volgende

Ga naar beneden  Bericht [Pagina 1 van 5]

1Ronde 55: De kolonie - deel 2 Empty Ronde 55: De kolonie - deel 2 ma 23 jan 2012, 22:01

Tachondar

Tachondar
Spamking/-queen

Bedankt aan iedereen voor hun snelle reactie, en nogmaals sorry vanwege mijn fout. Dan
volgt nu de nieuwe ronde, en iedereen veel succes en plezier gewenst namens de nog wat klungelige spelleider ^^

Deelnemers:
- Hank1705
- Miejster
- Graafoto
- Debby
- Hans
- Kauna
- Natjuh
- V8power
- Wooglepuff
- DrWho

2Ronde 55: De kolonie - deel 2 Empty Re: Ronde 55: De kolonie - deel 2 ma 23 jan 2012, 22:02

Tachondar

Tachondar
Spamking/-queen

Moordloze nacht gaat nu in en duurt tot morgen 22.00 uur

3Ronde 55: De kolonie - deel 2 Empty Re: Ronde 55: De kolonie - deel 2 ma 23 jan 2012, 22:26

Kauna

Kauna
Junior spammer

Is niet klungelig hoor, fouten kunnen gebeuren, het spel is complex genoeg.

4Ronde 55: De kolonie - deel 2 Empty Re: Ronde 55: De kolonie - deel 2 ma 23 jan 2012, 22:43

Debby

Debby
Senior spammer

Trek je er niks van aan.
Je doet t verder goed en je reageert adequaat.

5Ronde 55: De kolonie - deel 2 Empty Re: Ronde 55: De kolonie - deel 2 ma 23 jan 2012, 22:53

Tachondar

Tachondar
Spamking/-queen

ik kan wel zeggen dat ik best tevreden ben met de steun en positiviteit ondanks de blunder die ik nu krijg ^^
heel wat anders dan in het ware leven dat gonst van de naar me toe gerichte negativiteit, maar dat is ook
de reden dat ik graag op dit forum ben. ^^

De verhaaltjes zullen wel ff gwn copy paste zijn, behalve die laatste van graafoto's dood natuurlijk ^^

6Ronde 55: De kolonie - deel 2 Empty Re: Ronde 55: De kolonie - deel 2 di 24 jan 2012, 00:49

Miejster

Miejster
Senior spammer

No problem Tach, ik heb ook al fouten gemaakt hoor! Maakt niks uit. We beginnen graag opnieuw!

7Ronde 55: De kolonie - deel 2 Empty Re: Ronde 55: De kolonie - deel 2 di 24 jan 2012, 04:41

graafoto

graafoto
Veelbelovend spammer

I'm Alive affraid

8Ronde 55: De kolonie - deel 2 Empty Re: Ronde 55: De kolonie - deel 2 di 24 jan 2012, 07:07

Debby

Debby
Senior spammer

Iedereen maakt foutjes,daar ben je nu eenmaal mens voor.

9Ronde 55: De kolonie - deel 2 Empty Re: Ronde 55: De kolonie - deel 2 di 24 jan 2012, 12:03

Natjuh89

Natjuh89
Professioneel spammer

No problem Smile We beginnen gewoon heerlijk opnieuw Smile

10Ronde 55: De kolonie - deel 2 Empty Re: Ronde 55: De kolonie - deel 2 di 24 jan 2012, 14:51

graafoto

graafoto
Veelbelovend spammer

Mensen is misselijk :p

Jammer dat de rollen herverdeeld worden, ik wist al wel een slechte speler zitten.
Volgens mij was Hans een wolfje en gekoppeld door cupido met Kauna.
Debby waarschijnlijk beschermengel.

11Ronde 55: De kolonie - deel 2 Empty Re: Ronde 55: De kolonie - deel 2 di 24 jan 2012, 16:48

Kauna

Kauna
Junior spammer

graafoto schreef:I'm Alive affraid
haha, dat is het meest positieve aan deze draai van de deze ronde Ronde 55: De kolonie - deel 2 829688

12Ronde 55: De kolonie - deel 2 Empty Re: Ronde 55: De kolonie - deel 2 di 24 jan 2012, 16:50

Kauna

Kauna
Junior spammer

graafoto schreef:Mensen is misselijk :p

Jammer dat de rollen herverdeeld worden, ik wist al wel een slechte speler zitten.
Volgens mij was Hans een wolfje en gekoppeld door cupido met Kauna.
Debby waarschijnlijk beschermengel.
Nou je zat er wat mij betreft behoorlijk naast. Ik had niets met Hans. En jij geen ziener dus ben ik wel benieuwd naar hoe jij zeker weer dat iemand slecht was!

13Ronde 55: De kolonie - deel 2 Empty Re: Ronde 55: De kolonie - deel 2 di 24 jan 2012, 17:29

Tachondar

Tachondar
Spamking/-queen

Kauna schreef:
graafoto schreef:Mensen is misselijk :p

Jammer dat de rollen herverdeeld worden, ik wist al wel een slechte speler zitten.
Volgens mij was Hans een wolfje en gekoppeld door cupido met Kauna.
Debby waarschijnlijk beschermengel.
Nou je zat er wat mij betreft behoorlijk naast. Ik had niets met Hans. En jij geen ziener dus ben ik wel benieuwd naar hoe jij zeker weer dat iemand slecht was!

Ik eigenlijk ook wel...
was er geen verbod op zulke pm-berichtjes? :p

14Ronde 55: De kolonie - deel 2 Empty Re: Ronde 55: De kolonie - deel 2 di 24 jan 2012, 17:40

Kauna

Kauna
Junior spammer

Het is denk een vermoeden en waarschijnlijk niet via pmen gedaan. Dat blijkt wel uit de foute stelling tav mij overigens.

15Ronde 55: De kolonie - deel 2 Empty Re: Ronde 55: De kolonie - deel 2 di 24 jan 2012, 18:14

Debby

Debby
Senior spammer

Overigens was ik niet de beschermengel,maar de slotenmaker.

16Ronde 55: De kolonie - deel 2 Empty Re: Ronde 55: De kolonie - deel 2 di 24 jan 2012, 18:32

graafoto

graafoto
Veelbelovend spammer

Hmmm, dan zat ik goed fout...
Alleen Hans nog... Was hij nu slecht of niet, nu twijfel ik zelf nog.
Het waren trouwens enkel vermoedens dus geen pm's verstuurd.
Ik was de valse engel en had de rol van woogle gestolen als ze dood was.
Nu ben ik nog benieuwd naar haar rol.

17Ronde 55: De kolonie - deel 2 Empty Re: Ronde 55: De kolonie - deel 2 di 24 jan 2012, 20:52

hans

hans
Aankomend spammer

ik was slecht daar had je gelijk in

18Ronde 55: De kolonie - deel 2 Empty Re: Ronde 55: De kolonie - deel 2 di 24 jan 2012, 21:39

v8power

v8power
Spammer i.o.

aha dus ik zat goed met mijn redenering na de dood van graaf

nu beginnen we weer opnieuw met nieuwe rollen

19Ronde 55: De kolonie - deel 2 Empty Re: Ronde 55: De kolonie - deel 2 di 24 jan 2012, 22:04

Tachondar

Tachondar
Spamking/-queen

Hans schrok wakker van het kabaal buiten. Door de slapers in zijn ogen heen kon hij zien dat het nog nacht was. Toch werd het geluid steeds luider. Er klonk gegil van vrouwen, het gekletter van wapens op elkaar, een pees van een boog die loste, een brekend geluid van glas en de ‘woesj’ van iets die vlam vatte.
Hij sprong uit bed, deed snel een broek aan, nam zijn zwaard en verliet zijn ronde houten hutje.
‘Hans, naar het zuiden!’ klonk de stem van Graafoto. Hans gehoorzaamde en volgde een groep mannen die ook op commando van Graafoto naar het zuiden liepen. Daar waren enkele paarsgekleurde mannen bezig hun mannen neer te vellen. Er ontstond een bres en enkele braken door. Een vrouw werd neergestoken en Hans stak de dader neer die snel neerzeeg in het bloed van de vrouw.
Al snel kwamen enkelen helpen en werden alle paarskleurige mannen afgemaakt.
‘Dat was nipt,’ zei Graafoto, de zweetdruppels van zijn bebloed voorhoofd afvegend.
‘De kapitein roept jullie,’ kwam Natjuh melden. Zuchtend stonden ze op en gingen naar het strand.
Daar stond de robuuste man in wit kledij dat vreselijk vloekte met zijn zwarte baard.
‘Wie had er de wachtcontrole!’ riep hij verhit.
‘Pluys, Kapitein,’ zei Kauna even verderop.
‘Breng die schoft bij me!’
‘Hij is getroffen door een pijl, heer,’ zei Woogle.
Hij vloekte. ‘We zijn hier pas drie dagen, hebben eindelijk een nederzetting gebouwd, en dan worden we al overvallen. Het is de bedoeling dat we hier een land stichten uit naam van de koning Thalion!’
Iedereen zweeg. Ze hadden het verhaaltje al vaak genoeg gehoord. Twintig hutjes gebouwd, eten eindelijk kunnen verzamelen, drinkplaats gevonden,…
‘Vergeef me, kapitein, maar dat hebben we zelf allemaal ervaren,’ zei Hank, een jonge knaap die ondanks zijn voorzichtige manier van spreken te snel langs zijn neus sprak. Al zat niet iedereen daarmee in, aangezien hij de gedachten zei van iedereen en er persoonlijk de aframmelingen voor opnam. Hans glimlachte.
‘Denk je dat je het beter weet! Ik zal je eens zeggen! Onze taak is het maken van een kolonie voor het koninkrijk Lilordun en…’ maar ze kwamen er nooit achter wat de taak nog was. Een pijl trof de kapitein in zijn keelgat. Iedereen keek om en ze zagen opnieuw paarsgekleurde mannen.
‘De zee in!’ riep iemand, en wegens hun angst en schrik gehoorzaamden ze zonder nadenken. De sloepen nemen konden ze niet meer, maar zover zwemmen naar het schip was het niet. Enkelen konden ook niet zwemmen, en verdronken dus, of anderen werden door pijlen getroffen. Gelukkig kon de vijand ook niet zwemmen en waren ze veilig als ze wegraakten of buiten schot bleven.
Bij de fregat aangekomen bedacht Hans zicht hoe hij aan boord kon komen, toen net het uiteinde van een touwladder naast zich viel. Snel klom hij aan boord en zag Miejster en Debby. Twee personen die deze reis hadden gefinancierd en aan boord waren gebleven om het schip te bewaken.
‘Wat gebeurde er? We hoorden het rumoer tot hier,’ zei Debby die andere overlevenden hielp.
‘Ik weet het niet,’ zei Hans tussen het happen naar lucht door. Honderd meter verder aan land zag hij alle hutjes vlam vatten.
‘We werden overvallen. Pluys stond in voor wachtcontrole, maar werd meteen door een pijl geraakt. Toen kwamen de paarsgekleurde mannen binnen. Nog een geluk dat Pluys’ lijk door het dak van V8powers dak viel, of ze had ons niet meer kunnen wekken,’ zei Graafoto.
‘Waar is de kapitein?’ vroeg Miejster.
Graafoto schudde zijn hoofd.
‘Wat doen we nu?’ vroeg DrWho. Hij was stil, maar een zeer bekende barbaar en handig met de bijl. Er ging het gerucht dat hij een gevangene was die zijn vrijheid kreeg om te helpen bij het stichten van deze kolonie. Een ander gerucht was dat hij aan boord was gekropen tijdens het vluchten van gokschulden.
‘Ik zeg blijven. Binnen tien dagen zal er een tweede schip komen,’ zei Miejster.
‘We hebben geen voedsel en drinken voor tien dagen. En ik heb geen zin om steeds als een bang kieken op dit schip te blijven,’ zei Hans. Hij haatte de zee en was eigenlijk tegen wil met de kolonie meegegaan. Thuis in Lilordun had hij een volgens hem onterechte beschuldiging begaan. Een jonge knaap had zijn bakkerij willen vernietigen. Na een gevecht was de jongen ongelukkig met zijn hoofd gevallen en blijkbaar was dat een zoon van een belangrijkere ambachtsman geweest. Nadat Hans wat rum had gedronken, was die knaap gekomen en nadat hij schedelbreuk had geleden, was die stadswacht gekomen en had hem opgepakt. De dag erna zat hij in het scheepsruim.
‘Ik stel voor dat we de rest van de nacht rust nemen en dan in de ochtend zien we wel weer,’ zei Woogle.
De rest stemde in, half met tegenzin, maar iets anders was er niet.
Tegen de volgende zonsopgang was iedereen al terug wakker van enkel wat te knikkebollen. Ze besloten te blijven, mede door de rijke Miejster en Debby die zich wilden bewijzen.
‘Jullie denken enkel aan het geld dat jullie eruit halen, stomme hielenlikkers van de koning!’ beledigde Hank.
‘De wenende kleuter spreekt best vlot, ook al was hij nogal zwijgzaam toen ze je verhoorden over die overval,’ wierp Debby tegen.
Hank bloosde, maar Natjuh gaf zelf antwoord: ‘Toch heeft hij een goed punt. We slechts met zijn tienen, waar we voorheen met bijna dertig waren.’
‘Maar beeld je eens in wat voor een invloed dat zal hebben op onze reputatie als we het hier levend vanaf brengen en alsnog een nederzetting weten te heropbouwen?’ zei Kauna.
Meteen werd het idee naar roem en rijkdom de vredestichter, ook al waren Miejster en Debby daar pas net voorheen mee uitgescholden.

Moordloze nacht eindigt en begin dag 1 tot morgenavond 22.00 uur

20Ronde 55: De kolonie - deel 2 Empty Re: Ronde 55: De kolonie - deel 2 di 24 jan 2012, 22:07

graafoto

graafoto
Veelbelovend spammer

And THE game has begon

21Ronde 55: De kolonie - deel 2 Empty Re: Ronde 55: De kolonie - deel 2 di 24 jan 2012, 22:09

Tachondar

Tachondar
Spamking/-queen

lol, en ik heb driemaal gecontroleerd of ik iets vergeten ben nu xD

22Ronde 55: De kolonie - deel 2 Empty Re: Ronde 55: De kolonie - deel 2 di 24 jan 2012, 22:27

Kauna

Kauna
Junior spammer

daar gaan we weer! dan ga ik ook gelijk maar stemmen: Miejster, reden- omdat dat de vorige ronde ook mijn eerste stem was (na die op Hans dan Very Happy )

23Ronde 55: De kolonie - deel 2 Empty Re: Ronde 55: De kolonie - deel 2 di 24 jan 2012, 23:07

Miejster

Miejster
Senior spammer

Ik kan helaas niet stemmen op wie ik de vorige keer gestmed heb want dan zou ik op een gele kanarie moeten stemmen. Hmmm, willekeurig dan maar Hans. Gewoon omdat dit de eerste naam is die in het verhaaltje voorkomt, geen enkele andere reden.



Laatst aangepast door Miejster op di 24 jan 2012, 23:08; in totaal 1 keer bewerkt (Reden : Vergeten vet maken)

24Ronde 55: De kolonie - deel 2 Empty Re: Ronde 55: De kolonie - deel 2 wo 25 jan 2012, 00:30

hans

hans
Aankomend spammer

oke dan stem ik natjuh

25Ronde 55: De kolonie - deel 2 Empty Re: Ronde 55: De kolonie - deel 2 wo 25 jan 2012, 01:18

v8power

v8power
Spammer i.o.

mijn stem gaat naar debby
volledig random

Gesponsorde inhoud



Terug naar boven  Bericht [Pagina 1 van 5]

Ga naar pagina : 1, 2, 3, 4, 5  Volgende

Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum