Weerwolf&Co.
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Toegewijde weerwolvers van travian en omstreken


Je bent niet ingelogd. Log in of registreer je

Ronde 55: De kolonie - deel 2

+7
hans
Natjuh89
graafoto
Miejster
Debby
Kauna
Tachondar
11 plaatsers

Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3, 4, 5  Volgende

Ga naar beneden  Bericht [Pagina 2 van 5]

26Ronde 55: De kolonie - deel 2 - Pagina 2 Empty Re: Ronde 55: De kolonie - deel 2 wo 25 jan 2012, 08:45

Hank1705

Hank1705
Spamking/-queen

Weer op Graafoto.
Omdat ik direct uit school moeten eten en dan een voetbalwedstrijd heb Very Happy (ofwel random Razz)

27Ronde 55: De kolonie - deel 2 - Pagina 2 Empty Re: Ronde 55: De kolonie - deel 2 wo 25 jan 2012, 08:59

Doctor

Doctor
Professioneel spammer

ik stem op Hank, lekker random

28Ronde 55: De kolonie - deel 2 - Pagina 2 Empty Re: Ronde 55: De kolonie - deel 2 wo 25 jan 2012, 19:06

Natjuh89

Natjuh89
Professioneel spammer

Ik stem DRWHO omdat hij op hank stemt...
Waarom.. Omdat ik altijd als eerste op hank stem Smile

29Ronde 55: De kolonie - deel 2 - Pagina 2 Empty Re: Ronde 55: De kolonie - deel 2 wo 25 jan 2012, 20:42

wooglepuff

wooglepuff
Aankomend spammer

Ik stem op V8

30Ronde 55: De kolonie - deel 2 - Pagina 2 Empty Re: Ronde 55: De kolonie - deel 2 wo 25 jan 2012, 21:42

graafoto

graafoto
Veelbelovend spammer

Hmmm, moeilijke keuze, Kauna dan maar.
Wegens nog niet gestemd



Laatst aangepast door graafoto op wo 25 jan 2012, 22:05; in totaal 1 keer bewerkt (Reden : stomme laptop werkt tegen)

31Ronde 55: De kolonie - deel 2 - Pagina 2 Empty Re: Ronde 55: De kolonie - deel 2 wo 25 jan 2012, 21:42

Natjuh89

Natjuh89
Professioneel spammer

Ik zal em wel vetgedrukt zetten anders telt ie nie

32Ronde 55: De kolonie - deel 2 - Pagina 2 Empty Re: Ronde 55: De kolonie - deel 2 wo 25 jan 2012, 22:07

graafoto

graafoto
Veelbelovend spammer

Mijn laptop werkt tegen, ik moet de [b ] code zelf intypen blijkbaar.
Sorry

33Ronde 55: De kolonie - deel 2 - Pagina 2 Empty Re: Ronde 55: De kolonie - deel 2 wo 25 jan 2012, 23:05

Tachondar

Tachondar
Spamking/-queen

De sloep schokte en ze stapten uit. De twee andere sloepen kwamen ook aan land. Samen met de anderen trok Natjuh aan de sloep om het tussen de bomen te verstoppen. Het plan was om vandaag een sluippatrouille te doen, om informatie te verzamelen over het land. Als eerste gingen ze in een lange rij, gewapend en zeer waakzaam, richting de waterbron. Een uur later vonden ze die poel tussen de rotsen en dronken lange teugen. Natjuh dompelde haar hoofd onder, om eventjes verlost te zijn van het kriebelende zweet in haar nek en het gezoem van de muggen. Haar blonde haren waren kletsnat toen ze haar hoofd terugtrok en aan de haarpunten druppelde verfrissende druppels op de rest van haar kleed.
‘En nu?’ vroeg ze.
‘In een boog naar het westen, en op een ver genoeg punt terug naar de zee,’ zei Graafoto. Iedereen gehoorzaamde en ze gingen op weg.
Twee uur later kwamen ze aan een steile rotswand. Vanachter een groep dichte bomen en struiken gluurden ze naar een grot. Er passeerde een paarsgekleurde man en ze bleven stilliggen.
Natjuh zag uit haar ooghoek dat Hank de man belust met wraak aankeek terwijl hij zijn pijl en boog van zijn rug nam. Ze legde haar hand op zijn schouder en schudde fel hoofd toen hij haar aankeek. Met tegenzin weerhield hij er zich van om wraak te nemen op de man.
De paarsgekleurde man ging de grot in en ze besloten terug te keren. Drie uur later waren ze terug aan het strand. De lijken die er nog lagen besloten ze eerst op te ruimen, hoe sneller hoe liever.
‘Waarom hield je me tegen?’ vroeg Hank. ‘Mijn broer vriend is vermoord door een van die paarse papegaaien. Ik moet hem wreken!’
‘En dan zouden zijn vriendjes meteen ons achterna gekomen zijn! Ben je gek?’ riep Graafoto.
‘Natjuh, help je even met dit lichaam?’ vroeg Kauna. Ze gehoorzaamde en nam het verbrande onherkenbare lichaam vast. Samen brachten ze het de zee in en dumpten het lichaam in een dieper deel waar een koraalrif de diepte in verdween.
‘De andere vrouwen schijnen er niet tegen te kunnen,’ zei Kauna toen ze terug zwommen.
‘We zijn dan ook de enige vrouwen die misschien al zulke lijken gewoon zijn geraakt. Als verzorgster maakte ik wel al wat mee.’
‘Ben je ook een verzorgster?’ vroeg Kauna verbaasd. ‘Ik heb je nooit gezien.’
‘Ik kwam niet uit de stad waar we van vetrokken, maar uit het noorden.’
‘Aha, een binnenlander!’ grinnikte ze. ‘Nooit gedacht dat ze daar zorghuizen hadden.’
‘Het is best wat meer dan weide voor schapen en boomgaarden,’ glimlachte Natjuh flauwtjes.
Een tijdje later waren ze terug aan boord en tekende Miejster een kaart van alle informatie die iedereen had opgemaakt. Vooral Graafoto, die ervaring had van het leiden van troepen door onbekend gebied uit naam de koning in eerdere oorlogen, was een sterk factor.
Daarna bleven ze voor de rest tot de avond aan boord uitrusten.

dag 1 voorbij, nacht 1 gaat in tot morgenavond 22.00 uur
Debby heeft geel manneke

34Ronde 55: De kolonie - deel 2 - Pagina 2 Empty Re: Ronde 55: De kolonie - deel 2 do 26 jan 2012, 06:56

Kauna

Kauna
Junior spammer

graafoto schreef:Mijn laptop werkt tegen, ik moet de [b ] code zelf intypen blijkbaar.
Sorry
Je laptop zorgt er dan zeker ook voor dat je niet zo goed kunt lezen!? Prima dat je op mij stemt hoor, want ik was één van de twee waarop nog niet gestemd was maar ik heb zelf als eerste gestemd dus de reden kun je achterwege laten Ronde 55: De kolonie - deel 2 - Pagina 2 17387

35Ronde 55: De kolonie - deel 2 - Pagina 2 Empty Re: Ronde 55: De kolonie - deel 2 do 26 jan 2012, 10:12

Debby

Debby
Senior spammer

Sorry sorry sorry,ik ben gisteren naar t Elysium geweest en was zo relaxed dat ik gisteravond in slaap ben gevallen.

36Ronde 55: De kolonie - deel 2 - Pagina 2 Empty Re: Ronde 55: De kolonie - deel 2 do 26 jan 2012, 16:54

graafoto

graafoto
Veelbelovend spammer

Sorry Kauna, ik had er over gelezen.
Tot nu toe loopt het zoals de vorige ronde.
Eerste dag niemand dood, alleen hopen dat de wolfjes mij nu sparen.

37Ronde 55: De kolonie - deel 2 - Pagina 2 Empty Re: Ronde 55: De kolonie - deel 2 do 26 jan 2012, 22:11

Tachondar

Tachondar
Spamking/-queen

DrWho zag het handgebaar zakken en sprong op. Het was eindelijk nacht. De nacht nadat ze het kamp in de grot van de vijanden hadden gevonden. Eindelijk kon hij gaan moorden en paniek zaaien zonder al te veel commotie op te wekken. Hij keek Woogle naast zich aan, en ze schrok. Misschien van zijn wellustige grijns, of de moorddadige blik in zijn ogen. Hij bereikte als eerste de grot en trok zijn zwaard. Net voor de ingang schreeuwde hij zo luid als hij kon, zodat zijn beestenecho door de grot galmde en iedereen angstig zijn dood kon afwachten. Lachend liep hij naar binnen en stak zijn zwaard in de buik van de eerste paarsgekleurde man. Al snel onthoofde hij een tweede, sloeg een derde de hoofd in en hakte de armen van een vierde af. Het was geweldig. Dit was wat leven inhield volgens hem. Niet enkel werken en opbouwen, maar als een brenger des doods handelen. Hij vond het geweldig om te weten dat anderen dood zouden gaan, alsof hij in de toekomst kon zien. Een spoor van lijken en bloed lag achter hem, en zijn ‘kompanen’ haalden hem in. Ach, die enkele mannen mochten ze hebben, hij had een leukere prooi gezien: een vrouw met twee kinderen.
Hij liep eropaf en hoorde die sukkel van een Graafoto nog roepen: ‘DrWho, nee!’
Ze waren al dood voor Graafoto’s kreet gestopt was met galmen door de grot. Hij hield ervan hoe vrouwen konden schreeuwen. Kinderen waren voor hem slechts poppen, maar de angstkreet van een vrouw bracht hem in verrukking. Snel ging hij op zoek naar anderen die hij kon doden.
Het vermoorden dan tientallen anderen maakte hem zo blij, dat hij de tijd uit het oog verloor. Bijna viel hij iemand van zijn eigen groep aan, tot hij Kauna herkende.
‘Ben je gek of zo?!’ riep ze schril uit toen ze een slag pareerde.
‘Sorry, ik…’
‘Was bezeten?’ eindigde zijn zin. ‘Ik weet niet wie je bent, maar zal over je vreemde actie niet spreken.’
Hij knikte en ze verlieten de grot. De vijand was verslagen, en nu zijn honger naar moord was gestild, kwam het vreselijke terugslaand gevoel. Bloed tot aan het plafond door zijn zwaardslagen werden gemengd met kots.
‘Gaat het?’ vroeg Natjuh achter hem.
DrWho antwoordde met kokhalzen, waarna Natjuh snel achteruit sprong.
‘Laten we hem maar snel wegbrengen. Hij stink naar zweet en bloed,’ zei Kauna tegen Natjuh.
Hank en Graafoto namen hem onder de schouders vast en sleepten hem voort.
‘Net zoals ik heb gehoord. Je bent echt een barbaar,’ zei Hank.
‘Maar die kinderen vond ik er wel te veel aan…’ mompelde Graafoto.
Ze kwamen uit de grot en het begon te regenen. Zijn haar, doordrenkt van bloed, werd nat en het bloed druppelde uit zijn haar voor zijn zicht, waarna hij het bewustzijn verloor na nog een plas braaksel.

Niemand is gestorven, einde van nacht 1
Dag 2 duurt tot morgenavond 22.00 uur

38Ronde 55: De kolonie - deel 2 - Pagina 2 Empty Re: Ronde 55: De kolonie - deel 2 do 26 jan 2012, 22:32

graafoto

graafoto
Veelbelovend spammer

overdag geen doden en s'nachts ook niet.
Of er zijn geen wolfjes actief of we zijn goed bezig.
Top

39Ronde 55: De kolonie - deel 2 - Pagina 2 Empty Re: Ronde 55: De kolonie - deel 2 do 26 jan 2012, 22:53

Natjuh89

Natjuh89
Professioneel spammer

Dit gaat super Very Happy
2 maal geen doden Very Happy

40Ronde 55: De kolonie - deel 2 - Pagina 2 Empty Re: Ronde 55: De kolonie - deel 2 vr 27 jan 2012, 07:45

Kauna

Kauna
Junior spammer

Het gaat goed Graafoto, je gaat al langer mee dan de vorige ronde!
Ik heb nog geen clou op wie ik moet stemmen, het is erg stil en geen doden is fijn maar het geeft je ook geen enkele indicatie.
Ik stem voor de variatie eens op V8power

41Ronde 55: De kolonie - deel 2 - Pagina 2 Empty Re: Ronde 55: De kolonie - deel 2 vr 27 jan 2012, 08:10

Hank1705

Hank1705
Spamking/-queen

great, weer geen doden Very Happy
des te meer keuze om random op te stemmen, gezien ik nog niet echt aanwijzingen heb scratch
*geeft het rad een draai*
het is geworden.. DrWho

42Ronde 55: De kolonie - deel 2 - Pagina 2 Empty Re: Ronde 55: De kolonie - deel 2 vr 27 jan 2012, 08:16

Debby

Debby
Senior spammer

Een keer geen wolfjes is ook leuk.

Mijn stem gaat naar iene miene mutte ...... Wooglepuff

43Ronde 55: De kolonie - deel 2 - Pagina 2 Empty Re: Ronde 55: De kolonie - deel 2 vr 27 jan 2012, 10:56

v8power

v8power
Spammer i.o.

gelukkig geen doden
maar kauna heeft wel gelijk geen indicaties op deze manier
mijn stem gaat naar miejster

44Ronde 55: De kolonie - deel 2 - Pagina 2 Empty Re: Ronde 55: De kolonie - deel 2 vr 27 jan 2012, 14:54

Miejster

Miejster
Senior spammer

Niets gebeurd, dan blijf ik bij mijn eerste stem op Hans

45Ronde 55: De kolonie - deel 2 - Pagina 2 Empty Re: Ronde 55: De kolonie - deel 2 vr 27 jan 2012, 17:39

Tachondar

Tachondar
Spamking/-queen

vanavond ben ik mogelijk er niet, want ga misschien
met enkele vrienden weg, dus zal ik waarschijnlijk morgen, rond twaalf uur schat ik,
pas het verhaaltje posten, maar alle acties of wat dan ook moet voor 22.00 uur
gebeurt zijn ^^

46Ronde 55: De kolonie - deel 2 - Pagina 2 Empty Re: Ronde 55: De kolonie - deel 2 vr 27 jan 2012, 17:46

Doctor

Doctor
Professioneel spammer

ik stem op hank

47Ronde 55: De kolonie - deel 2 - Pagina 2 Empty Re: Ronde 55: De kolonie - deel 2 vr 27 jan 2012, 19:06

wooglepuff

wooglepuff
Aankomend spammer

Kauna

48Ronde 55: De kolonie - deel 2 - Pagina 2 Empty Re: Ronde 55: De kolonie - deel 2 vr 27 jan 2012, 19:34

hans

hans
Aankomend spammer

mijn stem gaat naar debby

49Ronde 55: De kolonie - deel 2 - Pagina 2 Empty Re: Ronde 55: De kolonie - deel 2 vr 27 jan 2012, 22:18

graafoto

graafoto
Veelbelovend spammer

ik ben te laat, moest het nog tellen. Drwho

50Ronde 55: De kolonie - deel 2 - Pagina 2 Empty Re: Ronde 55: De kolonie - deel 2 vr 27 jan 2012, 22:32

Natjuh89

Natjuh89
Professioneel spammer

Sorry ik ben ook te laat!
Ik ben met me werk.. Maar denkt dta het niet geld.. maar in dat geval ga ik voor graafoto Razz
Hahaa ook omdat ie te laat was Razz Kan helaas niet op me zelf stemmen Very Happy

Gesponsorde inhoud



Terug naar boven  Bericht [Pagina 2 van 5]

Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3, 4, 5  Volgende

Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum