Weerwolf&Co.
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Toegewijde weerwolvers van travian en omstreken


Je bent niet ingelogd. Log in of registreer je

# 49 Spooktocht

+10
Moustache
hans
Hank1705
morkreb
Kauna
Tachondar
Debby
Maestro
graafoto
Natjuh89
14 plaatsers

Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8  Volgende

Ga naar beneden  Bericht [Pagina 4 van 8]

76# 49 Spooktocht - Pagina 4 Empty Re: # 49 Spooktocht zo 30 okt 2011, 23:09

Moustache

Moustache
Junior spammer

Ik heb ook geen idee. Ik vind het wel logisch dat de stemming wordt stilgelegd. Stel dat degene die besprenkeld wordt gewoon gaat stemmen, terwijl hij al dood zou zijn door het water, dan komt er een stemming uit die net de doorslag kan geven de kant van de wolven uit. Verder wil iedereen (de burgers tenminste) vanaf dat moment graag duidelijkheid, zodat een kostbare ronde niet verloren gaat. Dat de stemming door moet gaan is dus eigenlijk ''wolvenpraat'' en verdacht. Helaas was er nu geen enkele voorstander van doorgaan met de stemming, dus daar rolt ook al niemand uit. Debby was misschien nog de grootste voorstander van stemmen.

heb me bedacht. Deze keer niet op een jarige stemmen.



Laatst aangepast door Moustache op ma 31 okt 2011, 13:34; in totaal 2 keer bewerkt

77# 49 Spooktocht - Pagina 4 Empty Re: # 49 Spooktocht zo 30 okt 2011, 23:40

Debby

Debby
Senior spammer

Die is grappig.
Iedereen is voor een snelle doorgang en dan zeg ik het en dan ben ik verdacht?
Yeah right.

Gelukkig is de stemming uitgesteld,anders had ik nu een gele kaart gehad,lol.
Lag op bed met een aanvalletje van migraine.

78# 49 Spooktocht - Pagina 4 Empty Re: # 49 Spooktocht zo 30 okt 2011, 23:46

Doctor

Doctor
Professioneel spammer

ik stem op Kauna omdat ze vindt dat ik slecht ben omdat ik in de eerste ronde (met een goede reden) op hans heb gestemd. Hij had nu eenmaal iemand een tweede stem gegeven en later heeft ie dat aangepast.

79# 49 Spooktocht - Pagina 4 Empty Re: # 49 Spooktocht ma 31 okt 2011, 07:58

Kauna

Kauna
Junior spammer

Dat was wel een goede reden maar hij paste zijn stem aan en jij niet. En terugstemmen vind ik ook altijd nogal verdacht.

80# 49 Spooktocht - Pagina 4 Empty Re: # 49 Spooktocht ma 31 okt 2011, 09:28

Doctor

Doctor
Professioneel spammer

voor mij had het geen reden om mijn stem aan te passen want hij had geen andere stem op zich.

81# 49 Spooktocht - Pagina 4 Empty Re: # 49 Spooktocht ma 31 okt 2011, 10:16

Tachondar

Tachondar
Spamking/-queen

ik ga gewoon weer random gaan, want ik zie er nog niet veel van nu...

Miejster

82# 49 Spooktocht - Pagina 4 Empty Re: # 49 Spooktocht ma 31 okt 2011, 10:56

v8power

v8power
Spammer i.o.

random dan maartachondar

83# 49 Spooktocht - Pagina 4 Empty Re: # 49 Spooktocht ma 31 okt 2011, 12:04

Hank1705

Hank1705
Spamking/-queen

Graaf is nu als eerste dood toch, of vergis ik me nu? scratch
Netjes gedaan Hans Very Happy

Gezien het feit dat we nu weer '100% random' gaan, en ik geen flauw benul heb: Morkreb


EDIT:Volgens het forum is Debby jarig Very Happy

# 49 Spooktocht - Pagina 4 150297 Van harte gefeliciteerd met je verjaardag Debby! Dat er nog vele jaartjes bij mogen komen cheers # 49 Spooktocht - Pagina 4 150297
# 49 Spooktocht - Pagina 4 370339

84# 49 Spooktocht - Pagina 4 Empty Re: # 49 Spooktocht ma 31 okt 2011, 13:34

Moustache

Moustache
Junior spammer

Ik heb ook nog geen idee, maar met in mijn achterhoofd dat wolven er gek op zijn laat te stemmen, of vrij snel achter elkaar op dezelfde, verander ik naar één van degene die nog niet gestemd hebben. En wie is daarvoor beter geschikt dan Artisjocking.

85# 49 Spooktocht - Pagina 4 Empty Re: # 49 Spooktocht ma 31 okt 2011, 14:34

morkreb

morkreb
Junior spammer

Ik ga voor mijn 'ergens in de verte theorie' dat Moustache de leugenwolf is en er vandaar de eerste stemming geen geen dooie is gevallen.

86# 49 Spooktocht - Pagina 4 Empty Re: # 49 Spooktocht ma 31 okt 2011, 17:07

artishocking

artishocking
Junior spammer

Wat een verassing Moustache..ik voel me gevleid. Mijn stem gaat naar jou anders denk je misschien dat ik niet meer van je houd. Xxx

87# 49 Spooktocht - Pagina 4 Empty Re: # 49 Spooktocht ma 31 okt 2011, 17:13

graafoto

graafoto
Veelbelovend spammer

Moustache kom je lekker bij mij op mijn wolkje zitten lol!
De wolfjes winnen cheers

88# 49 Spooktocht - Pagina 4 Empty Re: # 49 Spooktocht ma 31 okt 2011, 17:14

Kauna

Kauna
Junior spammer

artishocking schreef:Wat een verassing Moustache..ik voel me gevleid. Mijn stem gaat naar jou anders denk je misschien dat ik niet meer van je houd. Xxx
Laten we hopen dat het tot een verassing komt ja!

89# 49 Spooktocht - Pagina 4 Empty Re: # 49 Spooktocht ma 31 okt 2011, 20:30

Miejster

Miejster
Senior spammer

Wacht beste vrienden, ik zal de stoorzender spelen voor de wolven en eens lekker gelijk maken. kauna

90# 49 Spooktocht - Pagina 4 Empty Re: # 49 Spooktocht ma 31 okt 2011, 20:44

morkreb

morkreb
Junior spammer

Wat heeft dat voor zin als er idd geen leugenwolf in zit? Dat is op dat moment alleen maar uitstel van executie voor de burgers. Snachts een burger dood en overdag een gelijke stemming schiet niet echt op lijkt me. Alhoewel ik absoluut niet zeker ben van moustache vind ik het toch een vreemde actie.

91# 49 Spooktocht - Pagina 4 Empty Re: # 49 Spooktocht ma 31 okt 2011, 20:45

hans

hans
Aankomend spammer

mijn stem gaat naar kauna ik heb voor de rest geen idee

92# 49 Spooktocht - Pagina 4 Empty Re: # 49 Spooktocht ma 31 okt 2011, 20:50

Debby

Debby
Senior spammer

Ik heb heel lang getwijfeld of ik het gelijk zal maken.
Maar omdat er misschien nog een leugenwolf in zit,en dan waarschijnlijk een zekere burger komt te overlijden,stem ik ook op Kauna.

Sorry als je goed bent.
Ben je goed,dan denk ik al te weten wie de leugenwolf is.

93# 49 Spooktocht - Pagina 4 Empty Re: # 49 Spooktocht ma 31 okt 2011, 21:07

Natjuh89

Natjuh89
Professioneel spammer

Verhaal komt eraan

Vervolg van het verhaal Smile
De groep gilde zo hard dat ze er zowat schor van werden.. De man met de mes kwam nog achter hun aangerend. Graafoto rende zo hard dat hij kon en viel op de grond. De man met het mes kwam naar hem toe en boog zich over hem heen en zei: Ik ga je neerstekken ik ga je neersteken!! Graafoto gilde zo hard als hij kon.. En de man begon op hem in te steken.. Gelukkig voor graafoto was het maar een mes van plastic!!!!! Hans kwam aangesneld naar graafoto en wou hem wat water geven en struikelde over een boomstronk die er uit stak. Waarop graafoto riep Water op mij laten vallen, hoe durf je lompe boer?
Maar het is geen gewoon water dat op mij gemorst is, het is heilig water.
Hans had vorige week speciaal naar Lourdes afgezakt om zijn voorraad aan de heilige bron van de maagd Maria aan te vullen.
Het duurde dan ook niet lang voor het verse bronwater zijn effecten begonnen te vertonen.
Graafoto zijn huid begon te etteren, zo erg dat er bloed uit de wonden stroomden.
Debby die na al haar vorige avonturen al veel gewoon was kon het niet meer aanzien en keek weg.
Miejster kneep zijn neus dicht want de stank was niet te harden.
Moustache stond te grinniken en het enige woord dat er uit zijn mond kwam was "cool".
Hans had zo'n erge allergische reactie niet verwacht en keek bezorgd naar Graafoto die wegsmold tot een met etter gevulde bloedplas.
Na enkel minuten bleef alleen de plas, wat kleren en een briefje over.
Hank nam het briefje en las het voor.
Je rol deze ronde is conversiewolf, getekend je schatje, Natjuh.
Nadat het ergste was geweest en hans zich weer aansloot bij de groep vroegen ze aan hem waar graafoto was gebleven.. Hij vertelde dat hij een wolf was en het loodje heeft gelegt. De groep treurde niet op graafoto en gingen weer verder zonder dat er iets gebeurd was. Ze liepen verder onverwachts kwamen ze langs de bosjes waar gerritsel was, v8 keek geschrokken op en vroeg of het er bij hoorde. Hoe moeten wij dat nou weten zei debby we lopen samen deze tocht voor de eerste keer weten wij veel wat er komen gaat.. V8 was te nieuwschierig en ging even kijken bij de bosjes.. Iedereen wist wat er ging gebeuren behalve v8.. V8 had niet gezien dat moustache naar voren was gesneld om v8 te laten schrikken.. Het was een geweldg idee want v8 was er al niet helemaal bij met haar hoofd omdat ze het zo druk had met twee spellen en alles door elkaar haalde en daarom liep ze mee met deze tocht om alles te vergeten.. Ze ging voorzichtig naar de bosjes toe en ze probeerde voorzichtjes de bladeren aan de kant te halen en ze keek steeds nauwkeuriger totdat moustache in een keer er uit spong ze schrok zich dood en ze gaf een gil van hier tot gunder. Ze rende naar achteren en kwam bij kauna te staan.. Kauna hoorde achter haar wat uit de bosjes.. maar niemand geloofde haar want er was geen spook in de beurt…. Tot op eens dat ze een kettingzaag hoorde… En iedereen zette het op een lopen.. Kauna bleef helaas achter de groep en de man met de ketting zaag zaagde haar hoofd er af, en daarna begon hij met haar armen en benen..
Kauna heeft het leven gelaten zei was de heks!!!!
einde van dag 2 en begin van nacht 3 de nachtrollen mogen weer komen, deze nacht duurt tot 22.00 uur

94# 49 Spooktocht - Pagina 4 Empty Re: # 49 Spooktocht ma 31 okt 2011, 21:27

morkreb

morkreb
Junior spammer

dom

95# 49 Spooktocht - Pagina 4 Empty Re: # 49 Spooktocht ma 31 okt 2011, 21:28

Debby

Debby
Senior spammer

F#ck.

96# 49 Spooktocht - Pagina 4 Empty Re: # 49 Spooktocht ma 31 okt 2011, 21:36

hans

hans
Aankomend spammer

dit is waardeloos

97# 49 Spooktocht - Pagina 4 Empty Re: # 49 Spooktocht ma 31 okt 2011, 21:39

artishocking

artishocking
Junior spammer

He dat is Jammer zeg..RIP Kauna

98# 49 Spooktocht - Pagina 4 Empty Re: # 49 Spooktocht ma 31 okt 2011, 22:36

Kauna

Kauna
Junior spammer

yeh sure, stelletje huigelaars

99# 49 Spooktocht - Pagina 4 Empty Re: # 49 Spooktocht ma 31 okt 2011, 22:43

Kauna

Kauna
Junior spammer

hans schreef:dit is waardeloos
Nee dit is gewoon eigen schuld,dikke bult.
Debby van harte gefeliciteerd.

100# 49 Spooktocht - Pagina 4 Empty Re: # 49 Spooktocht di 01 nov 2011, 00:18

Doctor

Doctor
Professioneel spammer

dit is idd pijnlijk :s, sorry kauna

Gesponsorde inhoud



Terug naar boven  Bericht [Pagina 4 van 8]

Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8  Volgende

Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum